بهترین لوازم جانبی بازی PUBG Mobile


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

PUBG Mobile یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل در دنیا است که کاربران زیادی در کشورهای مختلف اوقات فراغت خود را با آن سپری می‌کنند. بازی پابجی در واقع یک جامعه عظیم با مسابقات حرفه‌ای سازماندهی شده است که هیجان زیادی را به بازیکنان القا می‌کند.
اگر شما یکی از طرفداران پروپاقرص پابجی هستید و یا به تازگی قصد ورود به دنیای پابجی را پیدا کرده‌اید، در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین لوازم جانبی بازی PUBG Mobile را به شما معرفی کنیم تا بتوانید این بازی را روان‌تر و آسان‌تر اجرا کنید و از آن لذت بیشتری ببرید.

معرفی بهترین لوازم جانبی بازی PUBG Mobile

در این‌قسمت به بهترین و پرطرفدارترین لوازم جانبی بازی پابجی موبایل می‌پردازیم:

1. کنترلرهای PUBG Mobile

کنترلرهای پابجی موبایل یکی از بهترین لوازم جانبی این بازی است که به بازیکن این امکان می‌دهد تا به جای استفاده از صفحه لمسی موبایل از دکمه‌های فیزیکی برای کنترل بازی استفاده کند. اگر شما قصد دارید کنترلر مناسب برای پابجی موبایل خریداری کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کنترلر بی سیم Xbox One را خریداری نمایید.

کنترلر بازی پابجی

2. محرک‌های PUBG Mobile

یکی دیگر از بهترین لوازم جانبی بازی PUBG Mobile که می‌تواند به بهبود گیم پلی شما کمک کند، دستگاه‌های محرک کنترل‌کننده‌ یا تریگر است که شما می‌توانید با اتصال آن به گوشی همراه، عملکرد خود را بهبود ببخشید و پابجی موبایل را آسان‌تر بازی کنید.برای استفاده از این محرک‌ها تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به گوشی خود وصل کنید و سپس کنترل‌ها را از تنظیمات بازی تراز کنید تا با محل قرارگیری هر دکمه مطابقت داشته باشد. محرک‌ها معمولاً به انگشتان متصل می‌شوند و دکمه‌های فشاری اضافه‌ای که روی آن‌ها تعبیه شده، امکان شلیک را برای گیمر آسان‌تر می‌کند.

محرک بازی پابجی

3. آستین‌های انگشتی

اگر پابجی باز باشید می‌دانید که دست‌های عرق کرده عملکرد شما را مختل می‌کند. برای جلوگیری از این موضوع شما می‌توانید آستین‌های انگشتی بخرید. شاید استفاده از آستین انگشتی برای این بازی کمی عجیب باشد، اما باید گفت قطعاً این آستین‌ها یکی از کاربردی‌ترین لوازم جانبی پابجی به حساب می‌آید. آستین‌های انگشتی معمولاً از نخ 100% نقره‌ای برای بالاترین رسانایی ساخته شده‌اند. همچنین ادعا می‌شود که این آستین‌ها می‌توانند از انگشت‌ها در برابر رطوبت، عرق، خاک و روغن محافظت کند.

آستین انگشتی بازی پابجی

4. هولدر موبایل

هولدر موبایل در بازی پابجی موبایل در واقع یکی از لوازم جانبی کاربردی است که امکان نگهداری گوشی موبایل در حین بازی را فراهم می‌کند. این اکسسوری در واقع به شکل یک قاب گوشی عمل می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا با ثابت نگه داشتن گوشی، راحت‌تر و بهتر بازی نمایید.

هولدر موبایل

5. جوی استیک بلوتوث

جوی استیک‌ها یکی از لوازم کاربردی برای پابحی است که شباهت زیادی به دسته کنسول‌های بازی PS4 و Xbox دارند. جوی استیک‌ها می‌توانند از طریق بلوتوث به موبایل شما متصل شوند و از آن می‌توانید برای حرکت دادن شخصیت خود یا شلیک اسلحه بهره ببرید.
استفاده از جوی استیک در بازی پابجی به شما کمک می‌کند تا بتوانید راحت‌تر بازی را کنترل کرده و از هرگونه شلیک نادرست در طول بازی جلوگیری نمایید.

جوی استیک بازی پابجی

6. صفحه نمایش لمسی Joypads

 جوی پدهای لمسی یکی از لوازم جانبی کاربردی بازی پابجی است که خرید آن برای تجربه لذت بیشتر از پابجی توصیه می‌شود. این دستگاه می‌تواند به صفحه لمسی تلفن هوشمند شما متصل شود و دقیقاً مانند جوی استیک روی کنترلر بچرخد. تنها ضعف جوی پدها این است که نمی‌توانید آنها را همیشه روشن بگذارید زیرا بخشی از صفحه نمایش شما را می‌پوشانند؛ بنابراین توصیه می‌شود تنها زمانی که می‌خواهید PUBG بازی کنید، آن‌ها را وصل کنید.

جوی پد

7. صفحه کلید بازی بلوتوث

اگر می‌خواهید گوشی خود را به یک فضای فوق‌العاده برای پابجی تبدیل کنید، روی یک صفحه کلید بازی بلوتوثی حساب باز کنید. این دستگاه به شما امکان می‌دهد تا از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند خود را وصل کنید و بازی را بهتر مدیریت کنید.صفحه کلید دارای طرح یک دستی است که به شما امکان می‌دهد با یک کلیک به طور یکپارچه بین بازی‌های موبایل و رایانه شخصی جابه‌جا شوید. برای دست و مچ شما مناسب است و فرایند پیچیده عملیات را ساده می‌کند. شما واقعاً نمی‌توانید همان تجربه را از صفحه نمایش لمسی دریافت کنید.

کیبورد بلوتوثی

سخن آخر

در این مقاله قصد داشتیم بهتری لوازم جانبی بازی PUBG Mobile را به شما معرفی کنیم و کاربرد هر یک را بررسی کنیم. در آخر باید بگوییم اگر شما پابجی باز حرفه‌ای هستید، خرید لوازم معرفی شده به شما کمک زیادی در آسان‌تر شدن گیم می‌کند.

پرسش‌ های متداول

بهترین دستگاه کنترلر برای PUBG Mobile 2023 چیست؟

در جواب به این سؤال باید گفت، بهترین کنترلر موبایل برای انجام بازی PUBG ، کنترلر HyperX Clutch Wireless است. این کنترلر یک دستگاه فوق‌العاده است که امکان ورودی‌های دقیق را فراهم می‌کند و دارای طراحی ارگونومیک است.

بهتریم میزان رم برای PUBG Mobile چقدر است؟

برای بازی‌هایی مانند Call of Duty Warzone و Player Unknown's Battlegrounds (PUBG) رم 16 گیگابایتی توصیه می‌شود.

بهترین تنظیم روشنایی برای بازی PUBG چیست؟

اکثر مردم برای انجام بازی پابجی مقداری بین 60 تا 70 روشنایی را ترجیح می‌دهند . تنظیم صفحه نمایش گوشی روی LOW برای انجام بازی پابجی باعث می‌شود که سایه‌های داخلی روشن‌تر از حالت عادی باشند و از پیکسلی شدن بازی جلوگیری می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.