بهترین آنفالویاب اینستاگرام + معرفی ۸ مدل


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
آیا دوست دارید بدانید که چه کسانی شما را در اینستاگرام آنفالو کرده‌اند؟ در این مقاله از کالاتیک همراه ما باشید تا شما را با بهترین برنامه های آنفالویاب اینستاگرام آشنا کنیم.

یکی از مشکلاتی که تمام کاربران اینستاگرام با آن مواجه هستند، کم شدن تعداد فالوورها در طول شبانه روز است. اما هنوز اینستاگرام این قابلیت را ندارد که کاربر بتواند به صورت مستقیم متوجه شود که چه کسی او را آنفالو کرده است. با این حال اپلیکیشن‌هایی وجود دارد که با نصب آن‌ها بتوانید آمار پیج اینستاگرام خود را داشته باشید و متوجه آنفالو کردن یا تعامل با کاربران در صفحه خود شوید.

قیمت گوشی موبایل

نصب بهترین آنفالویاب اینستاگرام روی گوشی به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی کاربرانی که شما را آنفالو کردند را شناسایی کرده و در مقابل شما هم آنها را آنفالو کنید. این موضوع برای کسانی که دارای پیج کاری هستند، می‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد؛ چرا که ریزش فالوورها ممکن است آسیبی جدی به کسب و کار فرد وارد کند. با بررسی میزان آنفالو شدن روزانه متوجه خواهید شد که باید محتواهایی با کیفیت بالاتر تولید کنید تا بتوانید کاربر را در پیج خود نگه دارید. به این صورت آنفالویاب‌های اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید آسان‌تر اکانت اینستاگرام خود را مدیریت کنید و از وضعیت فالوورهای خود مطلع شوید.

معرفی ۸ برنامه آنفالویاب اینستاگرام

در حال حاضر برنامه‌های آنفالویاب زیادی با امکانات و ویژگی‌های مختلف در دسترس کاربران قرار گرفته است. اما باید توجه کنید که از برنامه‌هایی استفاده کنید که معتبر و قابل اعتماد هستند و با استفاده کردن آن‌ها مشکلی برای پیج اینستاگرام شما ایجاد نخواهد شد. ما با معرفی بهترین برنامه های آنفالویاب اینستاگرام به شما کمک می‌کنیم تا با خیال راحت، از این برنامه‌ها در جهت یافتن آنفالو کنندگان پیج خود استفاده کنید.

۱- آنفالویاب Follow meter for Instagram

یکی از بهترین و محبوب‌ترین آنفالویاب‌هایی که با دانلود کردن آن متوجه می‌شوید که چه کسی شما را آنفالو کرده است، اپلیکیشن Followmeter for Instagram است. این برنامه از پرطرفدارترین آنفالویاب های اینستاگرام برای اندروید و آیفون است که دارای رابط کاربری جذاب و آسانی بوده و عملیات‌ها را با سرعتی استثنایی اجرا می‌کند.

 آنفالویاب Follow meter for Instagram

اپلیکیشن Follow meter علاوه بر معرفی پیج آنفالو کننده، به شما نشان می‌دهد که چه میزان محبوبیتی در اینستاگرام دارید و یا بیشترین تعامل‌ را از کدام کاربر دریافت کرده‌اید. بنابراین می‌توانید از طریق آنفالویاب Followmeter for Instagram، تمام فعالیت‌های خود را در اینستاگرام به صورت رایگان و سرعت بالا رصد کنید.

۲- آنفالویاب Unfollow for Instagram – Non followers & Fans

این اپلیکیشن یکی‌دیگر از بهترین برنامه های آنفالویاب اندروید و آیفون است که برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند تا به آسانی فالوورهای پیج اینستاگرام خود را مدیریت کنند. به این صورت می‌توانید برای یافتن افرادی که پیج شما را آنفالو کرده‌اند، روی این برنامه آنفالویاب حساب باز کنید.

