معرفی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ 2023


مهزاد اباذری
نظرات 0
content-main-img

بازی‌های موبایل درصد عمده‌ای از درآمد صنعت بازی را به خود اختصاص داده‌اند. این بازی‌ها به مرور زمان با پیشرفت‌هایی که از نظر طراحی، گرافیک و خلاقیت داشته‌اند، موفق شده‌اند طرفداران بسیاری پیدا کنند. به همین سبب تولیدکنندگان گوشی‌های موبایل نیز سعی کرده‌اند تا بخشی از محصولات خود را به گونه‌ای طراحی و تولید کنند که برای انجام بازی‌های موبایل بهینه‌سازی شده باشند.

خرید و مشاهده لیست قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

کمپانی سامسونگ نیز یکی از تولیدکنندگان پیشتاز گوشی‌های هوشمند است که توانسته با تولید و عرضه گوشی های گیمینگ، بسیاری از کاربرها را به خود جذب کند. در این میان برخی از محصولات سامسونگ به عنوان بهترین گوشی های گیمینگ شناخته می‌شوند که گیمرها ترجیح می‌دهند این گوشی‌های هوشمند را خریداری کنند. در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ 2023 می‌پردازیم تا به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

معرفی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ 2023

امسال نیز کمپانی سامسونگ یک سری گوشی گیمینگ را به بازار جهانی عرضه کرده است. این محصولات از نظر سخت‌افزاری، صفحه نمایش، شارژدهی و عمر باتری امکان اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها را دارند.

بنابراین اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل هستید، می‌توانید برای خرید گوشی موبایل به سراغ بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ 2023 که در ادامه معرفی می‌کنیم بروید. برای شروع به معرفی پرچمدار جنجالی و پرطرفدار سامسونگ در سال 2023 یعنی گوشی هوشمند گلکسی S23 اولترا می‌پردازیم:

1. گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا : بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی S23 اولترا با داشتن سخت‌افزاری بسیار قدرتمند و شارژدهی بالای باتری، توانسته است پرچمدار سامسونگ را به سطح دیگری از کیفیت و کارایی ارتقا دهد. این محصول به تراشه بسیار قدرتمند Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 مجهز است که کمک می‌کند تا سنگین‌ترین نرم‌افزارها و بازی‌ها را به راحتی اجرا کند. استفاده از این تراشه در گلکسی S23 اولترا کمک کرده است تا این محصول نسبت به نسل قبلی خود از شارژدهی بالاتری برخوردار باشد و کمتر در اثر استفاده داغ شود.

در کنار عملکرد چشمگیر چیپست، پردازنده گرافیکی Adreno 740 نیز با قدرت پردازشی مناسب، می‌تواند بازی‌های موبایل را با بالاترین تنظیمات اجرا کند. صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X نیز با نرخ نوسازی 120 هرتزی و قابلیت +HDR10 کمک می‌کند تا بازی‌ها روان و بدون لگ به نمایش درآیند.

این صفحه نمایش 6.8 اینچی، رنگ‌ها را بسیار زنده و واقعی پیش چشم شما قرار می‌دهد. کیفیت صدای گلکسی S23 اولترا نیز بسیار بالا است و می‌توانید صداهای پخش شده را کاملا تفکیک شده و با وضوح فوق‌العاده بالا بشنوید.

گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا

این محصول با طراحی ارگونومیک خود یک گوشی خوش‌دست و راحت محسوب می‌شود که به راحتی می‌توانید با آن به انجام بازی مورد علاقه خود بپردازید. باتری سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا به لطف تراشه جدید اسنپدراگون به میزان چشم‌گیری بهبود پیدا کرده و می‌تواند 1.5 تا 2 روز شارژدهی داشته باشد. البته این میزان شارژدهی به میزان استفاده شما نیز بستگی دارد.

اما به طورکلی با یک بار شارژ کردن گلکسی S23 اولترا می‌توانید تا 23 ساعت بی‌وقفه فیلم و ویدیو تماشا کنید و یا مکالمه تلفنی داشته باشید. درصورت استفاده عادی، روزمره و وب‌گردی نیز تا 21 ساعت می‌توانید از شارژدهی این محصول اطمینان داشته باشید. به طورکلی تراشه قدرتمند و باتری بهینه شده، گلکسی S23 اولترا را تبدیل به یک گزینه فوق‌العاده برای بازی‌های موبایل کرده است.

