ابعاد فاش شده گلکسی S25 اولترا، از طراحی باریک و وزن سبک این گوشی خبر می‌دهد!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
اخیرا خبرهایی مبنی بر ابعاد پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی S25 اولترا منتشر شده که اگر به حقیقت بپیوندد، نام این دستگاه در میان باریک‌ترین گوشی‌های پرچمدار ۲۰۲۵ قرار خواهد گرفت.

تا رونمایی از گلکسی اس ۲۵ اولترا، پرچمدار جدید سامسونگ، چیزی نمانده و این گوشی به احتمال خیلی زیاد در اوایل سال ۲۰۲۵ معرفی و به بازار عرضه خواهد شد. اخیرا اطلاعات جدیدی در مورد ابعاد S25 اولترا منتشر شده که حکایت از طراحی باریک و وزن سبک این دستگاه دارد. این تغییرات نشان می‌دهد که سامسونگ تصمیم گرفته در تولید اس ۲۵ اولترا راه جدیدی را پیش بگیرد و این محصول را با ویژگی‌های جدید وارد بازار کند.

گلکسی اس ۲۵ اولترا؛ پرچمدار باریک سامسونگ

طی روزهای اخیر یک افشاگر معتبر با نام Ice Universe اطلاعاتی را در مورد Galaxy S25 Ultra سامسونگ منتشر کرد که نشان می‌دهد سامسونگ در طراحی پرچمدار جدید خود تغییراتی را اعمال کرده است. بر اساس این گزارش گلکسی اس ۲۵ اولترا در ابعاد ۱۶۲.۸ در ۷۷.۶ میلی‌متر و ضخامت ۸.۲ میلی‌متر تولید شده است که اگر این اطلاعات درست باشد، پرچمدار جدید سامسونگ در لیست یکی از باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ قرار خواهد گرفت.

گلکسی اس ۲۵ اولترا؛ پرچمدار باریک سامسونگ

همانطور که در قسمت زیر مشاهده می‌کنید، گلکسی S25 Ultra سامسونگ در میان گوشی‌هایی که طی پنج سال اخیر عرضه شده‌اند از ضخامت کمتری برخوردار است.

  • گلکسی S20 اولترا: ۱۶۶.۹ × ۷۶.۰ × ۸.۸ میلی‌متر
  • گلکسی S21 اولترا: ۱۶۵.۱ × ۷۵.۶ × ۸.۹ میلی‌متر
  • گلکسی S22 اولترا: ۱۶۳.۳ × ۷۷.۹ × ۸.۹ میلی‌متر
  • گلکسی S23 اولترا: ۱۶۳.۴ × ۷۸.۱ × ۸.۹ میلی‌متر
  • گلکسی S24 اولترا: ۱۶۲.۳ × ۷۹.۰ × ۸.۶ میلی‌متر
  • گلکسی S25 اولترا: ۱۶۲.۸ × ۷۷.۶ × ۸.۲ میلی‌متر

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی اس ۲۵ اولترا مانند نسل گذشته یعنی گلکسی اس ۲۴ اولترا، با فریم جانبی از جنس تیتانیوم و شیشه گوریلا گلس (Gorilla Glass) در پنل پشتی و جلویی به بازار عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که این گوشی از سه دوربین اصلی واید، اولترا واید و تله فوتو با کیفیت‌های ۲۰۰، ۵۰ و ۵۰ مگاپیکسل در پشت گوشی و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی در جلوی گوشی برخوردار است.

همچنین احتمال می‌رود که گلکسی S25 اولترا با سیستم‌عامل اندروید ۱۵ و رابط کاربری One UI 7.1 وارد بازار شود و طبق سیاست سامسونگ هفت سال از به‌روزرسانی نرم‌افزاری و امنیتی بهره‌مند خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که این گوشی به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی خواهد کرد.

به صورت کلی گوشی گلکسی S25 Ultra اولترا به دلیل بهره‌مندی از ابعاد باریک و ویژگی‌های پیشرفته‌، میتواند توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند و در لیست بهترین گوشی‌های سال قرار بگیرد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.