آموزش ورود به اینستاگرام بدون نصب برنامه


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

امروزه کمتر کسی را در سراسر دنیا مشاهده می‌کنیم که با برنامه اینستاگرام آشنایی نداشته باشد؛ چرا که این اپلیکیشن به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای استفاده شخصی و حرفه‌ای شناخته می‌شود. همچنین اپلیکیشن آن برای گوشی‌های اندروید و iOS در دسترس کاربران قرار گرفته است که جهت ورود به برنامه می‌توانید از آن بهره ببرید. اگر می‌خواهید استوری‌های اینستاگرام را دانلود کنید می‌توانید مقاله آموزش دانلود استوری اینستاگرام را مطالعه کنید.

قیمت گوشی موبایل

برخی مواقع پیش می‌آید که به هر دلیلی قصد استفاده از اپلیکیشن این برنامه محبوب را ندارید و به روشی نیاز دارید که بدون نیاز به نصب برنامه وارد اینستاگرام شوید. از جمله روش های ورود به اینستاگرام بدون نصب این است که از وب اپلیکیشن آن استفاده کنید. به همین منظور اگر شخصی هستید که قصد ورود به اینستاگرام بدون برنامه را دارید این مقاله مناسب شما خواهد بود.

آموزش ورود به اینستاگرام بدون نصب برنامه

همان‌طور که احتمالا می‌دانید اینستاگرام که متعلق به کمپانی متا (Meta) است، در فوریه سال 2013 نسخه وب اپلیکیشن خود را تحت عنوان Your Instagram Feed on the Web منتشر کرد که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کرد تا از طریق کامپیوتر تنها عکس‌های یکدیگر را مشاهده کنند؛ اما از سال 2017 تاکنون اینستاگرام در حال به‌روز رسانی نسخه وب اپلیکیشن خود است به‌طوری که در حال حاضر می‌توانید هر آنچه که با نرم‌افزار آن قابل‌انجام است را با نسخه وب نیز انجام دهید. در ادامه با توضیحات جامع درباره ورود به اینستاگرام بدون نصب برنامه همراه شما خواهیم بود.

آموزش ورود به اینستاگرام بدون نصب برنامه

نحوه ورود به اینستاگرام بدون نصب برنامه

اگر اکانت اینستاگرام شخصی خود را دارید می‌توانید از هر دستگاهی مانند گوشی، تبلت یا کامپیوتر وارد حساب خود شوید. تنها کاری که نیاز است انجام دهید وارد کردن اطلاعات حساب خود نظیر نام کاربری، رمز عبور، شماره‌تلفن و ایمیل مربوط به خود است. البته از طریق حساب فیس‌بوک نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

نحوه ورود به اینستاگرام بدون نصب برنامه

وارد کردن سایت Instagram.com در مرورگر وب، راهی است که قادر هستید تا ورود به اینستاگرام بدون نصب برنامه را انجام دهید. در صفحه پیش رویتان نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید و دکمه Log In را فشار دهید. اگر اطلاعات ورود خود را فراموش کرده‌اید، جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که اینستاگرام برای ریست کردن پسورد برای شما در نظر گرفته که می‌توانید از طریق آن‌ها اقدام کنید.

قابلیت های استفاده از اینستاگرام بدون نصب برنامه

زمانی که به صورت وب وارد برنامه اینستاگرام می‌شوید با همان محیط آشنا اما در اندازه‌ای بزرگ‌تر روبه‌رو خواهید شد که به‌صورت دو ستونی طراحی شده و یک نوار ابزار در بالای آن قرار گرفته است. با استفاده از آن قادر به مشاهده پست‌های صفحه اصلی خواهید بود که می‌توانید آن را اسکرول کنید، پست‌های اسلایدی یا ویدئوها را تماشا کنید و در صورت نیاز آن‌ها لایک کنید و کامنت بگذارید.

قابلیت های استفاده از اینستاگرام بدون نصب برنامه

در مجموع می‌توان گفت اکثر کارهایی که با استفاده از برنامه اینستاگرام قابل‌انجام است با نسخه وب آن هم قابل‌انجام خواهد بود. برای مثال با ورود به بخش اکسپلور امکان مشاهده پست‌های پرطرفدار وجود دارد یا حتی قادر به دیدن درخواست‌های فالو یا نوتیفیکیشن‌ها خواهید بود.

استوری‌های مربوطه هم در سمت راست صفحه وجود دارد که برای مشاهده می‌توانید رو پروفایل موردنظر ضربه بزنید که به‌صورت خودکار نیز استوری‌های بعدی به نمایش در خواهد آمد. لازم به ذکر است که اگر قصد تماشای لایو زنده‌ای را دارید بهتر است از وب سایت اینستاگرام استفاده کنید؛ به این دلیل که علاوه بر بزرگتر بودن صفحه نمایش، قسمت نظرات به‌جای کنار ویدئو در بخش جداگانه‌ای نمایش داده می‌شود که به جذابیت آن می‌افزاید.

ورود به اینستاگرام بدون اکانت

اگر شخصی هستید که اکثر وقت خود را پای سیستم می‌گذرانید ممکن است این فکر در ذهن شما نقش ببندد که بخواهید از طریق مرورگر کامپیوتر خود به اینستاگرام دسترسی داشته باشید. در حال حاضر تنها روشی که می‌توانید از طریق آن بدون نصب برنامه به این شبکه محبوب دسترسی داشته باشید، نسخه وب اپلیکیشن آن است.

