معرفی بهترین ساعت های هوشمند امیزفیت


غزاله لواسانی
نظرات 0
content-main-img
قبل از خرید ساعت هوشمند، آشنایی با مدل‌های ساعت در برندهای مختلف، ما را در یافتن ساعت هوشمندی که مناسبمان باشد بسیار کمک خواهد کرد. امیزفیت یکی از برندهای محبوب تولید کننده گجت‌های هوشمند پوشیدنی است و در مطلب پیش‌رو، بهترین ساعت های هوشمند امیزفیت را معرفی خواهیم کرد.

شرکت‌های سازنده ساعت‌های هوشمند همواره در تلاش هستند با بالا بردن امکانات محصولات خود، نه‌تنها نیاز کاربران به یک وسیله هوشمند پوشیدنی را مرتفع نماید، بلکه ساعت های هوشمند را به وسیله‌ای پر کاربرد در امور روزمره و ورزشی تبدیل کنند. در مقاله 10 دلیلی که باید ساعت هوشمند بخرید برشمردیم که چرا امروزه استفاده از این گجت هوشمند اجتناب‌ناپذیر به‌نظر می‌رسد. خرید ساعت هوشمند امکانات بی‌شماری نظیر دسترسی به امکانات سلامتی، ورزشی، مسیریابی، کنترل گوشی هوشمند و موارد مهم دیگر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

قیمت ساعت هوشمند شیائومی

ساعت هوشمند امیزفیت؛ کیفیت، کارایی و قیمت مناسب

برند امیزفیت، گرچه برند جوان و نوظهوری به‌شمار می‌آید، اما توانسته با عرضه محصولات با کیفیت و اقتصادی، سهم بزرگی از بازار را کسب و اعتماد کاربران گجت‌های هوشمند را جلب کند. در واقع، این برند با هدف ارائه محصولات با کیفیت در زمینه سلامتی، زیر چتر فناوری، فعالیت خود را آغاز نموده و رفته رفته تنوع محصولات خود را افزایش داده است. در ادامه، به معرفی بهترین ساعت های هوشمند امیزفیت می‌پردازیم و شما را با محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های ساعت هوشمند این برند آشنا می‌کنیم.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Amazfit GTR 4

برخلاف ساعت هوشمند GTS 4 که صفحه‌ای مستطیلی دارد، صفحه نمایش ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 فرم دایره‌ای دارد و مخصوص کسانی ساخته شده ساعت با ظاهر نسبتا کلاسیک می‌پسندند. این گجت پوشیدنی با ظاهری زیبا و شیک، همراه با قابلیت‌هایی مانند مکالمه از طریق اتصال به بلوتوث گوشی، قابلیت‌های شخصی‌سازی متنوع، سنسورهای سلامتی دقیق، توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. قطر این ساعت به 46 میلی‌متر می‌رسد و ممکن است برای کاربرانی که دست‌های کوچکی دارند مناسب نباشد. فریم ساعت هوشمند GTR 4 از آلومینیوم ساخته شده و در زیبایی و کاهش وزن آن تاثیر فراوانی داشته است. بدنه مشکی این محصول با بندی از جنس نایلون عرضه می‌شود و رنگ نقره‌ای آن با بند مشکی از جنس فلوروالاستومر یا بند چرم قهوه‌ای عرضه می‌شود.

ساعت هوشمند امزفیت GTR 4

علاوه‌بر این، ساعت هوشمند GTR 4 با صفحه نمایش امولد (AMOLED) به قطر 1.43 اینچ با رزولوشن 466 پیکسل در 466 پیکسل، در هر اینچ خود 326 پیکسل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و بدین‌ترتیب محتوا، با کیفیت و روان به‌نمایش گذاشته می‌شود. این صفحه نمایش اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند و  محتوا با روشنایی کافی که دارد زیر نور آفتاب به خوبی خوانایی دارد. ظرفیت باتری ساعت Amazfit GTR 4، به 475 میلی‌آمپر ساعت می‌رسد که در صورت استفاده عادی 14 روز، در حالت استفاده سنگین 7 روز و در صورت روشن بودن مداوم GPS حداکثر 25 ساعت شارژدهی دارد.