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 Ultra با حافظه 256/12 گیگابایت

2. گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 5

گوشی‌های تاشوی سامسونگ از معروف‌ترین و پرطرفدارترین محصولات این کمپانی پرآوازه‌ی کره‌ای هستند. امسال نیز سامسونگ با عرضه گوشی تاشوی Z Fold 5 توانست یک‌بار دیگر نگاه‌ها را در سراسر جهان به خود خیره کند. این محصول جنجالی در حال حاضر صدرنشین گوشی‌های تاشو در بازار جهانی است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای افراد علاقه‌مند به این سبک از تلفن‌های هوشمند باشد.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 5 به دو صورت قابل استفاده است؛ در حالت بسته که می‌توانید از نمایشگر بیرونی آن استفاده کنید و حالت باز که صفحه نمایش به شکل مربع در پیش چشم شما گسترده می‌شود.

این محصول به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز است که در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به چشم می‌خورد. این تراشه Z Fold 5 را با عملکرد بسیار سریع و روان به یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ 2023 تبدیل کرده است. صفحه نمایش بیرونی و درونی Z Fold 5 با یک لایه گوریلاگلس ویکتوس 2 محافظت می‌شود و دورتادور آن را نیز یک قاب آلومینیومی در برگرفته است.

گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 5

صفحه نمایش 7.6 اینچی Dynamic AMOLED 2X نیز با نرخ نوسازی 120 هرتز برای مشاهده بازی‌های موبایل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. میزان روشنایی صفحه نمایش Z Fold 5 در حالت دستی تا 480 نیت و در حالت خودکار نیز تا 1100 هم می‌رسد که بسیار قابل‌توجه است. باتری گوشی هوشمند Z Fold 5 نیز 4400 میلی‌آمپر است که از شارژرهای 25 وات پشتیبانی می‌کند و برای شارژ کامل آن به حدود 80 دقیقه زمان نیاز دارید.

با توجه به عمر بالای باتری، برای استفاده روزمره و وب‌گردی می‌توانید تا 14 ساعت و برای تماشای ویدیو تا 16 ساعت بدون نیاز به شارژر از این گوشی استفاده کنید. این محصول نیز با توجه به صفحه نمایش باکیفیت، عمر بالای باتری و تراشه قدرتمند می‌تواند در شمار بهترین گوشی گیمینگ 2023 سامسونگ قرار بگیرد.

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Z Fold 5 با حافظه 256/12 گیگابایت

3. گوشی سامسونگ گلکسی 5 Z Flip

در ادامه‌ی معرفی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ 2023 به یکی دیگر از گوشی‌های تاشو و جنجالی سامسونگ یعنی Z Flip 5 می‌رسیم. این محصول نیز مانند محصول قبلی در سال 2023 به بازار جهانی معرفی شد و توانست توجه مخاطبین رویداد 2023 را به خود جلب کند.

با توجه به اینکه این گلکسی Z Flip 5 نیز در دسته بهترین گوشی گیمینگ 2023 سامسونگ قرار گرفته، ابتدا به بررسی چیپست آن می‌پردازیم تا ببینیم عملکرد و سرعت پردازش آن برای اجرای بازی‌های موبایل به چه صورت است؟
گوشی هوشمند گلکسی Z Flip 5 به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز است و از این نظر با مدل‌های قبلی که معرفی شد در یک سطح قرار دارد. این محصول نیز در کنار تراشه قدرتمند اسنپدراگون از پردازنده گرافیکی Adreno 740 استفاده می‌کند که آن را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای گیمرها می‌کند.

گوشی سامسونگ گلکسی 5 Z Flip

صفحه نمایش بیرونی 6.7 اینچی گوشی هوشمند گلکسی Z Flip 5 از نوع Foldable Dynamic AMOLED 2X است که تصاویر، بازی‌ها و ویدئوها را با کیفیتی عالی پیش چشم شما به نمایش می‌گذارد. این صفحه نمایش به صورت تاشو است و در حالت بسته، اندازه آن جمع و جور شده و به راحتی در دست قرار می‌گیرد.

این صفحه نمایشِ متفاوت و جذاب، رنگ‌ها را به صورت زنده و واقعی برای شما نمایش می‌دهد. صفحه نمایش بیرونی آن نیز 3.4 اینچی و از نوع Flex Window است که تصاویر را با وضوح 748 در 720 پیکسل نشان می‌دهد و نرخ نوسازی آن نیز 60 هرتز است.

باتری Z Flip 5 دارای ظرفیت 3700 میلی‌آمپر ساعت است و به راحتی تا 15 ساعت شما را همراهی خواهد کرد. این گوشی نیز مانند گوشی تاشوی دیگر سامسونگ که در بخش قبلی معرفی کردیم شارژر 25 واتی را پشتیبانی می‌کند و برای شارژ کامل آن به یک ساعت زمان نیاز دارید.

