نقد و بررسی سری گوشی سامسونگ گلکسی S25


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img

در حالی که گلکسی اس 23 از جدیدترین و محبوب‌ترین گوشی‌های پرچم دار سامسونگ است و در حال حاضر سامسونگ حتی از گوشی گلکسی اس 24 رونمایی نکرده، شایعات زیادی در رابطه با معرفی گلکسی اس 25 سامسونگ منتشر شده است.

خرید و مشاهده لیست قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

 گلکسی اس 25 پرو ظاهرا قرار است بازار گوشی‌های هوشمند را با تکیه بر دوربین با کیفیت و سی‌پی‌یو پر قدرت، طوفانی کند. حتی ممکن است گلکسی اس 25 پرو 5G با ویژگی‌های قدرتمندی مانند افزایش کیفیت دوربین عکاسی، چیپست پر سرعت و فضای بالا رم، پیشرفت چشمگیری نسبت به مدل‌های قبلی گوشی‌های سامسونگ داشته است.

قیمت و تاریخ عرضه Samsung Galaxy S25 Pro 

Galaxy S25 Pro 5G جدیدترین گوشی هوشمند شرکت سامسونگ خواهد بود که ظاهرا قرار است در 27 دسامبر 2025 وارد بازار شود . اگرچه تاریخ عرضه رسمی این گوشی هنوز تایید نشده است، اما تحلیلگران بازار پیش بینی می‌کنند که این گوشی در 27 دسامبر برای خرید در دسترس خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود قیمت گلکسی S25 با توجه به منطقه جغرافیایی متفاوت باشد. برای آگاهی از قیمت گوشی موبایل وارد سایت شوید.

بررسی ویژگی‌ های گوشی گلکسی S25

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کرده‌ایم، شایعات زیادی در رابطه با ویژگی‌ها و خصوصیات گلکسی اس 25 به بیرون درز پیدا کرده است که انتظار می‌رود این شایعات تا حدودی درست باشند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این پرچم دار آینده سامسونگ می‌پردازیم:

گوشی گلکسی اس 25

طراحی و صفحه نمایش گوشی گلکسی S25

با توجه به اینکه گوشی‌های سامسونگ سری Galaxy S23 از طراحی ساده ای برخوردار هستند، انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی اس 25 نیز از طراحی ساده‌ای بهره‌‌مند باشد. سامسونگ ممکن است در طراحی این گوشی، از یک صفحه نمایش بزرگ بدون حاشیه در جلو و یک آرایه دوربین چهارگانه در پنل پشتی استفاده کند.

طبق شایعات منتشر شده، صفحه نمایش 6.85 اینچی +Full HD سامسونگ گلکسی S25، دارای نسبت تصویر 20:9 خواهد بود. این گوشی نیز از صفحه نمایش Dynamic AMOLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل بهره‌مند خواهد بود.

صفحه نمایش گلکسی اس 25

دوربین گلکسی S25 سامسونگ

در صورتی که در ساخت گلکسی اس 25 پرو 5G از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 32 مگاپیکسلی، سنسور عمق 16 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی استفاده شود، این گوشی می‌تواند تجربه عکاسی حرفه ای همراه با ثبت تصاویر بسیار واضح را برای کاربر فراهم کند.

این گوشی هوشمند می‌تواند مانند سایر پرچمداران سامسونگ، مجهز به قابلیت پانوراما، HDR خودکار و همچنین فلاش LED برای عکاسی در نور کم باشد و انتظار می‌رود تا بتواند با وضوح 4K و سرعت 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند. تمامی این موارد باعث می‌شود تا گلکسی S25 به یکی از بهترین گزینه‌ها برای عکاسی تبدیل شود.

طبق شایعات منتشر شده در رابطه با دوربین این گوشی، در بخش سلفی گلکسی اس 25 مجهز به دوربین سلفی با زاویه دید عریض 44 مگاپیکسلی، Auto-HDR و کیفیت فیلمبرداری 1080p@30fps خواهد بود که این دوربین می‌تواند عکس و ویدیوهای بسیار با کیفیتی را ثبت کند.

