راهنمای خرید گوشی گیمینگ تا 20 میلیون تومان


امیرمحمد جواهری زاده
نظرات 0
content-main-img
همان‌طور که می‌دانید صنعت بازی‌سازی یا همان گیم یکی از مهم‌ترین و سودآورترین صنایع به‌شمار می‌رود که هر سال نیز به جامعه گیمرها اضافه می‌شود.

بازی‌های عرضه شده برای موبایل نیز با این پیشرفت این صنعت دستخوش تغییرات بسیاری شده‌اند؛ از همین رو شرکت‌های تولیدکننده گوشی موبایل نیز به ساخت گوشی های گیمینگ رو آوردند که می‌توانند تجربه دلنشینی از دنیای بازی‌ها را برای کاربران به ارمغان بیاورند. البته برای اینکه بتوانید دستگاهی گیمینگ خریداری کنید باید هزینه‌های گزافی پرداخت کنید. در مقاله راهنمای خرید گوشی گیمینگ تا 20 میلیون تومان قصد داریم گوشی‌هایی را معرفی کنیم که می‌توانند بازی‌های گرافیکی با تنظیمات مطلوب اجرا و تا حدودی نیاز کاربرانی که به‌تازگی قصد ورود به دنیا موبایل گیمرها را دارند، برطرف کنند.

خرید گوشی موبایل

بهترین گوشی های گیمینگ تا 20 میلیون تومان

گوشی‌هایی که در بازه 10 تا 20 میلیون قرار می‌گیرند، به عنوان دستگاه گیمینگ شناخته نمی‌شوند؛ اما می‌توانند گیم‌پلی مناسبی را برای کاربران به ارمغان بیاورند. اکنون به معرفی چند مورد از بهترین گوشی های گیمینگ تا 20 میلیون تومان می‌پردازیم. از نکاتی که باید هنگام خرید گوشی گیمینگ به آن توجه داشته باشید، چیپست، حافظه داخلی، حافظه رم، صفحه نمایش با نرخ نوسازی بالاتر از 60 هرتز، باتری، سرعت شارژ و قابلیت‌های نرم افزاری مانند حالت بازی (Game Mode) را می‌توان نام برد که تمامی این موارد در داشتن تجربه خوب از اجرای بازی‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

گوشی شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G

سری پوکو جزو محصولات میان رده و مقرون‌به‌صرفه شیائومی محسوب می‌شود که توانایی بسیار خوبی در اجرای بازی‌های گرافیکی دارد. Poco X4 Pro 5G به تراشه اسنپدراگون 695 مجهز شده که پردازنده گرافیکی Adreno 619 نیز آن را همراهی می‌کند تا این گوشی بتواند انواع عناوین سنگین را با بالاترین کیفیت اجرا کند. همچنین از 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد تا کارهای مولتی تسکینگ با مشکل مواجه نشوند.

گوشی شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G

این گوشی به صفحه نمایشی AMOLED با ابعاد 6.67 اینچ مجهز شده است که از نرخ نوسازی 120 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند تا کاربران داخل بازی‌ها به نرخ فریم بالاتر دست پیدا کنند و نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتزی می‌تواند به سرعت، حرکات انگشت گیمر را شناسایی کند. باتری به‌کار رفته در میان رده پوکو، ظرفیتی 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که دوام بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد و می‌تواند تا 8 ساعت کاربران در استفاده‌های مداوم همراهی کند.

همچنین به‌لطف پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 67 واتی مدت زمان بسیار کمی را منتظر شارژ دستگاه خواهید ماند. از دیگر نکات مثبت این گوشی می‌توانیم به برخورداری از دوربین سه‌گانه، اسپیکرهای استریو دوگانه و سیستم عامل اندروید 11 اشاره کنیم.