ساعت هوشمند GTR 4 از حسگرهایی همچون SpO2 و حسگر نوری سنجش ضربان قلب بهره می‌برد و در نتیجه قابلیت‌هایی همچون سنجش میزان استرس، کیفیت خواب و پایش ضربان قلب به‌صورت 24 ساعته در این ساعت هوشمند صورت می‌گیرد. پشتیبانی از 154 حالت ورزشی و دستیار صوتی الکسا از دیگر امکانات این ساعت هوشمند است. یکی از نکات منفی که می‌توان برای این ساعت هوشمند در نظر گرفت عدم پشتیبانی از NFC و محدود بودن آرشیو برنامه‌ها است که ممکن است برای برخی از کاربران اذیت‌کننده باشد. در آخر می‌توان گفت خرید ساعت امیزفیت GTR 4 برای کاربرانی که ساعت هوشمند با قیمت مناسب و امکانات تقریبا کامل می‌خواهند گزینه مناسبی است.

خرید ساعت Amazfit GTR 4

ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex 2

یکی از خاص‌ترین و زیباترین ساعت‌های هوشمند، امیزفیت T-Rex 2 است که طراحی اسپرت دارد. بدنه تی رکس 2 از آلیاژ پلیمر ساخته شده که وزن آن همراه با بند به 66.5 گرم می‌رسد. بدنه ساعت هوشمند T-Rex 2 بسیار مقاوم بوده و 15 آزمون با درجه نظامی را پشت سر گذاشته است؛ بدین ترتیب می‌تواند از دمای منفی 30 درجه تا 70 درجه به فعالیت خود ادامه دهد و در ورزش‌های آبی نظیر شنا به‌کار گرفته شود.

ساعت هوشمند امیزفیت تی رکس 2

باتری بزرگ 500 میلی‌آمپرساعتی این ساعت هوشمند با شارژدهی فوق العاده بالا در صورت استفاده‌های سبک 24 روز دوام می‌آورد و در صورتی‌که به‌صورت مداوم از GPS استفاده گردد حدود 50 ساعت شارژدهی دارد. سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون و سطح استرس از قابلیت‌های سلامتی این ساعت هوشمند به شمار می‌رود. علاوه‌بر پشتیبانی از 150 حالت ورزشی مختلف، ساعت هوشمند تی رکس 2 قابلیت تشخیص هوشمند حرکات بدن و شمارش آن‌ها را دارد؛ بدین‎ترتیب می‌توانید در فعالیت‌های ورزشی خود از این ساعت هوشمند استفاده کنید.

خرید ساعت  Amazfit T-Rex 2

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Amazfit GTS 4

یکی از گزینه‎‌های مناسب برای خرید بهترین ساعت هوشمند امیزفیت، چهارمین سری از خانواده GTS یعنی ساعت هوشمند GTS 4 است که با شعار «پیشتاز در مد» به‌صورت عمومی عرضه شد تا نظر خاص‌پسندان را به خود جلب کند. ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 4 مناسب کاربرانی است که علاقه‌مند به استفاده از ساعت هوشمند بزرگ با صفحه نمایش مستطیلی هستند. این ساعت هوشمند با طول 42.7 میلی‌متر و عرض 36.5 میلی‌متر ساخته شده است که ضخامت آن به 9.9 میلی‌متر می‌رسد. اما جالب است بدانید که برخلاف ابعاد آن، محصول سبک و اسلیم (Slim) محسوب می‌شود به طوری‌که، وزن بدون بند آن تنها به 27 گرم می‌رسد. بدنه در حالت کلی از یک فریم یکپارچه آلومینیومی ساخته شده و قسمت پشتی آن، جنسی از پلاستیک دارد.

