مقایسه گوشی شیائومی ردمی Note 12 Pro با پوکو X5 Pro


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

در این مطلب قصد داریم به مقایسه دو گوشی میان رده شیائومی تحت عنوان ردمی نوت 12 پرو و پوکو ایکس 5 پرو بپردازیم که شباهت بسیاری از نظر ظاهری با یکدیگر دارند؛ اما آیا از نظر مشخصات فنی نیز عملکردی یکسانی از خود نشان می‌دهند یا در غیر این صورت کدام یک از ارزش خرید بالاتری برخوردار است؟

خرید گوشی شیائومی با قیمت مناسب و گارانتی معتبر از فروشگاه کالاتیک

هر دو گوشی های Redmi Note 12 Pro و Poco X5 Pro شیائومی از طراحی زیبا، مشخصات فنی مطلوب و قیمت نسبتاً مناسبی نسبت به عملکردی که قادر به ارائه آن هستند برخوردار شده‌اند. در ادامه قصد داریم هر دو دستگاه فوق را زیر ذره‌بین برده و مورد بررسی قرار دهیم تا اگر قصد خرید پوکو X5 پرو یا ردمی Note 12 پرو دارید بتوانید بهترین انتخاب را از میان آن‌ها داشته باشید. با کالاتیک همراه باشید.

مقایسه مشخصات فنی گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro با Poco X5 Pro

در ابتدای این مطلب نگاهی به مشخصات فنی گوشی های میان رده شیائومی پوکو ایکس فایو پرو و ردمی نوت 12 پرو خواهیم داشت و سپس به‌صورت جامع هر دو دستگاه را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد.

مشخصات

شیائومی ردمی نوت 12 پرو

شیائومی پوکو X5 پرو

صفحه نمایش

6.67 اینچ OLED

نرخ نوسازی 120 هرتز

پشتیبانی از 1 میلیارد رنگ

Dolby Vision

+HDR10

میران روشنایی تا 900 نیت

رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل

محافظت با گوریلا گلس 5

6.67 اینچ  AMOLED

نرخ نوسازی 120 هرتز

پشتیبانی از 1 میلیارد رنگ

Dolby Vision

+HDR10

میران روشنایی تا 900 نیت

رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل

محافظت با گوریلا گلس 5

ابعاد و وزن

8 × 76 × 163 میلی‌متر

187 گرم

7.9 × 76 × 162.9 میلی‌متر

181 گرم

رم

12/8/6 گیگابایت

6/8 گیگابایت

حافظه ذخیره‌سازی

128/256 گیگابایت

UFS 2.2

128/256 گیگابایت

UFS 2.2

دوربین سلفی

16 مگاپیکسل

قابلیت‌های دوربین: HDR، پانوراما

حداکثر کیفیت ویدئو: 1080p با 30/60 فریم بر ثانیه

16 مگاپیکسل

قابلیت‌های دوربین: HDR

حداکثر کیفیت ویدئو: 1080p با 30/60 فریم بر ثانیه

دوربین اصلی

50 مگاپیکسل دوربین اصلی عریض با f/1.9، فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزش‌گیر OIS

2 مگاپیکسل ماکرو با f/2.4

8 مگاپیکسل اولتراواید با f/2.2 و زاویه دید 120 درجه

قابلیت‌های دوربین: HDR، پانوراما، فلش LED دوگانه

حداکثر کیفیت ویدئو: 4K باسرعت 30 فریم بر ثانیه

108 مگاپیکسل دوربین اصلی عریض با f/1.9 و فوکوس خودکار تشخیص فاز

2 مگاپیکسل ماکرو با f/2.4

8 مگاپیکسل اولتراواید با f/2.2 و زاویه دید 120 درجه

قابلیت‌های دوربین: HDR، پانوراما، فلش LED 

حداکثر کیفیت ویدئو: 4K باسرعت 30 فریم بر ثانیه

تراشه

Mediatek MT6877V Dimensity 1080 (6 nm)

GPU: Mali-G68 MC4
 

Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G (6 nm)

