لیست بهترین مدل ایرپاد اپل


زهرا آریایی
نظرات 0
content-main-img
در این مقاله از کالاتیک به معرفی بهترین ایرپادهای اپل و ویژگی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

بهترین ایرپاد اپل کدام است؟ همانطور که می‌دانید اپل به دلیل طراحی و تولید ایرپادهایی با عملکرد بالا و طراحی ارگونومیک شناخته می‌شود. ایرپادهای اپل سبک، بادوام و قابل‌اعتماد هستند؛ با وجود اینکه با اتصال به دستگاه‌های اپل عملکرد بهتر و موثرتری دارند ولی امکان اتصال آن‌ها به هر دستگاه دیگری هم وجود دارد. هر یک از مدل‌های اپرپاد با ویژگی‌های مختلفی مثل نمایش میزان باتری و قابلیت کنترل لمسی طراحی شده‌اند.

برای اینکه بتوانید ایرپاد مناسب خود را پیدا کنید، باید به بررسی ویژگی هر یک از آن‌ها بپردازید. ما برای اینکه کار شما را راحت کنیم، در ادامه به معرفی و بررسی بهترین ایرپاد اپل برای مکالمه و گوش کردن به موسیقی خواهیم پرداخت. همچنین اگر به برند سامسونگ نیز علاقه دارید، در مقاله بهترین هندزفری سامسونگ مدل های زیادی برای خرید معرفی شده اند.

قیمت گوشی موبایل

بهترین ایرپاد اپل 2024

انتخاب یک هندزفری مناسب برای گوش کردن به موسیقی و برقراری مکالمه در طول روز اهمیت زیادی دارد. از همین رو باید بهترین و باکیفیت‌ترین محصول را انتخاب کنید. اگر از طرفداران اپل و محصولات آن باشید، انتخاب یک ایرپاد باکیفیت اهمیت زیادی پیدا می‌کند. در ادامه، لیست بهترین هندزفری اپل را با ویژگی‌های هر یک از آن‌ها مطالعه کنید تا مدل مناسب خود پیدا کنید.

1. هندزفری اپل Apple Airpods Pro 2

  • عملکرد عالی در حذف نویز فعال
  • کیفیت صدای فوق‌العاده

اولین محصولی که در این لیست باید به آن بپردازیم، ایرپاد پرو 2 است که بهترین گزینه برای غرق شدن در دنیای موسیقی و فیلم است؛ زیرا قابلیت حذف نویز فوق‌العاده باکیفیتی دارد. یکی از ویژگی‌های مهمی که در خصوص این محصول وجود دارد، استاندارد IP54 آن است که مقاومت خوب آن را در برابر گردوغبار، تعریق و آب تضمین می‌کند.

علاوه بر آن، باتری پرقدرت دلیل دیگری است که نباید این محصول را از دست بدهید. در صورت روشن ماندن قابلیت حذف نویز فعال، ایرپاد پرو 2 حداکثر تا 6 ساعت شما را همراهی می‌کند. علاوه بر آن، در حین پخش موسیقی هر هدفون تا 6 ساعت و حین مکالمه تا 4.5 ساعت دوام می‌آورد و با استفاده از کیس آن، این زمان به 30 و 24 ساعت می‌رسد.

جدیدترین ایرپاد اپل

به طراحی ایرپاد پرو 2 با مدل‌های قبلی یکسان است و اپل تغییرات چندانی در این خصوص اعمال نکرده است. تنها نکته‌ای که در خصوص طراحی این محصول باید به آن اشاره کنیم، درگاه شارژ Type-C کیس آن است که پیشتر آن را در آیپدهای جدید اپل هم دیده‌ایم. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌هایی که درباره ایرپاد اپل پرو وجود دارد، Spatial Audio است که عملکردی شبیه به قابلیت Audio 360 درجه دارد که تجربه‌ای متفاوت از گوش کردن به موسیقی را برای شما رقم می‌زند و با چرخش سر، صدای پادهای چپ و راست تغییر می‌کند.

در نهایت اگر به دنیال یک ایرپاد با کیفیت عالی صدا هستید و می‌خواهید به واسطه قابلیت حذف نویز فعال آن، از جهان اطراف جدا شوید، Airpods Pro 2 اپل پیشنهاد خوبی برای شما خواهد بود. به یاد داشته باشید که این ایرپاد قابلیت اتصال به محصولات iPhone، iPad، Apple TV و Apple Watch را دارد.