گوشی شیائومی Poco X4 Pro

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A34

یکی از جدیدترین میان‌رده‌های سامسونگ، Galaxy A34! این میان رده به چیپست مدیاتک دایمنسیتی 1080 مجهز شده است و پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 نیز این مجموعه سخت افزاری را تکمیل می‌کند. برخورداری از این سخت افزار اجازه می‌دهد تا A34 بتواند بازی‌های گرافیکی را با تنظیمات مطلوب اجرا کند.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A34

همچنین برای بخش حافظه داخلی آن 128 گیگابایت در نظر گرفته شده و حافظه رم نیز به 6 گیگابایت محدود شده است. البته می‌توانید حافظه داخلی را از طریق کارت حافظه microSD تا 1 ترابایت افزایش دهید. سامسونگ از صفحه نمایشی Super AMOLED با ابعاد 6.6 اینچ استفاده کرده است و از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. نکته جالب توجه صفحه نمایش این دستگاه، دستیابی به میزان روشنایی 1000 نیتی است که با توجه به قیمت محصول نکته مثبتی به‌شمار می‌رود.

همان‌طور که گفتیم، باتری یکی از نکات مهم هنگام خرید گوشی گیمینگ به حساب می‌آید و می‌توان گفت که گلکسی A34 نیز به دلیل بهره بردن از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند، کاربران را کاملا راضی کند. البته هرچه در نگهداری باتری عملکرد مناسبی دارد، سرعت شارژ آن چنگی به دل نمی‌زند؛ گلکسی A34 از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند و آداپتور آن را نیز باید به‌صورت جداگانه تهیه کنید. از دیگر نکات مثبت سامسونگ گلکسی A34 می‌توان به دوربین‌های سه‌گانه، اسپیکرهای استریو دوگانه، سیستم عامل اندروید 13 و دریافت آپدیت تا 5 سال اشاره کرد که در کنار اجرای بازی‌ها می‌تواند اکثر نیازهای کاربران را برطرف کند.

گوشی سامسونگ Galaxy A34 5G

شیائومی 11 لایت NE

در فهرست بهترین گوشی های گیمینگ تا 20 میلیون تومان مجددا به سراغ گوشی از برند شیائومی رفته‌ایم. شیائومی 11 لایت NE به‌لطف تراشه اسنپدراگون 778G همچنان عملکرد خوبی را در زمینه اجرای بازی‌ها از خود به‌جای می‌گذارد. پردازنده گرافیکی این چیپست Adreno 642 است که همین مسئله اجازه می‌دهد که میان رده شیائومی در پردازش‌های گرافیکی عملکرد مطلوبی داشته باشد. حافظه این گوشی 128 گیگابایت است و از 8 گیگابایت حافظه رم نیز بهره می‌برد تا مشکلی در اجرای چندین برنامه به‌طور همزمان به‌وجود نیاید.

شیائومی 11 لایت NE

صفحه نمایش 6.55 با پنل AMOLED این گوشی از نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند که نسبت به محصولات معرفی شده در بالا نرخ فریم پایین‌تری را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. همچنین این صفحه نمایش می‌تواند تا 1 میلیارد رنگ را نمایش دهد و قادر است تا 800 نیت روشن شود که میزان روشنایی مطلوبی برای دستگاه میان رده به‌شمار می‌رود.

باتری به‌کار رفته در این گوشی ظرفیت 4250 میلی‌آمپر ساعتی دارد که عملکرد نسبتا متوسطی دارد. البته سرعت شارژ 11 لایت NE با توجه به ظرفیت باتری بسیار مطلوب است؛ این گوشی با استفاده از آداپتور 33 واتی می‌تواند ظرف 1 ساعت به شارژ کامل برسد. از دیگر نکات مثبت شیائومی 11 لایت NE می‌توان به اسپیکرهای استریو دوگانه، طراحی زیبا و چشم نواز و دوربین سه‌گانه اشاره کرد. لازم به ذکر است که این دستگاه به سیستم عامل اندروید 11 مجهز شده که نسبت دیگر محصولات از نسخه قدیمی‌تر اندروید استفاده می‌کند.

