مقایسه لپ تاپ مایکروسافت با اچ پی


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img
ما قصد داریم با مقایسه لپ تاپ مایکروسافت با اچ پی دریابیم کدام یک از این دو برند ارزش خرید بالاتری دارد و از سویی دیگر لپ‌تاپ‌های مایکروسافت و اچ پی برای کدام گروه از کاربران مناسب‌تر خواهد بود. برای شناخت بهتر لپ‌تاپ‌های این دو برند محبوب با کالاتیک تا انتهای مطلب همراه باشید.

از سال 2012 مایکروسافت لپ تاپ‌های هیبریدی یا همان 2 در 1 خود را با نام سرفیس تولید و عرضه کرده است. این لپ‌تاپ‌ها با نمایشگری تمام لمسی به‌سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد و توانست به یکی از رقبای سرسخت برندهای دیگر نظیر اچ‌پی تبدیل شود. از سویی دیگر اچ پی نیز به‌عنوان رقیب کهنه‌کار مایکروسافت، با بهره‌بری از سخت‌افزار قدرتمند و طراحی زیبا و نمایشگرهای درخشان برای لپ‌تاپ‌های خود، توانسته نظر مثبت کاربران زیادی را به خود جلب کند.

خرید و مشاهده لیست قیمت لپ تاپ از فروشگاه اینترنتی کالاتیک

سرفیس های مایکروسافت با ابعاد جمع‌وجور، وزن بسیار کم و پشتیبانی از قلم نوری به یکی از گزینه‌های برتر طراحان و تصویرگران تبدیل شده است و اچ‌پی نیز باتوجه‌به نمایشگر فوق‌العاده درخشان و عملکرد قوی پردازنده، یکی از گزینه‌های بسیار خوب برای مهندسین و دانشجویان رشته‌های مهندسی است.

ما نیز قصد داریم با مقایسه لپ تاپ مایکروسافت با اچ پی دریابیم کدام یک از این دو برند ارزش خرید بالاتری دارد و از سویی دیگر لپ تاپ‌های مایکروسافت و اچ پی برای کدام گروه از کاربران مناسب‌تر خواهد بود. برای شناخت بهتر لپ‌تاپ‌های این دو برند محبوب با کالاتیک تا انتهای مطلب همراه باشید.

مقایسه بهترین لپ تاپ مایکروسافت با بهترین لپ تاپ اچ پی

برای دید بهتر نسبت به طراحی و سخت‌افزار لپ تاپ‌های این دو برند، به سراغ بهترین لپ تاپ‌های تولید شده آن‌ها می‌رویم. در این مقایسه لپ تاپ مایکروسافت با اچ پی سعی کرده‌ایم دو مدل از لپ تاپ‌هایی را از برند مایکروسافت و اچ‌چی انتخاب کنیم که از نظر سخت‌افزار به یکدیگر نزدیک باشند؛ بنابراین لپ‌تاپ HP Victus 15-FA0031DX-ZA را با لپ‌تاپ سرفیس استودیو مایکروسافت مقایسه خواهیم کرد. با کالاتیک همراه باشید.

طراحی لپ تاپ مایکروسافت بهتر است یا اچ پی

مقایسه طراحی لپ تاپ مایکروسافت با لپ تاپ اچ پی

لپ تاپ HP Victus 15 با بدنه‌ای یکپارچه پلاستیکی مستحکم از وزن 2.3 کیلوگرم و ضخامت 23.5 میلی‌متر؛ یک لپ‌تاپ نسبتاً سنگین با ابعاد بزرگ بوده که حمل‌ونقل آن کمی دشوار است. این در حالی بوده که مایکروسافت سرفیس استودیو با وزن 1.7 کیلوگرم و ضخامت 18 میلی‌متر به‌مراتب سبک‌تر، جمع‌وجورتر و در نتیجه قابل حمل‌تر از لپ‌تاپ ویکتوس 15 اچ‌پی است.

از سویی دیگر سرفیس استودیو از بدنه‌ای یکپارچه آلومینیومی بهره می‌برد که در نتیجه استحکام و مقاومت آن در برابر خط‌ و خش به‌مراتب بیش‌تر از ویکتوس 15 اچ‌پی است. متأسفانه سرفیس استودیو مانند تمام سرفیس‌های مایکروسافت تعداد درگاه اتصال محدودی دارد که می‌تواند نکته منفی محسوب می‌شود.

