معرفی بهترین برندهای جاروبرقی


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

چه به دنبال تعویض جاروبرقی قدیمی خود باشید و چه در حال خرید اولین جاروبرقی مورد استفاده‌تان هستید، تشخیص اینکه کدام مدل جاروبرقی می‌تواند برای شما مناسب به نظر برسد، کمی دشوار است؛ چراکه هنگام خرید یک جاروبرقی جدید، زمانی که گزینه‌های زیادی با مارک‌ها، سبک‌ها و مدل‌های متنوع برای انتخاب پیش روی شما قرار می‌گیرد ممکن است دچار سردرگمی شوید.

در حال حاضر تعداد زیادی تولید کننده جاروبرقی در بازار وجود دارد که هر کدام از آن‌ها طراحی، ویژگی‌ها و مشخصات متفاوتی را به کاربران ارائه می‌دهند. با این حال، پاسخ قطعی برای بهترین مارک جاروبرقی که متناسب با نیاز شما باشد، وجود ندارد و شما باید با در نظر گرفتن قابلیت‌هایی که مدنظرتان دارید نسبت به خرید جاروبرقی اقدام کنید. در ادامه با معرفی بهترین برندهای جاروبرقی همراه شما خواهیم بود.

خرید و مشاهده قیمت جاروبرقی از فروشگاه اینترنتی کالاتیک

معرفی بهترین برندهای جاروبرقی

برندهای زیادی در بازار وجود دارند که به تولید و عرضه جاروبرقی باکیفیت مشغول هستند؛ اما بهترین مارک جاروبرقی که می‌توانید از میان آن‌ها نسبت به خرید جاروبرقی اقدام کنید برندهای زیر محسوب می‌شوند:

جاروبرقی فیلیپس

جاروبرقی مایدیا

جاروبرقی دوو

جاروبرقی فلر

جاروبرقی بیسل

جارو برقی پاناسونیک

جاروبرقی ال جی

جارو برقی دایسون

جاروبرقی بوش

جاروبرقی سامسونگ

جاروبرقی پارس خزر

جاروبرقی پاکشوما

بهترین جاروبرقی بازار

انواع جاروبرقی

جاروبرقی‌ها در انواع مختلف سیمی و شارژی تولید و عرضه می‌شوند که هر فرد با در نظر گرفتن نیازهای شخصی خود محصولی که موردنظر دارد را انتخاب می‌کند. از لحاظ عملکردی نیز شاهد دو مدل خانگی و صنعتی هستیم که مدل خانگی همان‌طور که از نام آن پیداست برای مصارف داخل منزل مورداستفاده قرار می‌گیرد؛ در طرف دیگر جاروبرقی صنعتی برای هتل‌ها، کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و مراکز مشابه استفاده می‌شوند.

لازم به ذکر است که جارو برقی های خانگی نیز در انواع و مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند که در حال حاضر محبوب‌ترین مدل آن نوع رباتیک است که به‌صورت خودکار به تمیزکردن منزل می‌پردازد. از دیگر مدل‌های جاروبرقی می‌توان به نوع معمولی و ایستاده آن‌ اشاره کرد.

انواع جاروبرقی

نکاتی که باید پیش از خرید بهترین جاروبرقی بازار بدانید

قبل از اینکه بخواهید نسبت به خرید جارو برقی اقدام کنید نکاتی وجود دارند که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید انتخاب بهتری نیز داشته باشید. در ادامه به نکاتی که باید پیش از خرید بهترین جاروبرقی بازار بدانید خواهیم پرداخت.

وزن جاروبرقی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید پیش از خرید جاروبرقی به آن توجه داشته باشید، وزن مطلوب، استحکام و وجود چرخ‌های روان برای حمل آسان است. در نظر گرفتن این مورد که جاروبرقی به‌صورت ایستاده باشد با روی زمین کشیده شود کاملاً بستگی به هر شخص و نیاز آن دارد. برای مثال شاید کارکردن با جاروهای ایستاده برای افراد راحت به نظر برسد؛ اما به دلیل قدرت مکش کمتری که دارند برای استفاده در محیط‌های بزرگ مناسب نیستند.