2. هندزفری اپل Apple Airpods نسل سوم

  • طراحی ظریف و راحت
  • قابلیت Spatial Audio

یکی دیگر از محصولاتی که باید آن را در لیست بهترین ایرپاد اپل برای مکالمه و موسیقی قرار دهیم، Apple Airpods نسل سوم است. ایرپاد مورد بحث اپل از جهت کیفیت صدا یک قدم جلوتر از نسل قبل خود است. در صورتی که قابلیت Spatial Audio در آن روشن باشد، تا 24 ساعت می‌توانید از این ایرپاد استفاده کنید و در حالت معمولی حداکثر 30 ساعت می‌توانید با آن به موسیقی گوش دهید.

بهترین ایرپاد اپل قیمت

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فردی که در خصوص هندزفری Apple Airpods وجود دارد، امکان اتصال آن به یک هندزفری اپل دیگر است. به این ترتیب می‌توانید ایرپاد خود را به ایرپاد دوستتان متصل کنید و همزمان به یک موسیقی یا پادکست گوش کنید.

در نهایت اگر از طرفداران محصولات اپل مثل آیفون و آِپد هستید، این ایرپاد گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در زمان گوش کردن به موسیقی یا تماشای فیلم، در صورتی که ایرپادها از گوش شما خارج شوند، پخش موسیقی متوقف می‌شود تا به این شکل از خالی شدن باتری جلوگیری کند.

3. هندزفری اپل Apple Airpods 2019

  • قابلیت شارژ بی‌سیم
  • جفت شدن سریع با دستگاه

شاید مهم‌ترین ویژگی در خصوص ایرپاد اپل 2019 شارژ بی‌سیم و جفت شدن سریع آن محسوب باشد و از نظر طراحی پیشرفت قابل توجهی نسبت به مدل‌های قبلی نداشته است. این محصول با چراغ LED کوچکی که روی بدنه دارد، وضعیت شارژ را به شما اطلاع می‌دهد.

بهترین هندزفری اپل

در صورتی که ایرپاد کاملا شارژ شود، چراغ LED سبز و در صورتی که نیاز به شارژ داشته باشد، قرمز می‌شود. پس از شارژ کامل هندزفری، ایرپادها تا 5 ساعت شما را همراهی می‌کنند و کیس آن تا 20 ساعت از انرژی آن‌ها را تامین می‌کند. یکی دیگر از نکات درباره باتری این ایرپاد شارژ سریع آن است که در عرض یک ساعت از 25 درصد به 100 درصد می‌رسد.

اگر از کاربران آیفون هستید، به محض باز کردن کیس هندزفری، گزینه‌های جفت شدن با ایرپاد اپل 2019 روی صفحه گوشی ظاهر می‌شود. آزمایش‌هایی که در خصوص کیفیت صدای این ایرپاد صورت گرفته، نشان می‌دهد عملکرد خوبی در حین برقراری تماس و داشته است و کیفقیت صدا کاملا یکپارچه و عالی است.

این مطلب را هم بخوانید:
حل مشکل وصل نشدن ایرپاد اپل

4. هندزفری اپل ایرپاد Beats Studio Buds Plus

  • حذف نویز فعال خوب
  • ارائه صدای شفاف

یکی دیگر از محصولاتی که در لیست جدیدترین ایرپاد اپل قرار می‌گیرد، هندزفری Beats Studio Buds Plus است که یک طراحی خیره‌کننده و باتری قدرتمند دارد. این ایرپاد در زمینه طراحی، کیفیت تماس و حذف نویز قابل تحسین است و از بهترین هندزفری‌های اپل محسوب می‌شود. قابلیت حذف نویز فعال از طریق کنترل لمسی ایرپادها قابل فعال کردن است.

علاوه بر آن، این کنترل‌های لمسی برای تنظیم صدا یا موسیقی در حال پخش هم کاربرد دارند. هندزفری Beats Studio Buds Plus از قابلیت Spatial Audio پشتیبانی می‌کند که عملکردی همچون Audio 360 در هندزفری سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو دارد. اگر وضوح صدا در زمان گوش کردن به موسیقی، بازی یا تماس برای شما اهمیت دارد، Beats Plus پیشنهاد خوبی برای شماست.