گوشی Xiaomi 11 Lite 5G NE

گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro Plus

سری ردمی نوت 11 پرو پلاس می‌تواند یکی از بهترین گوشی های گیمینگ میان رده تا 15 میلیون تومان باشد. این میان رده به تراشه مدیاتک دایمنیسیتی 920 مجهز شده و پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 نیز وظایف پردازش‌های امور گرافیکی را برعهده دارد که برخورداری از این سخت افزار باعث می‌شود این میان رده بتواند تمامی بازی‌های گرافیکی را با تنظیمات مطلوب اجرا کند.

گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro Plus

این گوشی در حافظه‌های 128 یا 256 گیگابایتی به همراه 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم به فروش می‌رسد که این مقدار حافظه را می‌توانید از طریق کارت حافظه جانبی نیز افزایش دهید. شیائومی برای میان‌رده خود صفحه نمایشی 6.67 اینچی از نوع Super AMOLED در نظر گرفته شده و به‌لطف برخورداری از نرخ نوسازی 120 هرتزی می‌تواند در بازی‌های پشتیبانی شده به نرخ فریم‌های بالاتر نیز دست پیدا کند. همچنین این صفحه نمایش می‌تواند تا 1200 نیت روشن شود که نکته مثبتی برای این دستگاه میان رده به حساب می‌آید.

بخش باتری ردمی نوت 11 پرو پلاس از نکات قوت آن محسوب می‌شود؛ باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی آن از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند و شارژ کامل این گوشی فقط به 15 دقیقه زمان نیاز دارد. از دیگر نکات مثبت آن می‌توان به اسپیکرهای استریو دوگانه، دوربین‌های اصلی سه‌گانه و سیستم عامل اندروید 11 با قابلیت آپدیت نسخه 12 اشاره کرد.

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus 5G

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A54

یکی از بهترین گوشی های میان رده 2023 که در راهنمای خرید گوشی گیمینگ 15 تا 20 میلیون تومان قصد معرفی آن را داریم، سامسونگ گلکسی A54 نام دارد. میان رده جدید سامسونگ به جدیدترین تراشه اگزینوس 1380 مجهز شده است. این تراشه از لیتوگرافی 5 نانومتری بهره می‌برد و عملکرد آن نیز نسبت به چیپ نسل قبلی خود یعنی اگزینوس 1280 حدود 30 درصد بهبود پیدا کرده است.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A54

این گوشی برای بازی پابجی یا بازی‌های گرافیکی دیگر عملکرد قابل قبول و مطلوبی از خود نشان می‌دهد و می‌تواند برای کاربران راضی‌کننده باشد. سامسونگ A54 را می‌توانید در حافظه‌های متنوعی خریداری کنید که شامل 128 گیگابایت با 6 یا 8 گیگابایت رم یا 256 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 6 یا 8 گیگابایت رم می‌شود. صفحه نمایش 6.4 اینچی این میان رده حاشیه‌های نسبتا زیادی دارد که ممکن است برای برخی از کاربران خوشایند نباشد.

این صفحه نمایش از پنلی Super AMOLED بهره می‌برد و از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. باتری به‌کار رفته در گلکسی A54 ظرفیتی معادل 5000 میلی‌آمپر ساعت دارد که می‌تواند ساعت‌ها در بازی شما را همراهی کند؛ اما سرعت شارژ آن همچنان به 25 وات محدود شد و برای شارژ کامل به حدود یک ساعت و نیم زمان نیاز دارد. از دیگر نکات مثبت سامسونگ گلکسی A54 می‌توان به اسپیکرهای استریو دوگانه، سیستم عامل اندروید 13 با پشتیبانی تا 5 سال، دوربین‌های سه‌گانه اصلی و مقاومت در برابر آب (استاندارد IP67) اشاره کرد.

