بهترین بازی های co-op آفلاین که نباید از دست دهید!


آنیا عباسی
نظرات 0
content-main-img
در این مطلب شما را با 35 بازی co op آفلاین آشنا می‌کنیم و توضیحاتی مختصر از هر کدام ارائه می‌دهیم.

اگر اهل دنیای گیم هستید و دوستانتان هم مثل شما به بازی‌های ویدیویی علاقه دارند، بازی های کوآپ می‌تواند تجربه‌ فوق‌العاده هیجان‌انگیزی برایتان باشد. خبر خوب این است که بازی‌های چند نفره جذابی ساخته شده‌اند که فرصت خوبی برای وقت گذراندن با خانواده و دوستان فراهم می‌کنند. Cooperative video games یا بازی‌های ویدئویی کوآپ سبکی از بازی هستند که در آن بازیکنان به صورت گروهی باهم همکاری و یا به‌عنوان حریف بازیکن غیر قابل اجرا (NPC یا Non-player Character) باهم بازی می‌کنند.

فهرست بهترین بازی های افلاین دو نفره Co-op

در این مطلب بازی‌هایی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید به‌صورت آفلاین با دوستانتان تجربه کنید و لحظات خوبی را بگذرانید. اگر به دنبال بهترین بازی‌های co op آفلاین هستید اما بین انبوهی از بازی‌های مختلف سردرگم شده‌اید، این لیست بهترین بازی‌های co op آفلاین را به شما معرفی می‌کند.

  • بازی FIFA

پلتفرم‌ها: پلی استیشن ویتا، 2، 3، 4 و 5، رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری X و S، نینتندو تری دی اس، وی، پلتفرم جاوا

بازی Fifa یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. هر ساله این بازی با آپدیت‌هایی از سوی شرکت EA در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. اگر اهل بازی‌های ویدیویی هستید حتما تابه‌حال فیفا بازی کرده‌اید.

بازی فیفا

سری فیفا یک بازی هیجان‌انگیز فوتبالی است که با گیم‌پلی و جلوه‌های بصری خوب، تجربه جذابی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. باید گفت که کاربران زیادی هستند که به این بازی اعتیاد دارند؛ چرا که ریتم سری آخر این بازی یعنی فیفا 2023 شباهت زیادی به فوتبال واقعی دارد و تجربه بازی کردن آن بسیار هیجان‌انگیز است.

اگر می‌خواهید به صورت آفلاین با خانواده یا دوستانتان بازی ویدیویی چند نفره را تجربه کنید سری بازی‌های Fifa گزینه‌ای مناسب است و رقابتی مهیج بین شما به راه می‌اندازد.

  • بازی It Takes Two

پلتفرم‌ها: PC، ایکس باکس وان، ایکس باکس X و S ، پلی استیشن 4 و 5،  نینتندو سوییچ، ایکس باکس کلود گیمینگ

سازنده بازی It Takes Two این بازی را به‌صورت کوآپ طراحی که از بهترین بازی‌های چند نفره محسوب می‌شود. بازی It Takes Two یک بازی مهیج، سرگرم‌کننده و خوش‌ساخت است که داستان آن در مورد یک زن و شوهر در آستانه طلاق است که توسط دختر کوچکشان به یک عروسک تبدیل می‌شوند. داستان جذاب این بازی یکی از المان‌های مهم آن است که در عین سرگرم‌کننده بودن، آموزنده هم هست. 

گیم‌پلی بازی It Takes Two بسیار جذاب طراحی شده و مراحل بازی شگفت‌انگیز است. بازی تا آخرین لحظات، هیجان‌انگیز و غیرقابل‌پیش‌بینی است و این ویژگی باعث شده تا سختگیرترین گیمرها هم از این بازی لذت ببرند.

بازی It Takes Two

  • بازی Injustice 2

پلتفرم‌ها: گوشی‌های همراه (سیستم عامل اندروید و iOS)، رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس کلود گیمینگ

اینجاستیس 2 یک بازی مهیج برای عاشقان بازی‌های مبارزه‌ای است. کاراکترها در این بازی با جزییات طراحی شده و محتوای بازی به طور کل جذاب است. داستان و گیم‌پلی که در این بازی ارائه می‌شود، Injustice 2 را به یک از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای تبدیل کرده است. شما می‌توانید به صورت انفرادی یا دو نفره آفلاین بازی کنید، البته این نکته را در نظر داشته باشید که تا زمانی که آنلاین نشوید، نمی‌توانید ریواردهای شخصیت‌ها را باز کنید.

