معرفی گارانتی داریا همراه


امیرمحمد جواهری زاده
نظرات 0
content-main-img

گارانتی همیشه یکی از ضروری‌ترین و اصلی‌ترین مواردی است که هنگام خرید محصولات دیجیتال باید به آن توجه کرد. هنگام خرید این اجناس کاربران نه تنها اصل بودن کالا برایشان مهم است، بلکه برخورداری از ضمانت نامه و خدمات پس از فروش معتبر نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مشاهده لیست قیمت گوشی سامسونگ از فروشگاه اینترنتی کالاتیک

یکی از بهترین شرکت های گارانتی کننده داریا همراه نام دارد که نماینده رسمی گوشی های سامسونگ در ایران است و تمامی محصولات این شرکت از 18 ماه گارانتی برخوردارند. در ادامه این مطلب قصد بازگو کردن هر آنچه باید درباره گارانتی داریا همراه بدانید، داریم. با کالاتیک همراه باشید.

خدمات گارانتی داریا همراه چیست؟

شرکت داریا همراه به عنوان وارد کننده رسمی محصولات سامسونگ در ایران است که بیشتر افراد با گارانتی گوشی های سامسونگ آن را می‌شناسند. تمامی محصولات وارد شده توسط این شرکت از 18 ماه گارانتی و ضمانت معتبر برخوردارند. همچنین لازم به‌ذکر است در صورت مراجعه به گارانتی این شرکت جهت تعمیر گوشی موبایل خود، قطعات تعویضی نیز 6 ماه گارانتی تعویض دارند.

چنانچه تمایل دارید، اطلاعات کامل‌تری درباره گارانتی گوشی موبایل کسب کنید، می‌توانید به مقاله هر آنچه باید درباره گارانتی گوشی بدانید مراجعه کنید.

در چه شرایطی گارانتی داریا همراه باطل می شود ؟

تمامی شرکت‌های ارائه دهنده ضمانت‌نامه شرایط خاصی را مدنظر دارند که در ادامه به موارد باطل کننده گارانتی داریا همراه می‌پردازیم.

گوشی سامسونگ A11 با گارانتی داریا

• آسیب‌های فیزیکی

آسیب‌های فیزیکی که در اثر افتادن، ضربه خوردن، استفاده نادرست از دستگاه گارانتی شده یا هرگونه آسیبی که باعث تغییر ظاهری در محصول شود؛ مانند جایگذاری اشتباه سیم‌کارت یا کارت حافظه، شکستن سوکت شارژ، آسیب‌های وارده به‌دلیل نوسان برق و دستکاری یا باز کردن دستگاه

• آب خوردگی

ورود یا نفوذ مایعات به داخل گوشی موبایل

• تعمیر دستگاه در مراکز غیر مجاز

تعمیر کردن گوشی تحت گارانتی توسط افراد غیر حرفه‌ای یا مراکز غیر مجاز موجب باطل شدن گارانتی می‌شود.

• تغییر IMEI

هرگونه تغییر یا دستکاری در شماره سریال دستگاه یا همان IMEI و مخدوش کردن آن در کارت گارانتی، ضمانت نامه را باطل می‌کند.

• مشکلات نرم افزاری ناشی از نصب برنامه‌های متفرقه

با نصب برنامه‌های متفرقه از استورهای شخص ثالث در صورتی که به گوشی آسیب نرم افزاری وارد کنند، گارانتی داریا همراه باطل می‌شود.

• روت

روت کردن گوشی های سامسونگ اجازه دسترسی به فایل‌های سیستمی را برای کاربران فراهم می‌کند؛ اما از طرفی دیگر دستگاه لایه‌های امنیتی خود را از دست می‌دهد و در برابر خطرات ناشی از هک شدن آسیب پذیر می‌شود. به همین منظور روت کردن، گارانتی را باطل می‌کند.

• اتمام زمان گارانتی

بعد از تمام شدن زمان گارانتی، گارانتی گوشی موبایل باطل می‌شود؛ ملاک مدت زمان گارانتی، فعال سازی دستگاه در سامانه همتا به مدت 18 ماه است.