آنفالویاب Unfollow for Instagram – Non followers & Fans علاوه بر یافتن آنفالو کنندگان، امکانات مختلف دیگری چون آنفالو کردن کاربران به صورت چندتایی یا مدیریت لیست سفید (لیستی از کاربران که قصد ندارید آن‌ها را آنفالو کنید) را در اختیار شما قرار می‌دهد.

۳- آنفالویاب Followers-Unfollowers

آنفالویاب دیگری که با ارائه امکانات متنوع در اختیار کاربران، می‌تواند در لیست بهترین آنفالویاب اینستاگرام رایگان قرار بگیرد، برنامه Followers-Unfollowers است. هنگامی که متوجه شدید تعداد فالوورهای پیج‌تان کاهش یافته است، می‌توانید با نصب این آنفالویاب اینستاگرام، پیج خود را رصد کنید و افرادی که شما را آنفالو کرده‌اند را بیابید.

آنفالویاب Followers-Unfollowers

از دیگر قابلیت‌های این آنفالویاب اینستاگرام برای آیفون و اندروید می‌توان به امکان نصب رایگان، امنیت بالا، امکان آنفالو کردن همزمان کاربران و سرعت بالا اشاره کرد. همچنین آنفالویاب Followers-Unfollowers به شما کمک می‌کند تا کاربرانی که تاکنون هیچ تعاملی با شما نداشته یا بیشترین تعامل را داشته‌اند را شناسایی کنید.

۴- آنفالویاب Unfollow Users

برنامه Unfollow Users یکی‌ دیگر از بهترین برنامه های آنفالویاب اندروید است که با برخورداری از امکانات کاربردی توانسته محبوبیت بالایی را در میان برنامه های آنفالویاب اینستاگرام کسب کند. یکی از قابلیت‌های کاربردی که از طریق آنفالویاب Unfollow Users می‌توانید فعالیت دنبال‌کنندگان پیج خود را بررسی کنید، شناسایی فالوورهای روح است. این گزینه به شما کمک می‌کند تا فالوورهایی که برای شما تاکنون کامنتی نگذاشته‌اند یا پستی را لایک نکرده‌اند را شناسایی کرده و بلاک کنید.

 آنفالویاب Unfollow Users

۵- آنفالویاب Simply Measured

اگر به دنبال یک برنامه آنفالویاب اینستاگرام با امکانات ویژه هستید، دانلود Simply Measured را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه به شما کمک می‌کند که در مدیریت پیج خود بهتر عمل کرده و پیج‌تان را از حضور فالوورهای فیک و روح پاکسازی کنید. همچنین با نصب برنامه Simply Measured متوجه خواهید شد که چه کسانی شما را در اینستاگرام آنفالو کرده‌اند تا شما هم به صورت متقابل آن ها را آنفالو کنید.

افزایش فالوورها، آگاه کردن شما از فعالیت سایر پیج‌ها و ارائه اطلاعات به صورت دسته‌بندی شده، از دیگر امکانات ارائه‌دهنده این برنامه است که تحلیل پیج و مدیریت آن را برای شما آسان‌تر خواهد کرد.

۶- آنفالویاب +Reports

یکی‌ دیگر از بهترین برنامه های آنفالویاب اینستاگرام برای آیفون و اندروید که از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می‌تواند از اطلاعات شخصی پیج شما به خوبی محافظت کند، برنامه +Reports است. هنگام ورود به اینستاگرام لازم است تا اطلاعاتی را در اختیار این اپلیکیشن قرار دهید که حفظ آن‌ها از وظایف این پلتفرم است.

حال ممکن است هنگام استفاده از برخی آنفالویاب‌های نامعتبر، امنیت پیج شما به خطر بیفتد. آنفالویاب +Reports این تضمین را به شما می‌دهد که از حریم خصوصی شما به خوبی محافظت کند و از این بابت هیچ مشکلی برای پیج شما به وجود نیاید.