تعداد پورت‌های سرفیس استودیو به 2 درگاه USB-C از نوع USB 4.0 با پشتیبانی از تاندربولت 4، یک درگاه Surface Connect و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون/میکروفن محدود می‌شود. این در حالی است که لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی Victus 15 از تعداد پورت‌های بیش‌تری برخوردار است که شامل یک پورت برای آداپتور برق، یک درگاه USB Type-A، یک اسلات کارت SD و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون در سمت چپ و یک درگاه HDMI 2.1، یک درگاه USB Type-A دیگر، اترنت و یک درگاه USB Type-C در سمت راست می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های سرفیس مایکروسافت بهره‌مندی از یک لولای چرخان آهنربایی برای تغییر نحوه قرارگیری صفحه نمایش لپ تاپ است که به شما اجازه می‌دهد از Surface Laptop Studio هم مثل لپ تاپ و هم مانند تبلت استفاده کنید. لولای لپ تاپ hp استحکام خوبی دارد و هنگامی که درب آن باز باشد با ضربه‌های احتمالی روی شاسی سقوط نمی‌کند؛ اما باز کردن آن با یک ‌دست، کمی دشوار به‌نظر می‌رسد.

مقایسه طراحی لپ تاپ مایکروسافت با لپ تاپ اچ پی

در بخش طراحی صفحه‌کلید، اچ‌پی برای لپ‌تاپ Victus 15 از همان کیبوردی بهره می‌برد که در لپ تاپ‌های رده‌بالای خود استفاده می‌کند. این صفحه‌کلید مانند کیبورد سرفیس استودیو از نوع جزیره‌ای است که از دقت و سرعت بالایی دارد. با این تفاوت که صفحه‌کلید لپ‌تاپ اچ‌پی دارای numpad بوده؛ اما سرفیس استودیو باتوجه‌به ابعاد کوچک‌تری که دارد، فاقد نام‌پد یا همان صفحه‌کلید اعداد در سمت راست است.

رنگ بدنه دستگاه‌ها نیز قابل‌تأمل است. اچ‌پی لپ تاپ Victus 15 خود را با رنگ خاکستری عرضه کرده که آن را Mica Silver می‌نامد؛ چرا که این کد رنگ از ترکیب رنگ‌های خاکستری نزدیک به رنگ زغال‌سنگ است. مایکروسافت نیز از همان رنگ نقره‌ای مرسوم در تمامی سرفیس‌های خود برای سرفیس استودیو استفاده می‌کند که ظاهری لوکس و درعین‌حال مدرنی به آن می‌بخشد.

سرفیس استودیو مایکروسافت در بخش ابعاد و وزن توانسته به‌راحتی لپ‌تاپ Victus 15 اچ‌پی را شکست دهد؛ اما در بخش اتصالات و کیبورد عقب‌تر از اچ‌پی است. ویکتوس 15 با صفحه‌کلید بزرگ‌تر و تعداد پورت‌های بیش‌تری که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، بسیار موفق‌تر از سرفیس استودیو عمل می‌کند. از سویی دیگر لولای سرفیس استودیو، وزن کم، ابعاد جمع‌وجور و استحکام بدنه بالاتر، موفق‌تر از ویکتوس 15 عمل کرده است.

خرید لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی Victus 15

نمایشگر لپ تاپ مایکروسافت بهتر است یا اچ پی

مقایسه نمایشگر لپ تاپ مایکروسافت با لپ تاپ اچ پی

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها میان نمایشگر سرفیس استودیو و نمایشگر ویکتوس 15 در پنل لمسی و غیر لمسی بودن این دو نمایشگر است. لپ‌تاپ سرفیس استودیو مایکروسافت از یک پنل لمسی با پشتیبانی از 10 تاچ هم‌زمان مجهز شده درحالی‌که نمایشگر ویکتوس 15 اچ‌پی لمسی نیست.

نمایشگر لپ تاپ 15.6 اینچ اچ پی Victus 15-FA0031DX-ZA از نقاط قوت این لپ تاپ محسوب می‌شود. این نمایشگر 15.6 اینچی IPS از وضوح تصویر 1920 پیکسل در 1080 پیکسل برخوردار است. همچنین نرخ نوسازی آن 144 هرتز بوده که به‌راحتی قادر است تمام عناوین بازی را بدون تأخیر نمایش دهد.

