هرآنچه باید در مورد شیائومی CIVI 3 بدانید


کالاتیک
نظرات 2
content-main-img

پس از آن که گوشی CIVI 2 با مشخصات بی‌نظیری مانند ظاهری ظریف و زیبا، وزن کم، دوربین پشت و سلفی با کیفیت بسیار مطلوب همچنین باتری با دوام به همراه قابلیت شارژ سریع توانست فروش بالایی را در مدت زمان کوتاه برای کمپانی شیائومی به همراه بیاورد، با نظر به این موقعیت و فروش فوق العاده گوشی CIVI 2، این بار کمپانی شیائومی تصمیم گرفت گوشی هوشمند ٰشیائومی مدل CIVI 3 را دنباله‌رو گوشی سری پیشین خود به بازار محصولات هوشمند عرضه کند؛ با این تفاوت که در سری جدید گوشی سی وی شاهد ارتقا سخت افزاری و قیمت به صرفه‌تر برای کاربران خواهیم بود. در ادامه همراه کالاتیک باشید تا با معرفی هر آنچه باید در مورد شیائومی CIVI 3 بدانید؛ ارزش خرید این گوشی میان رده جدید از کمپانی محبوب شیائومی را بررسی کنیم.

خرید و مشاهده لیست قیمت گوشی شیائومی از فروشگاه اینترنتی کالاتیک

مشخصات فنی شیائومی CIVI 3 بدانید

مشخصات  شیائومی CIVI 3
صفحه نمایش

6.5 اینچ AMOLED 

120 هرتز

رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل

محافظت با کورنینگ گوریلا گلس 5

ابعاد و وزن

7.6 × 71.7 × 158.7 میلی‌متر

174 گرم

رم

12/16 گیگابایت

حافظه ذخیره‌سازی


512/256 گیگابایت و 1 ترابایت

UFS 3.1

دوربین سلفی

32 مگاپیکسل عریض با f/2.0 f

32 مگاپیکسل اولتراواید

حداکثر کیفیت ویدئو: 4K با 30 فریم بر ثانیه

دوربین اصلی

50 مگاپیکسل دوربین اصلی عریض با f/1.8 و فوکوس خودکار تشخیص فاز، OIS

8 مگاپیکسل اولتراواید f/2.2

2 مگاپیکسل ماکرو f/2.4

حداکثر کیفیت ویدئو: 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه

تراشه

مدیاتک Dimensity 8200 Ultra
سیستم عامل

اندروید 13 

MIUI 14

باتری 4500 میلی‌آمپر ساعت
سرعت شارژ شارژ سریع 67 وات، 100 درصد در 38 دقیقه 


طراحی و کیفیت ساخت گوشی موبایل CIVI 3 شیائومی 2023

کمپانی شیائومی در طراحی گوشی CIVI 3 بسیار تلاش کرده است تا گوشی شیائومی مدل Civi 3 را مانند یک گوشی هوشمند بالا‌رده عرضه کند؛ به همین منظور در پنل جلوی گوشی برای محافظت از صفحه نمایش در برابر آسیب‌ یا خط و خش‌های احتمالی دستگاه از محافظ Corning Gorilla Glass 5 استفاده می‌کند.

خرید گوشی شیائومی xiaomi civi 3

در بررسی ابعاد گوشی CIVI 3 نسبت به مدل قبلی از این سری از گوشی‌های شیائومی می‌توان گفت که گوشی سی وی 3 دارای ابعاد کمتر و ظرافت بیشتر در طراحی است با این حال برای افرادی که به دنبال گوشی‌هایی با ابعاد استاندارد هستند؛ گزینه مناسبی برای انتخاب و خرید گوشی موبایل خواهد بود. وزن تقریبی گوشی پیش رو حدود 174 گرم است که با توجه به طراحی ارگونومی آن احساس لذت‌بخشی را در هنگام استفاده طولانی مدت از گوشی برای کاربران به همراه می‌آورد.

علاوه بر پنل جلوی تمام شیشه کمپانی شیائومی برای ساخت گوشی ٰCIVI 3 در قسمت پنل پشت نیز از متریال شیشه مرغوب و مقاوم و برای بدنه در پنل کناری از فریم آلومینیومی استفاده کرده است که با توجه به خلاقیت در طراحی و مواد به کار برده شده امتیاز قابل قبولی را در بررسی طراحی و مقاومت گوشی در برابر آسیب و ضربه کسب کرده است. گوشی شیائومی مدل سی وی 3 را می‌توانید هم اکنون در رنگ‌بندی بنفش، طلایی، خاکستری و فیروزه‌ای با توجه به سلیقه‌تان تهیه کنید.

صفحه نمایش گوشی Xiaomi CIVI 3 2023

کمپانی شیائومی برای ساخت گوشی CIVI 3 از صفحه نمایش شیشه‌ای و لبه‌های آلومینیومی شیک با صفحه نمایش 6.55 اینچی از نوع AMOLED و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل با کیفیت پخش +FHD به همراه نرخ نوسازی 120 هرتزی و سازگاری با فناوری +HDR10 برای ارائه رنگ‌ مشکی به صورت عمیق و رنگ‌های زنده دیگر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

بررسی صفحه نمایش گوشی xiaomi civi 3

صفحه نمایش موجود در گوشی CIVI 3 دارای حداکثر روشنایی 1500 نیت با طراحی لبه‌های خمیده گوشی برای به حداکثر رساندن سطح صفحه نمایش قابل استفاده به نسبت صفحه نمایش به بدنه 90.6 درصدی تولید شده و در بازار محصولات هوشمند در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

نرم افزار گوشی موبایل شیائومی مدل CIVI 3

گوشی شیائومی دارای رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید پایه 13 خواهد بود که پشتیبانی از قابلیت شخصی سازی را برای تجربه‌ای کاربری بی‌نظیر به جدیدترین گوشی هوشمند خود در سال 2023 اضافه کرده است. نکته قابل توجه در مورد بخش نرم افزار گوشی شیائومی CIVI 3 این است که کمپانی شیائومی همواره از دو سال به‌روزرسانی نرم افزاری و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی در جدیدترین گوشی‌های خود پشتیبانی می‌کند.

