گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M15 پا به میدان می‌گذارد


زهرا آریایی
نظرات 0
content-main-img
در این مقاله یکی از گوشی‌های جدید و مورد انتظار شرکت سامسونگ یعنی Galaxy M15 را از ابعاد مختلف بررسی می‌کنیم تا با آن بیشتر آشنا شوید.


سامسونگ یک بار دیگر با محصول جدید خود یعنی Galaxy M15 5G بازار گوشی‌های هوشمند را متحول خواهد کرد. این گوشی موبایل عملکرد و استقامت فوق‌العاده‌ای خواهد داشت و با ویژگی‌هایی که دارد، می‌تواند رقیب خوبی برای هم‌رده‌هایش باشد.

سامسونگ گلکسی ام ۱۵ یکی از میان‌رده‌های قدرتمند سامسونگ خواهد بود که به زودی عرضه می‌شود. اگر از طرفداران سامسونگ یا اخبار دنیای تکنولوژی هستید، این مقاله در کالاتیک برای شماست تا اطلاعاتی که درباره Galaxy M15 رسیده را با شما به اشتراک بگذاریم.

خرید گوشی موبایل

طراحی و صفحه نمایش گوشی سامسونگ Galaxy M15

طراحی و صفحه نمایش اولین فاکتورهایی هستند که در هر گوشی به چشم می‌خورد که سامسونگ در گوشی موبایل M15 عالی عمل کرده است. گوشی موبایل M15 با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی، یک پنل Super AMOLED با وضوح +Full HD و نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز تصاویر چشمگیری ارائه می‌کند.

این کیفیت در صفحه نمایش گوشی موبایل، برای شما امکانی فراهم می‌کند تا تماشای فیلم و تصاویر را با کیفیت بالا و بازی‌ها را با عملکردی روان تجربه کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گوشی موبایل روشنایی ۸۰۰ نیت آن است که باعث می‌شود به‌راحتی بتوانید در فضای باز از آن استفاده کنید.

در خصوص طراحی آن باید گفت که گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M15 ظاهری مشابه مدل‌های قبلی این برند دارد. یک ماژول دوربین سه‌گانه پشت بدنه قرار گرفته است که درباره کیفیت آن در ادامه صحبت می‌کنیم. در خصوص رنگ‌های آن هم باید گفت که سه گزینه آبی روشن، آبی تیره و خاکستری را برای انتخاب دارید.

همه چیز درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy m15

عملکرد و ذخیره‌سازی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ام ۱۵

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که بر عملکرد گوشی موبایل اثر می‌گذارد، پردازنده آن است. گوشی موبایل سامسونگ M15 از یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس اصلی ۲.۲ گیگاهرتز تغذیه می‌کند. اگر درباره شرکت تولیدکننده پردازنده این گوشی موبایل کنجکاو هستید، باید بگوییم که هنوز نام این پردازنده مشخص نیست.

با این حال احتمال می‌دهیم که پردازنده‌ای که برای این گوشی موبایل در نظر گرفته شده است، از برند Mediatek با مدل Dimensity 6100+ خواهد بود. این پردازنده با قدرتی که دارد عملکردی یکپارچه و عالی برای پیشبرد چند کار و اجرای بازی ارائه می‌کند.

در خصوص حافظه این گوشی موبایل هم باید گفت که ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره‌سازی اطلاعات دارد. کارت حافظه آن از نوع MicroSD بوده و تا ۱ ترابایت را پیشتیبانی می‌کند تا به‌راحتی بتوانید برنامه عکس، فیلم و سایر اطلاعات را در آن ذخیره کنید.

دوربین‌های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M15

سامسونگ گلکسی M15 5G با ویژگی‌های پیشرفته دوربین به بازار می‌آید تا جزييات چشم‌نواز و جذابی را با آن ثبت کنید. سامسونگ برای این گوشی موبایل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته است که عملکردی عالی در عکاسی دارند و دوربین سلفی آن هم با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل عکس‌های باکیفیتی ثبت می‌کند. این دوربین‌ها برای یک گوشی موبایل میان‌رده ویژگی‌هایی عالی محسوب می‌شوند و همین نکته قطعا یکی از دلایل فروش خوب آن خواهد بود.

باتری و نرم‌افزار گوشی سامسونگ M15

یکی دیگر از ویژگی‌‌های منحصربه‌فردی که گوشی موبایل جدید سامسونگ دارد، ظرفیت بالای باتری آن است. باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی امکان بهره‌وری و کارکرد طولانی مدت را برای شما فراهم می‌کند. علاوه بر ظرفیت عالی باتری گوشی M15، باید به فناوری شارژ سریع آن هم اشاره کنیم.

با شارژ ۲۵ وات این دستگاه می‌توانید گوشی را به سرعت شارژ کنید و برای مدت طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد از آن بهره ببرید. در خصوص نرم‌افزار آن باید گفت که سامسونگ، گوشی گلکسی ام ۱۵ را به سیستم‌عامل اندروید ۱۴ مجهز کرده است. در ضمن طبق گفته سامسونگ تا ۴ سال امکان به‌روزرسانی این سیستم‌عامل وجود دارد.

قیمت و زمان عرضه گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M15

به طور کلی قیمت و تاریخ دقیق عرضه گوشی سامسونگ Galaxy M15 هنوز دقیقا مشخص نیست و فقط می‌دانیم که به زودی این محصول در بازار جهانی گوشی موبایل وارد خواهد شد. برای اطلاع دقیق از اخبار گوشی سامسونگ Galaxy M15 با کالاتیک همراه باشید.

طبق اطلاعات کمی که درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M15 به دست رسیده است، با قدرت قابل قبول، طراحی شیک و ویژگی‌های کاربردی پا به عرصه میدان می‌گذارد تا جایگاه خود را در بازار رقابتی گوشی موبایل به دست آورد.

گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.