معرفی بهترین هندزفری های سامسونگ


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
اگر بودجه کافی برای خرید یک هندزفری پیشرفته و پرقابلیت از برند سامسونگ را دارید، مطالعه مقاله بهترین هندزفری سامسونگ ۲۰۲۴ را از دست ندهید.

سامسونگ طیف گسترده‌ای از هندزفری‌ها را در طرح‌ها و قابلیت‌های مختلف تولید و به کاربران عرضه کرده است. محصولات این شرکت از امکاناتی پیشرفته و کیفیتی مناسب برخوردار هستند و به همین دلیل است که ارزش خرید بالایی دارند.

اکنون برای آشنایی با بهترین هندزفری های سامسونگ در این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید هنگام خرید این محصول انتخابی درست را داشته باشید.

قیمت گوشی موبایل

هندزفری  سامسونگ Galaxy Buds 2

گلکسی بادز ۲ یکی از بهترین هندزفری های سامسونگ است که وزن سبک از مزیت‌های این محصول به شمار می‌رود. طراحی Galaxy Buds 2 به گونه‌ای است که به راحتی در گوش جای می‌گیرد و به دلیل بهره‌مندی از سری سیلیکونی، امکان افتادن آن از گوش بسیار پایین است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت از این هندزفری در ورزش و پیاده‌روی استفاده کنید.

هندزفری Samsung Galaxy Buds 2 با اینکه به تکنولوژی بادگیر مجهز نشده، اما طراحی آن به گونه‌ای است که باد تماس کمی با هدفون‌ها داشته و تاثیری روی کیفیت صدا ندارد. جالب است بدانید که این شرکت کره‌ای برای افزایش وضوح صدا در این هندزفری از هوش مصنوعی استفاده کرده است.

هندزفری Samsung Galaxy Buds 2 از بهترین هندزفری سامسونگ

از ویژگی کاربردی گلکسی بادز ۲ می‌توان به قابلیت نویز کنسلینگ هوشمند اشاره کرد. این قابلیت می‌تواند صداهای اطراف شما را هنگام مکالمه یا گوش‌دادن به موسیقی قطع کند و صدایی بی‌نقص را به گوش شما و مخاطب برساند. یکی دیگر از قابلیت‌های هندزفری Galaxy Buds 2 سامسونگ، داشتن میکروفون‌هایی قوی برای ضبط صدا است که با فعال‌کردن نویز کنسلینگ می‌توانید کارکردی فوق‌العاده را از این محصول پرطرفدار شاهد باشید.

هرکدام از هدفون های گلکسی بادز ۲ سامسونگ به حسگر لمسی مجهز شده که حساسیت بالایی داشته و آماده پاسخگویی به تماس‌ها و مدیریت موزیک‌ها خواهد بود. باتری استفاده شده در هندزفری Galaxy Buds 2 از ظرفیت ۴۷۲ میلی‌آمپر ساعت برخوردار است که شارژدهی خوبی در تماشای فیلم، گوش‌دادن به موزیک و سایر امور روزمره دارد.

نکات مثبت:

  • کیفیت صدای فوق‌العاده
  • شارژدهی مطلوب
  • کیفیت مکالمه خوب
  • برخورداری از قابلیت نویز کنسلینگ 
  • سرعت شارژ بالا
  • قابلیت شخصی‌سازی

نکات منفی:

  • نداشتن گواهی ضد آب

این مطلب را هم بخوانید:
بهترین هندزفری بلوتوثی کدام است؟

هندزفری Samsung Galaxy Buds 2 Pro

یکی دیگر محصولاتی که می‌تواند در لیست بهترین ایرپاد سامسونگ قرار بگیرد، هندزفری گلکسی بادز ۲ پرو است که از کیفیت صدای بالا، قابلیت نویز کنسلینگ و بسیاری ویژگی دیگر برخوردار است. سامسونگ در طراحی هندزفری Galaxy Buds 2 Pro نسبت به بادز پرو از ابعاد کمتری استفاده کرده که این موضوع سبب می‌شود تا این محصول در مدت زمان طولانی راحت‌تر درون گوش قرار بگیرد.

یکی از تغییرات جالبی که سامسونگ در طراحی هندزفری گلکسی بادز ۲ پرو روی آن لحاظ کرده، اعمال یک دریچه در هر هدفون است که سبب می‌شود فشار کمتری روی گوش وارد شود. به این صورت می‌توانید در طولانی‌مدت این هندزفری را درون گوش خود قرار دهید بدون اینکه در گوش‌های خود احساس خستگی یا درد کنید.

