معرفی بهترین برند توستر در ایران و جهان


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img

در وعده صبحانه هیچ چیز لذت‌بخش‌تر از خوردن نان داغ و تازه نیست. توسترها یکی از لوازم کاربردی هستند که به شما کمک می‌کند نان داغ را در کمترین زمان ممکن و تنها با فشردن یک کلید آماده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین برند توستر در ایران و جهان بپردازیم و به بررسی ویژگی‌های هر کدام از آن‌ بپردازیم.

چرا باید توسترنان بخریم؟

بسیاری از ما نان را در مایکروویو یا فر گرم می‌کنیم؛ اما همان‌طور که می‌‌دانید، گرم کردن نان در این وسایل باعث افت کیفیت آن می‌شود و نان یا خشک یا خیلی نرم می‌شود. شما می‌توانید با خریدن یک توستر نان این مشکل را برطرف کنید و باکیفیت‌ترین نان را پس از گرم کردن داشته باشید. همچنین شما می‌توانید نان‌ را در داخل توستر بگذارید و بدون نگرانی از بابت سوختن نان به کارهای دیگر خود برسید.

خرید توستر نان

معرفی بهترین مارک توستر نان

برندهای مختلفی به طراحی تولید توستر با خصوصیات گوناگونی پرداخته‌اند. از محبوب‌ترین و بهترین برند توستر نان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. توستر فلر

برند فلر یکی از برندهای معتبر تولید کننده لوازم خانگی برقی در کشور آلمان است و بیشتر افراد آن را به واسطه کیفیت بالای محصولاتش می‌شناسند. توستر های فلر یکی از پرفروش‌ترین محصولات فلر است که جزء محصولات اقتصادی و با کیفیت بازار به حساب می‌آیند و دارای عملکرد عالی و طراحی ساده‌ای هستند.

2. توستر فیلیپس

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین برندهای اروپایی در زمینه تولید لوازم خانگی برقی، برند فیلیپس است. یکی از محصولات با کیفیت فیلیپس، توسترهای این برند هستند. توسترهای فیلیپس با بهره‌مندی از لوازم اولیه با کیفیت می‌توانند عملیات گرم کردن و برشته کردن نان را به صورت کاملاً یکنواخت و به آسان‌ترین روش به کمک برنامه‌های متنوع انجام دهند.

مقاله مرتبط:

راهنمای خرید توستر؛ هر آنچه باید قبل از خرید توستر بدانید

3. توستر بوش

محال است صحبت از خرید لوازم خانگی شود و نام برند بوش برده نشود. همه ما می‌دانیم که برند بوش یکی از باکیفیت‌ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در آلمان است که محصولات لوکس و کاربردی را وارد بازار می‌کند. به جرئت می‌توان گفت یکی از باکیفیت‌ترین توسترهای دنیا، توسترهای بوش هستند. با وجود اینکه توسترهای بوش از قیمت به نسبت بالایی برخوردارند؛ اما از امکانات متعددی همچون: قابلیت تنظیم حرارت دستگاه، خاموش شدن اتوماتیک، یخ زدایی نان و امکان توقف عملیات برخوردار هستند.

4. توستر هاردستون

برند هاردستون یک برند چند ملیتی است که به واسطه تولید لوازم خانگی قیمت مناسب و با کیفیت توانسته به محبوبیت بالایی در بازار لوازم خانگی جهانی دست پیدا کند. یکی از محصولات پرفروش هاردستون، توستر نان این برند است که شما به کمک آن می‌توانید همیشه به نان تازه و برشته دسترسی داشته باشید.

اکثر توستر های نان هاردستون دارای کشوی جمع آوری خرده نان هستند که این ویژگی تمیز کردن دستگاه را آسان‌تر کرده و مانع از ریختن خرده نان‌ها زیر دستگاه می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد توست های HardStone توقف عملیات گرم کردن نان در صورت چسبیدن نان به دیواره‌ توستر است.

بهترین برند توستر

5. توستر میگل

اگر شما علاقه‌مند به خرید لوازم خانگی با کیفیت داخلی هستید، خرید محصولات میگل را به شما توصیه می‌کنیم. توسترهای میگل یکی از با کیفیت ترین توستر های ایرانی است که با طراحی جذاب، کاربری ساده و قیمت مناسبی که دارد، می‌تواند بهترین انتخاب برای مصارف خانگی به حساب بیاید.

6. توستر کنوود

برند کنوود یکی دیگر از برندهای قدیمی و شناخته شده اروپایی است که محصولات آن در اکثر کشورهای دنیا از محبوبیت بالایی برخوردارند. یکی از محصولات محبوب کنوود که در ایران طرفداران زیادی دارد، توستر این برند است. از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این محصول می‌توان به مواردی مثل: کیفیت بالا، دوام زیاد و طراحی جذاب اشاره کرد.

7. توستر گاستروبک

یکی از برندهای لوکس دنیا در زمینه تولید لوازم خانگی، برند گاستروبک آلمان است. از محبوب‌ترین لوازم خانگی این برند می‌توان به مواردی مثل چای‌ساز، توستر، اسپرسوساز، آب مرکبات‌گیری و غیره اشاره کرد. توسترهای گاستروبک از محصولات با کیفیت بازار است که تمام انتظارات شما را از یک توستر باکیفیت برآورده می‌کند. از مهم‌ترین خصوصیات توسترهای گاستروبک می‌توان به بهره‌مندی از کشوی جمع‌آوری خرده ‌نان، بدنه مستحکم، محفظه برای جمع‌کردن کابل برق و مجهز به عملکرد یخ‌زدایی اشاره کرد.

8. توستر آریته

اگر به دنبال یک توستر با طراحی کلاسیک و قیمت مناسب هستید، به شما خرید توسترهای آریته را پیشنهاد می‌کنیم. برند آریته یک برند لوکس زیر مجموعه شرکت دلونگی ایتالیا است. از مهم‌ترین خصوصیات توسترهای آریته می‌توان به مواردی همچون: بهره‌مندی از برنامه‌های متنوع، قابلیت تنظیم دما و بهره‌مندی از دکمه توقف عملیات  اشاره کرد.

بهترین توستر

سخن آخر

لذت یک نان تست شده داغ در شروع صبح یکی از تجربه‌هایی است که شما می‌توانید با خرید تستر مناسب داشته باشید. در این مقاله سعی داشتیم تا پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین توسترهای دنیا را به شما معرفی کنیم تا شما عزیزان بتوانید با توجه به بودجه‌تان یکی از آن‌ها را خریداری کنید و از کار کردن با آن لذت ببرید.

 پرسش‌ های متداول

توستر نان چه کاربردی دارد؟

به کمک توسترهای نان شما می‌توانید انواع نان و شیرینی را در کمترین زمان گرم کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

رایج‌ترین نوع توستر چیست؟

یکی از پرفروش‌ترین نوع توسترها، توسترهای پاپ آپ هستند. این توسترها دارای دو یا چهار شیار در قسمت بالایی هستند که شما می‌توانید با قراردادن نان در آن عملیات تست کردن را شروع کنید.

بهترین متریال ساخت برای توستر چیست؟

توسترهایی از جنس استیل ضد زنگ یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال در ساخت توسترها به حساب می‌آیند.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.