GPU: Adreno 642L

سیستم عامل

اندروید 12

MIUI 13

اندروید 12

MIUI 14 for POCO

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت 5000 میلی‌آمپر ساعت
سرعت شارژ

شارژ سیمی 67 وات

 PD3.0

شارژ سیمی 67 وات

 PD3.0

QC4

گواهی IP

IP53

IP53

مقایسه طراحی دو گوشی ردمی نوت 12 پرو با پوکو ایکس 5 پرو شیائومی

هر دو گوشی های Redmi Note 12 Pro و Poco X5 Pro طراحی تقریباً یکسانی با یکدیگر دارند و تنها چند تفاوت کوچک میان آن‌ها به چشم می‌خورد. هر دو دستگاه فوق از طراحی تخت و فریم پلاستیکی فلزی مانند استفاده می‌کنند که ظاهری جذاب را به آن‌ها هدیه می‌کند. همچنین ابعاد تقریباً یکسانی دارند و تفاوت آن‌ها تنها در متریال ساخت است.

به این صورت که شیائومی برای ساخت پنل پشتی گوشی ردمی Note 12 Pro به سراغ شیشه و برای ساخت پوکو X5 پرو از جنس پلاستیک استفاده کرده که باعث شده وزن آن به 181 گرم برسد که سبک‌تر از گوشی ردمی نوت 12 پرو 187 گرمی است؛ البته استفاده از جنس پلاستیک در گوشی Poco X5 Pro علاوه بر اینکه باعث افت کیفیت ساخت آن نشده بلکه جذب اثر انگشت کمتری نسبت به Redmi 12 Pro دارد و می‌توانید بدون قاب نیز از آن استفاده کنید.

در پنل پشتی هر دو گوشی ماژول دوربین مستطیلی شکل به چشم می‌خورد که چیدمان دوربین آن به‌صورت سه‌گانه است و یک فلش LED آن‌ها را همراهی می‌کند. در هر دو دستگاه‌های شیائومی ردمی نوت 12 پرو و شیائومی پوکو ایکس فایو پرو بیرون‌زدگی ماژول دوربین به حدی نیست که اذیت‌کننده باشد و تنها برای جداسازی بخش دوربین‌ها از بدنه به کار برده شده است.

طراحی و کیفیت ساخت گوشی های Redmi Note 12 Pro و Poco X5 Pro

از جمله تفاوت‌های چشمگیر این دو گوشی در بخش ماژول دوبین آن‌ها اتفاق افتاده که طبق رسم گوشی‌های پوکو یک نوار مشکی رنگ حدود یک سوم بالایی پنل پشتی این گوشی را به خود اختصاص می‌دهد و داخل آن لوگوی POCO مشاهده می‌شود. در پنل جلویی هر دو دستگاه شاهد یک صفحه نمایش با حاشیه‌های بسیار کم خواهیم بود که در Poco X5 Pro حدود 86.8 درصد و در ردمی نوت 12 پرو 86.7 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص می‌دهد و فضای مطلوبی را برای نمایش محتوا در اختیار کاربران می‌گذارند.

در نهایت هر دو دستگاه موفق به دریافت استاندارد IP53 به معنای مقاومت در برابر پاشیده شدن آب به طور قائم یا با حداکثر زاویه 60 درجه و مقاوم در برابر گرد و غبار شده‌اند که خیال شما را بایت استفاده از آن‌ها زیر باران کاملاً راحت می‌سازد. هنگام خرید گوشی پوکو ایکس 5 پرو سه رنگ مشکی (Astral Black)، زرد (Poco Yellow) و آبی (Horizon Blue) پیش رویتان قرار می‌گیرد و برای خرید گوشی ردمی نوت 12 پرو شیائومی می‌تواند از میان رنگ‌های آبی (Sky Blue)، مشکی (Midnight Black) و سفید (Polar White) بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید. در مجموع تفاوت چندانی در طراحی این دو گوشی مشاهده نمی‌شود و شما می‌توانید با توجه به موارد پیش‌تر مطرح شده بنا به سلیقه شخصی خود و بررسی مشخصات فنی دیگر که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت تصمیم‌گیری نهایی خود را برای خرید انجام دهید.

