معرفی بهترین اپلیکیشن های تغییر لوکیشن


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img
بهترین اپلیکیشن‌های تغییر لوکیشن که در این مطلب معرفی خواهد شد، دقیق‌ترین برنامه‌های موجود در فروشگاه گوگل بوده که رابط کاربری ساده‌ای دارند.

دلایل زیادی وجود دارد که بخواهید لوکیشن خود را در گوشی هوشمند اندرویدی یا iOS تغییر دهید؛ به عنوان مثال برای اجرای برخی از بازی‌های موبایل لازم است ابتدا لوکیشن را تغییر دهید. همچنین امکان دارد لوکیشن خود را به دلایل امنیتی تغییر دهید. بنا به هر دلیلی که نیاز به تغییر لوکیشن داشته باشید، کافی است سراغ فروشگاه گوگل پلی رفته و یکی از برنامه های تغییر لوکیشن را دانلود و نصب کنید.

خرید و مشاهده قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

در گذشته برای تغییر موقعیت مکانی لازم بود گوشی اندرویدی خود را روت کرده و سپس تنظیمات لازم را برای تغییر لوکیشن انجام دهید. اما همان‌طور که گفته شد، در حال حاضر برنامه‌های متعددی در Google Play Store در دسترس قرار دارند که می‌توانید بدون نیاز به روت کردن گوشی یا تبلت، لوکیشن خود را تغییر دهید. متاسفانه، تمامی برنامه‌های موجود در فروشگاه گوگل به خوبی کار نمی‌کنند و ممکن است با خطا مواجه شوند یا به طور دقیق لوکیشن مورد نظر شما را تغییر ندهند.

فهرست بهترین برنامه های تغییر GPS گوشی

همانطور که گفته شد، دلایل بسیاری برای تغییر لوکیشن گوشی وجود دارد. متاسفانه به‌دلیل تحریم‌های اعمال شده برای کاربران ایرانی، برخی از برنامه‌های برای سرویس‌دهی نیاز به لوکیشن خارج از ایران دارند که در ادامه بهترین اپلیکیشن های تغییر لوکیشن را معرفی می‌کنیم تا بتوانید تحریم‌های اعمال شده را دور بزنید.

1- اپلیکیشن تغییر لوکیشن Spoofer

اپلیکیشن تغییر لوکیشن spoofer

اپلیکیشن تغییر لوکیشن Spoofer در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس کاربران قرار گرفته است. اگر قصد دارید موقعیت مکانی خود را در گوشی اندرویدی تغییر دهید Spoofer یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی بوده که برای این منظور عرضه شده است. نسخه رایگان این برنامه اغلب ویژگی‌های موردنیاز کاربران را فراهم کرده و کاملاً کاربردی است.

برای انجام بازی‌هایی مانند پوکمون (Pokémon GO) شما باید پی‌درپی لوکیشن خود را تغییر دهید؛ برای فعال شدن این ویژگی باید نسخه پولی Spoofer را تهیه کنید. نسخه پریمیوم این اپلیکیشن ویژگی‌های اضافی را در اختیار شما قرار می‌دهد که انجام بازی‌های GPS محور را آسان‌تر می‌کند.

نسخه پولی Spoofer حالت جوی‌استیک (Joystick) را روی صفحه‌نمایش گوشی شما شبیه‌سازی می‌کند تا به‌راحتی با استفاده از داده‌های استاندارد GPS روی گوشی خود لوکیشن را تغییر داده و در مسیر موردنظر حرکت کنید.

اگر گوشی شما با اندروید 6 به بالا اجرا می‌شود، نیازی به روت کردن دستگاه نخواهید داشت و به کمک رابط کاربری ساده‌ای که این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید لوکیشن خود را تغییر دهید.

