قیمت و تصاویر رسمی گوشی هواوی nova 12 قبل از عرضه لو رفت!


آنیا عباسی
نظرات 0
content-main-img
کمتر از یک روز دیگر (5 دی 1402) کمپانی هوآوی، گوشی‌های هوشمند سری نوا 12 را در چین عرضه می‌کند.

اکنون تیزرهای گوشی هوآوی Nova 12 منتشر شده که طراحی کلی این گوشی را نشان می‌دهد. خبرها حاکی از آن است که این گوشی به عنوان جانشین سری Nova 11 و با دسترسی به شبکه 5G عرضه شود. 

تیزرهای منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهد که هوآوی نوا 12 سه دوربین در پنل پشتی دارد و طبق گزارشات، دوربین اصلی با لنز واید 50 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 12 مگاپیکسلی در این گوشی به کار رفته است. دوربین سلفی نوا 12 هوآوی هم، به لنز اولترا واید 60 مگاپیسکلی مجهز شده است.

خرید گوشی هواوی

گوشی huawei nova 12

تراشه Kirin 830 صفحه نمایش OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای نشان می‌دهد که گوشی هواوی nova 12 مشخصات فنی خوبی دارد. همچنین طبق انتظارات، باتری به‌کار رفته، در این گوشی 4800 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 88 واتی پشتیبانی می‌کند. شایع شده است که مدل‌های پرو و اولترا هوآوی نوا 12 به تراشه پرچمدار Kirin 9000s مجهز باشند.

گوشی Huawei Nova 12 که طراحی جذاب و دوربین‌های قدرتمندی دارد یکی از جدیدترین میا‌ن‌رده‌های هوآوی است که در سال 2023 معرفی شد. اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.7 اینچ با حاشیه‌های کم است. در ساخت بدنه گوشی Nova 12 از شیشه استفاده شده و طبق گفته‌ها در دو رنگ سبز و مشکی عرضه می‌شود.

تا این لحظه با توجه به اطلاعات فاش شده گوشی هوآوی نوا 12، می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربرانی باشد که به دنبال خرید یک گوشی میان‌رده باکیفیت هستند. باید منتظر ماند و دید بعد از عرضه و بررسی‌های تکمیلی بیشتر، کیفیت این گوشی چگونه ارزیابی می‌شود. قیمت گوشی هوآوی نوا 12 حدود 369 تا 410 دلار بسته به میزان حافظه و رم تخمین زده می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.