معرفی روش دانلود ریلز اینستاگرام


زهرا آریایی
نظرات 0
content-main-img
در این مقاله بهترین روش‌های دانلود ریلز از اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم و طرز کار با هر یک از آن‌ها را شرح می‌دهیم.

بهترین روش دانلود ریلز در اینستاگرام چیست؟ اینستاگرام یکی از پلتفرم‌هایی است که امروزه طرفداران زیادی از سراسر جهان دارد. این پلتفرم در طی آپدیت‌های مختلف، امکانات و ویژگی‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یکی از امکاناتی که طرفداران زیادی دارد و باعث جذابیت بیشتر این شبکه اجتماعی شده، ریلز اینستاگرام است. ریلز شامل یک ویدیوی حداکثر 60 ثانیه‌ای است که امکانات ویرایشی فیلم متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بسیاری از افراد به ذخیره این ویدیوها نیاز دارند و به دنبال راهی برای دانلود آن‌ها هستند. در ادامه این مقاله به روش‌های مختلف دانلود ریلز اینستاگرام می‌پردازیم.

قیمت گوشی موبایل

برنامه‌های دانلود ریلز اینستاگرام برای ایفون و گوشی‌های اندروید

بهترین و راحت‌ترین راه برای اینکه ریلزهای مورد علاقه خود را در تلگرام و واتس‌اپ با دوستانتان به اشتراک بگذارید، دانلود آن‌ها به صورت مستقیم در گوشی موبایل است. بسیاری از برنامه‌های دانلودکننده ریلز اینستاگرام هم روی آیفون و هم روی اندروید قابل اجرا هستند.
برنامه‌های دانلود ریلز اینستاگرام شامل موارد زیر می‌شود.

1. برنامه Snaptube

اولین برنامه‌ای که برای دانلود ریلز اندروید به شما پیشنهاد می‌کنیم، Snaptube است که برای دانلود موسیقی و ویدیو در شبکه‌های اجتماعی مناسب است. با استفاده از این برنامه می‌توانید استوری، ریلز، پست و موسیقی‌های اینستاگرام را به‌راحتی دانلود کنید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که درباره این برنامه وجود دارد، امکان انتخاب ویدیو با کیفیت بالا و فرمت‌های متنوع است. علاوه بر آن، با این برنامه می‌توانید چند ویدیو و عکس را به صورت همزمان دانلود کنید.

مزایای برنامه Snaptube

  • رابط کاربری ساده
  • ذخیره مستقیم استوری و ریلز در گالری

معایب برنامه Snaptube

  • عدم موجود بودن در Google Play
  • وجود برخی از تبلیغات در برنامه

روش دانلود از اینستاگرام

2. برنامه Storysaver

استفاده از برنامه Storysaver مدل دیگری از روش دانلود کلیپ از اینستاگرام است که برای دانلود استوری، پست، ریلز، ویدیو و عکس‌های اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این برنامه می‌توانید محتوای صفحه اینستاگرام خودتان یا هر شخص دیگری را دانلود کنید. همه استوری، پست و فیلم‌ها با فرمت‌ها و کیفیت‌های متنوع در این برنامه در دسترس و قابل دانلود هستند. به این ترتیب می‌توانید ویدیوهای دانلودشده را دوباره پخش یا برای دیگران ارسال کنید.

مزایای برنامه Storysaver

  • طراحی‌‌شده برای اینستاگرام
  • فرایند ساده دانلود استوری و ریلز اینستاگرام

معایب برنامه Storysaver

  • نمایش تبلیغات زیاد
  • اختلال در بارگیری برنامه

دانلود ریلز اینستاگرام

3. برنامه Reels Downloader Story Saver

یکی از راحت‌ترین انواع روش دانلود ریلز اینستاگرام با برنامه، استفاده از برنامه Reels Downloder Story Saver است که برای شما امکانی فراهم می‌کند تا به صورت رایگان عکس و فیلم دانلود کنید. برای اینکه ریلز مورد نظرتان را دانلود کنید، باید ابتدا URL آن را کپی و در برنامه جای‌گذاری کنید. انواع فیلم، عکس و فیلم با استفاده از این برنامه به‌راحتی ذخیره می‌شود. با این برنامه می‌توانید چندین عکس و فیلم را به صورت همزمان دانلود کنید تا در استفاده از زمان هم صرفه‌جویی شود.