اتصالات گوشی گلکسی S25

طبق شایعات منتشر شده، گلکسی اس 25 پرو قرار است با جدیدترین فناوری‌های شبکه 5G ارائه شود که این فناوری در حال حاضر جدیدترین فناوری اتصالات اینترنتی به حساب می‌آید. برای اتصال WLAN پیشرفته، این گوشی هوشمند از بلوتوث 5.5، A2DP و LE پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac،Wi-Fi Direct و Hotspot توسط این دستگاه پشتیبانی می‌شوند. این گوشی هوشمند از طریق A-GPS،GLONASS و BDS به سیستم GPS متصل خواهد شد و همچنین، USB Type-C 4.0 برای ساده سازی انتقال داده بین دستگاه ها در این گوشی هوشمند تعبیه خواهد شد.

نرم افزار گلکسی اس 25

عملکرد و سخت افزار گلکسی S25

انتظار می‌رود این گوشی جدیدترین و قدرتمندترین سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید نسخه 13 را پشتیبانی کند. در رابطه با سخت افزار باید گفت، این گوشی به چیپست قدرتمند Qualcomm Snapdragon 898 5G مجهز خواهد بود که می‌تواند دسترسی بدون تاخیری برای بسیاری از برنامه ها و بازی های محبوب فراهم کند.

گلکسی s25 برای تجربه کاربری بهتر، ظاهرا قرار است از فناوری گرافیکی Adreno 660 بهره ببرد. با این حال بازهم باید تا زمان عرضه این گوشی منتظر ماند و نمی‌توان به طور دقیق در رابطه با فناوری‌های به کار رفته شده در این گوشی هوشمند نظری داد.

چیپست گلکسی اس 25

باتری و ذخیره سازی سامسونگ گلکسی S25

گلکسی اس 25 قرار است با باتری لیتیوم پلیمری 8200 میلی‌آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع 80 واتی در واقع یکی از قوی ترین محصولات سامسونگ از نظر باتری به حساب بیاید.

در رابطه با رم گوشی باید گفت، به کمک رم 12/16 گیگابایت گلکسی اس 25 می‌توانید از برنامه‌های متعددی بدون کاهش سرعت یا عملکرد استفاده کنید. حافظه داخلی 256/512 گیگابایت به کاربر فضای زیادی برای ذخیره همه عکس‌ها، ویدیوها و فایل‌ها می دهد که این مورد می‌تواند کاربر را بسیار راضی نگه دارد.

سخن آخر

در پایان این مقاله از کالاتیک باید گفت، قرار است گلکسی اس 25 پرو تجربه گوشی هوشمند شیک و قدرتمند با فناوری پیشرفته را به کاربران سامسونگ هدیه کند. دوربین با کیفیت و صفحه نمایش پر جنب و جوش آن تصاویری خیره کننده را ارائه می‌دهد که این ویژگی‌ها می‌تواند توقع هر شخص حرفه ای را از یک گوشی فوق‌العاده برآورده کند. با تمام این تفاسیر باید تا زمان عرضه این گوشی منتظر بمانیم و ببینیم آیا این گوشی ارزش خرید دارد یا نه!

پرسش های متداول

آیا گوشی گلکسی اس 25 ارزش خرید دارد؟

با توجه به ویژگی‌های این گوشی، باید منتظر قیمت عرضه گوشی بود و نمی‌توان در این زمینه نظر دقیقی داد.

آیا گلکسی اس 25 ضد آب خواهد بود؟

با توجه به اینکه حتی محصولات اقتصادی سامسونگ، ضد آب هستند، انتظار می‌رود پرچم دار جدید سامسونگ مقاومت بالایی در برابر آب از خود نشان دهد.

آیا سامسونگ اس 25 شارژ بی سیم دارد؟

هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با روش شارژ گلکسی اس 25 در دسترس نیست و باید تا زمان عرضه گوشی جدید سامسونگ منتظر بمانیم.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.