2- برنامه تغییر لوکیشن Fake GPS Location Professional

برنامه تغییر لوکیشن fake gps location perofessional

اگر یکی از طرفداران بازی‌هایی با لوکیشن مجازی مانند پوکمون (Pokémon GO) هستید و نیاز دارید برای انجام راحت‌تر بازی حالت جوی‌استیک (joystick) را روی صفحه‌نمایش خود فعال کنید، اپلیکیشن Fake GPS Location Professional یکی از بهترین برنامه‌های موجود در فروشگاه گوگل پلی است.

برخلاف اپلیکیشن Fake GPS Location Spoofer که برای فعال سازی حالت جوی‌استیک باید نسخه پریمیوم آن را تهیه کنید، نسخه رایگان Professional به صورت استاندارد دارای حالت جوی‌استیک است که می‌توانید بدون هیچ مشکلی بازی را تحت کنترل خود بگیرید.

این برنامه از رابط کاربری ساده‌ای برخوردار است و به راحتی می‌توان با آن کار کرد. اپلیکیشن Professional به شما کمک می‌کند تا موقعیت مکانی خود را به طور دقیق تغییر دهید. شما می‌توانید لیستی از مکان‌های مورد علاقه و نیاز خود را در برنامه ذخیره کنید و در صورت نیاز به سرعت موقعیت مکانی خود را بر اساس لوکیشن‌های ذخیره شده تغییر دهید. توجه داشته باشید پس از نصب برنامه برای استفاده از آن باید در حالت توسعه دهنده گوشی (Developer Options‌) تغییراتی ایجاد کنید.

3- برنامه تغییر لوکیشن Fake GPS

برنامه تغییر لوکیشن fake gps

اپلیکیشن Fake GPS یکی دیگر از برنامه‌های تغییر لوکیشن در این مطلب بوده که از سرعت بالا و رابط کاربری بسیار ساده‌ای برخوردار است و کار با آن برای هر کاربری آسان خواهد بود. اگر برای اولین بار است که می‌خواهید لوکیشن خود را تغییر دهید و تجربه استفاده از این برنامه‌ها را ندارید Fake GPS به دلیل رابط کاربری آسان و پیمایش و عملکرد ساده‌ای که دارد، یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها تغییر لوکیشن برای تازه‌کارها خواهد بود.

چنانچه می‌خواهید یک موقعیت مکانی بسیار دقیق را به کمک Fake GPS برای خود در نظر بگیرید، می‌توانید این موقعیت مکانی را با استفاده از مختصات جغرافیایی که به صورت پیش‌فرض در این اپلیکیشن در اختیار شما قرار گرفته انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که این برنامه قابل اجرا روی بازی Pokémon Go نیست؛ بنابراین اگر می‌خواهید از آن برای بازی پوکمون و بازی‌های مشابه استفاده کنید، باید به سراغ برنامه‌های دیگری که در این مطلب معرفی شده‌اند بروید؛ اما چنانچه فقط قصد تغییر موقعیت مکانی خود را دارید، برنامه بسیار دقیق، ساده و کاربردی خواهد بود.

4- برنامه تغییر لوکیشن Fake GPS Location 2023

برنامه تغییر لوکیشن fake gps location 2023

برنامه Fake GPS Location 2023 یکی از قدیمی‌ترین اپلیکیشن‌های تغییر لوکیشن در فروشگاه گوگل بوده که بیش از نیم میلیون بار دانلود شده است و با هر به‌روزرسانی تنها نام سال آن تغییر می‌کند؛ به عنوان مثال انتهای نام آن از 2022 به 2023 در سال جاری میلادی تغییر کرده است.

دانلود، نصب و راه‌اندازی برنامه Fake GPS Location 2023 بسیار ساده بوده و توسعه‌دهنده تمامی دستورالعمل‌های موردنیاز برای راه‌اندازی برنامه را در اختیار کاربران قرار داده است. به کمک این برنامه می‌توانید به سادگی ده‌ها موقعیت مکانی مختلف برای خود ایجاد کرده و هر بار که نیاز به تغییر موقعیت مکانی داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

متأسفانه، این برنامه حالت جوی‌استیک (joystick) ندارد؛ بنابراین اگر می‌خواهید موقعیت مکانی خود را به طور مداوم تغییر دهید و روی صفحه‌نمایش گوشی خود از مکانی به مکان دیگری حرکت کرده و مسیر را پیمایش کنید، باید سراغ سایر برنامه‌هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند بروید.

