بررسی گوشی HTC U23 Pro


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

پس از مدت‌ها انتظار در 18 می 2023 (28 اردیبهشت)، دو گوشی HTC U23 و HTC U23 Pro توسط کمپانی سازنده در تایوان عرضه شد. در این مقاله قصد داریم تا با ارائه مشخصات فنی و ظاهری جدیدترین گوشی اچ تی سی به معرفی هر آنچه باید در مورد HTC U23 Pro بدانید بپردازیم. با کالاتیک همراه باشید.

مشاهده لیست قیمت و خرید گوشی موبایل از فروشگاه اینترنتی کالاتیک

مشخصات فنی گوشی HTC U23 Pro

مشخصات HTC U23 Pro
صفحه نمایش

6.7 اینچ OLED
120 هرتز
رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل
محافظت با گوریلا گلس

ابعاد و وزن  166.6 x 77.1x 8.9 وزن 205 گرم

رم

8/12 گیگابایت

حافظه ذخیره‌سازی

256 گیگابایت

دوربین سلفی

32 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.5
حداکثر کیفیت ویدئو: FullHD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
دوربین اصلی

108 مگاپیکسل دوربین اصلی عریض با f/1.7 
8 مگاپیکسل اولتراواید با f/2.4، میدان دید 120 درجه‌ای

5 مگاپیکسل ماکرو، 2 مگاپیکسل تشخیص عمق

قابلیت‌های دوربین: HDR، پانوراما، فلش LED

حداکثر کیفیت ویدئو: 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه

تراشه

Qualcomm SM7450-AB Snapdragon 7 Gen 1
4 نانومتری

GPU:Adreno 644

سیستم عامل

اندروید 13

باتری 4600 میلی‌آمپرساعت
سرعت شارژ

شارژ‌ سریع 30 وات

گواهی IP

IP67

طراحی و صفحه نمایش گوشی اچ تی سی U23 Pro

در قسمت طراحی گوشی اچ تی سی مدل U23 Pro می‌توان گفت این میان‌رده پریمیوم علاوه بر جذابیت ظاهری و طراحی پنل پشتی ماژول‌ها به دلیل صفحه نمایش بسیار بزرگ و ابعاد در نظر گرفته شده 166.6 میلی‌متر در 77.1 میلی‌متر با ضخامت 8.9 میلی‌متری است که این گوشی را از سایر گوشی‌های هم‌رده خود متمایز می‌کند.

جالب است بدانید این گوشی برای افراد علاقه‌مند به گوشی‌های سایز بزرگ که به انجام کار‌های مختلف و در عین حال ظریف و حساس می‌پردازند و به واسطه شرایط کاری نیاز دارند اکثر اوقات تصویر پیش‌رویشان واضح‌تر و بزرگ‌تر نمایان شود، خرید گوشی HTC U23 Pro انتخاب بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

خرید گوشی htc u23 pro

گوشی جدید HTC U23 Pro دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های چشمگیر و کاربردی است که آن را به یک انتخاب منطقی و مناسب برای علاقه‌مندان به خرید گوشی هوشمند تبدیل می‌کند. استفاده از صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع OLED با پخش تصویرFullHD و تجربه بصری خیره کننده با وضوح 2400 در 1080 پیکسل به این معنی است که کنتراست رنگ و کیفیت تصویر بسیار خوب خواهد بود که این عناصر به شما امکان می‌دهد فیلم یا سریال مورد علاقه خود را با تصاویر واضح تماشا کنید؛ همچنین ارائه نرخ نوسازی بالای 120 هرتز که باعث اسکرول روان و بی وقفه و نمایش عالی انیمیشن و بازی‌ها برای کاربران را تضمین می‌کند از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد گوشی اچ تی سی مدل U23 Pro است که همواره ارزش خرید این محصول از کمپانی اچ تی سی را بالا می‌برد.

مشخصات سخت‌افزاری HTC U23 Pro

گوشی هوشمند HTC U23 Pro دارای 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و حافظه رم بسیار وسیع 12 گیگابایتی است که برای یک گوشی میان‌رده قابلیت فوق‌العاده‌ای به شمار می‌آید که به شما این امکان را می‌دهد، فضای کافی برای ذخیره‌سازی داده‌هایی مانند عکس، موسیقی، فیلم و انواع فایل‌های مختلف را داشته باشید.

بررسی مشخصات نرم افزاری گوشی htc u23 pro

کمپانی HTC برای تولید جدیدترین گوشی میان رده خود به سراغ یک پردازنده قوی کوالکام از نوع اسنپدراگون 7 نسل یک رفته است که با تجهیز به پردازنده گرافیکی Adreno 644 به یکی از گوشی‌های قدرتمند میان رده در بازار محصولات هوشمند تبدیل می‌شود. وجود این عناصر در ساخت گوشی اچ تی سی مدل U23 Pro قابلیت اجرایی برنامه‌ها و بازی‌های سنگین را نیز به راحتی امکان‌پذیر می‌کند و تجربه بازی با گوشی را برایتان لذت‌بخش‌تر از گذشته خواهد کرد.

