راهنمای خرید کیبورد تا 6 میلیون تومان


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img
در مقاله راهنمای خرید کیبورد تا 6 میلیون تومان قصد معرفی بهترین کیبورد تا 6 میلیون تومان را داریم. با ما همراه باشید.

کیبورد یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین وسایل کامپیوتر است و بدون آن نمی‌توان از این دستگاه استفاده کرد. این وسیله کاربردی در ابعاد و انواع متنوعی به فروش می‌رسد که کاربران می‌توانند بر اساس کاربری خود مدل مد نظرشان را خریداری کنند.

اگر دنبال خرید بهترین کیبورد بازار هستید، لازم است بودجه خود را تا 6 میلیون تومان افزایش دهید. اکثر محصولات این بازه قیمتی از بهترین برندهای موجود هستند و قابلیت‌های بسیار کارآمدی چه برای گیمرها و چه برای نویسنده‌ها دارند. با کالاتیک همراه باشید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را در خرید کیبورد داشته باشید.

قیمت کیبورد

کیبورد گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

با توجه به رشد و افزایش محبوبیت روزانه صنعت گیم، تقاضای برای خرید محصولات گیمینگ نیز افزایش پیدا کرده است. اگر قصد خرید کیبورد گیمینگ دارید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مقاله راهنمای خرید کیبورد تا 6 میلیون تومان را مطالعه کنید تا با نکاتی که هنگام خرید Gaming Keyboard باید رعایت کنید، آشنا شوید.

۱. سایز کیبورد

کیبوردها در سایزهای متنوعی با توجه به نیاز کاربران به فروش می‌رسند. اگر وجود Number Pad برایتان اهمیت دارد، باید به سراغ صفحه کلیدهای Full Size بروید. با این حال اگر میز کار کوچکی دارید و کیبوردهای بدون نامبرپد گزینه مناسبی به‌شمار می‌آید.

۳. فناوری ساخت کیبورد

صفحه کلید یا همان Keyboard به دو صورت غشایی یا مکانیکی تولید می‌شوند. اکثر گیمرها به دلیل برخورداری از سرعت، دوام بالاتر، پشتیبانی از قابلیت N-Key Rollover و برطرف کردن حالت Ghosting به سراغ خرید کیبورد های مکانیکی می‌روند. اگر دنبال تایپ کردن هستید یا نرم بودن کلیدها هنگام تایپ کردن برایتان اهمیت دارد، کیبورد های غشایی گزینه ایده‌آلی به حساب می‌آیند.

۴. کیفیت ساخت

با توجه به قیمت کیبورد، کیفیت ساخت نیز تغییر می‌کند؛ اغلب صفحه کلیدها در بازه‌های قیمتی بالا از متریال پلاستیک PBT ساخته می‌شوند که دوام بالاتری نسبت به پلاستیک ABS دارند.

۵. بک‌لایت یا نور پس‌زمینه

وجود نورپردازی RGB امروزه به یک الزام برای کیبورد های گیمینگ تبدیل شده است؛ اما برخی از این محصولات نور پس زمینه ندارند. بک لایت کیبورد به دو شکل تک رنگ و RGB یا همان چند رنگ در این وسیله به‌کار می‌رود.

۶. اتصالات

صفحه کلیدها در انواع مدل‌ها داخل بازار یافت می‌شوند که هر کدام بی سیم یا با سیم هستند. شما می‌توانید با توجه به استفاده و نیازهای خود کیبورد بی سیم یا کیبورد با سیم خریداری کنید.

۷. قابلیت پشتیبانی از چند کلید به صورت همزمان

اگر گیمر هستید باید کیبوردی را تهیه کنید بتواند از تعداد بالایی از کیبوردها به‌صورت همزمان پشتیبانی کند؛ در واقع قابلیت N-Key Rollover به معنای پشتیبانی از چند کلید به‌طور همزمان است. قیمت کیبوردهای گیمینگ با توجه به قابلیت N-Key Rollover تغییر می‌کند.

۸. پشتیبانی از قابلیت Anti-Ghosting

قابلیت Anti-Ghosting در کیبوردها اجازه می‌دهد تا هنگامی که کلیدی را فشار می‌دهید، اجازه ندهد تا کلیدهای اطراف درگیر یا ناخواسته تایپ شوند.