گوشی شیائومی Galaxy A54 5G

گوشی شیائومی مدل 13 لایت

گوشی موبایل شیائومی 13 به عنوان دستگاهی پرچمدار شناخته می‌شود و خرید آن برای برخی صرفه اقتصادی ندارد؛ از همین می‌توانند نسخه ارزان‌تر این دستگاه را به‌نام Xiaomi 13 Lite خریداری کنند. این میان‌رده بسیار زیبا به تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 مجهز شده است که قدرت پردازشی مناسبی را در اختیار کاربران و گیمرها قرار می‌دهد. 13 لایت عملکرد بسیار خوبی در زمینه اجرای بازی‌های گرافیکی با تنظیمات مطلوب دارد و می‌توان گزینه بسیار خوبی برای افرادی باشد که نمی‌خواهند هنگام خرید گوشی گیمینگ، مبلغ زیادی را پرداخت کنند.

گوشی شیائومی مدل 13 لایت

همچنین این میان‌رده در دو حافظه ذخیره‌سازی 128 یا 256 گیگابایتی به همراه 8 گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه شده است که می‌توانید بسته به نیاز خود یکی از این دو مدل را خریداری کنید. شیائومی 13 لایت از صفحه نمایشی خمیده با ابعاد 6.55 اینچ برخوردار شده است که مانند اکثر دستگاه‌های این بازه قیمتی از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش همچنین نرخ نمونه برداری لمسی بالایی دارد و می‌تواند دستورات لمسی کاربران را بسیار سریع تجزیه و تحلیل کند.

باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی می‌تواند تا چندین ساعت کاربران را همراهی کند و به‌لطف پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی می‌تواند در 42 دقیقه کاملا شارژ شود تا گیمرها بتوانند به سرعت به بازی خود بازگردند. از دیگر نکات مثبت شیائومی 13 لایت که ارزش خرید آن را چندین برابر می‌کند می‌توان دوربین‌های اصلی سه‌گانه، دوربین‌های سلفی دوگانه، سیستم عامل اندروید 12 و اسپیکرهای استریو دوگانه نام برد.

گوشی شیائومی Xiaomi 13 Lite 5G

گوشی موبایل آنر 70

اگر دنبال گوشی هستید که در گیمینگ از نظر دوربین و طراحی نیز عملکرد بسیار خوبی داشته باشد، می‌توانید خرید گوشی موبایل آنر 70 را در برنامه‌های خود قرار دهید. در سخت افزار این میان‌رده شاهد تراشه اورکلاک شده اسنپدراگون +778G هستیم که عملکرد بسیار بهتری نسبت به نسخه معمولی خود دارد و می‌تواند نیازهای گیمرهای تاز‌ه‌کار را برطرف کند. آنر 70 در حافظه‌های داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی به همراه حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی به‌فروش می‌رسد که برای عملکرد بهتر در بازی‌ها پیشنهاد می‌کنیم نسخه 12 گیگابایتی آن را خریداری کنید.

گوشی موبایل آنر 70

از مشخصات فنی صفحه نمایش 6.67 اینچی Honor 70 می‌توان به پنل OLED با وضوح Full HD و برخورداری از نرخ نوسازی 120 هرتزی اشاره کنیم. همچنین این صفحه نمایش می‌تواند تا 1 میلیارد رنگ و محتوای HDR را نمایش دهد که گزینه بسیار مناسبی برای تماشا فیلم و سریال نیز به‌شمار می‌رود. آنر برای میان رده خود باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته است و با توجه به صفحه نمایش OLED و تراشه بهینه، شارژدهی بسیار خوبی دارد.

همچنین Honor 70 از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند دستگاه را در 20 دقیقه به شارژ 60 درصدی برساند. از دیگر نکات مثبت گوشی موبایل آنر 70 می‌توان به پشتیبانی از سرویس‌های گوگل، سیستم عامل اندروید 12، دوربین‌ اصلی سه‌گانه و اسپیکرهای استریو دوگانه اشاره کرد که ارزش خرید آنر 70 را چندین برابر می‌کند. البته بد نیست نگاهی به لیست بهترین گوشی های گیمینگ تا 15 میلیون تومان نیز بیاندازید.