از سویی دیگر مایکروسافت نیز از نمایشگر بسیار خوبی برای سرفیس استودیو خود استفاده کرده است. پنل نمایشگر 14 اینچی سرفیس استودیو از نوع PixelSense Flow Display بوده که تصاویری با وضوح 1600 پیکسل در 2400 پیکسل ارائه می‌دهد. می‌توان گفت وضوح تصویر نمایشگر سرفیس استودیو به‌مراتب بهتر از ویکتوس 15 است. بااین‌حال نرخ نوسازی در سرفیس استودیو به 120 هرتز می‌رسد که پایین‌تر از ویکتوس 15 است.

طیف رنگ و شدت روشنایی نمایشگر Victus 15 چندان خوب نیست؛ این نمایشگر تنها 58.8 درصد از طیف رنگی sRGB و 45 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد، به این معنی که این صفحه به‌سادگی نمی‌تواند تعدادی از سایه‌های موردنیاز بازی‌های رایج را ارائه دهد.

این در حالی است که نمایشگر مایکروسافت Surface Laptop Studio حدود 80 درصد از فضای رنگی DCI-P3 و 100 درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. این ارقام نشان می‌دهند که نمایشگر سرفیس گران‌قیمت مایکروسافت انتخاب جذابی برای طراحان است.

یکی دیگر از نقاط قوت و برتری نمایشگر سرفیس استودیو نسبت به ویکتوس 15 حداکثر روشنایی آن بوده که به 500 نیت می‌رسد؛ درحالی‌که حداکثر روشنایی نمایشگر لپ‌تاپ Victus 15 اچ‌پی 240 نیت تخمین زده شده است. می‌توان گفت نمایشگر سرفیس استودیو علاوه بر اینکه از وضوح و کیفیت پخش بالایی برخوردار است، به‌عنوان یک لپ‌ تاپ سبک و قابل‌حمل، در فضای باز و تحت تابش نور خورشید نیز کاملاً واضح است.

سخت افزار لپ تاپ مایکروسافت بهتر است یا اچ پی

مقایسه سخت افزار لپ تاپ مایکروسافت با لپ تاپ اچ پی

سخت‌افزار همان بخشی است که معمولاً می‌توان برای نتیجه‌گیری نهایی به آن استناد کرد؛ چرا که این سخت‌افزار است که در نهایت حتی کیفیت پخش نمایشگر را نیز تعیین می‌کند. عملکرد پردازنده اصلی، نوع کاربری هر لپ‌تاپ را مشخص می‌کند و میزان حافظه رم و سرعت آن به همراه فضای ذخیره‌سازی نیز تعیین می‌کند ویندوز و سایر برنامه‌ها با چه سرعتی اجرا شوند.

بنابراین، ما در این بخش از مقایسه لپ تاپ مایکروسافت با اچ پی به طور دقیق‌تری به بررسی سخت‌افزار هر یک خواهیم پرداخت تا با کنار هم قراردادن این ویژگی‌ها دریابیم کدام‌یک عملکردی بهتر داشته و برای چه کاربرانی مناسب هستند.

   • پردازنده اصلی؛ اچ‌پی لپ‌تاپ Victus 15 خود را به پردازنده نسل 12H اینتل Core i5 مجهز کرده که مجهز به 8 هسته و 12 رشته بوده و فرکانس پردازنده پایه آن 3.3 گیگاهرتز است. این پردازنده برای کلیه امور سنگین گرافیکی و پردازشی مناسب است.

   مایکروسافت نیز لپ‌تاپ سرفیس استودیو خود را به پردازنده هم‌رده و مشابه ویکتوس 15 مجهز کرده است. سرفیس استودیو از یک پردازنده نسل 11H اینتل Core i5 بهره برده که عملکردی نسبتاً برابر با ویکتوس 15 دارد. با این تفاوت که تعداد هسته‌های نسل 11 به 4 هسته و تعداد رشته‌ها نیز به 8 رشته می‌رسد که امکان دارد در عملیات چندهسته‌ای کمی ضعیف‌تر باشد.