ساعت امیزفیت GTS4

قاب ساعت هوشمند GTS 4 در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه شده که رنگ طلایی آن را علاوه بر بند سیلیکونی با بند نایلونی می‌توان خریداری کرد. این ساعت با بهره‌مندی از گواهی 5ATM در عمق 50 متری آب به مدت 10 دقیقه توانایی مقاومت دارد و ضد آب در نظر گرفته می‌شود. ساعت هوشمند GTS 4 از صفحه نمایش 1.75 اینچی از نوع AMOLED بهره می‌برد که علاوه‌بر کاربری روان از کیفیت بالایی نیز برخوردار ست. امیزفیت، صفحه نمایش ساعت هوشمند GTS 4 را با پوشش شیشه حرارت دیده محافظت کرده تا در اثر ضربات احتمالی آسیب نبیند. همچنین، این صفحه نمایش اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند، چرا که روی آن روکش ضد اثر انگشت تعبیه شده است.

ساعت هوشمند GTS 4 دارای قابلیت مکالمه از طریق اتصال به گوشی موبایل است. با امیزفیت GTS4 می‌توان به تماس‌های تلفنی پاسخ داد و مکالمه کرد. پشتیبانی از 154 حالت ورزشی، تشخیص هوشمند 33 حرکت ورزشی و سنگین، قابلیت سنجش میزان استرس و سنجش سطح اکسیژن سطح خون تنها چند مورد از امکانات این گجت هوشمند به شمار می‌رود. علاوه‌بر موارد یاد شده، نوتیفیکیشن و پیام به زبان فارسی در این ساعت هوشمند پشتیبانی می‌شود. در آخر می‌توان گفت خرید ساعت شیائومی مدل امیزفیت GTS 4 انتخاب هوشمندانه‌ای برای کاربرانی است که تمایل دارند علاوه‌بر زیبایی و کیفیت از امکانات کامل یک ساعت هوشمند بهره ببرند.

خرید ساعت Amazfit GTS 4

ساعت هوشمند امیزفیت Active Edge

امیزفیت که با ساعت‌های سری T-Rex رویکرد جسورانه خود را در ارائه ساعت‌های ورزشی به رخ کشید، این‌بار با ارائه ساعت Active Edge ثابت کرد که توانایی‌های این شرکت در ارائه ساعت‌های ورزشی در مسیر پیشرفت قرار دارد. امیزفیت برای صفحه نمایش دایره‌ای ساعت هوشمند Active Edge، پنل TFT LCD به اندازه 1.32 اینچ در نظر گرفته که اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند. رزولوشن این صفحه نمایش به 360 پیکسل در 360 پیکسل می‌رسد که 277 پیکسل را در هر اینچ خود جای می‌دهد. ساعت هوشمند Active Edge دارای امکاناتی نظیر پشتیبانی از 130 حالت ورزشی، قابلیت سنجش میزان استرس، اکسیژن خون و پایش ضربان قلب است و از طریق اپلیکیشن Zepp مدیریت می‌شود.

 

خرید ساعت هوشمند امیزفیت Active Edge

از آن‌جا که ساعت هوشمند Active Edge دارای استاندارد 10ATM است، ضد آب محسوب می‌شود و می‌توان در فعالیت‌هایی همچون شنای سبک از آن استفاده کرد. البته توجه داشته باشید که نمی‌توان از آن در فعالیت‌هایی نظیر غواصی استفاده نمود. ظرفیت باتری این ساعت 370 میلی‌آمپر ساعت است که در حالت استفاده عادی تا 16 روز و در حالت سنگین 10 روز قابلیت شارژدهی دارد. سیستم GPS داخلی ساعت هوشمند Active Edge از 5 سیستم ماهواره‌ای برای مکان‌یابی استفاده می‌کند تا برای ورزش در فضای باز مانند دوچرخه سواری و دویدن نیازی به استفاده از GPS تلفن همراه خود نداشته باشید.

