نخستین تصویر از رنگ های مختلف شیائومی ۱۵ پرو پیش از رونمایی فاش شد!


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img
بر اساس اطلاعات منتشر شده، از گوشی شیائومی ۱۵ پرو در ۲۰ اکتبر (۲۰ مهر ماه) به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

طی ماه‌های گذشته شاهد عرضه محصولات مختلفی از برند شیائومی به بازار بوده‌ایم. شنیده‌ها حاکی از آن است که این شرکت چینی قصد دارد در تاریخ ۲۰ اکتبر طی مراسمی در چین از گوشی‌های شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو رونمایی کند. طبق روال همیشگی، پیش از معرفی شیائومی ۱۵ پرو اطلاعاتی از آن به بیرون درز پیدا کرد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

قیمت گوشی موبایل

مشخصات گوشی 15 پرو شیائومی و رنگ‌بندی آن

تصویر منتشر شده از گوشی شیائومی ۱۵ پرو توسط Kartikey نشان می‌دهد که این گوشی احتمالا در سه رنگ مختلف مشکی، سفید و خاکستری روانه بازار خواهد شد.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که شیائومی 15 Pro از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسخه قبلی یعنی ۱۴ پرو ندارد و تنها تفاوت این گوشی با سری قبل، در قسمت ماژول دوربین است که فلش LED به خارج از ماژول منتقل شده و جای خود را به ماژول Laser AF داده است. بنابراین در بخش دوربین این گوشی، شاهد یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور 1/1.3 اینچ و دیافراگم f/1.4، یک لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله ماکرو 50 مگاپیکسلی با حداقل فاصله فوکوس 30 سانتی‌متر خواهید بود. همچنین به احتمال زیاد در بخش جلویی گوشی شیائومی ۱۵ پرو نیز، یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته شده است.

مشخصات گوشی 15 Pro شیائومی و رنگ‌بندی آن

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که گوشی شیائومی ۱۵ پرو به یک پنل ۶.۷ اینچی از نوع امولد و لبه‌های خمیده مجهز خواهد شد. همچنین احتمالا این پنل به رزولوشن 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. در اخبار منتشر شده این کمپانی چینی وعده داده که گوشی شیائومی 15 Pro، تا ۵ سال از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بهره‌مند خواهد شد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که به احتمال زیاد در بخش سخت‌افزار گوشی Xiaomi 15 Pro از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴، حافظه داخلی یک ترابایت و حافظه رم ۱۶ گیگابایت استفاده می‌شود. دیگر اطلاعات منتشر شده از گوشی شیائومی ۱۵ پرو، حاکی از آن است که تامین انرژی این دستگاه به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۸۰ واتی سپرده خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.