   • پردازنده گرافیکی؛ اچ‌پی از پردازنده گرافیکی مجزای NVIDIA GTX 1650 برای پردازش‌های گرافیکی برای لپ‌تاپ ویکتوس 15 خود استفاده کرده که به‌مراتب از قدرت بالاتری نسبت به پردازنده یکپارچه Iris Xe اینتل استفاده شده در لپ‌تاپ سرفیس استودیو مایکروسافت برخوردار است.

توجه داشته باشید که اچ‌پی لپ‌تاپ Victus 15 خود را برای گیمرها طراحی کرده است و مایکروسافت نیز Surface Studio را برای طراحان تولید کرده است؛ بنابراین سرفیس استودیو نیازی به پردازنده گرافیکی به قدرت آنچه را که در ویکتوس 15 شاهد آن هستیم، ندارد.

   • حافظه رم؛ حافظه رم دستگاه 16 گیگابایت از نوع با DDR4 فرکانس 3200 مگاهرتز است و باتوجه‌به این موضوع که مادربورد لپ تاپ 15.6 اینچ اچ پی Victus 15-FA0031DX-ZA دارای دو اسلات رم بوده که هر یک توانایی پشتیبانی از 16 گیگابایت رم را دارد؛ بنابراین حداکثر حافظه رم دستگاه 32 گیگابایت است. اما در حال حاضر یک رم 16 گیگابایت بر روی آن قرار دارد و شما می‌توانید آن را ارتقا داده و یک رم 16 گیگابایتی دیگر به آن اضافه کنید. این مقدار حافظه برای اکثر کارهای پردازشی، محاسباتی، تحلیلی و گرافیکی متوسط کاملاً مناسب است.

سرفیس استودیو نیز به رم 16 گیگابایتی مجهز شده، اما با دو تفاوت مهم نسبت به ویکتوس 15 اچ‌پی؛ حافظه رم این لپ تاپ از نوع LPDDR4x بوده که به‌مراتب از سرعت بالاتری نسبت به رم DDR4 ویکتوس 15 دارد، اما از طرفی نیز این رم به‌صورت لحیم شده به برد بوده و مانند Victus 15 قابلیت ارتقا ندارد. با این حال سرعت و میزان حافظه این رم برای اجرای تمامی نرم‌افزارهای گرافیکی کفایت می‌کند.

   • عمر باتری؛ متأسفانه لپ‌تاپ Victus 15 اچ‌پی از عمر باتری بالایی برخوردار نیست. در تست باتری که شامل پخش ویدئو، مرور وب، و اجرای تست‌های OpenGL از طریق Wi-Fi با نمایشگر با روشنایی 150 نیت است، لپ‌تاپ اچ پی Victus 15 توانست 4 ساعت و 47 دقیقه دوام آورد، بنابراین، مانند بسیاری از لپ‌تاپ‌های بازی، حتی زمانی که قصد بازی‌کردن نیز داشته باشید هم باید شارژر را با خود حمل کنید و آن را نزدیک پریز برق قرار دهید.

   عمر باتری یکی دیگر از برتری‌های Surface Studio نسبت به Victus 15 است. این لپ‌تاپ مایکروسافت با باتری 58 وات ساعتی خود، می‌تواند در استفاده عادی تا 19 ساعت شارژدهی داشته باشد که از لپ تاپ‌های اپل نیز بهتر است؛ بنابراین می‌توانید آن را با خود به همه‌جا برده بدون آنکه نیاز به حمل شارژر داشته باشید.

لپ تاپ مایکروسافت بهتر است یا اچ پی؟

پاسخ به این سؤال که لپ‌تاپ‌های مایکروسافت بهتر هستند یا لپ‌تاپ‌های اچ‌پی کمی دشوار است؛ چرا که هر کدام بازار هدف متفاوتی را دنبال می‌کنند. اچ‌پی بیشتر گیمرها و مهندسین را مورد هدف فروش خود قرار داده و مایکروسافت با تولید سرفیس‌های خود، طراحان، تصویرگران و درمجموع هنرمندان را هدف قرار داده است؛ بنابراین بهتر است با مقایسه این دو برند نشان دهیم که چرا لپ‌تاپ‌های مایکروسافت برای هنرمندان مناسب‌تر است و از سویی دیگر نیز لپ‌تاپ‌های اچ‌پی برای گیمرها و مهندسین رشته‌های مختلف گزینه بهتری خواهد بود. با کالاتیک در ادامه مطلب مقایسه لپ تاپ مایکروسافت با اچ پی همراه باشید.

