جدیدترین اطلاعات در مورد گوشی OnePlus Ace 3


زهرا آریایی
نظرات 0
content-main-img
گوشی One Plus Ace 3 یکی از گوشی‌های هوشمندی است که انتظار می‌رود در آینده نزدیک وارد بازار شود. در حال حاضر اطلاعات مفیدی درباره ویژگی‌های اساسی آن منتشر شده است. اگر درباره این گوشی جدید کنجکاو هستید، در ادامه به بررسی برخی از ویژگی‌های اساسی آن خواهیم پرداخت.

یکی از گوشی‌های مورد انتظار در بازار، OnePlus Ace 3 است که جانشین فرضی OnePlus Ace 2 خواهد بود. با این که شرکت وان پلاس همچنان سکوت خود را درباره ویژگی‌های این گوشی حفظ می‌کند،‌ گزارش‌هایی درباره طراحی بدنه و ویژگی‌های این گوشی ارائه شده است.

دوربین سه‌گانه

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مشخصه‌های یک گوشی هوشمند دوربین آن است. طبق گزارش‌ها این امکان وجود دارد که لنز تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی از گوشی Ace 3 کاملا حذف شود. با این حال همچنان یک دوربین سه‌گانه قدرتمند در این گوشی وجود دارد که بتوانید عکس‌های باکیفیتی توسط آن ثبت کنید.

صفحه نمایش باکیفیت

صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های موبایل هوشمند است که باید آن را بررسی کنید؛ چراکه این بخش از گوشی بیش از هر چیز به‌صورت مستقیم با چشم شما در ارتباط است. گزارش های اطلاعات در مورد گوشی OnePlus Ace 3 صفحه نمایش OLED خیره‌کننده ۶.۷۸ اینچی BOE X1 آن را برجسته می‌کند.

گوشی موبایل one plus ace 3

طراحی بدنه شیک

پشت شیشه‌ای براق گوشی و قاب میانی فلزی این گوشی در عین زیبایی مقاومت آن را تضمین می‌کند. به نظر می‌رسد گوشی OnePlus Ace 3 در سه رنگ آبی، خاکستری و طلایی وارد بازار می‌شود. این ویژگی‌های گزارش‌شده نشان‌دهنده ساختار ممتاز و زیبایی‌شناسی شیک آن است.

باتری قوی

انتظار می‌رود که عملکرد عالی و عمر باتری OnePlus Ace 3 هم ما را غافلگیر کند. باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن به شارژ سریع ۱۰۰ واتی مجهز شده است. گزارش‌های جدیدترین اطلاعات در مورد گوشی OnePlus Ace 3 به چیپست قدرتمند اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ اشاره دارد.
در نهایت مقاله کامل‌تر جدیدترین اطلاعات در مورد گوشی OnePlus Ace 3 را در آینده با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

پیشنهاد ویژه: خرید گوشی وان پلاس OnePlus Ace Pro ظرفیت 256/16 گیگابایت

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.