میزان تولید نویز و صدای جاروبرقی

میزان تولید نویز و صدای جاروبرقی

از جمله لوازمی که باعث تولید سر و صدا در منزل می‌شود جاروبرقی است که صدای آن در طولانی‌مدت می‌تواند کمی برای افراد ناخوشایند به نظر برسد؛ از همین رو به‌تازگی کمپانی‌های سازنده سعی بر این دارند تا با ایجاد تحولات در طراحی جاروبرقی‌های خود تاحدامکان صدای آن را کاهش دهند و بهترین جاروبرقی را برای خریداران خود تولید کنند.

به همین منظور اگر قصد دارید جارو برقی که خریداری می‌کنید تولید نویز و صدای کمی داشته باشد حتماً میزان آن را که با واحد دسی‌بل برآورد می‌شود از فروشنده سؤال کنید یا در مشخصات فنی محصول به این موردتوجه کنید.

قدرت مکش جاروبرقی

از جمله مهم‌ترین موردی که باید برای خرید جاروبرقی باید توجه به آن را در اولویت خود قرار دهید قدرت مکش است که بر حسب وات روی جعبه محصول درج شده است. هر چقدر قدرت مکش جاروبرقی بیشتر باشد، تأثیر مستقیم و بسیار مثبتی روی میزان جمع‌کردن زباله‌ها دارد. افزون بر این اکثر جاروبرقی‌های نسل جدید از توانی در حدود 1500 تا 2200 وات برخوردارند.

طول سیم جاروبرقی

طول سیم جاروبرقی

اینکه جاروبرقی که قرار است خریداری کنید چه میزان طول سیمی دارد می‌تواند موضوع مهمی برای خانه‌های بزرگ به نظر برسد. چرا که در این صورت دفعات زیادی باید سیم جاروبرقی جابه‌جا کنید.

نوع مخزن جاروبرقی

در حال حاضر جاروبرقی ها را می‌توان در سه نوع سطلی، کیسه‌ای و مخزن‌دار طبقه‌بندی کرد. مدل‌های کیسه‌ای نیز می‌توانند از کیسه‌های دائمی یا کیسه‌های موقت برخوردار باشند که در صورت پر شدن با یک کیسه جدید جایگزین می‌شوند. در طرف دیگر نیز مدل‌های سطلی به دلیل حجم بالایی زباله‌ای که می‌توانند داخل خود قرار دهند می‌توانند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که به دنبال جاروبرقی با مخزن بزرگ هستند.

در نهایت نیز به سراغ مدل‌های مخزن‌دار خواهیم رفت که به دلیل برخورداری از مخزن شفاف نیازی به تعویض ندارد و این امکان را به افراد می‌دهند تا در صورت پر شدن آن را شست‌وشو داده و سر جای خود قرار دهند. پیشنهاد ما به شما خرید جاروبرقی های مخرن دار خواهد بود؛ چراکه دوام بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر دارند، از نظر بهداشتی بهتر هستند و هیچ‌گونه گردوغباری از داخل آنها به بیرون درز نمی‌کند.

نوع مخزن جاروبرقی

میزان مصرف انرژی جاروبرقی

مانند بسیاری دیگر از لوازم برقی منزل، جاروبرقی‌ها نیز از برچسب انرژی برخوردارند که میزان انرژی مصرفی آن‌ها را نمایش می‌دهد. تمامی برچسب‌های انرژی از حرف A تا G تقسیم‌بندی ‌شده‌اند که هر چقدر فلش آن نزدیک به حرف A باشد به این معنا است که این کالا در عین مصرف کم برق قادر به ارائه بازدهی بالا خواهد بود. افزون بر این هر چقدر فلش به سمت حرف G برود به معنای مصرف برق بیشتر و دریافت بازدهی کم است.