مقایسه طراحی لپ تاپ مایکروسافت با اچ پی

مقایسه لپ تاپ مایکروسافت با لپ تاپ اچ پی

طراحی سرفیس‌های مایکروسافت همگی هیبریدی یا همان 2 در 1 بوده که کاملاً با لپ‌تاپ‌های اچ‌پی که طراحی متداول و مرسوم نوت‌بوک‌ها را ادامه داده است، تفاوت دارد. از سویی دیگر مایکروسافت تمامی لپ‌تاپ‌های خود را با متریال باکیفیتی تولید می‌کند؛ این در حالی است که اچ‌پی تنها در لپ‌تاپ‌های پرچم‌دار خود از بدنه آلومینیومی یکپارچه برای ساخت شاسی و بدنه استفاده می‌کند.

وزن کم و ابعاد کوچک نیز یکی دیگر ویژگی‌های برتر طراحی سرفیس‌های مایکروسافت است. اچ‌پی معمولاً لپ تاپ‌هایی سنگین و با ضخامت زیاد تولید می‌کند که حمل‌ونقل آن‌ها را کمی دشوار می‌کند. همچنین لولاهایی که مایکروسافت برای سرفیس‌های هیبریدی خود مانند سرفیس استودیو استفاده کرده از استحکام بالاتری برخوردار هستند.

صفحه‌کلید و اتصالات اما همان جایی است که سرفیس‌های مایکروسافت همچنان در آن ضعف دارند که باتوجه‌به نمایشگر لمسی و از سویی دیگر، کاربری که برای سرفیس‌ها در نظر گرفته شده، نیاز به بک کیبورد حرفه‌ای درست مانند آنچه که لپ‌تاپ‌های اچ‌پی در اختیار کاربر قرار می‌دهند، نیست.

مقایسه نمایشگر لپ تاپ مایکروسافت با اچ پی

در ساخت نمایشگر سرفیس‌های مایکروسافت نیز به‌طورکلی از فناوری کاملاً متفاوتی نسبت به نمایشگر لپ‌تاپ‌های اچ‌پی استفاده شده است. سرفیس‌ها از نمایشگر تمام لمسی با پشتیبانی از قلم نوری بهره‌مند هستند و این در حالی است که نمایشگر لپ‌تاپ‌های اچ‌پی لمسی نیست.

مقایسه نمایشگر مایکروسافت با اچ پی

از دیگر تفاوت‌های نمایشگرهای این دو برند در کیفت و وضوح پخش تصاویر است. مایکروسافت تمامی سرفیس‌های خود را به نمایشگری واضح با دامنه رنگی گسترده و حداکثر روشنایی بالا مجهز کرده است؛ درحالی‌که اچ پی تنها برای لپ‌تاپ‌ها بالارده خود از نمایشگر باکیفیت استفاده می‌کند و در لپ تاپ‌های اقتصادی آن خبری از نمایشگر قدرتمند نیست.

توجه داشته باشید که نمایشگر سرفیس‌ها برای کارهای طراحی در نظر گرفته شده و نمایشگر لپ‌تاپ‌های اچ‌پی برای کارهای روزمره و گیم طراحی شده‌اند؛ بنابراین ممکن است در رده‌های بالاتر لپ‌تاپ‌های اچ‌پی شاهد نرخ نوسازی بالاتری نسبت به سرفیس‌ها باشید که باتوجه‌به نیاز شما مشخص می‌شود که نمایشگر اچ‌پی مناسب است یا سرفیس.

مقایسه سخت افزار لپ تاپ مایکروسافت با اچ پی

اچ‌پی لپ‌تاپ‌هایی در رده‌های مختلف اقتصادی، میان‌رده و پرچم‌دار تولید می‌کند که هر یک باتوجه‌به قیمتی که دارند، از سخت‌افزارهای مختلفی بهره‌مند هستند. مسلماً یک لپ‌تاپ اقتصادی اچ‌پی سخت‌افزار قدرتمندی مانند مدل‌های پرچم‌دار آن ندارد؛ همچنین قادر به رقابت با لپ‌تاپ‌های سرفیس مایکروسافت نیز نخواهد بود.