جدیدترین ایرپاد اپل

در خصوص طراحی عالی آن باید گفت که به قدری راحت و باکیفیت است که برای پیاده‌روی و ورزش کردن مناسب خواهد بود. اپل یک درگاه USB-C برای این ایرپاد در نظر گرفته که برای شارژ کردن کاربرد دارد. پس از شارژ کامل، ایرپادها به مدت 6 ساعت روشن می‌مانند و حداکثر 24 ساعت دیگر را کیس‌ها تامین می‌کنند.

در صورتی که قابلیت حذف نویز فعال را خاموش کنید، این میزان شارژ به ترتیب 9 ساعت و 36 ساعت خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد در ایرپاد Beasts Studio Buds Plus قابلیت شارژ بی‌سیم آن است. در نهایت اگر به دنبال یک ایرپاد راحت با کیفیت صدای واضح هستید که باتری قدرتمندی هم داشته باشد و به خوبی نویز اطراف را حذف کند، Beats Sudio Buds Plus پیشنهاد خوبی برای شما خواهد بود.

5. هندزفری اپل ایرپاد Airpods 2

  • کیفیت صدای خوب
  • قابلیت حذف نویز فعال

هندزفری اپل Airpods 2 به‌عنوان بهترین ایرپاد اپل برای مکالمه و گوش کردن به موسیقی ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد. این هندزفری با قابلیت برقراری تماس و ارتباط با دستیار صوتی، کار شما را برای انجام کارهای روزمره راحت می‌کند. در طراحی این هندزفری از چراغ LED استفاده شده که میزان شارژ آن را نشان می‌دهد.

در صورتی که دستگاه شما دارای نرم‌افزار iOS 12.2، MacOS 10.14.4، Apple TV و WatchOS 5.2 باشد، می‌توانید از این محصول استفاده کنید. وقتی جعبه هندزفری اپل ایرپاد 2 را باز می‌کنید، با یک کابل شارژر لایتنینگ روبه‌رو می‌شوید. هر یک از هدفون‌های این ایرپاد تا حداکثر 5 ساعت و با استفاده از کیس تا 24 ساعت حین پخش موسیقی دوام می‌آورد.

بهترین مدل ایرپاد اپل

در صورتی که قصد مکالمه با این هندزفری را داشته باشید، هر یک از ایرپادها تا 3 ساعت و با کیس شارژر تا 18 ساعت روشن می‌مانند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در خصوص ایرپاد اپل 2 پشتیبانی از شارژ بی‌سیم است.

برخورداری از کنترل لمسی در ایرپادها برای کنترل تماس و موسیقی در حال پخش طراحی شده‌اند. در نهایت اگر به یک ایرپاد باکیفیت برای مکالمه، گیمینگ و گوش کردن به موسیقی نیاز دارید و از طرفداران محصولات اپل هستید، ایرپاد 2 اپل برای شماست.

سخن آخر

در این مقاله از کالاتیک به لیست بهترین مدل ایرپاد اپل پرداختیم. هر یک از این ایرپادها با قابلیت‌ها و امکانات منحصربه‌فردی که دارند، می‌توانند نیاز شما برای گوش کردن به موسیقی و مکالمه در طول روز را برآورده کنند. بهترین ایرپادهای اپل سبک و باکیفیت هستند و با باتری قدرتمندشان، ساعات قابل قبولی روشن می‌مانند و برای استفاده روزمره مناسب‌اند. آیا تا به حال از ایرپادهای اپل استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما بهترین ایرپاد اپل کدام است؟ 

پرسش‌های متداول

قیمت اپل به چه عواملی بستگی دارد؟

در لیست بهترین ایرپاد اپل قیمت های مختلفی را خواهید دید که به عواملی مثل امکانات و کیفیت صدای آن‌ها بستگی دارد.

چرا ایرپاد من، موسیقی پخش نمی‌کند؟

در صورت بروز این مشکل باید سالم بودن و بعد اتصال ایرپاد به دستگاه را بررسی کنید.

بهترین هندزفری اپل

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.