ویژگی‌های نرم‌افزاری گوشی اچ تی سی یو 23 پرو

جدیدترین گوشی کمپانی اچ تی سی با اندروید پایه 13 و رابط کاربری خام اندروید و بدون پشتیبانی از قابلیت شخصی سازی به بازار جهانی گوشی‌های هوشمند عرضه شد. تیزر رسمی منتشر شده از این گوشی حاکی از آن است که گوشی HTC U23 Pro با ادغام یکپارچه به پلتفرم VR و سازگاری با هدست واقعیت مجازی Viverse VR حس خوبی را در استفاده از تکنولوژی عصر جدید به کاربران منتقل می‌کند.

مشخصات سخت افزاری گوشی htc u23 pro

دوربین گوشی HTC U23 Pro

در بخش بررسی دوربین باید اشاره کرد گوشی HTC U23 Pro دارای یک ماژول دوربین چهارگانه در پشت است که شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می‌شود.

مشخصات دربین گوشی htc u23 pro

تجهیز گوشی اچ تی سی مدل U23 Pro به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در قسمت شکاف سوراخ پانچ در وسط صفحه نمایش به شما امکان می‌دهد زیباترین سلفی‌ها را ثبت کنید؛ علاوه بر تصویربرداری می‌توانید با دوربین جلو کیفیت بالا این گوشی در یک کنفرانس ویدئویی بدون هیچ نویزی به وضوح دیده شوید.

باتری و شارژر گوشی htc مدل U23 Pro

گوشی اچ تی سی مدل U23 Pro از یک باتری قوی 4600 میلی آمپر ساعتی تغذیه و از شارژ سریع سیمی 30 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی نیز پشتیبانی می‌کند؛ همچنین سازندگان آن ادعا دارند که با یک بار شارژ می‌توانید در طول روز از آن استفاده کنید و نگران اتمام شارژ نباشید. گوشی هوشمند HTC U23 Pro با مشخصات و ویژگی‌های فنی و ظاهری چشمگیر خود، آماده ارائه یک تجربه کاربری درجه یک به کاربران خود است.

بررسی باتری گوشی htc u23 pro

قیمت گوشی U23 Pro اچ تی سی

یکی از نکات منفی در مورد قیمت گوشی اچ تی سی مدل U23 Pro هزینه بالا آن نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند میان رده از دیگر کمپانی‌های مطرح است. با این حال قیمت بالای این محصول به دلیل استفاده از بهترین متریال و پیشرفته‌ترین قطعات در ساخت گوشی همچنان از ارزش خرید بالایی برای کاربرانی که به دنبال خرید بهترین گوشی میان رده هستند برخوردار است.

قیمت گوشی اچ تی سی مدل u23 pro

گوشی HTC U23 Pro به قیمت حدودی 500 یورو ارزش گذاری شده است که علاوه بر قیمت محصول مورد نظر هزینه‌هایی مانند رجیستری و گارانتی نیز بر تعیین قیمت نهایی گوشی تأثیرگذار خواهد بود.

سخن آخر

در چند روز اخیر که جدیدترین گوشی‌ هوشمند کمپانی اچ تی سی یعنی HTC U23 Pro رونمایی شد؛ در این مقاله سعی کردیم گوشی HTC U23 Pro را از جنبه‌های کلیدی مانند مشخصات، طراحی و ویژگی‌های برجسته آن را برای علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند اچ تی سی بررسی کنیم. علاوه بر بررسی نکات کلیدی این گوشی ما به موضوع قیمت و ارزش خرید گوشی HTC U23 Pro نیز پرداختیم.

پرسش‌های متداول

1. قیمت گوشی HTC U23 Pro چقدر است؟

عوامل متعددی بر نوسانات قیمت گوشی تاثیر خواهد گذاشت با این حال قیمت گوشی HTC U23 Pro حدود 500 یورو است که هم اکنون در بازار جهانی عرضه و به فروش می‌رسد.

2. گوشی HTC U23 Pro را از کجا بخریم؟

برای خرید گوشی HTC U23 Pro می‌توانید به سایت فروشگاهی کالاتیک مراجعه کنید. خرید از سایت کالاتیک بسیار آسان و سریع است؛ به این منظور می‌توانید به سایت کالاتیک رفته محصول مورد نظر خود را جستجو و در صفحه محصول گزینه خرید را بزنید و پس از پرداخت هزینه محصول آماده دریافت گوشی اچ تی سی خود در کمترین زمان ممکن و با ارائه گارانتی معتبر باشید.

3. دوربین گوشی HTC U23 Pro چند مگاپیکسل است؟

دوربین گوشی HTC U23 Pro از نوع دوربین چهارگانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.