۹. قیمت کیبورد

یکی از مهم‌ترین عواملی که باید هنگام خرید Keyboard به آن توجه داشته باشید، قیمت کیبورد است. با توجه به نیازهایتان، نوع استفاده و قابلیت‌های مدنظرتان کیبورد خود را خریداری کنید.

فهرست بهترین کیبورد تا 6 میلیون تومان

انواع کیبورد و استانداردهایشان در کاربری‌های مختلفی به کار گرفته می‌شوند و ویژگی‌های گوناگونی هم دارند. در ادامه مقاله راهنمای خرید کیبورد تا 6 میلیون تومان به معرفی بهترین کیبورد تا 6 میلیون تومان از برندهایی معتبر پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

1. کیبورد گیمینگ با سیم لاجیتک مدل G512

قیمت کیبورد گیمینگ لاجیتک G512

برند لاجیتک یکی از نام‌های مطرح در زمینه تولید لوازم جانبی کامپیوتر مانند ماوس، کیبورد و هدست است. یکی از بهترین کیبورد تا 6 میلیون تومان که می‌توانید از فروشگاه کالاتیک خریداری کنید، لاجیتک G512 نام دارد. این کیبورد از طراحی بسیار زیبا و ارنوگومیک بهره می‌برد که برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب است. محصول لاجیتک به نورپردازی RGB مجهز شده و از 16.8 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند که با استفاده از نرم افزار G Hub می‌توان این نورپردازی را شخصی‌سازی کرد.

کیبورد گیمینگ با سیم لاجیتک مدل G512

G512 لاجیتک به 104 کلید مکانیکی مجهز شده است و در دسته کیبوردهای فول سایز قرار می‌گیرد و کلیدهایی با قابلیت برنامه‌ریزی از طریق نرم افزار اختصاصی خود دارد. همچنین کلیدهای F قرار گرفته در بالا را می‌توانید به عنوان میان‌بر نیز استفاده کنید. این کیبورد 6 میلیون تومانی از متریال با کیفیتی ساخته شده است و دوام بالایی دارد که کلیدهای آن می‌توانند تا 70 میلیون ضربه را تحمل کنند و اتصال آن از طریق درگاه USB 2.0 امکان پذیر می‌شود.

2. کیبورد کورسیر K60 RGB PRO

قیمت کیبورد کورسیر K60 RGB Pro

برند کورسیر یکی از شرکت‌هایی است که محصولات گیمینگ با کیفیتی تولید می‌کند و یکی از این محصولات K60 RGB Pro دارد که از طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی برخوردار است. کلیدهای این محصول را Cherry Violla بر عهده دارد و این قطعات فاصله 2 میلی‌متری دارند که باعث می‌شود کاربر تجربه لذت بخشی را داشته باشد.

در بخش متریال، شرکت Corsair از آلیاژ آلومینیوم در ساخت K60 Pro استفاده کرده است که موجب افزایش دوام و استحکام در استفاده‌های طولانی مدت می‌شود. همانطور که از کیبورد گیمینگ انتظار می‌رود، این دستگاه نیز به نورپردازی RGB با قابلیت شخصی‌سازی مجهز شده است.

کیبورد با سیم کورسیر از قابلیت Anti-Ghosting پشتیبانی می‌کند تا مشکلی هنگام فشردن چند کلید به‌صورت همزمان به‌وجود نیاید. این محصول 105 کلید مکانیکی با کلیدهای مالتی مدیا F دارد که می‌توان کاربرد هرکدام را با استفاده از نرم افزار تعبیه شده، شخصی‌سازی کرد. از دیگر نکاتی که باعث افزایش ارزش خرید کیبورد کورسیر K60 Pro می‌شود می‌توان وجود حافظه داخلی، قابلیت اتصال به کنسول‌های بازی و وزن کم را نام برد.

3. کیبورد ریزر Ornata V2

قیمت کیبورد گیمینگ ریزر Ornata V2

در مقاله راهنمای خرید کیبورد تا 6 میلیون تومان به سراغ برند ریزر رفتیم. کیبورد Razer Ornata V2 از بهترین کیبورد های گیمینگ تا 6 میلیون تومان است. ریزر Ornata V2 از نظر ابعاد در دسته محصولات Full Size قرار می‌گیرد و انتخاب مناسبی برای گیمرها و برنامه نویسان به‌شمار می‌رود. این محصول با برخورداری از ابعاد 459 میلی‌متر در 154 میلی‌متری با ضخامت 45.9، وزن 900 گرمی و تکیه‌گاه مچ دست ارگونومی مطلوبی دارد و کاربر در استفاده‌های طولانی مدت احساس خستگی نخواهد کرد.