بازی Injustice 2

  • بازی eFootball PES

پلتفرم‌ها: تلفن‌های همراه (سیستم عامل اندروید و iOS)، رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس X و S

بازی eFootball همانطور که از نامش مشخص است یک بازی ورزشی-فوتبالی به شمار می‌آید که همچون فیفا دوستداران زیادی دارد و برای سال‌ها این دو بازی رقیب یکدیگر بودند. بازی eFootball PES جز بازی‌های کوآپ آفلاین محسوب می‌شود که می‌توانید با خانواده یا دوستانتان آن را تجربه کنید.

بازی eFootball PES

  • بازی Lovers in Dangerous Spacetime

پلتفرم‌ها: macOS، Mac operating systems، لینوکس، پلی استیشن 4، رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ 

در نگاه اول که بازی Lovers in Dangerous Spacetime را ببینیم فضای رنگارنگ، شخصیت‌های حیوانی و البته اسم عجیب و غریبش باعث می‌شود تصور کنیم که با یک بازی جدی روبه‌رو نیستیم. اما زود قضاوت نکنید! این بازی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های تیراندازی دونفره است.

بازی Lovers in Dangerous Spacetime

در این بازی شما و دوستتان باید کنترل یک سفینه را برعهده بگیرید و نیروهای دشمن را شکست دهید. شما در مراحل مختلف بازی Lovers in Dangerous Spacetime با چالش‌های گوناگونی روبه‌رو می‌شوید که هر کدام از آن‌ها هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است. رفته‌رفته فضای بازی عمیق و تامل‌برانگیز می‌شود و از یک بازی ساده چند مگابایتی فراتر می‌رود. Lovers in Dangerous Spacetime گیم‌پلی عالی دارد و شما را به خوبی با بازی همراه می‌کند.

این بازی داستان و شخصیت‌هایی پیچیده ندارد اما نگاه شما به اطرافتان را تغییر می‌دهد. به‌همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتما Lovers in Dangerous Spacetime را تجربه کنید.

  • بازی Rocket League

پلتفرم‌ها: Mac operating systems، رایانه‌های شخصی، لینوکس، GeForce Now، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ

Rocket League یک بازی ویدیویی فوتبال-خودرویی است که هیجان بازی‌های فوتبالی و ماشینی را باهم ترکیب کرده. در این بازی شما می‌توانید ماشین خود را سفارشی‌سازی کنید، وارد زمین شوید و یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ورزشی را تجربه کنید.می توانید بازی راکت لیگ را به صورت آنلاین و آفلاین با دوست خود بازی کنید. 

بازی Rocket League

  • بازی Lego Marvel Super Heroes 2

پلتفرم ها: رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، Mac operating systems، macOS

لگوهای محبوب از سال‌ها پیش به دنیا بازی‌های رایانه‌ای هم پا گذاشتند و بعد از مدتی محبوبیت زیادی میان کاربران پیدا کردند. در بازی Lego Marvel Super Heroes 2 قهرمان مارول با شمایل لگو طراحی شده‌اند که حدود 155 کاراکتر می‌شود. این لیست بالا از قهرمانان بازی شامل گمنام‌ترین تا مشهورترین قهرمانان مارول می‌شود. البته باید گفت که در شروع بازی، تمام کاراکترها در دسترس نیستند و برای بازی کردن با همه آن‌ها باید صبر و حوصله داشته باشید.

بازی Lego Marvel Super Heroes 2

گرافیک و تمرکز بر عناصر در این بازی نسبت به نسخه قبل بهبود یافته است. بازی Lego Marvel Super Heroes 2 قابلیت کوآپ (دونفره) آفلاین هم دارد که بازی کردن به‌شکل دونفره بر جذابیت آن می‌افزاید. طرفداران مارول از بازی Lego Marvel Super Heroes 2 بسیار لذت خواهند برد چرا که تعداد زیادی از شخصیت‌های مارول در این بازی حضور دارند.

اگر می‌خواهید با بهترین بازی های آفلاین اندروید و iOS آشنا شوید، مطلب 10 تا از بهترین بازی های آفلاین اندروید و iOS را مطالعه کنید.