خرید گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 5G از کالاتبک

مقایسه صفحه نمایش گوشی پوکو X5 پرو با ردمی Note 12 پرو

در بخش صفحه نمایش نیز تنها تفاوت موجود که می‌توان به آن اشاره کرد نوع پنل مورد استفاده این دو دستگاه است. به این صورت که گوشی شیائومی پوکو ایکس 5 پرو 5G به پنل AMOLED با ابعاد 6.67 اینچ مجهز شده و گوشی Redmi Note 12 Pro 5G از پنل 6.67 اینچی از نوع OLED استفاده می‌کند.

از نظر عملکرد، رنگ مشکی در پنل‌های امولد بسیار عمیق‌تر و طبیعی‌تر نمایش داده می‌شود؛ اما از نظر قیمت کمی گران‌تر از پنل‌های اولد هستند. البته این موضوع به معنای عملکرد ضعیف پنل OLED نیست؛ بلکه نسبت کنتراست بهتری در مقایسه با نمایشگرهای امولد دارد و انرژی کمتری نیز مصرف می‌کند. همچنین رنگ‌ها وضوح و شفافیت بهتری نیز دارا هستند.

صفحه نمایش گوشی پوکو X5 Pro با ردمی Note 12 Pro

از دیگر مشخصات صفحه نمایش این دو گوشی که به بالا رفتن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال نمایش کمک می‌کنند می‌توان به رزولوشن +FHD، پشتیبانی از 1 میلیارد رنگ، نرخ نوسازی 120 هرتزی، میران روشنایی تا 900 نیت و قابلیت‌های +HDR10 و Dolby Vision اشاره کرد. افزون بر این صفحه نمایش هر دو دستگاه‌های پوکو ایکس 5 پرو و ردمی نوت 12 پرو توسط گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود که خیال شما را از بابت ورود هرگونه آسیب و ضربه احتمالی راحت می‌کند.

از جمله بهترین قابلیت‌هایی که در گوشی های Poco ایکس 5 پرو و Redmi نوت 12 پرو وجود دارد و  برای گیمرها یک اتفاق بسیار مثبت تلقی می‌شود، برخورداری از نرخ نمونه برداری لمسی با نرخ نوسازی 240 هرتزی است که باعث می‌شود تجربه بسیار بهتر و سریع‌تری را حین اجرای بازی داشته باشید.

در بخش صفحه نمایش نیز با توجه به یکسان بودن مشخصات هر دو گوشی نمی‌توان برنده‌ای را اعلام کرد و هر دو تقریباً عملکرد مطلوب و یکسانی را نسبت به میان‌رده بودن خود به کاربر ارائه می‌دهند که بسیار قابل‌قبول خواهد بود.

مقایسه نرم افزار گوشی Poco X5 Pro با Redmi Note 12 Pro

گوشی Xiaomi Poco X5 Pro 5G با اندروید 12 به همراه رابط کاربری MIUI 14 مخصوص گوشی‌های پوکو و گوشی Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G با اندروید 12 و MIUI 13 از جعبه خارج می‌شود؛ البته به دلیل برخورداری از 2 سال آپدیت نرم‌افزاری و 3 سال آپدیت امنیتی امکان ارتقا گوشی ردمی نوت 12 پرو به جدیدترین سیستم‌عامل و رابط کاربری وجود دارد.

رابط کاربری MIUI در گوشی‌های پوکو چندان چنگی به دل نمی‌زند؛ اما این بار شاهد برخی به‌روزرسانی‌ها در گوشی Poco X5 پرو هستیم که به تجربه روان‌تر کاربر کمک بسیاری می‌کند؛ به‌عنوان ‌مثال پیش‌تر با مشاهده منوی گوشی با طیف وسیعی از برنامه‌های از پیش نصب شده مواجه می‌شدیم که از کارایی چندانی برای کاربر برخوردار نبوده‌اند، اما در رابط کاربری جدید قابلیت شخصی‌سازی و ویرایش برای کاربران در نظر گرفته شده تا بتوانند در صورت نیاز محیط را باتوجه‌به سلیقه خود چیدمان کنند و حال تنها 8 اپلیکیشن وجود دارد که نمی‌توانید اقدام به حذف آن‌ها کنید.

