معرفی بهترین ساعت های هوشمند هایلو


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img
برند هایلو یکی از برندهای زیر مجموعه شیائومی است که طی سال‌های اخیر توانسته با عرضه هندزفری‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند باکیفیت به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

در دنیای پرشتاب امروزی، ساعت‌های هوشمند به وسیله‌ای فراتر از یک دستگاه اندازه‌گیری زمان تبدیل شده‌اند. آنها به همراهان ضروری ما تبدیل شده و با قابلیت‌های بی‌شماری که دارند، می‌توانند در طول زندگی روزمره مانند یک دستیار کنارمان باشند.در سال‌های اخیر، کمپانی‌های زیادی دست به تولید ساعت‌های هوشمند با ویژگی‌ و قیمت‌های مختلف زده‌اند.

در بین برندهای مختلف ساعت هوشمند، برند هایلو یکی از بهترین برند ساعت هوشمند در جهان است که با تولید ساعت‌های هوشمند متنوع و باکیفیت، توانسته سهم زیادی از فروش ساعت های هوشمند دنیا را از آن خود کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین ساعت‌ های هوشمند هایلو بپردازیم و خصوصیات هر کدام از آن‌ها را برای شما بازگو کنیم.

قیمت ساعت هوشمند

بهترین ساعت های هوشمند هایلو

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، ساعت های هوشمند هایلو بسیار متنوع هستند و هر مدل از این ساعت‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند؛ از بهترین ساعت های هوشمند هایلو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 Plus LS11

یکی از پرفروش ترین مدل های ساعت هوشمند هایلو، ساعت RS4 Plus LS11 است. این ساعت دارای صفحه نمایش مربعی با شیشه منحنی است. ساعت هوشمند هایلو دارای ابعاد 37.2 در 45.2 میلی متر با ضخامت 10.4 میلی متر و وزن 57.6 گرم است که به راحتی روی دست می‌نشیند و به هیچ وجه احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند.

ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 Plus LS11

یکی از ویژگی‌های مهمی که این ساعت هوشمند را از سایر ساعت های هوشمند اقتصادی بازار در لیست خرید ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان متمایز می‌کند، وجود صفحه نمایش 1.78 اینچی AMOLED با وضوح بصری 368 در 448 پیکسل و نرخ نوسازی 60 هرتز است که می‌تواند تجربه بصری مطلوبی را برای کاربران ایجاد کند. این ساعت دارای استاندارد IP68 ضد آب است؛ بنابراین هنگام شستن دست ها نیازی به درآوردن ساعت نیست و به راحتی می‌توانید با تعریق در حین تمرین یا باران کنار بیایید.

ساعت هوشمند هایلو RS4 Plus LS11 مجهز به باتری با ظرفیت 230 میلی‌آمپر ساعتی است که در استفاده عادی می‌تواند به‌راحتی تا 10 روز دوام بیاورد. Haylou RS4 Plus دارای 105 حالت ورزشی مختلفی از قبیل پیاده‌روی، یوگا، ژیمناستیک، فوتبال، دوچرخه سواری و غیره است. از کاربردی‌ترین قابلیت‌های این ساعت می‌توان به امکان نظارت کیفیت خواب، اکسیژن سنج، قابلیت شمارش ضربان قلب، سنسور کنترل استرس، یادآوری سیکل قاعدگی بانوان و غیره اشاره کرد.

خرید ساعت هوشمند هایلو

ساعت هوشمند هایلو مدل Solar Plus LS16

ساعت هوشمند هایلو مدلHaylou Solar Plus یکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند هایلو است. این ساعت هایلو دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با رزولوشن 466 در 466 پیکسل است. یکی از ویژگی‌های کاربردی که ساعت‌های هوشمند اقتصادی کمتری از آن بهره‌مند هستند اما این مدل ساعت هوشمند مجهز به آن است، قابلیت پاسخگویی به تماس است.

ساعت هوشمند هایلو مدل Solar Plus LS16

ساعت هوشمند Solar Plus LS16 دارای105 حالت ورزشی است که به شما کمک می‌کند ورزش‌های مختلفی همچون یوگا، دویدن، فوتبال و غیره را به‌خوبی مدیریت کنید. از کاربردی‌ترین ویژگی‌های Solar Plus LS16 می‌توان به بهره‌مندی از اکسیژن سنج، قابلیت پایش ضربان قلب، نظارت بر کیفیت خواب، نظارت بر سطح استرس، مدیریت چرخه قاعدگی و غیره اشاره کرد.

ساعت هوشمند هایلو مدل RT2 LS10 Global

ساعت هوشمند Haylou RT2 یکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند هایلو با طراحی مدرن و زیبا و صفحه نمایش گرد است و شباهت زیادی به ساعت هوشمند Kospet Magic 4 دارد. بدنه این مدل ساعت هایلو، از جنس آلومینیوم مقاوم ساخته شده و وزن 55 گرمی آن باعث شده تا تحمل ساعت روی دست بسیار آسان باشد.
ساعت هایلو مدل Haylou RT2 دارای صفحه نمایش 1.32 اینچی TFT با وضوح 360در360 پیکسل است و می‌تواند محتوا را با وضوح رنگ و روشنایی خوبی به نمایش بگذارد.

