جدیدترین گوشی های سامسونگ


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

کمپانی سامسونگ یکی از شرکت‌های بزرگ فناوری در جهان است که طی چند سال گدشته رتبه اول را از آن خود کرده است. این غول فناوری در جهان همواره در تلاش است تا بتواند با ارتقا کیفیت محصولات و خدمات خود، سطح رضایت کاربران و مشتریان را بالا برده و رضایت آنان را جلب کند. گوشی های موبایل سامسونگ که طرفدران بسیاری در سطح جهان دارد، به نرم افزارهای روان و کاربردی، دوربین‌ها و نمایشگرهای عالی همچنین عمر باتری فوق‌العاده مشهور هستند.

خرید گوشی

شرکت سامسونگ با تولید گوشی‌های موبایل برای سلایق و بودجه‌های مختلف، طیف وسیعی از کاربران را به خود جذب کرده است. طبق روال همیشه، امسال هم جدیدترین گوشی های سامسونگ با قابلیت‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند تا گوی رقابت را از سایر تولیدکنندگان بربایند. اگر مایل هستید با جدیدترین گوشی های سامسونگ آشنا شوید، در ادامه این مقاله با کالاتیک همراه باشید.

انواع گوشی های سامسونگ برای بودجه های مختلف

افراد مختلف بودجه‌های مختلفی را برای خرید گوشی موبایل در نظر می‌گیرند. برخی افراد تمایل دارند تا یک گوشی گران‌قیمت را با تمامی امانات و قابیلت‌ها بخرند، برخی هم به دنبال خرید گوشی اقتصادی یا میان‌رده هستند که امکانات مورد نیازشان را داشته باشد.

انواع گوشی های سامسونگ برای بودجه های مختلف

به همین جهت کمپانی سامسونگ اقدام به تولید گوشی موبایل برای چهار ردیف مختلف بودجه کرده است:

1. رده اقتصادی مناسب افرادی که بودجه کمی دارند.

2. میان رده مناسب افرادی که بودجه مناسبی دارند اما قصد خرید گوشی گران قیمت ندارند.

3. قاتل پرچمدار مناسب افرادی که می خواهند گوشی هایی مابین میان‌رده و پرچمدار خریداری کنند.

4. پرچمدار مناسب افرادی که به دنبال خرید بهترین گوشی های سامسونگ هستند.

در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی بهترین گوشی سامسونگ در هر یک از کلاس های ذکر شده بپردازیم.

معرفی جدیدترین گوشی های سامسونگ

در این بخش چند مدل از بهترین و جدیترین گشی های سامسونگ را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید راحت تر تصمیم گیری کرده و اقدام به خرید کنید. ابتدا به معرفی یک گوشی از رده اقتصادی می‌پردازیم. این گوشی با توجه به قیمتی که دارد، قابلیت های کاربردی و خوبی دارد. به طورکلی کمپانی سامسونگ حتی برای گوشی های اقتصادی خود هم قابلیت هایی را در نظر می گیرد که مشتریان را ترغیب به خرید کند و ارزش محصول را هرچند اقتصادی، بالا ببرد.

1. جدیدترین گوشی سامسونگ Galaxy A14 5G

جدیدترین گوشی سامسونگ در رده اقتصادی گوشی گلکسی A14 5G ‌است. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و با شارژدهی مناسب می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در طول روز باشد. پردازنده محصول جدید سامسونگ، اگزینوس 1330/دیمنسیتی 700 است. گلکسی A14 دارای نمایشگر 906.6 اینچی با رزولوشن 1080 و رفرش ریت 90 هرتز است. در قسمت ماژول، دوربین سه گانه با لنز واید 50 مگاپیکسلی را مشاهده می‌کنید. دوربین سلفی آن نیز 13 مگاپیکسل است که تصاویر باکیفیتی را ثبت می کند. این گوشی به سبک سایر گوشی‌های سامسونگ با ظاهری تخت و به بازار آمده است. جنس بدنه از پلاستیک است و شیارهای قسمت پشت گوشی باعث می شوند که گوشی از دست لیز نخورد و به راحتی در دست قرار بگیرد. با اینکه این گوشی ظاهر براقی دارد، اثر انگشت و لکه روی بدنه آن باقی نمی‌ماند.