توجه داشته باشید که پس از هر بار استفاده، لوله‌ها و قسمت‌های دیگر جاروبرقی دچار گرفتگی نشده باشد تا انرژی آن هدر نرود. به همین منظور بهتر است که پیش از پرشدن، نسبت به تعویض مخزن یا کیسه مورداستفاده جاروبرقی اقدام کنید. همچنین جاروبرقی را از زباله‌هایی مانند اشیای بزرگ و تیز، ته‌سیگار، کاغذ و زباله‌های مرطوب دور نگه دارید تا به موتور جارو شما آسیبی وارد نشود.

لوازم جانبی جاروبرقی

هنگامی که نسبت به خرید هر نوعی جاروبرقی اقدم می‌کنید، همراه آن لوازم جانی مشاهده می‌کنید که شاید ضروری به نظر نرسند؛ اما در صورت نیاز وجود آن‌ها باعث بهتر شدن عملکرد جاروبرقی شما خواهد شد. این لوازم جانبی می‌توانند برای نظافت مکان‌های مختلف مانند مبلمان، سرامیک، پرده و غیره به کار بروند. از همین رو بهتر است هنگام خرید جاروبرقی به وجود این لوازم توجه کنید.

لوازم جانبی جاروبرقی

خرید بهترین جاروبرقی بازار

در ادامه چند مدل از بهترین جاروبرقی بازار را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید با توجه به نیاز خود از میان آن‌ها انتخاب و مدل موردنظرتان را خریداری کنید.

جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000

اولین مدلی که به سراغ آن خواهیم رفت، جارو برقی Turbo 2000 از محصولات پارس خزر است که به دلیل طراحی زیبا در عین داشتن کیفیت بالا توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. این مدل جاروبرقی که جزو مدل‌های کیسه‌دار محسوب می‌شود، ظرفیتی برابر با 6 لیتر دارد. به‌علاوه جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000 از پاکت‌های کاغذی به‌عنوان مخزن استفاده می‌کند که در صورت پر شدن از طریق نشانگر تعبیه شده روی بدنه شما را آگاه می‌سازد تا نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

موتور این جاروبرقی از توان 2000 واتی برخوردار است که به‌راحتی می‌تواند زباله‌ها را از انواع سطوح جدا کند. البته شما می‌توانید از طریق دکمه کشویی قرار داده شده روی جارو، قدرت مکش آن را تنظیم کنید. جارو برقی Turbo 2000 پارس خزر به سیم 6.7 متری مجهز شده که امکان جاروکردن تا شعاع 8 متری را فراهم می‌کند و در صورت نیاز سیم آن به‌صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم دمنده آن اشاره کرد که برای جمع‌آوری گردوغبار مورداستفاده قرار می‌گیرد. به‌علاوه جاروبرقی پارس خزر Turbo 2000 به یک سیستم ایمنی مجهز شده که با تشخیص دمای محصول از داغ‌شدن بیش از حد و آسیب‌دیدن موتور به‌خوبی جلوگیری می‌کند.

در نهایت اینمدل جارو برقی پارس خزر با برخورداری از خرطومی جارو با چرخش 360 درجه و سری‌های مختلف درز، گوشه‌ها و برس مبلمان قادر به تمیزکردن انواع سطوح و مناطق مختلف به بهترین شکل ممکن خواهد بود.

جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000

جاروبرقی بوش مدل BGLS42230

از جمله جاروبرقی‌های قیمت مناسب برند آلمانی بوش که می‌توانید آن را در سبد خرید خود قرار دهید مدل BGLS42230 آن نام دارد. این جاروبرقی با قدرت 2200 وات و قابلیت تنظیم در 5 سطح مختلف این امکان را به شما می‌دهد تا سطح موردنظر خود را با قدرت مدنظرتان جارو بکشید.