استعلام اصالت گارانتی گوشی به چه صورت است؟

اغلب افراد هنگام خرید محصولات با نام گارانتی‌های متعددی روبه‌رو می‌شوند. از طرفی دیگر افراد سودجو با عرضه محصولات قاچاق به همراه گارانتی سعی در کلاهبرداری از افراد دارند؛ به همین علت استعلام اصالت گارانتی اهمیت بسیار بالایی پیدا می‌کند. در ادامه به معرفی روش های استعلام گارانتی گوشی می‌پردازیم تا هنگام خرید گوشی موبایل از تله افراد سودجو دور بمانید.

روش های استعلام اصالت گارانتی گوشی موبایل چیست؟

در حالت کلی برای استعلام اصالت گارانتی گوشی سه روش وجود که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

تعمیر گوشی سامسونگ در گارانتی داریا

• مراجعه به سامانه جامع استعلام گارانتی

• استفاده از کد دستوری #7777*

• مراجعه به سامانه همتا

حقوق مشتریان داریا همراه چیست؟

شرکت داریا همراه جهت جلب رضایت و اطمینان خاطر مشتریان، شرایط و مزایای گارانتی خود را با عنوان منشور حقوق مشتریان منتشر کرده است که در ادامه مقاله آمده است.

• تمامی خدمات فنی و قطعاتی که خارج از پوشش گارانتی ارائه می‌شوند، شامل 6 ماه پوشش این شرکت است.

• هنگام دریافت دستگاه برای هر نوع خدماتی، داشتن رسید پذیرش الزامی است.

• تمامی مراکز تعمیرات رسمی داریا همراه باید هزینه تعمیر را قبل از انجام به کاربر اعلام کنند.

• شرکت داریا همراه موظف است که حداکثر تا سه روز کاری نسبت به تعیین تکلیف و پاسخ‌دهی اولیه به مشتری اقدام کند.

• در دوره 18 ماهه گارانتی، چنانچه در دستگاه خریداری شده ایرادی مشاهده شود و کارشناسان نیز اعلام کنند که قابل تعمیر نیست و در دسته موارد باطل کننده گارانتی نیز نباشد، داریا همراه موظف است که گوشی پذیرش شده را با دستگاهی نو از همان مدل تعویض کند.

• اگر طی دوره 18 ماه گارانتی، دستگاه دوبار به علت نقص فنی تعمیر شود و در صورت مراجعه برای بار سوم ایراد آن برطرف نشده باشد، شرکت متعهد است تا دستگاه را با گوشی جدید تعویض کند.

• اگر هنگام تعویض دستگاهی، لوازم جانبی آن گم شده یا در صورت استفاده ناصحیح آسیب فیزیکی به آن وارد شده باشد، امکان تعویض با لوازم جانبی گوشی جدید وجود ندارد.

• بعد از گذشت 15 روز، به‌ازای هر هفته تاخیر در بازگرداندن دستگاه یک ماه به دوره گارانتی اضافه می‌شود.

مرکز تعمیرات داریا همراه

• در صورتی که گوشی های سامسونگ تحت پوشش داریا همراه توسط، کمپانی سازنده فراخوانده شود، داریا همراه طی فراخوانی در سایت یا شبکه‌های اجتماعی کاربران را آگاه می‌سازد.

• هیچ کدام از نمایندگی‌های داریا همراه حق دریافت هزینه زیادتر نسبت به مبلغ قید شده در فاکتور را ندارند.

• چنانچه فعالیت شرکت داریا همراه تعلیق شود، این مدت به گارانتی دستگاه‌های پذیرش شده اضافه می‌شود.

• اگر هنگام فرایند تعمیر خسارتی به گوشی وارد شود، شرکت وظیفه دارد جهت جلب رضایت مشتری، خسارات او را جبران کند.

• شرایط گارانتی هر دستگاه پس از پذیرش، توسط کارشناس بخش فنی بررسی می شود. توجه داشته باشید که پذیرش گوشی به منظور تایید گارانتی آن نیست.

• اگر از تاریخ فعالسازی دستگاه بیشتر از 7 روز نگذشته باشد، کاربر می‌تواند به مراکز داریا همراه مراجعه و درخواست تعویض ثبت کند. در صورت تایید کارشناسان، تعویض دستگاه صورت می‌گیرد.

• تمامی لوازم جانبی که هنگام خرید در جعبه دستگاه قرار ندارد، تحت مسئولیت داریا همراه نیست.