بهترین هندزفری سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 Pro

از دیگر مزیت‌هایی که سبب می‌شود تا Galaxy Buds 2 Pro در لیست بهترین هندزفری سامسونگ قرار بگیرد، برخورداری از گواهی IPX7 است که نشان می‌دهد این محصول در غلتیدن در آب تا ۳۰ دقیقه می‌تواند مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان داده و آسیب نبیند.

سامسونگ در هندزفری گلکسی Buds 2 Pro از حسگرهای لمسی روی هر هدفون استفاده کرده است که می‌توانید با استفاده از آن موسیقی در حال پخش، تماس‌ها و بسیاری موارد دیگر را کنترل کنید.

همچنین امکانات و تنظیمات هندزفری گلکسی بادز ۲ پرو، از طریق برنامه Galaxy Wearable‌ روی دستگاه‌های اندرویدی قابل استفاده است. امکاناتی چون فعال و غیرفعال کردن تشخیص صدا، کنترل لمسی و پیدا کردن هدفون گم‌شده از قابلیت‌های ارائه‌دهنده این نرم افزار است.

نکات مثبت:

  • ارگونومی مناسب
  • کیفیت صدای عالی
  • سبک و راحت
  • ANC عالی

نکات منفی:

  • باتری ضعیف
  • کیفیت تماس پایین

هندزفری Samsung Galaxy Buds FE

گلکسی Buds FE جدیدترین هندزفری سامسونگ است که با بهره‌مندی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد و کیفیت بالا می‌تواند وارد رقابتی بزرگ با محصولات اپل شود. این هدفون اقتصادی نسبت به قیمت مناسبی که دارد از ویژگی‌های بسیاری برخوردار است و عملکردی فوق‌العاده را از خود به نمایش می‌گذارد.

یکی از مشخصاتی که در هدفون بی سیم گلکسی بادز اف ای مشاهده می‌کنیم، قرار گرفتن راحت آن در گوش کاربر است که امکان انجام فعالیت‌های ورزشی و حرکتی را برای کاربر فراهم می‌کند.

بهترین هندزفری سامسونگ مدل Galaxy Buds FE

قابلیت دیگری که وجود آن در Galaxy Buds FE سبب شده تا این محصول در لیست بهترین هندزفری سامسونگ قرار بگیرد، قابلیت حذف نویز یا ANC است که سبب می‌شود تا کاربر بتواند در محیط‌های شلوغ و پر از سروصدا به موزیک مورد علاقه خود گوش داده یا با تلفن صحبت کند. برای مشاهده بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ کلیک کنید.

سامسونگ در این هندزفری از سنسورهای لمسی استفاده کرده است و کاربر می‌تواند تنها با لمس هر هدفون به اقداماتی چون پاسخ‌دادن و اتمام تماس، پخش موسیقی و تغییر وضعیت ANC/Ambient بپردازد.

یکی از مزیت‌هایی که در این هدفون اقتصادی ارزش بالایی دارد، مجهز شدن آن به قابلیت شارژ سریع است. به این صورت می‌توانید محصول را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ کرده و از آن استفاده کنید.

نکات مثبت:

  • ANC مناسب
  • قرارگیری مناسب درون گوش
  • سبک و راحت

نکات منفی:

  • عدم پشتیبانی از شارژ بی سیم
  • عدم وجود بلوتوث چند نقطه‌ای

هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Pro

گلکسی بادز پرو یکی‌دیگر از بهترین هدفون های بی سیم سامسونگ است که طراحی ارگونومیک آن سبب راحتی در استفاده این محصول شده است. Galaxy Buds Pro با مجهز شدن به فناوری ANC می‌تواند صدای پس‌زمینه را مسدود کند و یک تجربه صوتی لذت‌بخش را برای کاربر به همراه داشته باشد.

یکی دیگر از مزیت‌های قابل‌توجه هندزفری گلکسی بادز پرو سامسونگ، برخورداری از گواهی IPX7 است که نشان‌دهنده مقاومت بالای این محصول در برابر پاشش آب است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت برای تمرین‌ها و فعالیت‌های خارج از منزل از این هدفون استفاده کنید.

هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو

باتری استفاده شده در Galaxy Buds Pro با یکبار شارژ می‌تواند تا ۵ ساعت شارژدهی داشته باشد که این مقدار در هنگام استفاده از کیش شارژ تا ۱۸ ساعت افزایش پیدا می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که باتری هندزفری گلکسی بادز پرو از قابلیت شارژ بی‌سیم و شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

لازم به ذکر است که Galaxy Buds Pro با اپلیکیشن Smart Things سامسونگ سازگار است و امکان سفارشی‌سازی تنظیمات را برای کاربر فراهم می‌کند. اگر به دنبال بهترین هندزفری تا 5 میلیون هستید، این مورد گزینه بسیار خوبی است.