جاروبرقی بوش مدل BGLS42230 جزو مدل‌های کیسه‌دار از نوع G با ظرفیت XL معادل 4 لیتر محسوب می‌شود که با پشتیبانی از سیستم PowerProtect روی بهبود عملکرد و کارایی، افزایش قدرت مکش و طول عمر جاروبرقی تأثیر مثبتی دارد. همچنین این محصول به نشانگر تعویض کیسه مجهز شده تا در صورت پر شدن نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به موتور قدرتمند HiSpin، فیلتر هپا (HEPA) و فیلتر Motor Protection جهت پاکیزه کردن هوای ورودی به موتور با قابلیت شستشو اشاره کرد. همچنین این محصول به سری‌های متنوعی برای تمیز کردن سطوح متنوعی مانند فرش و سطوح صاف، شکاف‌ها و درزها، مبلمان و پرده و مخصوص سطوح سخت مجهز شده است.

در نهایت برای جاروبرقی BGLS42230 بوش سیم برقی به طول 7 متر با شعاع عملکردی حدود 10 متر در نظر گرفته شده که با ویژگی Automatic Cable Rewind تنها با رهاکردن سیم به طور خودکار جمع می‌شود.

جاروبرقی بوش مدل BGLS42230

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB

یکی دیگر از محصولات با کیفیت برند پارس خزر جاروبرقی Turbo 2500WB نام دارد که از نوع جاروبرقی‌های کیسه‌دار با بهره‌مندی از موتور قدرتمند 2500 وات است. این محصول با قدرت مکش مطلوبی که دارد به‌راحتی این امکان را به شما می‌دهد که انواع سطوح را تا شعاع 14 متر از هر گونه زباله پاک کنید.

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB

این مدل جارو برقی به کیسه قابل شستشو با ظرفیت 8 لیتر مجهز شده که به دلیل استفاده از اسفنج در دهانه ورودی پاکت از خروج هر گونه گرد و غبار به بیرون جلوگیری می‌شود. از جمله ویژگی‌هایی که باعث می‌شود تا جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB از ارزش خرید بالایی برخوردار باشد می‌توان به برخورداری از فناوری Quattro Power، فیلتر ضد آلرژی HEPA، لوله‌خرطومی با روکش کنفی، قابلیت Double Filtration» و نشانگر الکترونیکی جهت نمایش پر شدن مخزن اشاره کرد.

سخن آخر

در مطلب معرفی بهترین برندهای جاروبرقی تلاش کرده‌ایم تا بهترین مارک جاروبرقی خارجی و ایرانی را به شما معرفی کنیم و تمامی نکاتی که باید پیش از خرید جاروبرقی بدانید را برایتان شرح دهیم. همچنین سه مدل از بهترین جاروبرقی های بازار را به شما معرفی کرده‌ایم تا اگر قصد خرید این محصول پرکاربرد را دارید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

امیدواریم با مطالعه مقاله فوق توانسته باشید مدل موردنظر خود را از میان بهترین مارک های جاروبرقی انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام کنید. به نظر شما بهترین برند جاروبرقی چه نام دارد و کدام مدل جاروبرقی از محصولات فوق عملکرد بهتری دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌ های متداول

بهترین مارک جاروبرقی خارجی کدام است؟

انتخاب بهترین مارک جاروبرقی کاملاً شخصی است و کاملاً به نیازهای شما از این محصول بازمی‌گردد؛ اما بهترین مارک جاروبرقی های خارجی فیلیپس، سامسونگ، پاناسونیک، مایدیا، دوو، فلر، ال جی، بوش و دایسون محسوب می‌شوند.

بهترین مارک جاروبرقی ایرانی کدام است؟

از جمله بهترین مارک جاروبرقی ایرانی که می‌توانید آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید پارس خزر، پاکشوما، اسنوا، ویداس و امرسان هستند که جاروبرقی‌های پارس خزر تا به الان جزء محبوب‌ترین محصولات بازار به حساب می‌آیند.

قیمت جاروبرقی حدودا چقدر است؟

قیمت جارو برقی های ایرانی از حدود تا 8 میلیون تومان و قیمت جاروبرقی های خارجی نیز در بازه قیمتی 5 تا 30 میلیون تومان قرار دارد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.