آموزش دانلود استوری اینستاگرام


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img
استوری اینستاگرام یکی از قابلیت‌های محبوب و سرگرم کننده اینستاگرام برای به اشتراک گذاری عکس و ویدیوهای و تعامل با کاربران دیگر است. در استوری اینستاگرام می‌توان پست‌های کوتاه و موقتی به شکل عکس، فیلم یا ترکیبی از هر دو هستند را تا 24 ساعت با سایر کاربران به اشتراک گذاشت.

گاهی اوقات ممکن است در حین مشاهده استوری با یک استوری کاربردی و مهم دست پیدا کنید و بخواهید آن را دانلود کنید؛ اما متأسفانه اینستاگرام دارای قابلیت دانلود استوری نیست. برای دانلود استوری اینستاگرام روش‌ها و برنامه‌های زیادی وجود دارد؛ در ادامه با ما همراه باشید تا به آموزش دانلود استوری اینستاگرام بپردازیم و برنامه‌های کاربردی دانلود استوری اینستاگرام را به شما معرفی کنیم. 

خرید گوشی موبایل

معرفی بهترین برنامه دانلود استوری اینستاگرام

یکی از آسان‌ترین روش‌های دانلود استوری اینستاگرام، استفاده از برنامه های دانلود استوری است. این برنامه‌ها به طور اختصاصی برای دانلود استوری اینستاگرام طراحی شده‌اند و روند دانلود را ساده و سریع می‌کنند. علاوه بر موارد گفته شده، برخی از برنامه‌ها دارای ویژگی‌های اضافی مانند امکان دانلود استوری‌ها با وضوح بالا یا ذخیره آن‌ها در فرمت‌های مختلف هستند. از بهترین برنامه های دانلود استوری اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. برنامه StorySaver

اپلیکیشن StorytSaver یک ابزار آنلاین فوق‌العاده برای دانلود استوری اینستاگرام است. این برنامه با رابط کاربر پسند خود، راه مناسبی برای ذخیره استوری‌ها بدون نیاز به نصب برنامه‌های اضافی برای کاربر فراهم می‌کند. شما می‌توانید به سادگی و تنها با وارد کردن نام کاربری یا URL نمایه، با سرعت به استوری‌های اینستاگرامی دسترسی داشته باشید و از حساب‌های عمومی و خصوصی به دانلود استوری بپردازید.

برنامه StorySaver

2. برنامه QuickSave

برنامه QuickSave یکی دیگر از برنامه‌های محبوب برای دانلود استوری اینستاگرام است. این برنامه دارای رابط کاربری بسیار ساده است که به واسطه آن می‌توان تنها با چند کلیک و بسیار سریع، استوری اینستاگرام را دانلود کرد. این برنامه نیز به شما امکان می‌دهد استوری‌ها را از حساب‌های عمومی و خصوصی دانلود کنید و هیچ محدودیتی برای کاربر قائل نمی‌شود. علاوه بر دانلود استوری، برنامه QuickSave دارای ویژگی‌های دیگری مانند ارسال و اشتراک‌گذاری محتوای دانلود شده با سایر کاربران است.

برنامه  QuickSave

3. برنامه InstaSave

برنامه InstaSave یک برنامه کامل و فوق‌العاده برای دانلود استوری اینستاگرام است. InstaSave با رابط کاربر پسند خود به کاربر امکان می‌دهد به راحتی استوری‌ها، عکس‌ها و ویدیوها را از اینستاگرام ذخیره کنید. علاوه بر این ویژگی‌ها، InstaSave شامل یک پخش کننده رسانه داخلی است که به شما امکان می‌دهد محتوای دانلود شده را مستقیماً در این بخش مشاهده کنید. 