• در صورتی که تعمیر گوشی پذیرش شده به‌دلیل عدم تامین قطعات بیش از 30 طول بکشد، شرکت وظیفه تهیه دستگاه جایگزین برای کاربر را دارد. البته توجه داشته باشید که این مدت برای محصولاتی که تحت گارانتی نیستند به 60 روز افزایش پیدا می‌کند.

• داریا همراه مسئولیتی در برابر حذف اطلاعات کاربران از روی دستگاه‌های پذیرش شده ندارد؛ به همین منظور پیشنهاد می‌شود تا قبل از مراجعه به مراکز از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

• لوازم جانبی اعم از شارژر، کابل شارژ، هندزفری و سایر موارد اگر آسیب فیزیکی ندیده باشند،‌ از تاریخ فعالسازی دستگاه تا 6 ماه ضمانت تعویض دارند.

• شرکت داریا همراه مشکلات ناشی از ارسال کالا را برعهده نمی‌گیرد؛ زیرا هنگام حمل و نقل امکان اتفاقی خارج از انتظار رخ دهد.

• تمامی هزینه‌های ارسال گوشی‌های پذیرش شده برعهده شرکت داریا همراه است. این شرکت با پست جمهوری اسلامی ایران، ماهکس و DTS همکاری دارد و در صورتی که مشتری تمایل داشته باشد که دستگاه خود را از راه دیگری ارسال کند، پیشنهاد می‌شود با مرکز تماس داریا همراه تماسی برقرار و اطلاعات لازم را دریافت کند تا هزینه اضافه‌ای بر او تحمیل نشود.

توجه داشته باشید که تمامی موارد ذکر شده در این مقاله بر اساس اطلاعات دریافتی از سوی شرکت داریا همراه است و کلیه شعب نمایندگی‌های این شرکت موظف به رعایت اساسنامه فوق هستند.

بهترین گارانتی گوشی سامسونگ چیست؟

شرکت‌های متعدد و مختلفی در بازار ایران اقدام به ارائه ضمانت نامه گوشی‌های سامسونگ می‌کنند؛ اما می‌توان گفت بهترین گارانتی گوشی سامسونگ متعلق به شرکت داریا همراه است. این شرکت به عنوان وارد کننده رسمی محصولات سامسونگ شناخته می‌شود و دستگاه‌های خود را تا 18 ماه ضمانت می‌کند.

آیا داریا همراه گوشی موبایل تولید می‌کند؟

شرکت داریا همراه سابقه طولانی در زمینه واردات گوشی‌های سامسونگ دارند؛ اما در راستای بومی‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های تولید داخل، اقدام به تولید گوشی موبایل ایرانی کرده است که سعی دارد در تاریخ بیست و پنجم تیر ماه 1402 آن را معرفی کند که به محض معرفی می‌توانید گوشی موبایل داریا همراه را از سایت کالاتیک خریداری کنید.

سخن آخر

در این مقاله به بازگو کردن هر آنچه باید درباره گارانتی داریا همراه بدانید پرداختیم. همان‌طور که می‌دانید با توجه به افزایش قیمت گوشی موبایل، اهمیت داشتن ضمانت نامه و گارانتی معتبر افزایش پیدا می‌کند. از طرف دیگر شرکت های گوناگونی ضمانت نامه ارائه می‌دهند و شاید کاربران را گمراه کنند. لازم است بدانید که بهترین گارانتی گوشی سامسونگ به داریا همراه تعلق دارد. تمامی محصولات خریداری شده با گارانتی داریا همراه از 18 ماه ضمانت نامه معتبر برخوردارند. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

پرسش‌های متداول

بهترین گارانتی گوشی سامسونگ کدام است؟

بهترین گارانتی گوشی Samsung را می‌توان شرکت داریا همراه دانست که محصولات خود را تا 18 ماه پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل داریا همراه کی عرضه می‌ شود؟

گوشی داریا همراه در تاریخ بیست و پنجم تیر 1402 معرفی و در بازار عرضه خواهد شد.

چگونه استعلام اصالت گارانتی سامسونگ را بگیرم؟

برای استعلام اصالت گارانتی سامسونگ می‌توانید از سه روش استفاده کنید که به شرح زیر است:

• مراجعه به سامانه جامع اصالت گارانتی

• استفاده از کد دستوری #7777*

• مراجعه به سامانه همتا

توجه داشته باشید روش استفاده از کد دستوری نیاز به دسترسی اینترنت ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.