  • بازی Cuphead

پلتفرم‌‌ها: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی Mac operating systems،macOS

Cuphead یک بازی فوق‌العاده سرگرم‌کننده اما پیچیده است که خوشبختانه نسخه کوآپ هم دارد تا شما بتوانید لذت تجربه این بازی را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این بازی با داستانی کوتاه، موسیقی جذاب و گیم‌پلی قدرتمند دارد که مهم‌ترین ویژگی بازی Cuphead هم محسوب می‌شود. باید بگوییم که این بازی شما را درگیر دنیای جذاب خود می‌کند و به شدت اعتیادآور است. در بازی Cuphead شما بارها با دشمنان تخیلی می‌جنگید و ذره‌ای تعلل مرگ شما را به‌دنبال خواهد داشت.

بازی Cuphead 

  • بازی Overcooked 2

  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن 4 و5، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی، macOS، ایکس باکس کلود گیمینگ، لینوکس، Amazon Luna، گوگل استادیا، Mac operating systems

این بازی یکی از چالش‌برانگیز‌ترین و البته سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌ها است که گیم‌پلی‌های کوآپی جذابی را هم ارائه می‌دهد. البته تجربه تک‌نفره بازی Overcooked 2 هم جذاب است و شما را به هیچ وجه ناامید نمی‌کند. شما می‌توانید به صورت چهار نفره این بازی جذاب را تجربه کنید و از مرحله‌به‌مرحله آن در کنار دوستان یا خانواده لذت ببرید. در بازی چند نفره اورکوکد 2 هر کدام از بازیکن‌ها وظیفه خاصی را به عهده می‌گیرند تا مراحل بازی به‌خوبی پشت سر گذاشته شود. بازی Overcooked 2 چالش‌های هیجان‌انگیز و جذابی دارد و با اینکه یک بازی در ژانر آشپزی است، مخاطبان زیادی هم دارد.

بازی Overcooked 2

  • بازی Portal 2

پلتفرم‌ها: پلی استیشن 3، نینتندو سوییچ، macOS، ایکس باکس 360، رایانه‌های شخصی، لینوکس، Classic Mac OS

خب باید بگوییم که کوآپ بازی Portal 2 تجربه‌ای شیرین و لذت‌بخش برای شما و دوستتان خواهد بود. در این بازی شما کنترل یک ربات را برعهده می‌گیرید که باید با مشارکت یکدیگر و زمان‌بندی دقیق ماموریت خود را پیش ببرید. با اینکه بازی Portal 2 تنها سه شخصیت دارد اما داستان آن فراموش‌نشدنی است. هرچه بازی پیش می‌رود شما با داستان جذاب و گیم‌پلی غنی آن بیشتر آشنا خواهید شد.

بازی Portal 2

  • بازی Salt And Sanctuary

پلتفرم‌ها: پلی استیشن ویتا و 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، لینوکس، رایانه‌های شخصی، macOS

بازی Salt And Sanctuary گیم‌پلی غنی و سرشار از تازگی دارد که به جزئیات و عناصر بازی بسیار توجه شده است. کوآپ این بازی با وجود گرافیک واقع‌گرایانه‌اش، چالش‌برانگیز است و شما و دوستتان می‌توانید تجربه‌ای مهیج از این بازی داشته باشید.

بازی Salt And Sanctuary

  • بازی A Way Out

پلتفرم‌ها: ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری X و S

این بازی یکی از بازی‌های مهیج است که لذت یک کوآپ جذاب را تقدیم شما می‌کند. بازی A Way Out گیم‌پلی ده ساعته دارد و شما و دوستتان را با روش‌هایی خاص، سرگرم ماجراهای خود می‌کند. در این بازی شما و دوستتان دو جنایتکارهایی هستید که باید از زندان فرار کنید و در بطن داستان زیبای آن ماجراهای مختلفی را تجربه می‌کنید. مراحل بازی A Way Out متنوع و گسترده است و همین موضوع باعث می‌شود این بازی به یک ژانر خاص محدود نشود.