با توجه به چیپست، پردازنده گرافیکی و عمر بالای باتری می‌توان گفت Z Flip 5 نیز یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ 2023 است که می‌توانید از سرعت‌عمل و گرافیک بالا و روان آن در اجرای بازی‌های موبایل لذت ببرید.

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Z Flip 5 با حافظه 256/8 گیگابایت

4. گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE

گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE یکی از موفق‌ترین محصولات سامسونگ است که با قیمتی به مراتب پایین‌تر و امکاناتی مشابه پرچمداران سری S21 به بازار معرفی شد. صفحه نمایش این محصول از نوع Dynamic AMOLED 2X است و از کیفیت بسیار بالایی برای نمایش رنگ‌های واقعی و زنده برخوردار است. نرخ نوسازی آن نیز 120 هرتز است که با پشتیبانی از +HDR10 قدرت بالایی را از خود در نمایش تصاویر، بازی‌ها و فیلم‌ها به اجرا می‌گذارد.

گوشی سامسونگ گلکسی S 21 fe

تراشه گوشی سامسونگ S21 FE اگزینوس 2100 است که عملکرد پردازشی این محصول را به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد. با بهره‌گیری از این تراشه در گوشی جدید S21 FE می‌توانید برنامه‌ها و بازی‌های مختلف را بدون هیچ باگی و با سرعت بالا اجرا کنید. پردازنده گرافیکی سامسونگ S21 FE نیز Mali-G78 MP14 است که به بالا بردن سرعت پردازش داده‌ها هنگام بازی‌های سنگین بسیار کمک می‌کند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این گوشی امکان اجرای بازی‌های سنگینی مانند کال آف دیوتی (Call of Duty) و گنشین ایمپکت (Genshin Impact) را نیز به شما می‌دهد. این قدرت بالا برای اجرای بازی‌های کنسولی، در نتیجه‌ی به کار بردن سخت‌افزار قدرتمند و بهینه‌شده ایجاد می‌شود.

باتری این گوشی نیز 4500 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژدهی بالایی برخوردار است و شما را برای یک روز کامل از شارژ مجدد بی‌نیاز می‌کند. گوشی S21 FE با توجه به سخت‌افزار قوی آن می‌تواند یکی از بهترین گوشی گیمینگ 2023 سامسونگ باشد.

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S21 FE با حافظه 256/8 گیگابایت

5. گوشی سامسونگ گلکسی A54

گوشی سامسونگ گلکسی A54 برخلاف مدل‌های قبلی که همگی پرچمدار بودند، در دسته میان‌رده‌های سامسونگ قرار می‌گیرد. این گوشی نیز با توجه به قابلیت‌ها و امکاناتی که دارد برای بازی‌های موبایل مناسب است و در دسته‌بندی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ 2023 قرار می‌گیرد.

صفحه نمایش باکیفیت، تراشه قدرتمند و شارژدهی بالای باتری، از جمله ویژگی‌های این گوشی است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم. گوشی هوشمند گلکسی A54 سامسونگ از تراشه اگزینوس 1380 استفاده می‌کند که CPU‌ و GPU توامندی، آن را تشکیل می‌دهد. بسیاری از بازی‌های پرطرفدار از جمله پابجی (Pubg) و کال آف دیوتی را می‌توانید به راحتی و به صورت کاملا روان در این گوشی اجرا و بازی کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی A54

گوشی هوشمند گلکسی A54‌ به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری مجهز است که به راحتی می‌توانید یک‌روز کامل روی شارژدهی آن حساب کنید. صفحه نمایش 6.4 اینچی Galaxy A54 از نوع سوپر امولد است که رزولوشن 1080 آن کمک می‌کند تا تصاویر را کاملا واضح و شفاف مشاهده کنید. این صفحه نمایش رنگ‌ها را نیز به صورت کاملا واقعی زنده پیش چشم شما نمایش می‌دهد.

نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز نیز می‌تواند برای علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل بسیار جذاب و کاربردی باشد و بهتر بتوانند بازی را اجرا و گیم پلی بازی را تماشا کنند. درنهایت می‌توان گفت این میان‌رده پرطرفدار تلاش کرده است تا با بهره‌گیری از سخت‌افزار قدرتمند و سایر قابلیت‌های کاربردی، به پرچمداران سامسونگ نزدیک شود و خود را در دسته‌بندی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ 2023 جای دهد.