رابط کاربری پوکو ایکس فایو پرو و ردمی نوت 12 پرو

از دیگر قابلیت‌های رابط کاربری گوشی پوکو ایکس فایو پرو می‌توان به برنامه Smart Devices، صفحه نمایش همیشه روشن و وجود تم‌های گسترده اشاره کرد. در طرف دیگر تجربه استفاده از رابط کاربری Redmi نوت 12 پرو نسبتاً بهتر از رقیب خود بوده و مانند سایر گوشی‌های شیائومی امکانات شخصی‌سازی گسترده‌ای را دارا است.

برای امنیت هر دو دستگاه می‌توان از حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور یا تشخیص چهره استفاده کرد که از عملکرد سریع و نسبتاً دقیق‌تری برخوردارند. البته تشخیص چهره ممکن است آن طور که مدنظر است عملکرد مطلوبی نداشته باشد.

مقایسه سخت ‌افزار گوشی شیائومی پوکو X5 Pro با ردمی Note 12 Pro

گوشی پوکو ایکس فایو پرو شیائومی از تراشه اسنپدراگون 778G 5G که بر اساس لیتوگرافی 6 نانومتری ساخته شده استفاده می‌کند و مجموعه سخت افزاری آن نیز با پردازنده گرافیکی Adreno 642L تکمیل می‌شود. این تراشه ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد؛ اما عملکرد مطلوبی را برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های اندرویدی ارائه می‌دهد به همین منظور به‌راحتی می‌توانید از گوشی Poco X5 Pro برای انجام تمامی کارهای روزمره خود بهره ببرید. همچنین این گوشی قادر به دستیابی به نرخ 60 فریم بر ثانیه خواهد بود و سیستم خنک‌کننده مجهز شده در این دستگاه در مدت‌زمان کوتاهی می‌تواند گوشی را خنک کرده و عملکرد پایدار آن را تضمین کند.

در طرف دیگر تراشه مدیاتک Dimensity 1080 در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 بخش پردازشی گوشی ردمی نوت 12 پرو 5G را تشکیل می‌دهند. این تراشه نیز عملکرد مطلوبی دارد؛ اما به پای رقیب خود یعنی پوکو ایکس 5 نمی‌رسد. در استفاده روزمره می‌توانید انتظار عملکرد بدون باگ و لگی را از این گوشی داشته باشید؛ اما در اجرای بازی‌ها به‌خوبی گوشی پوکو ایکس فایو نخواهد بود و نمی‌توان انتظار چندان بالایی از آن داشت؛ در واقع ضعف در پردازنده گرافیکی اصلی‌ترین دلیل عدم در دسترس نبودن گرافیک بالا در بازی‌های سنگین است، در غیر اینصورت این تراشه هیچ مشکلی از نظر قدرت پردازشی ندارد.

سخت افزار گوشی پوکو ایکس فایو پرو شیائومی با ردمی نوت 12 پرو شیائومی

هنگام خرید گوشی پوکو X5 پرو تنها می‌توانید از میان حافظه‌های 128 گیگابایت با رم 6 گیگابایت و 256 گیگابایت با رم 8 گیگابایت انتخاب کنید؛ اما برای خرید گوشی ردمی Note 12 پرو حق انتخاب میان حافظه‌های 128 و 256 گیگابایت با رم‌های 6، 8 و 12 گیگابایت خواهید داشت.

به‌طورکلی هر دو گوشی‌های میان‌رده شیائومی عملکرد بسیار مطلوبی را در بخش سخت افزار ارائه می‌دهند و در این رنج قیمتی از ارزش خرید بالایی برخوردارند. اگر قصد شما از خرید گوشی موبایل ، اجرای بازی است، گوشی Poco X5 Pro انتخاب مناسب‌تری برای شما خواهد بود.