بازی a way out

  • بازی BombSquad

پلتفرم‌ها: سیستم عامل اندروید، Mac operating systems، ouya

این بازی جز بهترین بازی‌های چند نفره آفلاین در اندروید به‌حساب می‌آید. بازی BombSquad مجموعه‌ای از مینی بازی‌های سرگرم‌کننده و جذاب را شامل می‌شود که در یک برنامه اندرویدی گنجانده شده است. همه‌ بازی‌ها شخصیت‌های عجیب و غریب و سبک بصری یکسانی دارند، اما تنوع مناسبی در حالت‌های بازی وجود دارد تا بازیکنان را بیشتر سرگرم کند. بازی‌ها شامل مسابقات مینی‌هاکی، فوتبال، دویدن و… است و هر مسابقه را می‌توان سفارشی‌سازی کرد تا با هر سطح مهارتی بتوانید بازی کنید. مسابقات چند نفره می‌توانند تا هشت بازیکن را پشتیبانی کنند، با این حال، هر بازیکن برای شرکت در این بازی باید گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی خود را داشته باشد.

بازی BombSquad

  • بازی Super Smash Bros Ultimate

پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ

این بازی یکی از بازی‌های مبارزه‌ای جذاب است که حتی توانسته محتوایی فراتر از یک بازی مبارزه‌ای ارائه دهد. بازی Super Smash Bros Ultimate داستانی غیرقابل پیش‌بینی با ماجراها و پایان‌های متفاوت دارد و المان‌های مختلف گیم‌پلی، کاربران را راضی می‌کند. در همان ابتدای بازی با دنیای بسیار بزرگی مواجه می‌شوید که طراحی جذاب هنری دارد. روند بازی Super Smash Bros Ultimate معمایی است و شما برای پیش بردن بازی باید برخی از پازل‌ها را حل کنید. این پازل‌ها و معماها روند بازی را جذاب می‌کنند و باعث می‌شود احساس خستگی و تکراری بودن نکنید. جلو‌های بصری بازی چشم‌نواز است و گیمرها در هر سنی با شخصیت‌های محبوب ویدیویی این بازی مثل سوپر ماریو، پوکمن و… ارتباط برقرار می‌کنند. حداکثر هشت بازیکن می‌توانند به صورت آفلاین روی همان نینتندو سوییچ بازی کنند.

بازی Super Smash Bros Ultimate

  • بازی Diablo 3

پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 3 و 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، رایانه‌های شخصی، Mac operating systems،macOS

Diablo 3 یک بازی اکشن فوق‌العاده لذت‌بخش و چالش‌برانگیز به شمار می‌آید که تجربه کوآپ آن شگفت‌انگیز است. در این بازی با دوستانتان می‌توانید شخصیت‌هایی قدرتمند خلق کنید و هیجان را باهم تجربه کنید. روش‌های نبرد کوآپ و گیم‌پلی بازی Diablo 3 متفاوت از دیگر بازی‌ها خواهد بود و شما پس یکبار کوآپ مجدد آن را تجربه خواهید کرد.

بازی Diablo 3

  • بازی Nickelodeon: Kart Racers

پلتفرم‌ها: ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4

این بازی مربوط به باب اسفنجی و دوستانش است که محبوبیت زیادی دارند و برای بسیاری از کاربران نوستالژیک است. Nickelodeon: Kart Racers به‌عنوان یک بازی مسابقه‌ای شناخته می‌شود که شخصیت‌های آن چهره‌های محبوب انیمیشن باب اسفنجی، لاک‌پشت‌های نینجا و… است. حداکثر چهار بازیکن می‌توانند در 24 دوره به‌طور همزمان با یکدیگر بازی کنند. Nickelodeon: Kart Racers جز بهترین بازی های co op آفلاین برای طرفداران بازی‌های کارتونی است.

بازی Nickelodeon Kart Racers

  • بازی Animal Crossing: New Horizons

پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ،

این بازی تجربه‌ای لطیف و دوست‌داشتنی در دنیا بازی‌های دونفره است. شما در بازی Animal Crossing: New Horizons یک کاراکتر کودک هستید که به یک جزیره دورافتاده سفر می‌کنید تا جزیره و خانه جدید خود را با حیوانات آباد کنید. شما تنها کاراکتر انسان در این بازی هستید و این جزیره مملو از حیوانات دوست‌داشتنی است. بازی Animal Crossing: New Horizons نشاط‌‌آور و جذاب است و به‌نحوی طراحی شده که در طول بازی احساس خستگی نکنید.

بازی Animal Crossing New Horizons

  • بازی Castle Crashers

پلتفرم‌ها: پلی استیشن 3 و 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، ایکس باکس 360، رایانه‌های شخصی، Macintosh، Classic Mac OS

این بازی علاوه بر اینکه مفرح و طنزآمیز است، گیم‌‌پلی قابل قبولی هم دارد. تجربه بازی دو نفره یا چهار نفره بازی Castle Crashers جذاب است و می‌تواند برای ساعت‌ها شما و دوستانتان را سرگرم کند. 