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A54 با حافظه 256/8 گیگابایت

6. گوشی سامسونگ گلکسی A34

گوشی سامسونگ گلکسی A34 نیز یکی دیگر از میان‌رده‌های سامسونگ است که می‌توان آن را در دسته‌بندی بهترین گوشی گیمینگ 2023 سامسونگ قرار داد. این محصول که با ظاهری ظریف و زیبا به بازار جهانی عرضه شده است، امکانات قابل‌توجهی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

می‌توان گفت Galaxy A34‌ از نظر طراحی ظاهری و کیفیت ساخت تفاوت چندانی با محصولات پرچمدار سامسونگ ندارد و این نکته باعث می‌شود که هنگام کار کردن با آن حس خوشایندی داشته باشید. صفحه نمایش 6.6 اینچی این محصول میدان دید وسیعی را نسبت به نسل قبلی در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند یک امتیاز مثبت باشد.

صفحه نمایش گلکسی A34 از نوع پنل سوپرامولد است و با داشتن رزولوشن 1080 این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید جزئیات و رنگ‌ها را به صورت دقیق و واقعی مشاهده کنید. نرخ نوسازی 120 هرتز این محصول نیز تجربه دلنشینی از کار با این گوشی و مشاهده تصاویر و ویدئوها را به شما هدیه می‌کند.

گوشی سامسونگ گلکسی A34

گوشی هوشمند گلکسی A34 با استفاده از تراشه مدیاتک Dimnesity 1080‌ توانسته است خود را در رده گوشی های میان رده قدرتمند سامسونگ قرار دهد و عملکرد قابل قبولی داشته باشد. این گوشی نیز می‌تواند بدون هیچ ایراد، باگ و کندی شما را در کاربری‌های روزمره همراهی کند.

با توجه به پردازنده گرافیک قابل‌قبول و خوبی که A34 دارد می‌توان آن را در دسته‌بندی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ 2023 قرار داد و بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ را در بازه قیمتی گوشی‌های میان‌رده خریداری کرد. البته درنظر داشته باشید که این گوشی، بازی‌ها را با گرافیک خیره‌کننده و بالایی به اجرا درنمی‌آورد و نباید از آن انتظار عملکرد گوشی‌های پرچمدار سامسونگ را داشت.

از نظر عمر باتری می‌توان گفت که گلکسی A34 دوام بالا و شارژدهی مناسبی دارد. این باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بوده و شما را یک روز کامل هنگام کاربری‌های روزمره همراهی می‌کند. برای شارژ کامل آن نیز به حدود یک ساعت و نیم زمان نیاز دارید. به طورکلی اگر قصد خرید یک گوشی گیمینگ با هزینه‌‌ی مناسب دارید گلکسی A34 می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای شما باشد.

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A34 با حافظه 128/8 گیگابایت

سخن آخر

در این مقاله از کالاتیک به معرفی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ 2023 پرداختیم. برخی از تولیدات کمپانی سامسونگ با توجه به تراشه قدرتمند و یا نرخ‌نوسازی بالا برای اجرای بازی‌های موبایل مناسب هستند. گوشی های پرچمدار سامسونگ مانند Z FOLD 5 که به تراشه قدرتمند و باتری بهینه‌سازی شده مجهز است، می‌توانند گزینه‌ای مطلوب برای علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل باشد.

سامسونگ در تولید گوشی‌های میان‌رده خود نیز گیمرها را در نظر گرفته و برخی از محصولات خود مانند A54 و A34 را برای اجرای بازی‌های موبایل بهینه‌سازی کرده است. اگر شما هم به انجام بازی‌های موبایل علاقه دارید و به دنبال خرید بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ 2023 هستید، محصولاتی که در این مقاله معرفی شد می‌توانند بهترین گزینه برای خرید شما باشند.

سوالات متداول

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ 2023 چه ویژگی‌هایی دارند؟

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ 2023 به تراشه قدرتمند مجهز هستند و نرخ نوسازی بالایی دارند. این گوشی‌ها قادر هستند تا مدت زمان زیادی شارژدهی داشته باشند و بازی‌ها را با سرعت بالا و بدون لگ و مشکل خاصی اجرا کنند.

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ 2023 کدام هستند؟

گوشی‌های گلکسی A34، Galaxy A54، گلکسی S23 اولترا، گلکسی Z Flip 5، گلکسی Z Fold 5، گلکسی S21 FE از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ هستند.

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ 2023 در دسته‌بندی میان‌رده کدام‌ها هستند؟

گوشی های سامسونگ گلکسی A34 و گلکسی A34‌ از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ با قیمت مناسب هستند.

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ 2023 در دسته‌بندی پرچمدار کدام‌ها هستند؟

گوشی سامسونگ گلکسی Z FOLD 5 از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ 2023 در رده پرچمدار است.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.