برنامه InstaSave

چرا نباید از اپلیکیشن‌ها برای دانلود استوری اینستاگرام استفاده کرد؟

در حالی که استفاده از برنامه‌های دانلود استوری اینستاگرام می‌تواند سریع و آسان باشد، با این وجود این برنامه‌ها گاهی محدودیت‌هایی را اعمال می‌کند که این محدودیت‌ها می‌تواند برای کاربران آزاردهنده باشد. برای مثال برخی از اپلیکیشن‌های دانلود استوری اینستاگرام محدودیت‌های دانلود روزانه را اعمال می‌کنند یا حتی ممکن است تنها اجازه دانلود از پروفایل‌های عمومی را به کاربر بدهند. گاهی اوقات نیز ممکن است برای استفاده از برخی از ویژگی‌های پیشرفته نیاز به خرید نسخه پریمیوم برنامه باشد.

معرفی ابزارهای آنلاین برای دانلود استوری اینستاگرام

یکی دیگر از روش‌های بسیار کاربردی برای دانلود استوری اینستاگرام، استفاده از ابزارهای آنلاین است. ابزارهای مبتنی بر وب برای دانلود استوری روش بسیار سریع و بدون نیاز به نصب برنامه است. به طور کلی استفاده از ابزارهای آنلاین برای دانلود استوری اینستاگرام مزایای زیادی دارد؛ برای مثال با این ابزارها دیگر نیاز نیست دستگاه خود را با برنامه‌های اضافی شلوغ کنید؛ زیرا این ابزارها مبتنی بر وب هستند و از طریق مرورگرها قابل دسترسی هستند. همچنین ابزارهای آنلاین اغلب بدون توجه به سیستم عامل، با دستگاه‌های مختلفی از جمله تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌ها سازگار هستند. از بهترین ابزارهای آنلاین دانلود استوری اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

1. استفاده از ابزار Save From Web 

ابزار Save From Web یکی از ابزارهای آنلاین محبوب و قابل اعتماد برای دانلود استوری اینستاگرام است. این ابزار در واقع یک پلتفرم ساده و کاربر پسند برای ضبط و ذخیره استوری‌های اینستاگرامی بدون نیاز به نصب برنامه‌های اضافی برای کاربر فراهم می‌کند. برای استفاده از Save From Web تنها لازم است URL پروفایل اینستاگرام را در ابزار وارد کرده و دستورالعمل‌های ارائه شده را دنبال کنید تا استوری به آسانی دانلود شود. این ابزار از دانلود استوری‌های حساب‌های عمومی و خصوصی پشتیبانی می‌کند و برای استفاده از این خصوصیات لازم به پرداخت هزینه نخواهید داشت.

2. ابزار StoriesIG

StoriesIG یکی دیگر از ابزارهای آنلاین امن برای دانلود استوری اینستاگرام است که به شما امکان می‌دهد استوری اینستاگرام را به سرعت و راحتی دانلود کنید. برای استفاده از StoriesIG تنها لازم است نام کاربری اکانت اینستاگرامی که می‌خواهید استوری را از آن دانلود کنید وارد کنید. پس از جستجو و ورود به حساب کاربری، روی Stories کلیک کنید و استوری مورد نظر را برای دانلود انتخاب کنید. البته، اگر پروفایل بیش از یک استوری منتشر کرده باشید، یک لیست از استوری‌ها به نمایش در می‌آید که شما می‌توانید استوری مورد نظر را انتخاب و آن را دانلود کنید.

ابزار StoriesIG

3. ابزار EmbedStories

یکی از ابزارهای متفاوت برای دانلود استوری اینستاگرامی، ابزار آنلاین EmbedStories است. به کمک این ابزار کاربران می‌توانند استوری‌های اینستاگرام را دانلود کرده و آن را در یک وب سایت ورد پرسی قرار دهید. علاوه بر این، کاربران می‌توانند عکس‌ها، ویدیوها یا حتی استوری‌های Pinterest Pin را در این ابزار آپلود کنند.