نورپردازی RGB ریزر Ornata V2 بسیار زیبا و چشم نواز است و می‌توانید با قابلیت Razer Chroma نورپردازی بک لایت را نسبت به اتفاقات داخل بازی واکنش پذیر کنید. کیبورد گیمینگ ریزر از 107 کلید بهره می‌برد که از دوام و استحکام بالایی دارند.

در این صفحه کلید خبری از کلیدهای ماکرو و میان‌بر نیست و از همین رو تمامی کلیدها آن با استفاده از نرم افزار Razer Synapse 3 می‌توانید شخصی‌سازی کنید. از دیگر قابلیت‌های Razer Ornata V2 می‌توان به سوئیچ Razer Mecha-Membrane با عملکرد واکنشی Tactile و Clicky، چراغ‌های LED برای نمایش فعال بودن حالت‌های مختلف، ذخیره کردن تنظیمات اعمال شده در فضای ابری و کلیدهای مولتی مدیا اشاره کرد.

4. کیبورد ریزر BlackWidow V3 Tenkeyless

خرید و قیمت کیبورد گیمینگ ریزر Blackwidow v3 tenkeyless

ریزر مدل BlackWidow V3 Tenleyless همانطور که نام آن پیدا است، ده کلید کمتر دارد و در دسته کیبوردهای 80 درصد قرار می‌گیرد. این کیبورد نسبت به محصولات معرفی شده در بالا از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. به‌دلیل نداشتن نام‌پد این وسیله ابعاد و وزن کمتری دارد که قابلیت حمل آن را افزایش می‌دهد.ریزر برای کیبورد خود از ترکیب آلومینیوم و پلاستیک ABS استفاده کرده است که دوام و استحکام محصول را افزایش می‌دهد.

کیبورد ریزر در بخش بک‌لایت از نورپردازی RGB استفاده کرده و از قابلیت ریزر کروما پشتیبانی می‌کند تا بتواند نسبت به اتفاقات داخل بازی واکنش نشان دهد و رنگ‌های به‌نمایش آمده را مطابق با شرایط داخل بازی تنظیم کند. کیبورد BlackWidow ورژن 3 ریزر از 87 کلید با سوییچ‌های مکانیکی بهره می‌برد که می‌تواند تا 80 میلیون ضربه را تحمل کند. این صفحه کلید به دو سوئیچ از نوع سوئیچ Razer Green با عملکرد واکنشی Tactile و Clicky و سوئیچ Razer Yellow با عملکرد واکنشی Linear و Silent مجهز شده است.

Razer Yellow بازه حرکتی 3.5 میلی‌متر و Razer Red بازه حرکتی 4 میلی‌متر دارد که تجربه تایپ کردن بسیار لذت بخشی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. اتصال BlackWidow V3 از طریق درگاه USB 2.0 امکان پذیر است و به محض اتصال، کامپیوتر به‌راحتی درایورهای دستگاه را شناسایی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های Razer BlackWidow V3 می‌توان به قابلیت ذخیره تنظیمات در فضای ابری، دارای حالت بازی و 4 نشانگر LED برای نمایش حالت‌های مختلف اشاره کرد.

5. کیبورد گیمینگ با سیم لاجیتک مدل G413

کیبورد گیمینگ با سیم لاجیتک مدل G413

  • قابلیت شخصی‌سازی با نرم‌افزار Lpgitec G HUB
  • تنظیم میزان روشنایی نورپردازی
  • قابلیت کنترل صدا و موزیک در حین بازی
  • دارای کلید Anti ghosting

کیبوردها در محدوده قیمت‌های مختلف و برای کاربردهای متعددی طراحی و تولید می‌شوند. کیبورد با سیم مدل G413 از برند مشهور لاجیتک است که در لیست راهنمای خرید کیبورد تا ۶ میلیون تومان قرار می‌گیرد. این محصول برای کاربری گیمینگ یک انتخاب ایده‌آل است؛ زیرا سرعت و دقت بالای آن برای بازی‌های مختلف مثل تیراندازی کاربرد دارد. نورپردازی خیره‌کننده کیبورد مورد بحث لذت بازی را دوبرابر می‌کند و برای استفاده در نور کم هم مناسب است.