بررسی نرم افزار گوشی xiaomi civi 3

سخت افزار گوشی هوشمند شیائومی 2023 مدل CIVI 3

در قلب گوشی شیائومی Civi 3 از چیپست مدیاتک مدل MT6896 با فناوری ساخت 4 نانومتری و پردازنده گرافیکی از نوع Mali-G610 MC6 استفاده می‌شود که در مجموع توانسته امتیاز سخت افزاری 910822 را در آزمون معتبر AnTuTu کسب کند. تحلیل بررسی‌های صورت گرفته به ما نشان می‌دهد که باید عملکرد قابل قبولی را در استفاده طولانی مدت از گوشی Civi 3 شیائومی انتظار داشته باشیم.

بررسی سخت افزار گوشی xiaomi civi 3

دستگاه پیش‌رو را می‌توانید با 12 یا 16 گیگابایت حافظه رم همچنین 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه داخلی از بازار محصولات هوشمند تهیه کنید که این تنوع در میزان حافظه ذخیره‌سازی همان ویژگی است که کاربران به دنبال آن هستند. علاوه بر این مشخصات، گوشی شیائومی CIVI 3 دارای یک سیستم خنک کننده مایع VC 4000 میلی‌مترمربع است که به خنک نگه داشتن دستگاه در استفاده بیش از حد گوشی در طول روز کمک می‌کند.

بررسی دوربین گوشی شیائومی CIVI 3

در قسمت بررسی دوربین می‌توان گفت، گوشی Xiaomi Civi 3 مجهز به یک دوربین سه‌گانه است که شامل یک سنسور اصلی 54 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.78، یک سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی با عملکردی قابل قبول است؛ همچنین استفاده از یک سنسور تثبیت‌کننده نوری (OIS) برای عکاسی به صورت ثابت‌ نیز افزوده شده است و با استفاده از دوربین این گوشی قابلیت ضبط ویدیوی 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را نیز می‌توانید تجربه کنید.

بررسی دوربین گوشی شیائومی civi 3

شیائومی برای ساخت دوربین سلفی گوشی Civi 3 از دوربین جلوی دوگانه 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 و دوربین جلوی دوم با لنز اولتراواید 32 مگاپیکسلی با زاویه لنز 100 درجه فوق‌عریض و قابلیت فیلم‌برداری 4K با دیافراگم f/2.4 استفاده می‌کند. در بررسی دوربین گوشی شیائومی Civi 3 می‌توان گفت کیفیت تصویر و فیلم برداری بسیار مطلوبی را در استفاده از دوربین گوشی شیائومی جدیدتان تجربه خواهید کرد.

باتری گوشی Xiaomi CIVI 3

گوشی شیائومی مدل Xiaomi Civi 3 برای تامین انرژی دستگاه از باتری لیتیوم پلیمری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 67 واتی استفاده می‌کند. نکته بسیار مهمی که به عنوان یک قابلیت ویژه در این گوشی می‌توان از آن نام برد مدت زمان کوتاه 38 دقیقه‌ای برای رسیدن به شارژ کامل گوشی است که این زمان یک رکورد در بین گوشی‌های هم‌رده محسوب می‌شود.

شارژ و دوام باتری گوشی xiaomi civi 3

سخن آخر

در این مقاله به معرفی گوشی Xiaomi Civi 3 پرداخته و سعی کردیم به لحاظ فنی و ظاهری آن را بررسی کنیم. به جرئت می‌توان گفت گوشی شیائومی Civi 3 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند میان رده در سال 2023 است. این گوشی سخت افزاری چشمگیر، طراحی شیک‌ و ظریف با قابلیت‌های پیشرفته در عین حال قیمت مناسب را به کاربران ارائه می‌دهد. استفاده از صفحه نمایش 6.55 اینچی از نوع AMOLED ، تجهیز به دوربین سه‌گانه با قابلیت‌های ویژه و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در ساخت گوشی Xiaomi Civi 3 یک تجربه کاربری روان و عالی در نتیجه ارزش خرید بالا این گوشی را نوید می‌دهد.

پرسش‌های متداول

آیا گوشی شیائومی مدل Xiaomi CIVI 3 ارزش خرید دارد؟

بله؛ زیرا گوشی شیائومی مدل Xiaomi CIVI 3 مجهز به صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED ، دارای دوربین سه گانه پیشرفته و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 67 وات است که ارزش خرید این محصول را دوچندان می‌کند.

قیمت گوشی شیائومی CIVI 3 چقدر است؟

قیمت تقریبی گوشی CIVI 3 حدود 330 یورو در نظر گرفته شده است و از 25 می در بازار محصولات هوشمند جهانی در اختیار کاربران سراسر جهان قرار گرفته است.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (2)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
محیا | میهمان
20 آبان 1402
سلام عجب محتوای خوبی???? من که لذت بردم از توصیف به این خوبی از گوشی
بفکر خریددش باید باشم????????
محیا | میهمان
20 آبان 1402
سلام عجب محتوای خوبی???? من که لذت بردم از توصیف به این خوبی از گوشی
بفکر خریددش باید باشم????????