داستان این بازی در قرون وسطی با چهار شوالیه می‌گذرد که شما می‌توانید با ماجراجویی‌های جذاب آن لحظات خوبی را بگذرانید. این بازی ابتدا روی ایکس باکس عرضه شد و بعد از استقبال کاربران برای پلی‌استیشن و کامپیوتر هم عرضه شد. بازی Castle Crashers با طراحی هنری چشم‌نوازش، دنیایی عجیب در بازی رقم زده که همین فضای دیوانه‌وار به یکی از نقاط قوت بازی تبدیل شده است.

بازی Castle Crashers

  • بازی Snipperclips

پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ

بازی Snipperclips ایده‌ای خلاقانه دارد و ذهن شما را ساعت‌ها درگیر خواهد کرد. شما و دوستتان در این بازی کنترل یک شکل هندسی مسطح را برعهده می‌گیرید تا اهداف تعیین‌شده در بازی را محقق کنید. شما با بازی دو نفره Snipperclips ساعات خوشی را سپری خواهید کرد.

بازی Snipperclips

  • بازی Mario Kart 8

پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ و wii u

در این بازی حداکثر چهار نفر می‌توانند به صورت آفلاین روی یک کنسول، بازی کنند. گیم‌پلی بازی Mario Kart 8 سرگرم‌کننده است و با شخصیت‌های آشنای جهان نینتندو و انواع مختلفی از ماشین‌ها لحظات دلچسبی را برای شما و دوستانتان رقم می‌زند.

با وجود اینکه بازی تک‌نفره Mario Kart 8 به خودی‌خود جذاب است اما بدنه اصلی این بازی را قابلیت‌های کوآپ آفلاین و آنلاین تشکیل می‌دهد. بازی ماریو کارت، 42 شخصیت قابل‌بازی و 48 پیست مسابقه متنوع دارد و یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ به‌حساب می‌آید.

بازی Mario Kart 8

  • بازی Resident Evil 6

پلتفرم‌ها: رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 3 و 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس 360 و نینتندو سوییچ

بازی Resident Evil 6 شما را وارد ماجراجویی‌های پیچیده و جذاب می‌کند که شاید به اندازه بازی‌های سری پیش رزیدنت اویل طرفدار نداشته باشد اما تجربه بازی دونفره آن جذاب خواهد بود. این بازی 4 کمپین مختلف داستانی دارد که می‌توانید به صورت کوآپ دونفره آفلاین تجربه‌اش کنید. در بازی Resident Evil 6 ویروسی در چین شناسایی شده که افراد را تبدیل به زامبی می‌کند؛ شخصیت‌های اصلی این بازی باید منشا ویروس را پیدا و آن را ریشه‌کن کنند.

بازی Resident Evil 6

  • بازی KeyWe

پلتفرم‌ها: پلی استیشن 4 و 5، رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری X و S، Mac operating systems

این بازی با داستانی بامزه و جالب، گیم‌پلی روان و زیبا دارد و آیتم‌های بسیاری برای شخصی‌سازی پیش‌رویتان قرار می‌دهد. داستان بازی KeyWe در مورد پرنده‌ای کوچک و بامزه است که نامه‌ها را در اداره پست تحویل می‌گیرد، شما باید با این پرنده دوست‌داشتنی همکاری کرده تا پیغام‌ها را رمزگشایی کنید.

بازی KeyWe

  • بازی Knights and Bikes

پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، لینوکس، رایانه‌های شخصی، Mac operating systems

این بازی حول محور ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده دو کودک جریان دارد که بر پایه بازی‌هایی چون دوچرخه‌سواری و گلف است. قطعا حالت co op بازی Knights and Bikes تجربه جذاب‌تری از بازی تک‌نفره آن خواهد بود. Knights and Bikes یک بازی دونفره خوب و سرگرم‌کننده است که تجربه آن لذت‌بخش خواهد بود.

بازی Knights and Bikes

  • بازی Badland

پلتفرم‌ها: گوشی‌های همراه (سیستم عامل اندروید و iOS)، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ویتا، 3 و 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، نینتندو سوییچ، macOS، wii u ،BlackBerry 10

Badland یکی از بهترین بازی‌ها برای بازی چند نفره آفلاین در گوشی‌هاست؛ چهار بازیکن با گوشی‌های هوشمند خود یا تبلت می‌توانند تجربه بازی Badland را داشته باشند. این بازی طراحی منحصربه‌فردی دارد و برای بازی کردن چند نفره آفلاین سرگرم‌کننده و لذت‌بخش است.