بااین‌حال HP گزینه‌های مختلفی را پیش روی شما قرار می‌دهد که می‌توانید باتوجه‌به نیاز و بودجه‌ای که در نظر دارید نسبت به خرید اقدام کنید. مایکروسافت برخلاف اچ پی، تمامی سرفیس‌های خود را با سخت‌افزارهای بالارده عرضه می‌کند؛ بنابراین با محدودیت انتخاب مواجه خواهید شد.

از سویی دیگر، اچ‌پی لپ‌تاپ‌های خود را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که می‌توانید سخت‌افزار آن را ارتقا دهید؛ برای مثال می‌توانید در ابتدا باتوجه‌به این موضوع که بودجه کمی در اختیار دارید، نسبت به خرید یک لپ‌تاپ 8 گیگابایتی اقدام کنید و بعدها رم را به 16 گیگابایت ارتقا دهید. اما سخت‌افزار سرفیس‌های مایکروسافت را نمی‌توان ارتقا داد.

مقایسه قیمت لپ تاپ مایکروسافت با اچ پی

همان‌طور که در بالا توضیح داده شد، لپ‌تاپ‌های اچ‌پی در بازه‌های قیمتی متفاوت تولید می‌شوند که شامل اقتصادی، میان‌رده و پرچم‌دار است. باتوجه‌به این موضوع که سخت‌افزار و کیفیت ساخت در هر کدام از این گروه‌ها متفاوت است، قیمت نهایی برای فروش نیز متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید با توجه با بودجه‌ای که در نظر دارید یکی از این لپ‌تاپ‌ها را خریداری کنید.

مایکروسافت سیاست دیگری در پیش گرفته که منجر به بالارفتن قیمت تمامی سرفیس‌های این کمپانی شده است. مایکروسافت سرفیس‌های خود را با سخت‌افزاری بالارده تولید می‌کند که در نتیجه قیمت نهایی برای فروش نیز بالا می‌رود. هیچ گزینه اقتصادی برای سرفیس‌های مایکروسافت وجود ندارد و خرید آن مستلزم پرداخت هزینه بالا است.

سخن آخر

در این مقایسه لپ تاپ مایکروسافت با اچ پی دریافتیم که مایکروسافت و اچ‌پی هر دو لپ‌تاپ‌هایی باکیفیت ساخت بالا و عملکرد بسیار خوبی عرضه کرده‌اند. در هنگام خرید لپ‌تاپ باید دقت داشته باشید که چه فاکتورهایی برایتان اولویت دارد.

چنانچه طراح هستید و یا تصویرگر، سرفیس‌ها برای شما گزینه بهتری خواهد بود؛ اما اگر گیمر هستید و یا با نرم‌افزارهای مهندسی با گرافیک بالا سروکار دارید، مسلماً لپ‌تاپ‌های بالارده اچ‌پی گزینه بهتری برای شما است.

پرسش‌های متداول

لپ تاپ های سرفیس مایکروسافت برای انجام چه کارهایی مناسب است؟

اگر طراح لباس، طراح دکوراسیون و یا تصویرگر کتاب هستید، لپ‌تاپ‌های سرفیس مایکروسافت با توجه به نمایشگر لمسی و باکیفیت و پشتیبانی از قلم نوری، انتخاب بهتری خواهد بود.

مهم‌ترین ویژگی طراحی سرفیس استودیو چیست؟

یکی از ویژگی‌های سرفیس استودیو بهره‌مندی از یک لولای چرخان آهنربایی برای تغییر نحوه قرارگیری نمایشگر لپ‌تاپ است که به شما اجازه می‌دهد تا انتخاب کنید که می‌خواهید از Surface Laptop Studio به‌عنوان یک لپ‌تاپ استفاده کنید یا تبلت.

عملیات محاسباتی و پردازش گرافیکی لپ تاپ اچ پی Victus 15 بهتر است یا سرفیس استودیو مایکروسافت؟

با توجه به پردازنده نسل 12H‌ اینتل Core i5 و پردازنده گرافیکی مجزای انویدیا GeForce GTX 1650 که در لپ تاپ اچ پی استفاده شده، می‌توان گفت لپ تاپ گیمینگ این کمپانی عملکرد بهتری دارد.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.