خرید ساعت Amazfit Active Edge

ساعت هوشمند Amazfit GTR Mini

در این بخش از راهنمای خرید ساعت هوشمند امیزفیت، به بررسی ساعت هوشمند GTR Mini که در سال 2023 به بازار عرضه گردید، می‌پردازیم. این ساعت هوشمند در عین سادگی، شیک و جذاب به‌نظر می‌رسد. ترکیب فریم آلومینیومی با نمایشگر دایره‌ای‌شکل به اندازه 1.28 اینچ، با یک بند 20 میلی‌متری سیلیکونی حس ساعت‌های پرچمدار را به کاربر القا می‌کند. بند این ساعت هوشمند ضد تعریق است و گزینه مناسبی برای استفاده طولانی‌مدت در فعالیت‌های ورزشی محسوب می‌شود.

ساعت هوشمند GTR mini

امیزفیت GTR Mini از یک پنل AMOLED بهره می‌برد که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. ساعت امیزفیت GTR Mini مجهز به حسگر سنجش ضربان قلب و حسگر سنجش میزان اکسیژن موجود در خون (SpO2) بوده و همچنین می‌تواند به طور 24 ساعته به تجزیه و تحلیل کیفیت خواب شما بپردازد. در این ساعت هوشمند به 100 واچ فیس مختلف می‌توان دسترسی داشت.

قابلیت‌هایی مانند کنترل پخش موسیقی و دوربین گوشی موبایل، سنجش سطح اکسیژن موجود در خون، قابلیت سنجش استرس و پشتیبانی از 126 حالت ورزشی نیز با خرید ساعت هوشمند امیزفیت GTR Mini در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. باتری 280 میلی‌آمپرساعتی این ساعت هوشمند طی دو ساعت شارژ می‌شود و در صورت استفاده سبک حداکثر تا 14 روز، استفاده سنگین 7 روز و با روشن بودن GPS تا یک روز کامل شارژدهی دارد. کاربران می‌توانند رنگ رزگلد GTR Mini را همراه با بند صورتی خریداری کنند؛ البته رنگ مشکی آن با بند مشکی یا آبی قابل سفارش است.

خرید ساعت Amazfit GTR Mini

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 New Version

ساعت امیزفیت GTS 2 ورژن جدید، یکی از ساعت‌های هوشمند شیائومی است که صفحه نمایش آن مستطیلی‌شکل طراحی شده است. فریم این ساعت هوشمند از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده که از علل وزن کم آن به شمار می‌رود. پوشش کربن ODLC قرار گرفته روی صفحه نمایش موجب شده است تا مقاومت آن در برابر خراش بالا رود. ساعت GTS2 از یکی از با کیفیت‌ترین صفحه نمایش‌ها بین ساعت‌های هوشمند بهره می‌برد؛ به‌طوری‌که بهره‌گیری از صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن 442 پیکسل در 348 پیکسل، محتوا را با کیفیت نمایش می‌دهد و استفاده از محیط نرم‌افزاری روان و نرم صورت می‌پذیرد. با خرید ساعت هوشمند GTS 2، می‌توانید از طریق بلوتوث به تماس‌های دریافتی خود پاسخ داده و روی ساعت مکالمه کنید.

ساعت هوشمند GTS2 ورژن جدید

علاوه‌بر این، امیزفیت GTS2 از 3 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد که کاربران می‌توانند با انتقال فایل‌های موسیقی به ساعت هوشمند حتی زمانی‌که دسترسی به گوشی موبایل خود ندارند، به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند. تامین انرژی این ساعت هوشمند از طریق یک باتری با ظرفیت 246 میلی‌آمپر ساعت صورت می‌پذیرد که ماندگاری شارژ آن هفت روز، در حالتی است که به‌صورت سبک و معمولی از آن استفاده گردد و در صورت استفاده‌های سنگین‌تر سه روز پاسخ‌گوی نیازهای کاربران است. ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 New Version برای فعالیت‌های ورزشی کاملا مناسب می‌باشد؛ چرا که علاوه‌بر ارگونومی و وزن مناسب، از بیش از 90 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و از استاندارد 5ATM بهره‌مند است.

