بهترین برنامه ادیت فیلم در اندروید و ios


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img
برای پیشرفت در شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب و اینستاگرام لازم است ویدیوهایی که در آن‌ها به اشتراک می‌گذاریم از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند. لازمه‌ی داشتن یک ویدیوی چشم‌نواز، داشتن یک ویرایشگر حرفه‌ای است. در این مقاله به معرفی بهترین برنامه ادیت فیلم با گوشی می‌پردازیم.

یوتیوب و اینستاگرام به عنوان پر مخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی تصویر محور شناخته شده‌اند. حتما متوجه شده‌اید که برای پیشرفت در این برنامه‌ها وجود محتوای تصویری خوب و با کیفیت ضروری است. در این مقاله به بررسی و ومعرفی بهنرین برنامه های ادیت فیلم در اندروید و  iosمی‌پردازیم تا با استفاده از آن بتوانید یک محتوای عالی بسازید. با ما همراه باشید.

1. برنامه LumaFusion بهترین اپلیکیشن ادیت فیلم با موبایل

  • پلتفرم: اندروید، iOS

برنامه لومافیوژن یک اپلیکیشن ادیت فیلم با گوشی است که از آن می‌توانید در گوشی و تبلت خود استفاده کنید. LumaFusion برنامه ای است که به راحتی می‌توانید از آن برای انجام هر نوع تغییراتی در ویدئو استفاده کنید. این برنامه، بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اندروید و iOS به شمار می‌آید که دارای رابط کاربری فوق العاده می‌باشد. شما از این برنامه می‌توانید به صورت پرتره استفاده کنید و اگر تمایل داشتید نیز می‌توانید گوشی موبایل خود را  بچرخانید. یکی از نکات قابل توجه در این برنامه این است که کارکردن با آن خیلی ساده است! هر تغییری که برروی ویدیو بخواهید اعمال کنید و یا یک فیلتر برروی ویدیو مورد نظر بخواهید بگذارید تنها با یک لمس ساده قابل انجام است. تنها مشکلی که این برنامه دارد پولی بودن آن است اما اگر با این قضیه مشکلی ندارید، LumaFusion می‌تواند گزینه مناسبی در لیست بهترین برنامه برای ادیت ویدیو باشد.

بهترین اپلیکیشن ادیت فیلم با گوشی

2. برنامه CapCut : بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اندروید و ایفون

  • پلتفرم: Android، iOS، Windows

اگر در اینستاگرام و یا تیک تاک فعال باشید حتما اسم اپلیکیشن کپ کات (CapCut) به گوشتان خورده است. باید بگوییم که تعریف‌هایی که از این برنامه اديت ويديو براي ايفون می‌‌کنند آنچنان هم بیراه نیست. قبل از هر چیزی باید بگوییم که اکثر ویژگی‌های این برنامه رایگان است، اما با این وجود چند ویژگی اختصاصی نیز وجود دارد که فقط در صورت تهیه اشتراک «Pro» آن فعال می‌شود. توجه داشته باشید که این اپلیکیشن ادیت فیلم، بدون خرید اشتراک پرو نیز کیفیت و کارایی فراوانی دارد. کپ کات رابط کاربری بسیار ساده و زیبایی دارد. متاسفانه از این برنامه تنها در جهت پرتره تلفن همراه خود استفاده کنید. کارکردن با این برنامه ادیت فیلم بسیار راحت است و از ویژگی‌هایی مانند قابلبت حذف پس زمینه و زیرنویس خودکار پشتیبانی می‌کند.
کپ کات جدای ازآیفون در پلتفرم‌های اندروید و ویندوز نیز قابل استفاده است و اگر کاربر تیک تاک نیز هستید، می‌توانید از ویژگی ادغام این دو برنامه بهره مند شوید.