خرید کیبورد گیمینگ با سیم لاجیتک مدل G413

۱۲ عدد کلید قابل تعویض به اضافه ۲۶ کلید Rollover آن تا ۷۰ میلیون کلیک طول عمر دارد. این نکته را در نظر بگیرید که کیبورد مورد نظر با ویندوز ۷ و بالاتر از آن سازگاری است. کلیدهای قابل برنامه‌ریزی F1 تا F12 از دیگر قابلیت‌های کیبورد مورد بحث است. در نهایت در زمان استفاده از کیبورد گیمینگ با سیم لاجیتک G413 می‌توانید پایه‌های آن را برای استفاده راحت‌تر تنظیم کنید.

6. کیبورد بی سیم لاجیتک مدل POP KEYS

کیبورد بی سیم لاجیتک مدل pop keys

  • دارای کلیدهای ایموجی اختصاصی
  • پشتیبانی از بلوتوث کم‌مصرف
  • طراحی زیبا و متفاوت
  • بازخورد دقیق و سریع

یکی از کیبوردهای بی سیم در لیست راهنمای خرید کیبورد تا ۶ میلیون تومان، از برند لاجیتک با مدل POP KEYS است. این محصول با طراحی خاص و زیبا دارای رابط بلوتوث است و تا ۱۰ متر برد دارد. نکته جالب درباره این کیبورد این است که به ۳ دستگاه قابل اتصال است.

خرید کیبورد بی سیم لاجیتک مدل POP KEYS

کیبورد بی سیم لاجیتک POP KEYS به دستگاه‌های لپ‌تاپ، تبلت و کامپیوتر متصل می‌شود و با سیستم عامل‌های Windows و MacOS سازگاری دارد. منبع تغذیه آن ۲عدد باتری AAA است و باتری اصلی آن ۳۶ ماه طول عمر دارد. نشانگر LED در کیبورد بی سیم لاجیتک POP KEYS به زیبایی و استفاده راحت آن در شب یا نور کم کمک می‌کند.

7. کیبورد بی سیم لاجیتک مدل K780

کیبورد بی سیم لاجیتک مدل K780

  • پشتیبانی از قابلیت Play and Plug
  • اتصال با دانگل
  • طراحی زیبا و ارگونومیک
  • دارای کلید Fn

یکی از محصولات شیک با طراحی ارگونومیک کیبورد بی سیم لاجیتک مدل K780 است که با استفاده از رابط بلوتوث به دستگاه مورد نظر شما متصل می‌شود. ۹۶ عدد کلید به اضافه ۱۲ کلید میانبر با ضربه‌پذیری ۱۰ میلیون بار در این کیبورد قرار دارد. برای روشن کردن این کیبورد باید ۲ باتری AAA در آن قرار دهید.

خرید کیبورد بی سیم لاجیتک مدل K780

سیستم‌عامل‌هایی که با کیبورد بی سیم لاجیتک K780 سازگاری دارند شامل ویندوز ۱۰ و بالاتر، مک ۱۰.۱۵، iOS ۱۱ و بالاتر، iPadOS و بالاتر و اندروید ۷ و بالاتر هستند. قابلیت Play and Plug برای اتصال سریع و آسان این کیبورد، از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آن است. در نهایت برای استفاده از کیبورد بی سیم لاجیتک K780 باید از دانگل وایرلس بهره ببرید.

8. کیبورد و ماوس بی سیم مدل ۹۵۰۰M

کیبورد و ماوس بی سیم مدل 9500M

  • طراحی فوق نازک ۴.۵ میلیمتری
  • امکان اتصال به چند دستگاه
  • پشتیبانی از اتصال بی‌سیم

موس و کیبورد 9500M یک پکیج کامل و کاربردی برای انجام کارهای روزمره و کاربردی است. در طراحی کیبورد این محصول فوق نازک، ۱۲۲ عدد کلید وجود دارد و ماوس آن با ۶ کلید طراحی شده است. باتری‌های AA و AAA منبع تغذیه این محصول هستند. کیبورد و ماوس بی سیم ۹۵۰۰M با رابط بلوتوث و دانگل به دستگاه مورد نظر شما متصل می‌شوند.

خرید کیبورد و ماوس بی سیم رپو مدل 9500M

در ضمن میزان دقت ماوس پکیج، ۱۶۰۰ نقطه بر هر اینچ است. شما می‌توانید این کیبورد را به‌صورت همزمان به چند دستگاه متصل کنید. حسگر ماوس آن از نوع اپتیکال است که حساسیت بالایی دارد؛ علاوه بر آن نورپردازی ماوس سبب زیبایی بیشتر آن شده است. 