خرید ساعت Amazfit GTS 2 New Version

ساعت هوشمند Amazfit Bip 5

یکی از زیباترین و بهترین ساعت های هوشمند امیزفیت، Amazfit Bip 5 نام دارد که در رنگ‌های مشکی، خاکستری و صورتی به بازار عرضه شده است. صفحه نمایش بزرگ 1.91 اینچی این ساعت هوشمند توسط یک شیشه با انحنای 2.5D ساخته شده که اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند.
پنل TFT به‌کار رفته در این ساعت هوشمند دارای رزولوشنی برابر 320 در 380 پیکسل است که در هر اینچ آن 260 پیکسل قرار می‌گیرد.

ساعت هوشمند امیزفیت Bip5

امیزفیت بیپ 5 توانایی قرار گرفتن در عمق 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه را دارد؛ چرا که از گواهی IP68 بهره می‌برد. همچنین، به‌لطف بهره‌گیری از میکروفن و اسپیکر، با این ساعت هوشمند می‌توانید به تماس‌های دریافتی خود پاسخ دهید و روی این ساعت هوشمند مکالمه داشته باشید. از قابلیت‌هایی که با خرید ساعت شیائومی Amazfit Bip 5 بدست خواهید آورد می‌توان به پشتیبانی از 120 حالت ورزشی،قابلیت سنجش ضربان قلب، اندازه‌گیری غلظت اکسیژن خون و سنجش میزان استرس اشاره کرد.

این ساعت هوشمند از نوتیفیکیشن و پیام به زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و به‌سادگی می‌توانید پیام‌های دریافتی خود را زمانی‌که به گوشی خود دسترسی ندارید، مشاهده کنید. منبع تغذیه این ساعت هوشمند یک باتری 300 میلی‌آمپرساعتی است که در استفاده‌های معمولی 10 روز و در استفاده‌های سنگین 5 روز دوام می‌آورد. فول شارژ شدن این باتری نیاز به دو ساعت زمان دارد که از طریق یک شارژر مغناطیسی تامین شارژ می‌شود.

خرید ساعت Amazfit Bip 5

سخن آخر
برند امیزفیت یکی از برندهای محبوب تولید کننده ساعت هوشمند است که با عرضه محصولات با کیفیت توانسته سهم بزرگی از بازار را از آن خود کند. در راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند امیزفیت پرفروش‌ترین، محبوب‌ترین و جدیدترین مدل‌های امیزفیت را به‌طور مختصر بررسی کردیم تا به‌سادگی بتوانید با مدل مورد نیاز خود آشنا شوید.

پرسش های متداول

ساعت هوشمندی که دارای استاندارد 5ATM باشد را می‌توان در ورزش های آبی استفاده کرد؟

بله؛ طبق گفته وب‌سایت Amazfit از ساعت های هوشمند با استاندارد 5ATM، می‌توان در ورزش‌های آبی در عمق کم آب مانند شنا در استخر استفاده کرد.

هنگام خرید ساعت هوشمند امیزفیت به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

از ویژگی‌های مهمی که هنگام خرید ساعت هوشمند باید به آن توجه کنیم، کیفیت ساخت، ماندگاری بالای شارژ باتری، کاربری روان، ویژگی‌های سلامتی، ارتباط با تلفن همراه و مدیریت تماس‌های دریافتی، پشتیبانی از سیستم‌های مکان‌یاب (مانند GPS) و دیگر موارد است.

پس از خرید ساعت هوشمند چه مواردی شامل گارانتی محسوب می‌شود؟

 توصیه می‌کنیم برای آشنایی با مواردی که شامل گارانتی ساعت هوشمند می‌شود، به مقاله هر آنچه باید درباره گارانتی ساعت هوشمند بدانید رجوع کنید.

https://kalatik.com/

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.