گوشی Galaxy A14 5G

البته اندازه این گوشی به نسبت ضخیم‌تر شده و این نکته باعث می‌شود که برخی با آن احساس راحتی نکنند. پنل Galaxy A14‌ از نوع PLS LCD ‌است که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد و کمک می‌کند تا در نور زیاد هم بتوانید به راحتی آن را مشاهده کنید. دیدترین گوشی اتصادی سامسونگ در رده اقتصادی دارای حافظه 128 و 64 گیگابایت و با پشتیبانی از کارت حافظه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سامسونگ Galaxy A14 با اندروید 13 عرضه شده است. سامسونگ اعلام کرده است که تا سال این گوشی به روزرسانی‌های اندروید را دریافت خواهد کرد.

خرید گوشی سامسونگ Galaxy A14 ظرفیت 128/4 گیگابایت

2. گوشی سامسونگ Galaxy A33 5G

یکی دیگر از مدل های سری A‌ سامسونگ گوشی گلکسی A33 است با این تفاوت که این محصول در کلاس میان رده قرار می‌گیرد. اگر به دنبال یک گوشی ب ظاهر مدرن‌تر و امروزی‌تر هستید، این گوشی نمی‌تواند انتظار شما را برآورده کند. اما اگر خواهان محصولی مقاوم و کارآمد هستید، گلکسی A33 مناسب شما است. قاب این گوشی مات است اما با این وجود میزان لک شدن زیاد است بهتر است از قاب برای محافظت از آن استفاده کنید. ضخامت گلکسی A33 هنگامی که آن را در دست می‌گیرید، کاملا محسوس است. در قسمت ماژول پشت گوشی 4 لنز دوربین همراه با فلش قرار گرفته است. گوشی A33 به باتری 5000 میلی آمپری مجهز است و از فست شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند. برای دریافت شارژ کامل نیاز است تا حدود یک ساعت و بیست دقیقه تا یک ساعت و نیم صبر کنید. ابعاد صفحه نمایش گوشی گلکسی A33 6.4 اینچ و از نوع است Super AMOLED است.

گوشی Galaxy A33 5G

کیفیت تصویر این مدل گوشی با نرخ نوسازی 90 هرتز و تراکم پیکسلی 1080 از کیفیتی مطلوبی برخوردار است. از نظر میزان روشنایی، گوشی A33 سامسونگ با توجه به رده اقتصادی خود، نمره قبولی را می‌گیرد. این محصول با استاندارد IP67 به باار عرضه می‌شود و کمک می‌کند درصورتی که قطرات باران روی گوشی بارید و یا با دست خیس آن را لمس کردید، مشکلی برای گوشی به وجود نیاید. امنیت A33 با کمک حسگر اثر انگشت و حسگر شناسایی چهره دو بعدی تامین می‌شود.

خرید گوشی سامسونگ Galaxy A33 ظرفیت 128/8 گیگابایت

3. گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G

یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ، Galaxy S21 FE‌ است که می‌توان از نظر قدرت و کیفیت آن را به نوعی گوشی پرچمدار نیز به شمار آورد. صفحه نمایش گلکسی S21 FE بسیار روان با نرخ نوسازی 120 هرتز است. همین ویژگی گوشی S21‌ را تبدیل به یک گزینه مناسب برای طرفدارانی بازی و گیم کرده است. این صفحه نمایش از نوع Dynamic AMOLED است و با شیشه گوریلا گلس Victus پوشیده شده که در برابر خط و خش و سقوط از ارتفاع کم، از آن محافظت می‌کند. گواهی IP68 نیز خیال شما را از بابت بارش قطرات باران روی گوشی و یا رطوبت آسوده می‌کند. پردازنده گرافیکی S21 از نوع Aderno 660 و 8 هسته ای است.