نکات مثبت:

  • صدای عالی
  • ANC خوب
  • ضد آب IPX7

نکات منفی:

  • باتری ضعیف
  • خبری از پشتیبانی اپل نیست

هندزفری Samsung Galaxy Buds Live

یکی‌دیگر از مدل‌هایی که در لیست بهترین هندزفری سامسونگ به معرفی آن می‌پردازیم، گلکسی بادز لایو است. این محصول با بهره‌مندی از ارگونومی مناسب به راحتی درون گوش قرار می‌گیرد و در استفاده طولانی مدت برای کاربر مشکلی ایجاد نمی‌کند.

سامسونگ در هندزفری Galaxy Buds Live برای از بین بردن نویز محیط از فناوری ANC استفاده کرده و همین موضوع سبب می‌شود تا صدا در محیط‌های شلوغ با وضوح و کیفیت بالا به مخاطب منتقل شود. هندزفری گلکسی بادز لایو نیز مانند سایر ایرپادهای بلوتوثی این برند دارای سنسورهای کنترلی است که با لمس آن می‌توانید اموری چون پاسخ دادن به تماس‌های ورودی یا موزیک درحال پخش را مدیریت کنید.

هندزفری Samsung Galaxy Buds Live

Galaxy Buds Live با برخورداری از گواهی IPX2 می‌تواند در برابر پاشیدن آب مقاومت نسبتا خوبی را از خود نشان دهد. باتری استفاده شده در هندزفری Galaxy Buds Live سامسونگ قابلیت ۸ ساعت شارژدهی را دارد که در هنگام استفاده از کیس شارژ تا ۲۳ ساعت افزایش می‌یابد. همچنین طراحی منحصر به فرد، کیفیت صدای بالا و فناوری ANC از قابلیت‌هایی است که این هندزفری را به انتخابی مناسب و همه‌کاره برای کاربران تبدیل کرده است.

نکات مثبت:

  • طراحی منحصر به فرد
  • باتری پرقدرت
  • ANC پیشرفته
  • قیمت مناسب

نکات منفی:

  • کنترل‌های محدود 
  • ممکن است برای همه گوش‌ها مناسب نباشد

در آخر؛ کدام هندزفری سامسونگ ارزش خرید دارد؟

در مقاله معرفی بهترین هندزفری سامسونگ از کالاتیک، جدیدترین مدل‌های ایرپاد این برند کره‌ای که از کیفیت بالایی برخوردار هستند را معرفی کردیم. در حالت کلی در خرید یک هندزفری باید به ویژگی‌هایی چون ارگونومی محصول، وزن محصول، کیفیت صدا، قابلیت حذف صدای مزاحم و غیره توجه کنید تا خریدی خوب و مطمئن داشته باشید. سامسونگ یکی از برندهای مطرح دنیا است که با تولید انواع هندزفری‌های باکیفیت می‌تواند سلامت گوش شما را تضمین کند و انتخابی مناسب در خرید یک هندزفری کابردی باشد.

بنابراین تمام محصولات قرار گرفته شده در لیست بهترین هندزفری های سامسونگ که در قسمت بالا معرفی کردیم می‌توانند ارزش خرید بالایی داشته باشند و نیاز کاربر را در هر زمینه‌ای رفع کنند. بنظر شما چه مدل‌های دیگری می‌توانند در لیست بهترین هندزفری سامسونگ قرار بگیرند؟

پرسش های متداول

عمر باتری هندزفری گلکسی بادز 2 پرو چقدر است؟

باتری گلسی بادز ۲ پرو، ۵ تا ۸ ساعت برای گوش دادن به موسیقی و ۳ تا ۴ ساعت برای مکالمه شارژدهی خواهد داشت.

هندزفری سامسونگ اصل بلوتوثی را از کجا بخریم؟

برای خرید هندزفری های بلوتوثی اصل، می‌توانید به سایت کالاتیک مراجعه کرده و به صورت غیر حضوری محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

قیمت هندزفری سامسونگ چقدر است؟

قیمت ایرپاد سامسونگ با توجه به مدل و کاربردهای ارائه‌دهنده آن متفاوت است که با مراجعه به سایت می‌توانید از قیمت هندزفری‌های سامسونگ مطلع شوید.

خرید غیرحضوری لوازم دیجیتال

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.