مقایسه دوربین شیائومی Redmi Note 12 Pro 5G با پوکو X5 Pro 5G

همان‌طور که پیش‌تر در قسمت طراحی به آن اشاره شد، در این بخش در هر دو گوشی‌های شیائومی ردمی نوت 12 پرو و پوکو X5 پرو شاهد چینش شبیه به هم دوربین‌های سه‌گانه آن‌ها خواهیم بود. سه سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو به همراه یک LED دوگانه بخش دوربین گوشی نوت 12 پرو را تشکیل می‌دهند. همچنین شاهد سه سنسور 108 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو به همراه فلش LED در گوشی Poco X5 Pro خواهیم بود.

دوربین اصلی نوت 12 پرو شیائومی، به طور پیش‌فرض تصاویر 12.5 مگاپیکسلی ذخیره می‌کند که در نور روز دارای جزئیات کافی، کنتراست بالا، نویز بسیار کم محدوده دینامیکی عالی هستند. همچنین به دلیل برخورداری از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) عکس‌های مطلوبی را می‌توانید به ثبت برسانید.

با توجه به دوربین اصلی نیز عکس‌های 8 مگاپیکسلی اولترا واید نیز بسیار مطلوب هستند و از جزئیات مناسب و نویز کم و رنگ‌هایی طبیعی برخوردارند. عکس‌های ماکرو نیز در صورتی که نور به‌اندازه کافی باشد جزئیات خوبی خواهند داشت به دلیل فوکوس ثابت در فاصله 4 سانتی‌متری، ممکن است کمی طول بکشد تا به عکاسی با این دوربین عادت کنید.

مقایسه کیفیت تصاویر شیائومی Redmi Note 12 Pro 5G با پوکو X5 Pro 5G

عکس‌های سلفی نیز با دوربین 16 مگاپیکسلی که از یک فیلتر از یک فیلتر Quad-Bayer (سنسور OV16A1Q) استفاده می‌کند، به ثبت می‌رسند. سوژه نیز از جزئیات مطلوب، رنگ‌های طبیعی و کنتراست بالا برخوردار است. البته دامنه دینامیکی کمی محدود است که اگر به میزان بیشتری نیاز دارید باید حالت HDR را فعال کنید.

در طرف دیگر گوشی پوکو ایکس فایو پرو را خواهیم داشت که عکس‌های آن به طور پیش‌فرض 12 مگاپیکسلی ذخیره می‌شوند که از جزئیات متوسط، کنتراست عالی، رنگ‌های زنده و محدوده دینامیکی مطلوبی برخوردارند. در قسمت عکاسی پرتره شاهد تفکیک مطلوب سوژه از پس‌زمینه خواهیم بود و عکس‌های اولترا واید نیز از کیفیت قابل‌قبولی برخوردارند و تصاویر با رنگ‌های طبیعی و جزئیات مطلوب به ثبت می‌رسند.

دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو گوشی Poco X5 Pro نسب به سایر دوربین‌های این دستگاه از کیفیت پایینی برخوردار است و نمی‌توان از آن انتظار ثبت عکس‌هایی با جزئیات بالا داشت. مانند گوشی ردمی Note 12 پرو با یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی به همراه فیلتر Quad-Bayer مواجه خواهیم بود که به‌خوبی قادر به ثبت لحظات شما خواهد بود.

در نهایت هر دو دستگاه مورد بحث امکان ضبط ویدیوهایی با کیفیت 4K و سرعت 30/60 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کنند. در مجموع در بخش دوربین باید گوشی Redmi Note 12 Pro را به‌عنوان برنده اعلام کرد؛ چرا که تصاویر خروجی این گوشی از کیفیت بهتری نسبت به پوکو ایکس فایو پرو برخوردارند و از همین رو اگر دوربین گوشی برای شما مهم است، پیشنهاد می‌شود به سراغ نوت 12 پرو شیائومی بروید.