مزایای برنامه Reels Downloader Story Saver

  • دانلود سریع و راحت استوری و ریلز اینستاگرام
  • دانلود عکس و ریلز با بهترین کیفیت

معایب برنامه Reels Downloader Story Saver

  • مشکل اجرای برنامه
  • سرعت کم اجرای برنامه

دانلود ریلز

4. برنامه Saveinsta یا Savevideos

یکی دیگر از برنامه‌هایی که برای دانلود ریلز به شما پیشنهاد می‌کنیم، Saveinsta یا SaveVideos است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با این برنامه می‌توانید عکس و ریلزها را از اینستاگرام و تیک‌تاک دانلود کنید. برنامه Saveinsta می‌تواند گزینه‌های مختلفی برای کیفیت کلیپ از 360P تا کیفیت اصلی ویدیو برای شما ارائه کند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که درباره این برنامه وجود دارد، این است که با وجود نسخه وبی که دارد، می‌توانید در رایانه شخصی و تبلت هم از آن استفاده کنید.

مزایای برنامه Saveinsta

  • ارائه بهترین کیفیت فیلم و عکس
  • مدیریت راحت فیلم و عکس در برنامه

معایب برنامه Saveinsta

  • نمایش تبلیغات زیاد
  • وجود باگ‌ها و خرابی‌ها

دانلود ریلز

5. برنامه Reels Videos Downloader

یکی دیگر از انواع روش دانلود از اینستاگرام، استفاده از برنامه Reels Videos Downloader است که ریلزهای اینستاگرام را با حجم‌های مختلف دانلود می‌کند. با این برنامه می‌توانید حتی Statusهای موجود در واتس‌اپ را هم در گالری خود ذخیره کنید.

مزایای برنامه Reels Videos Downloader

  • رابط کاربری ساده
  • دسترسی راحت در Play Store

معایب برنامه Reels Videos Downloader

  • تبلیغات زیاد در برنامه
  • مشکل در دانلود برنامه

دانلود ریلز اینستاگرام

دانلود ریلز اینستاگرام در دسکتاپ (باصدا)

بسیاری از کاربران اینستاگرام، از طریق دسکتاپ و رایانه شخصی خود وارد اینستاگرام می‌شوند و از آن استفاده می‌کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، روش‌هایی برای دانلود ریلز از سایت اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

1. استفاده از EseUS Video Downloader در ویندوز و مک

در اولین روش باید شما را با EaseUS Video Downloder آشنا کنیم که یک دانلودکننده سبک و راحت با رابط کاربری عالی است. با استفاده از این برنامه می‌توانید همه محتواهای مورد نظرتان را از سایت‌های ویدیویی و صوتی مثل YouTube، Instagram، Twitter، Dailymotion، Vimeo و Myspace دانلود کنید. مهم‌ترین مزیت استفاده از این برنامه این است که می‌توانید ریلزها را با صدا دانلود کنید. به طور کلی این برنامه می‌تواند در جهت دانلود انواع ریلز اینستاگرام، نیازهای شما را برآورده کند. برای اینکه از طریق برنامه EseUS Video Downloader دانلود ریلز اینستاگرام را انجام دهید، باید مراحل زیر را پیش بگیرید.

روش دانلود ریلز اینستاگرام

مرحله اول

ابتدا باید پس از باز کردن برنامه EseUS Video Downloader در صفحه اصلی، روی دکمه افزودن URLها کلیک کنید.

روش دانلود از اینستاگرام

مرحله دوم

در این مرحله، URL پست و حلقه‌های اینستاگرام را در جای مورد نظر جای‌گذاری کنید. پس از اینکه همه URLها را اضافه کردید روی دکمه تایید (Confirm) کلیک کنید.

روش دانلود از اینستاگرام

مرحله سوم

در نهایت، برنامه EseUS Video Downloder تجزیه و تحلیل URLهای شما را شروع می‌کند. در ادامه این فرایند یک پنجره دانلود برای شما باز می‌شود که می‌توانید در آن فرمت و کیفیت ریلزها را برای دانلود انتخاب کنید.

روش دانلود از اینستاگرام

2. استفاده از Online Instagram Reels Downloder

دومین برنامه‌ای که برای دانلود در دسکتاپ به شما پیشنهاد می‌شود، برنامه Online Instagram Reels Downloder است که ریلزها را باصدا دانلود می‌کند. برای استفاده از این برنامه باید مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله اول

با هر مرورگری که در رایانه خود در اختیار دارید، برنامه Online Instagram Reels را دانلود کنید.

مرحله دوم

لینک ریلزی که قصد دانلود آن را دارید، کپی کنید.

مرحله سوم

در این مرحله باید لینک کپی‌شده را در در نوار جستجوی برنامه Online Instagram Reels Downloder قرار دهید و دکمه جستجو را انتخاب کنید.

مرحله چهارم

سپس روی دکمه دانلود کلیک کنید تا ریلز مورد نظر، در کامپیوتر شما ذخیره شود.