گوشی آنر Honor 70 5G

گوشی موتورولا Edge 20 Pro

موتورولا Edge 20 Pro را می‌توان یکی از بهترین گوشی های گیمینگ تا 20 میلیون دانست. این گوشی به‌عنوان پرچمدار سال 2021 نیز شناخته می‌شود که به‌دلیل برخورداری از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 870 توانسته در راهنمای خرید گوشی گیمینگ قرار بگیرد. اسنپدراگون 870 و پردازنده گرافیکی Adreno 650 بخش پردازش‌های گرافیکی را برعهده دارد. این گوشی در حافظه‌های 128 و 256 گیگابایت و حافظه رم 6، 8 و 12 گیگابایتی عرضه می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده گیمینگ مدل 8 گیگابایتی آن را خریداری کنید.

گوشی موتورولا Edge 20 Pro

همان‌طور که می‌دانید صفحه نمایش یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر گوشی مناسب برای بازی را تشکیل می‌دهد و پرچمدار موتورولا نیز کاربران را در این بخش ناامید نمی‌کند. صفحه نمایش 6.7 اینچی این گوشی از پنل OLED بهره می‌برد و از نرخ نوسازی 144 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند تا محتوا را بسیار روان و پویاتر از هر گوشی دیگری نمایش دهد. همچنین وضوح این صفحه نمایش به +Full HD محدود شده و توسط گوریلا گلس 5 نیز محافظت می‌شود.

اج 20 پرو به باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده که می‌تواند تا ساعت‌ها گیمرها را همراهی کند. البته در بخش شارژ شاید نتواند با ردمی نوت 11 پرو پلاس رقابت کند؛ اما با توجه به سال ساخت و توان 30 آداپتور آن، ظرف 75 دقیقه به شارژ کامل می‌رسد که نکته منفی به‌حساب نمی‌آید.

گوشی موتورولا Edge 20 Pro 5G

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S21 FE

قاتل پرچمدار و بالارده سامسونگ به‌نام Galaxy S21 FE که در سال 2022 وارد بازار شده، می‌تواند عملکرد بسیار خوبی در زمینه اجرای بازی‌ها از خود نشان دهد. این گوشی در دو مدل با تراشه‌های اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 عرضه می‌شود. هر دو نسخه این گوشی توانایی بسیار خوبی در اجرای بازی‌های گرافیکی موبایلی دارند و می‌توانند گیم‌پلی بسیار خوبی در اختیار پلیرها قرار دهند. همچنین با توجه به نیاز خود می‌توانید گلکسی S21 FE را در حافظه‌های 128 یا 256 گیگابایتی به همراه 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم خریداری کنید.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S21 FE

گوشی‌های سامسونگ همیشه به صفحه نمایش‌های با کیفیت خود شناخته می‌شود و اس 21 اف ای نیز از صفحه نمایش بسیار با کیفیتی بهره می‌برد. این صفحه نمایش 6.4 اینچی به پنلی Dynamic AMOLED 2X با وضوح +Full HD مجهز شده است که از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش سامسونگ توسط لایه گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود تا بتواند در برابر خط و خش احتمالی در امان باشد.

باتری که سامسونگ برای بالارده خود یعنی گوشی موبایل گلکسی S21 FE در نظر گرفته ظرفیتی 4500 میلی‌آمپر ساعتی دارد که می‌تواند در استفاده‌ها مداوم تا 8 ساعت دوام بیاورد. این دستگاه از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می‌کند که آداپتور آن را باید به‌صورت جداگانه تهیه کنید. از دیگر نکات مثبت گوشی گیمینگ سامسونگ می‌توانیم اسپیکرهای استریو دوگانه، دوربین اصلی سه‌گانه، سیستم عامل اندروید 12 با پشتیبانی 4 ساله و استاندارد IP68 نام ببریم.