گوشی Galaxy S21 FE 5G

سامسونگ در قسمت دوربین این محصول چندان نوآوری نداشته و می‌توان گفت همان دوربین S20 را در این مدل نیز قرار داده است، با این حال کیفیت تصاویر در حدی است که کاربران را راضی می کند. ماژول دوربین سه گانه S21 شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 8 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز در قسمت جلو قرار گرفته که 32 مگاپیکسل است. دوربین های سه گانه گوشی S21 دارای نویز بسیار کمی هستند و با کنتراست عالی و نمایش رنگ های اصلی، تصاویر فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار می دهند. عملکرد دوربین S21 در روز چشمگیر و فوق العاده است و در هنگام شب نیز با استفاده از حالت شب تصاویر باکیفیتی را ثبت می کند.

خرید گوشی سامسونگ مدل (Galaxy S21 FE 5G (SM-G990E ظرفیت 128/8 گیگابایت

4. گوشی سامسونگ Galaxy S23

گوشی S23 یکی از جدیدترین گوشی های سامسونگ و از پرچمداران بی‌رقیب آن محسوب می‌شود. نکته قابل توجه در این محصول بهبود میزان شارژدهی نسبت به مدل‌های قبل از خود است که به لطف باتری 3900 میلی‌آمپری و پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 میسر شده است. این گوشی دارای شارژ 25 واتی است که برای شارژ کامل نیاز به یک ساعت و ربع زمان دارد. صفحه نمایش 6.1 اینچی گلکسی S23 Dynamic AMOLED با رزولوشن 1080 و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. با نکاه به صفحه نمایش این محصول متوجه می‌شوید که از روشنایی مناسبی برخوردار است و کنتراست و رنگ های واقعی، تصویر باکیفیتی را پیش چشم شما می‌آورد.

گوشی  Galaxy S23

ماژول گوشی Galaxy S23 نیز دوربین های سه گانه را در خود جای داده است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسل، دوربین اولترا واید 12 ماپیکسل و تله فوتو 10 مگاپیکسل است. دوربین سلفی نیز تصاویر را با لنز 12 مگاپیکسلی و با کیفیت قابل قبول و بالایی ثبت می‌کند. نکته جذاب درمورد دوربین گوشی S23 امکان تصویربرداری آن با کیفیت 8K ‌است.

خرید گوشی مدل Galaxy S23 Plus 5G ظرفیت 256/8 گیگابایت

سخن آخر

جدیدترین گوشی‌های سامسونگ در هر رده بودجه توانسته اند تا نیازهای کاربران را به بهترین شکل برطرف کرده و قابلیت های کاربردی را در اختیار آنان قرار دهند. مشتریان می توانند با توجه به نیاز کاربری و بودجه خود خرداری کنند. کمپانی سامسونگ نیز با شناخت دقیق مخاطبین خود توانته است در به روزرسانی ها و تولیدات جدید خود، نیازهای کاربران را به خوبی پوشش داده و برطرف کند. در مقاله راهنمای خرید جدیدترین گوشی های سامسونگ به بررسی گوشی های جدید سامسونگ در رده های مختلف بودجه پرداختیم. شما می توانید با در نظر گرفتن نکات فوق گوشی مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. به نظر شما چه نکات دیگر را در مورد خرید گوشی جدید سامسونگ باید در نظر گرفت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

گوشی های سامسونگ برای چند ردیف بودجه تولید می شوند؟

سامسونگ در 4 رده اقتصادی، میان رده، قاتل پرچمدار و پرچمدار تولید و به بازار عرضه می شود.

مناسب ترین گوشی جدید میان رده سامسونگ برای خرید کدام است؟

گوشی Galaxy A33 5G یکی از بهترین گوشی های جدید سامسونگ است که به نسبت قیمتی که دارد، امکانات و قابلیت های مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد.

آیا جدیدترین گوشی های سامسونگ ضدآب هستند؟

برخی از جدیدترین گوشی های سامسونگ دارای استاندارد IP‌ هستند. این استاندارد گوشی های موبایل را در برابر بارش قطرات باران و یا رطوبت مقاوم می کند، اما به طورکلی ضدآب نیستند و باید مراقب باشید در آب غوطه ور نشوند.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.