کپ کات بهترین ادیت فیلم حرفه ای موبایل

3. برنامه Adobe Premiere Rush بهترین برنامه ادیت فیلم برای شبکه های اجتماعی

  • پلتفرم: Android، iOS، iPad، Windows، macOS

برنامه Adobe Premiere Rush در لیست بهترین برنامه اديت ويديو براي ايفون و اندروید مخصوص تازه کارها قرار می‌گیرد. این برنامه بسیاری از ابزارهایی که برای ویرایش یک ویدیو لازم دارید را در خودش جای داده است و استفاده از آن بسیار آسان می‌باشد. مهم‌ترین ویژگی این برنامه این است که در اکثر پلتفرم‌ها کار می‌کند و شما در انجام امور به بن بست بر نمی‌خورید.

اپلیکیشن ادیت ویدیو با گوشی

4. برنامه Videoleap: بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اندروید و ایفون

  • پلتفرم: Android، iOS، iPadOS

Videoleap یک برنامه ادیت فیلم با موبایل است که از ویژگی‌های هوش مصنوعی جذاب و متنوعی استفاده می‌کند. اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید، این اپلیکیشن تنها از حالت پرتره استفاده می‌کند و شما نمی‌توانید با آن در حالت چرخش عمودی استفاده کنید. اما در تبلت، شما می‌توانید هم در حالت افقی  و هم عمودی از آن استفاده کنید. در این اپلیکیشن ادیت فیلم، تقریبا کار کردن با همه چیز ساده است و از یک جدول زمانی برای کوتاه کردن، طولانی کردن و افزودن ویدیوها استفاده می‌کند. تنها مشکلی که به این برنام وارد می‌شود غیر رایگان بودن آن است و شما برای برخی از ویژگی‌ها باید هزینه‌ای پرداخت کنید.

 برنامه Videoleap

5. برنامه InShot: بهترین برنامه برای ادیت ویدیو

  • پلتفرم: Android، iOS

برنامه InShot، بهترین اپلیکیشن ادیت فیلم با موبایل است که از دیدن لیست ویژگی‌های رایگان آن متحیر می‌شوید. اگر از اینستاگرام استفاده کرده باشید، لیست بلند بالایی از کلیپ‌ها را دیده‌اید که از اینشات جهت ادیت استفاده کرده‌اند. همچنین پیج‌هایی جهت آموزش استفاده از این برنامه ادیت فیلم حرفه ای وجود دارند. اینشات رابط کاربری عالی با ابزارهای متنوعی دارد که استفاده از آن خیلی راحت و ساده است. درست است که برای برخی از ویژگی‌ها باید به نسخه پرو ارتقا دهید، اما بدون ارتقا نیز می‌توانید از یک ادیت حرفه‌ای بهره‌مند شوید. تنها نکته منفی نسخه عادی، وجود واترمارک اینشات است. برای از بین بردن واترمارک InShot بدون ارتقا به نسخه پرو نیز می‌توانید روی علامت ضربدر در گوشه واترمارک ضربه بزنید و پس از دیدن یک تبلیغ کوتاه واترمارک حذف خواهد شد.

برنامه InShot

6. برنامه KineMaster: برنامه اديت ويديو براي ايفون و اندروید

  • پلتفرم: Android، iOS

برنامه KineMaster نیز مانند دیگر برنامه‌های معرفی شده در این لیست، یک برنامه قدرتمند و همه‌کاره برای ویرایش ویدیو است. یکی از ویژگی‌های مثبت این برنامه، قابلیت خروجی گرفتن از ویدیو با کیفیت 4K به صورت رایگان است. در نسخه رایگان این برنامه، محدودیت‌های خیلی کمی جهت ویرایش یک ویدیو به صورت نرمال برای کلیپ‌های اینستاگرام و تیک تاک وجود دارد ولی خوب خرید اشتراک در آن نیز خالی از لطف نیست. در این برنامه گوشی برای ادیت فیلم، تنها ایراد نسخه رایگان وجود واترمارک است. اگر تازه‌کار هستید این برنامه می‌تواند به شما کمک بسیاری کند ولی اگر به صورت حرفه‌ای ادیت فیلم و ویدیو انجام می‌دهید، شاید بهتر باشد به سراغ دیگر برنامه‌ها بروید.