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE

گوشی شیائومی مدل 12X

سری شیائومی 12 در دسته محصولات پرچمدار این شرکت قرار دارد 12X نسخه مقرون‌به‌صرفه این مجموعه محسوب می‌شود. گوشی موبایل شیائومی 12X از تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 870 استفاده می‌کند و پردازنده گرافیکی Adreno 650 نیز آن را همراهی می‌کند تا گیمرها مشکلی در اجرای بازی‌های گرافیکی سنگین و مدرن نداشته باشند. حافظه به‌کار رفته در بالا رده شیائومی از نوع UFS 3.1 است و در حافظه‌های 128 و 256 گیگابایتی همراه 8 یا 12 گیگابایت به‌فروش می‌رسد.

گوشی شیائومی مدل 12X

Xiaomi 12x ابعاد کامپکت و جمع و جوری دارد؛ برخوردار شدن به صفحه نمایش 6.28 اینچی علت آن است. صفحه نمایش این گوشی از پنل AMOLED با وضوح +Full HD بهره می‌برد که می‌تواند محتوای در حال نمایش را هر ثانیه 120 بار به‌روزرسانی کند؛ در واقع این به معنی 120 هرتز بودن پنل صفحه نمایش است. از دیگر قابلیت‌های این صفحه نمایش می‌توانیم به مواردی نظیر نمایش 68 میلیارد رنگ، پشتیبانی از فناوری دالبی‌ویژن و +HDR10 و محافظ گوریلا گلس ویکتوس اشاره کنیم.

ابعاد کوچک صفحه نمایش و تراشه بهینه از عواملی هستند که موجب افزایش ماندگاری باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی شیائومی 12X می‌شوند. همچنین به‌لطف پشتیبانی از فناوری Quick Charge 4 و آداپتور 67 واتی می‌تواند در 39 دقیقه به شارژ کامل برسد.

از دیگر دلایلی که باعث شده که نام گوشی موبایل Xiaomi 12X در راهنمای خرید گوشی های مخصوص بازی قرار بگیرد؛ مواردی مانند اسپیکرهای استریو دوگانه تنظیم شده توسط هارمن کاردن، طراحی بسیار زیبا و ارگونومیک، دوربین‌های اصلی سه‌گانه با کیفیت و سیستم عامل اندروید 11 با قابلیت ارتقا به اندروید 13 هستند.

گوشی شیائومی Xiaomi 12X 5G

سخن آخر

در مقاله راهنمای خرید گوشی گیمینگ به معرفی گوشی‌هایی پرداختیم که می‌توانند در اجرای بازی‌ها بسیار خوب عمل کنند و تجربه بازی کردن بسیار مطلوبی را برای گیمرها به ارمغان بیاورند. از بهترین گوشی های گیمینگ تا 20 میلیون تومان می‌توان سامسونگ گلکسی S21 FE، شیائومی 12X، موتورولا ادج 20 پرو و آنر 70 را نام برد. البته توجه داشته باشید که دستگاه‌های معرفی شده در این فهرست بهترین گوشی ها برای بازی نیستند؛ بلکه می‌توانند انواع بازی‌های گرافیکی را با تنظیمات بالا اجرا کنند. به‌نظر شما بهترین گوشی گیمینگ کدام است؟ پاسخ خود را در بخش نظرات برایمان بنویسید.

پرسش‌های متداول

بهترین گوشی گیمینگ تا 12 میلیون تومان کدام است؟

یکی از بهترین گوشی های گیمینگ تا 12 میلیون تومان را می‌توان Poco X4 Pro دانست. این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 695، صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که عملکرد خوبی در اجرای بازی‌ها دارد.

آیا گوشی آنر 70 برای بازی کردن مناسب است؟

بله. Honor 70 به‌دلیل برخوداری از تراشه اسنپدراگون +778G قادر است انواع بازی‌های گرافیکی را اجرا کند.

برای خرید گوشی گیمینگ تا 20 میلیون تومان به کجا مراجعه کنم؟

شما می‌توانید برای خرید انواع گوشی موبایل با بهترین قیمت بازار و گارانتی معتبر به فروشگاه اینترنتی کالاتیک مراجعه کنید.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.