مقایسه باتری ردمی نوت 12 پرو 5G با Xiaomi Poco X5 Pro 5G

هر دو گوشی‌های Redmi Note 12 Pro و Poco X5 Pro انرژی خود را از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌کنند. ردمی نوت 12 پرو در صورت استفاده سبک تا یک روز می‌تواند شما را همراهی کند؛ اما در صورت استفاده سنگین این عدد ممکن است به حدود 6 تا 8 ساعت برسد.

در طرف دیگر گوشی پوکو X5 Pro نیز به راحتی مانند رقیب خود در صورت استفاده معمولی امکان یک روز شارژدهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که رقم معقولی نیز به نظر می‌رسد. همچنین هر دو دستگاه از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کنند که طبق ادعای کمپانی شیائومی گوشی ردمی نوت 12 پرو طی 15 دقیقه به 50 درصد شارژ می‌رسد و گوشی پوکو ایکس 5 پرو طی 46 دقیقه یا شارژ کامل دست پیدا می‌کند.

دوتم باتری گوشی‌های Redmi Note 12 Pro و Poco X5 Pro

قابلیت دیگری که در گوشی پوکو X5 پرو شیائومی نسبت به ردمی نوت 12 پرو وجود دارد امکان شارژ‌ معکوس سیمی 5 وات است که این امکان را فراهم می‌کند تا در صورت نیاز بتوانید گجت‌های هوشمند خود را شارژ کنید. در مجموع هر دو گوشی در بخش باتری عملکرد رضایت‌بخشی را ارائه می‌دهند و می‌توانند به‌خوبی از پس نیاز کاربران در طول روز بر بیایند.

گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو بخریم یا پوکو ایکس 5 پرو؟

برای اینکه بتوانید از میان گوشی‌های Redmi Note 12 Pro و Poco X5 Pro یکی را انتخاب کنید،‌ نیاز است بدانید که چه مؤلفه‌هایی در گوشی موبایل برای شما اهمیت دارد. در مطلب فوق به‌صورت جامع هر دو دستگاه موردنظر را بررسی کرده‌ایم تا بتوانید درباره نقاط ضعف و قدرت هر یک از گوشی‌های پوکو ایکس 5 پرو و ردمی نوت 12 پرو بدانید.

هر دو گوشی مورد بحث از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی با یکدیگر دارند و به‌خوبی می‌توانند از پس نیازهای یک کاربر بر بیایند؛ اما اگر گیمر هستید و عملکرد گوشی موبایل برای اجرای بازی برایتان اهمیت بالایی دارد گوشی پوکو ایکس فایو و اگر دوربین گوشی در اولویت انتخاب شما است گوشی ردمی نوت 12 پرو 5G را در سبد خرید خود قرار دهید. امیدواریم این مقاله از کالاتیک برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشید اطلاعات لازم را درباره این دو گوشی میان رده شیائومی کسب کنید.

پرسش‌های متداول

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 5G بهتر است یا Poco X5 Pro 5G؟

هر دو گوشی فوق شباهت زیادی از نظر ظاهری و عملکرد با یکدیگر دارند. در مطلب فوق به‌صورت جامع هر دو دستگاه را مورد بررسی قرار داده‌ایم و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از گوشی موبایل نسبت به خرید دستگاه موردنظرتان اقدام کنید.

قیمت گوشی پوکو X5 پرو چقدر است؟

قیمت گوشی Poco X5 Pro 5G در بازه قیمتی 14 تا 15 میلیون تومان قرار می‌گیرد.

قیمت گوشی ردمی Note 12 پرو چقدر است؟

شما می‌توانید با بودجه 13 تا 14 میلیون تومان نسبت به خرید گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو اقدام کنید. همچنین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کالاتیک نمی‌توانید این دستگاه را با به‌روزترین و بهترین قیمت به همراه گارانتی معتبر خریداری کنید.

دوربین گوشی ردمی نوت 12 پرو بهتر است یا پوکو ایکس 5 پرو شیائومی؟

عکس‌های ثبت شده با گوشی Redmi Note 12 از کیفیت بهتری برخوردارند و تصویر با جزئیات  مطلوب، رنگ‌های طبیعی و تقریباً بدون هیچ‌گونه نویزی ذخیره می‌شوند.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.