ساعت هوشمند هایلو مدل RT2 LS10 Global

با وجود استاندارد IP68 در ساعت هوشمند Haylou RT2، دیگر لازم نیست ساعت را در زمان شستن دست یا روزهای بارانی از دستتان خارج کنید، اما توصیه می‌کنیم ساعت هوشمند را به هیچ‌وجه در معرض مستقیم آب قرار ندهید. ساعت هوشمند Haylou RT2 دارای حالت‌های ورزشی متنوعی از جمله پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری، پرش، تنیس روی میز، بدمینتون، تنیس، کوهنوردی، بسکتبال، فوتبال، رقص، یوگا و غیره است.

جدای از ویژگی‌های ورزشی، شما به‌کمک این ساعت هوشمند می‌توانید کارهای مختلفی از قبیل کنترل ضربان قلب، مدیریت خواب، کنترل فشار خون، اندازه گیری سطح اکسیژن و غیره را انجام دهید.

ساعت هوشمند هایلو مدل Solar Ls05

ساعت هوشمند هایلو مدل Solar Ls05 با بهره‌مندی از 1.28 اینچی TFT، وضوح 240 در 240 پیکسل می‌تواند تصاویر را با وضوح مطلوبی حتی در نور خورشید به نمایش بگذارد. یکی از ویژگی‌های صفحه نمایش این ساعت، امکان تنظیم نور صفحه نمایش به‌صورت دستی و در چهار سطح است. ساعتHaylou Solar LS05 با بهره‌مندی از استاندارد IP68 مقاومت خوبی در برابر پاشش آب و گرد و غبار از خود نشان می‌دهد و می‌تواند به‌راحتی تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد.

ساعت هوشمند هایلو مدل Solar Ls05

از ویژگی‌های این مدل ساعت هوشمند هایلو می‌توان به امکان اندازه گیری نبض، بررسی آب و هوا، ردیابی خواب، امکان مدیریت موسیقی و غیره اشاره کرد. ساعت هوشمند Solar LS05 همچنین دارای 12 حالت ورزش از جمله دویدن، پیاده روی، کوهنوردی، دوچرخه سواری، یوگا و غیره است. با توجه به ظرفیت باتری 340 میلی آمپر ساعتی این ساعت هوشمند، باتری دستگاه می‌تواند در استفاده عادی بین 15 تا 20 روز به راحتی دوام بیاورد.

ساعت هوشمند هایلو مدل LS02 Global

اگر جزو طرفداران ساعت های هوشمند با صفحه‌نمایش مربعی هستید، Haylou LS02 گزینه خوبی برای شما به حساب می‌آید. ساعت هوشمند هایلو مدل LS02 دارای ساختار پلاستیکی است که همین موضوع باعث وزن سبک دستگاه می‌شود. این مدل ساعت هوشمند هایلو دارای صفحه نمایش لمسی 1.4 اینچی ال سی دی است که می تواند محتوای تصویری را با وضوح بالایی حتی در معرض نور خورشید به نمایش بگذارد. ساعت هوشمند Haylou LS02 دارای استاندارد IP68 ضد آب است و می‌تواند مقاومت بالایی در برابر پاشش آب از خود نشان دهد.

ساعت هوشمند هایلو مدل LS02 Global

از امکانات و قابلیت‌های ساعت هوشمند LS02 می‌توان به قابلیت مانیتورینگ ضربان قلب با حداکثر دقت، قدم شمار، آنالیز کیفیت خواب و قابلیت‌های ورزشی متنوع اشاره کرد. از نظر باتری، Haylou ادعا می‌کند که می‌توان از ساعت LS02 تا 20 روز به صورت متوسط استفاده کنید اما با استفاده از قابلیت‌هایی مثل ضربان سنج به‌صورت مداوم، شما می‌توانید تا 7 روز از ساعت هوشمند بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کنید.

سخن آخر

با توجه به تنوع بالای ساعت های هوشمند هایلو، انتخاب و خرید بهترین ساعت هوشمند هایلو کار آسانی نیست. اکثر ساعت‌های معرفی شده در این مقاله جزو بهترین ساعت های بازار هستند و می‌توانند توقع کاربران را از یک ساعت هوشمند اقتصادی و پر امکانات برآورده کنند.

پرسش های متداول

آیا ساعت های هوشمند Haylou با کیفیت هستند؟

با توجه به امکانات بالا و قیمت مناسبی که ساعت های هوشمند هایلو دارند، این ساعت‌ها جزو بهترین ساعت های هوشمند اقتصادی به‌حساب می‌آیند.

آیا ساعت های هایلو ضد آب هستند؟

تمامی ساعت‌های معرفی شده در این مقاله، دارای مقاومت در برابر پاشش آب و گردو غبار هستند.

آیا Haylou اپلیکیشن دارد؟

بله؛ به کمک اپلیکیشن Haylou Fit شما به آسانی می‌توانید ساعت‌ های هوشمند هایلو را مدیریت کنید.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.