چرا نباید از ابزارهای آنلاین دانلود اینستاگرام استفاده کرد؟

تمامی ابزارهای معرفی شده می‌تواند روش مناسبی برای دانلود استوری اینستاگرامی به حساب بیاید؛ با این حال استفاده از این ابزارها نیز محدودیت‌هایی برای کاربران اعمال می‌کند که می‌تواند آزاردهنده باشد. یکی از محدودیت‌های ابزارهای آنلاین این است که نمی‌توان با آن‌ها استوری‌های هایلایت شده را دانلود کرد. علاوه بر این، ابزارهای آنلاین ممکن است در زمان‌های مختلف عملکرد خود را تغییر دهند یا حتی در طول زمان در دسترس نباشند.

معرفی سایر روش های دانلود اینستاگرام

علاوه بر استفاده از اپلیکیشن‌ها و ابزارهای آنلاین، روش‌های دیگری هستند که به کمک آن‌ها می‌توان استوری اینستاگرام را دانلود کرد؛ از کاربردی‌ترین این روش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضبط استوری اینستاگرام با اسکرین رکوردر

یکی از ساده‌ترین روش‌های دانلود استوری اینستاگرام، ضبط استوری به کمک اسکرین رکوردر گوشی هوشمند است. با این روش دیگر شما نیاز به هیچ برنامه اضافی یا ابزار آنلاین نخواهید داشت. برای ضبط استوری اینستاگرام درگوشی‌های آیفون می‌توانید با فعال‌سازی قابلیت Screen Recorder در قسمت Control Center به این ویژگی به راحتی دسترسی پیدا کنید و محتواهای تصویری را به راحتی ضبط کنید. 

اسکرین رکوردر

در دستگاه‌های اندرویدی هم شما می‌توانید با استفاده از پنل تنظیمات سریع و انتخاب گزینه Screen Recorder استوری اینستاگرام را ضبط کنید. در صورتی که گوشی شما مجهز به قابلیت ضبط صفحه نمایش داخلی نبود، می‌توانید برنامه ضبط صفحه نمایش را در گوگل پلی پیدا و دانلود کنید. اگر شما قصد دارید استوری اینستاگرام را در کامپیوتر ضبط کنید، باید بگویم رایانه‌های Windows و Mac هر دو دارای قابلیت ضبط صفحه نمایش داخلی هستند. شما می‌توانید به کمک برنامه‌های Xbox Game Bar یا Snipping Tool در ویندوز استفاده کنید. در Mac نیز شما می‌توانید به کمک برنامه‌های QuickTime Player ، OBS Studio ، ScreenFlow استوری اینستاگرام را به راحتی ضبط کنید.

سخن آخر

در مقاله آموزش دانلود استوری اینستاگرام سه روش مختلف برای دانلود استوری اینستاگرام که شامل استفاده از برنامه‌های دانلود استوری اینستاگرام، استفاده از ابزارهای آنلاین، و گرفتن اسکرین‌شات یا ضبط صفحه است را معرفی کردیم. علاوه بر این ما مزایا، روش‌های استفاده و محدودیت‌های احتمالی هر یک از روش‌ها را مورد بحث قرار دادیم.

پرسش‌های متداول

بهترین برنامه دانلودر استوری اینستاگرام کدام است؟

برنامه InstaSave یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه دانلود استوری است که به شما امکان می‌دهد محتوای رسانه‌های اجتماعی مانند پست‌ها و استوری‌ها را به سرعت دانلود و حتی آن‌ها را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

آیا دانلود استوری اینستاگرام رایگان است؟

اکثر روش‌ها و اپلیکیشن‌های معرفی شده در این مقاله رایگان هستند و برای دانلود استوری به کمک آن‌ها نیاز به هیچ پرداخت هزینه‌ای نیست.

ویدیوها و عکس‌های استوری اینستاگرام هنگام دانلود کجا ذخیره می‌شوند؟

معمولاً فایل‌های ویدیویی دانلود شده در پوشه " Downloads " گوشی‌های هوشمند ذخیره می‌شوند.
 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.