بازی Badland

  • بازی !Pokémon: Let's Go, Pikachu

پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ

شما در این بازی کنترل یک پوکمون را برعهده دارید که آرزو دارد یک ترینر حرفه‌ای شود و در لیگ قهرمانان شرکت کند. این سری از بازی‌های پوکمون روایت و داستان جذابی دارد که شما را به‌طور کامل وارد داستان و بازی ویدیویی پوکمون می‌کند. جابه‌جایی یکپارچه بین گیم‌پلی بازی انفرادی و چندنفره از نقاط قوت این بازی است. 

بازی Pokemon Lets Go Pikachu

  • بازی 2023 Just Dance

پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X و S

این بازی ویدیوهای طراحی شده‌ای هستند که بازیکنان باید با آن‌ها برقصند. Just Dance یک بازی شاد و جذاب است که حداکثر تا شش نفر می‌توانند با آن بازی کنند. گیم‌پلی این بازی در سری 2023 متنوع و غنی است و برای کاربران تازه‌کار هم بازی کردن با آن کار چندان دشواری نیست.

بازی just dance 2023

  • بازی Street Fighter 30th Anniversary Collection

پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی

این بازی یکی از بهترین بازی‌های چندنفره آفلاین برای گیمرهای قدیمی محسوب می‌شود. تمام بازی‌های محبوب Street Fighter در بازی Street Fighter 30th Anniversary Collection گنجانده شده و بازی جذابی برای طرفداران hardcore است. بازی Street Fighter 30th Anniversary Collection شامل 12 بازی ویدیویی است که هر بازی می‌تواند کوآپ دو نفره آفلاین داشته باشد. 

بازی Street Fighter 30th

  • بازی Keep Talking and Nobody Explodes

پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ، سیستم عامل اندروید، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، لینوکس، رایانه‌های شخصی، macOS، Mac operating systems، Classic Mac OS

این بازی یک کوآپ فوق العاده مهیج است که لحظات خوبی را می‌تواند برای شما و دوستانتان رقم بزند. در بازی Keep Talking and Nobody Explodes شما و دوستانتان باید یک بمب را در یک محدوده زمانی خنثی کنید. به مرور که در بازی پیش بروید بمب‌ها پیچیده‌تر می‌شوند و محدودیت زمانی که وجود دارد بازی را هیجان‌انگیزتر می‌کند.

بازی Keep Talking and Nobody Explodes

  • بازی Don’t Starve Together

پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، لینوکس، رایانه‌های شخصی، macOS، Mac operating systems،

Don’t Starve Together یک بازی معمایی است که شما و دوستانتان باید با کمک هم و تقسیم مسئولیت‌ها تمام تلاشتان را بکنید تا یک روز بیشتر زنده بمانید. در واقع وظیفه شما در بازی Don’t Starve Together این است که به‌نحوی زندگی قبل از مرگ را مدیریت کنید؛ چرا که در نهایت همه‌تان خواهید مرد!

بازی Dont Starve Together

  • بازی We Were Here

پلتفرم‌ها: پلی استیشن 4 و5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X و S، رایانه‌‌‌های شخصی، لینوکس، Mac operating systems

در این بازی شما و دوستانتان باید منتظر معماها، داستان پیچیده و چالش‌های جدید برای کاوش باشید. در We Were Here شما باید همه‌چیز را به‌خوبی مشاهده کنید و با دوستانتان ارتباط داشته باشید تا بتوانید معماهای بازی را حل کنید. در واقع گیم‌پلی همکاری در بازی We Were Here بسیار پررنگ است و اگر اهل بازی‌های معمایی هستید این بازی گزینه مناسبی برای وقت گذراندن با دوستانتان خواهد بود.

بازی We-Were-Here

  • بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle

پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ

در این بازی شما با همکاری دوستانتان باید استراتژی و تاکتیک‌های هوشمندانه‌ای طراحی کنید تا چالش‌ها و معما‌های بازی را پشت سر بگذارید. بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle یک بازی مفرح و سرگرم‌کننده است و شما را وارد ماجراجویی‌های جالب در دنیای پادشاهی قارچ می‌کند.