آنفالویاب +Reports

یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد این ابزار قدرتمند که سبب محبوبیت آن در میان کاربران شده است، اطلاع‌رسانی آنفالو پیج با ارسال یک پیام است. به این معنی که هنگامی که یک کاربر شما را در اینستاگرام آنفالو می‌کند، +Reports به شما پیامی را در قالب این موضوع ارسال کرده و شما را از این موضوع مطلع خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های مهم آنفالویاب +Reports، امکان استفاده از آن برای چندین پیج اینستاگرام است. به این صورت که با این برنامه می‌توانید چندین پیج اینستاگرام خود را مدیریت کرده و با پیگیری فعالیت‌های فالو و آنفالو، پیج خود را بهبود ببخشید.

7- آنفالویاب Followers Insight – Analyzer for Instagram

یکی دیگر از ابزارهای قدرتمندی که به شما کمک می‌کند تا بتوانید افرادی که پیج اینستاگرام‌تان را آنفالو کرده‌اند را شناسایی کنید، برنامه آنفالویاب Followers Insight – Analyzer for Instagram است. با نصب این آنفالویاب حرفه‌ ای قادر هستید که تعامل با فالورهای خود را افزایش داده و در راستای بهبود استراتژی محتوا تلاش کنید. با نصب این آنفالویاب می‌توانید از امکانات ارائه‌دهنده آن که در قسمت زیر بیان شده استفاده کنید.

  • فالورهای خود را به طور کامل بررسی کنید.
  • فالورهای خود را دسته‌بندی کنید.
  • فالورهایی که شما را آنفالو کرده‌اند را حذف کنید.
  • فالورهایی که کمترین تعامل را با پست‌های شما دارند را شناسایی کنید.
  • گزارش‌های آماری از فعالیت فالورهای خود دریافت کنید.

نحوه استفاده از آنفالویاب Followers Insight – Analyzer for Instagram هم به این صورت است که ابتدا وارد حساب اینستاگرام خود شوید. سپس برنامه به صورت خودکار فالوورهای شما را اسکن می‌کند و در آخر نتیجه را در بخش فالورها به شما نمایش می‌دهد.

8- آنفالویاب Crowd Fire

 اگر به دنبال یک آنفالویاب حرفه‌ ای برای هر دو سیستم عامل اندروید و آیفون هستید، Crowd Fire را پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه علاوه بر شناسایی آنفالوورها، امکانات دیگری چون امکان یافتن فالوورهای نزدیک به شما از نظر مکانی، شناسایی کاربرانی که به شما فالو بک نداده‌اند، قابلیت استفاده برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS و بسیاری موارد دیگر را در اختیار شما قرار می‌د‌هد تا بتوانید به آسانی حساب اینستاگرام خود را مدیریت کرده و از فعالیت فالوورهای خود مطلع شوید.

 آنفالویاب Crowd Fire

سخن آخر

در این مقاله آموزشی از کالاتیک، لیستی از بهترین آنفالویاب اینستاگرام را در اختیار شما قرار دادیم تا بتوانید با نصب هر کدام از آن‌ها روی گوشی خود، آنفالو کنندگان پیج خود را شناسایی کنید. اکنون اگر صاحب یک پیج کاری هستید و کاهش تعداد فالوورها ممکن است به کسب و کارتان لطمه وارد کند، لازم است با تولید محتواهای باکیفیت از این اتفاق جلوگیری کنید.

بنظر شما در میان آنفالویاب های معرفی شده، کدام یک عملکرد بهتری دارند؟

پرسش های متداول

بهترین آنفالویاب اینستاگرام تحت وب کدام است؟

سایت ایران وب، یک سایت آنفالویاب آنلاین است که به کاربران خود بدون نصب برنامه خدمات بسیاری را عرضه می‌کند.

آیا ربات آنفالویاب اینستاگرام در تلگرام وجود دارد؟

ربات آنفالویاب اینستاگرام (@Unfollowinsta) و ربات انفالو یاب (@FoloweryabBot) از بهترین ربات های آنفالویاب اینستاگرام در تلگرام هستند.

بهترین آنفالویاب اینستاگرام برای آیفون کدام است؟

اپلیکیشن‌های Reports ، Reports for Followers ، Analyzer Plus و Followers Track Reports از بهترین آنفالویاب های اینستاگرام برای آیفون هستند.

خرید لوازم دیجیتال

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.