9. کیبورد بی سیم ردراگون مدل Fizz K617

کیبورد بی سیم ردراگون مدل Fizz K617

  • قابلیت تنظیم ارتفاع صفحه کلید
  • دارای بی‌صداترین سوئیچ‌های مکانیکی
  • دارای برنامه شخصی‌سازی کلیدها 

کیبورد بی سیم ردراگون مدل Fizz K617 از محصولات مناسب برای گیمینگ و کاربری عمومی است. این کیبورد با سیم با استفاده از رابط Type-C به دستگاه مورد نظر شما متصل می‌شود. کیبورد مورد بحث ۶۱ عدد کلید دارد و طول عمر آن ۵۰ میلیون ضربه است. یکی از ویژگی‌های جذاب در این محصول وجود نورپردازی RGB با ۲۰ حالت متفاوت است.

خرید کیبورد بی سیم ردراگون مدل Fizz K617

این قابلیت در زمان بازی کردن یا کار با کیبورد در نور کم، تجربه جذابی را ایجاد می‌کند. اقلام همراهی که در پکیج کیبورد بی سیم Fizz K617 وجود دارد شامل کابل USB Type-A به USB Type-C، دفترچه راهنما، ابزار خارج کردن کلید، ابزار خارج کردن سوئیچ و ۴ عدد سوئیچ یدکی است. استفاده از این صفحه کلید بسیار راحت خواهد بود؛ زیرا قابلیت تنظیم ارتفاع صفحه کلید در این محصول وجود دارد. 

10. کیبورد مکانیکی لاجیتک مدل G PRO X

کیبورد گیمینگ لاجیتک مدل G Pro X

  • طراحی زیبا و ارگونومیک
  • مجهز به نورپردازی RGB
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7

برند لاجیتک، نامی معتبر و شناخته‌شده در دنیای تجهیزات گیمینگ است که همواره محصولاتی با کیفیت و زیبا به بازار ارائه می‌کند. کیبورد مکانیکی لاجیتک مدل G PRO X یکی از کیبوردهای گیمینگ تا ۶ میلیون تومان است که با توجه به خوش‌ساخت بودن و مشخصات فنی خوب، ارزش خرید در این بازه قیمتی را دارد. 

این کیبورد سوییچ‌هایی آبی رنگ دارد و جنس شاسی آن از پلاستیک باکیفیت است. کیبورد G PRO X لاجیتک مجهز به نورپردازی RGB است که با استفاده از نرم‌افزار مخصوص، می‌توانید رنگ دکمه‌ها را به دلخواه تغییر دهید. همچنین شما می‌توانید دکمه‌های F را برنامه‌ریزی کنید و در کنار آن تعریف G Shift هم برای آن در نظر بگیرید. با تعریف کردن G Shift یک عملکرد اضافی برای دکمه‌ها تعیین می‌شود. کیبورد مکانیکی لاجیتک مدل G PRO X اندازه متناسبی دارد و در بازی‌های شوتر هم عملکردی فوق‌العاده دارد.

سخن آخر

در مقاله راهنمای خرید کیبورد تا 6 میلیون تومان به معرفی بهترین کیبورد بازار تا 6 میلیون تومان پرداختیم. همچنین درباره نکاتی که هنگام خرید کیبورد با به آن توجه داشته باشید، صحبت کردیم. از بهترین برند های بازار می‌توانیم به Razer، Logitech، Corsair و Steelseries اشاره کرد. به‌نظر شما بهترین کیبورد بازار متعلق به کدام برند است؟ پاسخ خود را در قالب کامنت برایمان بنویسید.

پرسش‌های متداول

بهترین کیبورد تا 6 میلیون تومان کدام است؟

بهترین کیبورد تا 6 میلیون تومان را می‌توان کورسیر K60 RGB Pro دانست. این کیبورد قابلیت‌ها و امکانات فراوانی دارد و از این نکات مثبت می‌توان به قابلیت Anti-Ghosting، کلیدهای مکانیکی با دوام بالا، شخصی‌سازی کلیدها و نورپردازی RGB اشاره کرد.

بهترین کیبورد 80 درصد تا 6 میلیون تومان کدام است؟

از بهترین کیبورد 80 درصد تا 6 میلیون تومان می‌توان BlackWidow V3 Tenkeyless را نام برد. این کیبورد به برند ریزر تعلق دارد و امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.