بازی Mario Rabbids Kingdom Battle

  • بازی PHOGS

پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی، Amazon Luna، گوگل استادیا

 در این بازی شاهد ماجراجویی‌هایی جالب خواهید بود که به کوآپ مبتنی بر همکاری عمیق نیازمند است. دنیا و شخصیت‌های بازی PHOGS عجیب‌وغریب است و شما و دوستتان باید کنترل یک سگ دوسر را به عهده بگیرید! این سگ دوسر که ظاهری خنده‌دار و شبیه به سوسیس دارد باید با هماهنگی شما بدود، بپرد و… شاید در ظاهر این کار ساده به نظر برسد اما توانایی شما در کار گروهی را محک می‌زند.

برای مطالعه جذاب‌ترین بازی‌های اندرویدی می‌توانید مطلب اعتیادآورترین بازی های اندرویدی؛ این بازی ها را نصب نکنید را مطالعه کنید.

بازی PHOGS

  • بازی Stardew Valley

پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ، سیستم عامل اندروید و iOS،  پلی استیشن ویتا و 4، Mac operating systems، macOS، ایکس باکس کلود گیمینگ، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی، لینوکس

بازی Stardew Valley دنیایی آرامش‌بخش و به دور از فضای مدرن دارد. شما در این بازی باید اوضاع یک مزرعه را سر و سامان بدهید. اگرچه تجربه تک‌نفره این بازی جذاب است اما بخش کوآپ آن هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شما با مشارکت و همکاری دوستتان باید به زندگی در یک مزرعه مشغول شوید و کارهای مختلفی چون کشاورزی، دامداری، ماهیگیری و… را انجام دهید.

بازی Stardew Valley

  • بازی Gears of War 4

پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ، پلی استیشن ویتا و 4، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی، سیستم عامل اندروید و iOS، لینوکس، ایکس باکس کلود گیمینگ، Mac operating systems، macOS

زمانی که سری Gears of War در صنعت گیم عرضه شد، بسیاری از استانداردها و المان‌های دنیای گیم را دستخوش تغییر کرد. خط داستانی بازی Gears of War درگیرکننده است و داستان‌سرایی پیچیده‌ای ندارد. کوآپ قسمت چهارم از سری 4 Gears of War تجربه یک بازی اکشن جذاب با المان‌های سرگرم‌کننده است که قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه بهتر بازی دونفره 4 Gears of War از مانیتور یا تلویزیون بزرگ استفاده کنید چرا که کوآپ این بازی در حالت Split Screen امکان‌پذیر است.

بازی Gears of War 4

  • بازی Unravel Two

پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی، ایکس باکس کلود گیمینگ

در این بازی دو شخصیت کاموایی قرمز و آبی رنگ وجود دارد و بازی اساسا بر پایه همکاری دونفری طراحی شده است. در بازی Unravel Two شما و دوستتان هر کدام کنترل یکی از این دو شخصیت را برعهده می‌گیرید و با همکاری یکدیگر مراحل را پشت سر می‌گذارید. معماهای بازی به شکل خلاقانه‌ای طراحی شده‌اند و در کل این اثر گیم‌پلی جذاب و جلوه‌های بصری چشم‌نوازی دارد.

بازی Unravel Two

سخن آخر

در این مقاله 35 بازی از بهترین بازی های co op آنلاین را به شما معرفی کردیم که می‌توانید آن‌ها را با دوستانتان تجربه کنید. نکته‌ای که باید قبل از انتخاب در نظر بگیرید این است که بازی‌های پیشنهاد شده در این لیست در پلتفرم‌های مختلف ارائه شده‌اند و شما و دوستانتان باید با توجه به پلتفرم‌هایی که در اختیار دارید، بازی‌ها را انتخاب کنید.

پرسش‌های متداول

بهترین بازی های co op آفلاین در چه پلتفرمی ارائه می‌شوند؟

به این سوال نمی‌توان پاسخ قطعی داد؛ چرا که هر کدام از بازی‌ها در پلتفرم‌های مختلفی ارائه می‌شوند.

در کل چند بازی کوآپ آفلاین وجود دارد؟

تعداد بی‌شماری بازی هستند که می‌توان به صورت co op آفلاین آن‌ها را تجربه کرد اما ما در این لیست تلاش کرده‌ایم تا بهترین بازی های co op آفلاین را به شما معرفی کنیم.

خرید آنلاین موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.