دانلود ریلز اینستاگرام در تلگرام

ریلز اینستاگرام یک ویدیوی کوتاه و جذاب است که حس خلاقیت، شوخ‌طبعی، استعداد و ذوق شما را در تولید محتوا نشان می‌دهد. از طرف دیگر، تلگرام یک پیام‌رسان امن و پرطرفدار است که با استفاده از امکانات و ربات‌های آن می‌توانید دانلود ریلز بدون برنامه دیگر را انجام دهید. شاید برای سوال برای شما مطرح شود که چرا باید از این روش دانلود از اینستاگرام استفاده کنید؟ در واقع تلگرام یک برنامه ساده و رایگان است که امنیت بالایی دارد و هر کسی از آن استفاده می‌کند. ربات‌ دانلود ریلز از سایت یکی از ربات‌هایی است که برای رفع نیازهای کاربر طراحی شده است. در این روش دانلود از اینستاگرام باید مراحل زیر را دانلود کنید.

روش دانلود از اینستاگرام

مرحله اول: لینک ریلز اینستاگرام را کپی کنید

اولین قدمی که باید بردارید، این است که لینک ریلز مورد نظرتان را کپی کنید. برای این کار ریلز مورد نظرتان را باز کنید و بعد روی نماد سه نقطه گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید و Copy Link را انتخاب کنید.

مرحله دوم: تلگرام را باز کنید و یک ربات پیدا کنید

در ادامه وارد تلگرام شوید و رباتی را پیدا کنید که بتواند دانلود ریلز اینستاگرام را برای شما انجام دهد. ربات‌های زیادی در تلگرام وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید ولی یکی از محبوب‌ترین آن‌ها با نام Instagram Ring Downloader گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. برای دسترسی به این ربات فقط کافی است که نام آن را در نوار جستجوی تلگرام بنویسید تا آن را برای شما پیدا کند. وقتی ربات را پیدا کردید، روی دکمه Start بزنید تا شروع به کار کند. در این قسمت هم می‌توانید روی نماد دانلود ضربه بزنید تا ویدیو در گوشی شما ذخیره شود و هم می‌توانید روی نماد اشتراک‌گذاری ضربه بزنید تا آن را برای دوستان خود بفرستید.

مرحله سوم: لینک ریلز اینستاگرام را وارد کنید تا دانلود شود

آخرین کاری که برای دانلود ریلز از طریق ربات تلگرام باید انجام دهید، کپی کردن لینک ریلز مورد نظر و قرار دادن آن در ربات تلگرام است. برای این کار باید لینک را در قسمت چت ربات قرار دهید و چند ثانیه صبر کنید. پس از چند ثانیه، ربات تلگرام لینک را پردازش می‌کند و فایل آن را برای شما می‌فرستد. پس از آن می‌توانید روی نماد دانلود ضربه بزنید تا ویدیو در دستگاه شما ذخیره شود یا نماد اشتراک‌گذاری را انتخاب کنید تا آن را برای دوستانتان بفرستید.

چگونه ریلز اینستاگرام را فعال کنیم؟

سوالی که برای برخی از کاربران پیش می‌آید این است که لینک ریلز اینستاگرام کجاست؟ به طور کلی برای اینکه به ریلز و آپلود آن دسترسی پیدا کنید، باید حتما اینستاگرام خود را به آخرین نسخه، آپدیت کنید. همیشه جدیدترین امکانات و قابلیت‌های یک برنامه، در آخرین نسخه از آن وجود دارد. برای اینکه یک ریلز بسازید، باید ابتدا روی + در صفحه اصلی ضربه بزنید و سپس گزینه Reels را از پایین صفحه انتخاب کنید تا به آپلود و امکانات مختلف آن دسترسی پیدا کنید.

سخن آخر

در این مقاله از کالاتیک به انواع روش دانلود از اینستاگرام و مراحل مختلف هر یک از آن روش‌ها پرداختیم. به صورت کلی برای هرکس با هر امکاناتی روشی برای دانلود ریلز از اینستاگرام وجود دارد. در صورت تمایل می‌توانید از صفحات دیگر یا صفحه خود، ریلز مورد نظرتان را به راحتی دانلود کنید. شما چه روش‌های دیگری برای دانلود ریلز از اینستاگرام می‌شناسید؟

پرسش‌های متداول

بهترین برنامه برای دانلود ریلز کدام است؟

پس از آزمایش چند برنامه مختلف به این نتیجه خواهید رسید که Snaptube بهترین برنامه برای این کار است.

چرا استفاده از تلگرام برای دانلود ریلز اینستاگرام گزینه مناسبی است؟

زیرا تلگرام یک برنامه امن و ساده است که هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.