ورود به اینستاگرام بدون اکانت

اینستاوب هم مانند اپلیکیشن اینستاگرام اکثر قابلیت‌هایی که نرم‌افزار آن دارا است را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ به این صورت که می‌توانید عکس و استوری بگذارید، پست‌های دوستان خود را دیده و با آن‌ها صحبت کنید. جالب است بدانید که برای مشاهده پیج‌های پابلیک نیاز به داشتن اکانت وجود ندارد و شما قادر هستید تا بدون اکانت وارد حساب اینستاگرام شوید.

هنگامی که از طریق سایت رسمی قصد ورود به اینستاگرام را داشته باشید، به‌طورقطع از شما اطلاعات ورود به اکانت نظیر نام کاربری و رمز عبور خواسته می‌شود؛ اما باید بدانید زمانی که نام کاربری پیج موردنظرتان را دقیق بدانید، در صورتی که صفحه آن عمومی باشد می‌توانید به‌راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

تنها کاری که نیاز است برای آن انجام دهید این است که وارد مرورگر شده و کنار URL وب سایت اینستاگرام نام کاربری صفحه موردنظر را به‌صورت www.instagram.com/username تایپ کنید و روی Enter بزنید. در نهایت نیز صفحه موردنظر به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید آن را مرور کنید. اگر می‌خواهید افزایش فالور داشته باشید، می‌توانید مقاله آموزش روش های افزایش فالوور در اینستاگرام 2023 را مطالعه کنید.

ورود به اینستاگرام بدون نصب برنامه از طریق اپلیکیشن Imginn

اگر قصد مشاهده محتواهای پیج‌های عمومی را دارید اما نمی‌خواهید از برنامه اینستاگرام استفاده کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از برنامه Imginn خواهد بود. با استفاده از این نرم‌افزار به‌راحتی قادر به جستجوی پروفایل‌های اینستاگرام و مشاهده پست‌ها و استوری‌ها خواهید بود. همچنین این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا به‌راحتی نسبت به دانلود استوری‌ها، پست‌ها و تصاویر پروفایل اینستاگرام اقدام کنند.

ورود به اینستاگرام بدون نصب برنامه از طریق اپلیکیشن Imginn

از مزیت‌های Imginn می‌توان به رایگان بودن این سرویس اشاره کرد. افزون بر این برای استفاده از آن می‌توانید مطابق دستور زیر پیش بروید:

1. مرورگر خود را در دستگاه موردنظرتان باز کنید و لینک Imginn.com را جستجو کنید.

2. با باز شدن صفحه اصلی وب‌سایت، کادری پیش رویتان قرار می‌گیرد که قادر به وارد کردن نام کاربری صفحه موردنظرتان خواهید بود.

3. پس از باز کردن پیج اینستاگرام مدنظرتان قادر به مشاهده و دانلود پست و استوری‌های مربوط به آن خواهید بود.

ورود به اینستاگرام از طریق برنامه Fullinsta.photo

استفاده از برنامه Fullinsta.photo  یکی دیگر از روش‌های ورود به اینستاگرام بدون نصب برنامه است. برای استفاده از این برنامه، به اپلیکیشن دیگری نیاز ندارید و با نصب آن می‌توانید از اینستاگرام بازدید کنید. با برنامه Fullinsta.photo می‌توان به مدیریت اکانت اینستاگرام و هشتگ‌ها پرداخت.

برنامه Fullinsta.photo

ورود به اینستاگرام از طریق سایت gramhir.com

 gramhir.com یک سایت رایگان است که با استفاده از آن می‌‌توانید بدون نصب برنامه وارد اینستاگرام شوید. این سایت خدماتش را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد و از این جهت نیازی به نصب برنامه ندارید. در این روش وارد سایت gramhir.com می‌شود و اسم پیج مربوطه را در قسمت Username سرچ می‌کنید.

gramhir.com

سخن آخر

در این مطلب به آموزش ورود به اینستاگرام بدون نصب برنامه پرداختیم و درباره ورود به اینستاگرام بدون اکانت به‌صورت جامع با شما سخن گفتیم. پیش از این دیگر لازم نیست نگران استفاده از اکانت خود و ورود به اینستاگرام بدون نصب برنامه باشید؛ چرا که طبق گفته‌ها تمامی کارهایی که با استفاده از اپلیکیشن این شبکه محبوب قابل‌انجام است از طریق نسخه وب نیز در دسترس کاربران وجود دارد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشید اطلاعات لازم را در این باره کسب کنید. شما از چه روشی برای ورود به اینستاگرام استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذرید.

پرسش‌های متداول

آیا امکان ورود به اینستا بدون نصب برنامه وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت اینستاگرام وارد حساب کاربری خود شوید و از امکانات آن بهره ببرید.

آیا بدون اکانت می‌توان وارد اینستاگرام شد؟

بله. در مقاله فوق به‌صورت جامع درباره ورود به اینستاگرام بدون اکانت توضیح داده شد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

ورود به اینستاگرام بدون حساب کاربری به جز وب سایت راه دیگری دارد؟

بله. شما می‌توانید با ورود به سایت Imginn به‌راحتی و بدون اینکه وارد سایت اینستاگرام شوید پست و استوری پیج پابلیک موردنظر خود را مشاهده و نسبت به دانلود آن‌ها اقدام کنید.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.