برنامه KineMaster

7. برنامه Stop Motion Studio Pro: بهترین اپلیکیشن ادیت فیلم با موبایل

  • پلتفرم: Android، iOS، macOS، Windows

برنامه استاپ موشن استدیو پرو، کمی با دیگر برنامه های معرفی شده در این لیست تفاوت دارد. در این برنامه می‌توانید انیمیشن‌ها و مدل‌های خود را زنده کنید! 
برنامه Stop Motion Studio Pro خیلی به فیلمسازی سنتی توجهی ندارد. در عوض می‌توانید با استفاده از دوربین داخلی، از اشیا عکسبرداری کنید و به آن‌ها جان ببخشید. ویژگی‌های خاص این اپلیکشن آن را به یک گزینه مناسب برای انیماتورها تبدیل کرده است. در هر صورت امتحان کردن این برنامه خالی از لطف نیست.

 برنامه Stop Motion Studio Pro

8. برنامه Wondershare Filmora برنامه ادیت فیلم با گوشی

  • پلتفرم: Android، iOS، macOS، Windows

اپلیکیشن فیلمورا یک برنامه ادیت فیلم برای آیفون و اندروید است که از آن در دیگر پلتفرم‌ها نیز می‌توانید استفاده کنید. اکثرا فیچرهای مورد نیاز برای یک ادیت خوب را دارد و استفاده از آن بسیار آسان است. همچنین نتیجه خوبی می‌توانید از آن دریافت کنید. این برنامه برای ادیت مبتدی و ساده فیلم‌ها و ویدیوها برای اینستاگرام و یوتیوب مناسب است و نمی‌توان انتظارات زیادی از آن جهت ادیت‌های فوق حرفه‌ای را داشت.

برنامه Wondershare Filmora

9. برنامه Apple iMovie: برنامه ادیت فیلم برای آیفون

  • پلتفرم: iOS، iPad، macOS Plan

این اپلیکیشن بر خلاف دیگر برنامه های ادیت فیلم با گوشی که در این لیست معرفی شد، تنها مختص به اپل است. این برنامه توسط خود اپل در سال 2010 ساخته شده و استفاده از آن بسیار ساده است. از نکات مثبت این برنامه می‌توان به رابط کاربری آسان و شیک و نبود تبلیغات آزار دهنده است. اگر در هنر ادیت فیلم تازه وارد هستید این برنامه برای شما مناسب است و برای ادیتورهای حرفه‌ای گزینه معقولی به شمار نمی‌آید.

مطلب داغ: تغییرات ios 18

برنامه Apple iMovie

10. برنامه Viva video: بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای

  • پلتفرم: Android، iOS

برنامه ویوا ویدیو، یک برنامه ادیت فیلم حرفه ای توسط گوشی تلفن همراه به شمار می‌آید که استفاده از آن تقریبا آسان است. این برنامه از ویژگی‌هایی مانند افزودن موسیقی، استیکر (برچسب) و متن به فیلم پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن ادیت فیلم حرفه ای تقریبا تمامی نیازهای شما در رابطه با ویرایش یک کلیپ جهت به اشتراک گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی را برطرف می‌کند. با این حال برای استفاده از برخی ویژگی‌ها باید اشتراک تهیه کنید.

برنامه Viva video

سخن آخر

در این مقاله به معرفی چند مورد از بهترین برنامه های ادیت فیلم حرفه ای برای اندروید و ایفون پرداختیم. امیدواریم با استفاده از آن‌ها به نتیجه مطلوب خود برسید و در شبکه‌های اجتماعی بدرخشید.

پرسش‌های متداول

1. بهترین برنامه ادیت فیلم رایگان کدام است؟

اگر از آیفون استفاده می‌کنید Apple iMovie یک اپلیکیشن ادیت فیلم رلیگان مناسب است و برای اندروید نیز CapCut را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

2. بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای کدام است؟

LumaFusion بهترین برنامه برای ادیت فیلم و ویدیو به صورت حرفه‌ای است که از آن در اندروید و iOS می‌توان استفاده کرد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.