به طور کلی برنامه Fake GPS Location 2023 برای استفاده از ویژگی‌های ساده و کلی جهت تغییر موقعیت مکانی مناسب است. بازگشت به لوکیشن فعلی از موقعیت مکانی تغییر یافته نیز بسیار ساده است. کافی است نشانگر خود را روی نقشه حرکت داده و گزینه Start Fake GPS Location را انتخاب کنید.

5- برنامه تغییر لوکیشن GPS Emulator

برنامه تغییر لوکیشن gps emulator

برنامه GPS Emulator نیز یکی دیگر از اپلیکیشن‌های تغییر لوکیشن رایگان بوده که به طور پی‌درپی به‌روزرسانی می‌شود و برای استفاده از ویژگی‌های بیشتر این برنامه، لازم است نسخه پریمیوم آن را تهیه کنید. این برنامه طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های موردنیاز برای تغییر لوکیشن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

راه‌های مختلفی برای پیمایش روی نقشه این برنامه وجود دارد و چنانچه از نحوه پیمایش با برنامه Google Map آشنا باشید، می‌توانید به سادگی از نقشه موجود در این برنامه استفاده کنید. این برنامه نقشه‌های هوایی، ماهواره‌ای و زمینی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین یک نقشه گرافیکی استاندارد با جزئیات توپوگرافی منطقه نیز ارائه می‌کند.

6- برنامه تغییر لوکیشن Fake GPS Location: Joystick and Routes

برنامه تغییر لوکیشن fake gps location joystick and routes

اگر به دنبال یک برنامه تغییر لوکیشن با ارائه حالت جوی‌استیک هستید که در عین حال کاربری ساده‌ای نیز داشته باشد، اپلیکیشن Fake GPS Location: Joystick and Routes بهترین گزینه در این لیست است. کنترل‌های جوی‌استیک این برنامه بسیار دقیق بوده و می‌توانید در خیابان یا مکان‌های موردنظر طوری حرکت کنید که کاملاً واقعی به نظر برسد.

مانند سایر برنامه‌های موجود در این لیست، برای استفاده از برنامه Fake GPS Location: Joystick and Routes نیازی به روت یا جیلبریک گوشی هوشمند خود ندارید و کافی است به تنظیمات Developer در گوشی هوشمند خود رفته سپس گزینه Allow Mock Locations را فعال کنید.

7- برنامه تغییر لوکیشن Location Changer

برنامه تغییر لوکیشن location changer

برنامه تغییر لوکیشن Location Changer مجموعه کاملی از ویژگی‌های پیشرفته موردنیاز برای تغییر موقعیت مکانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به کمک این برنامه می‌توانید چندین نقطه را روی مسیر موردنظر نشانه‌گذاری کرده و هنگام حرکت در مسیر این طور به نظر برسد که در حال قدم زدن بین نقاط دیدنی در یک مکان خاص هستید.

این برنامه همچنین یک جوی‌استیک (joystick) دقیق و کاربردی در اختیار شما قرار می‌دهد که یک گزینه عالی برای بازی‌های مبتنی بر تغییر لوکیشن مانند Pokémon Go، Orna RPG یا Parallel Worlds است. این برنامه مانند Google Maps عمل می‌کند.

سخن آخر

به کمک برنامه‌هایی که در این مطلب معرفی شدند می‌توانید به راحتی هر موقعیت مکانی را به عنوان لوکیشن فعلی خود مشخص کنید. از سویی دیگر قادر خواهید بود بازی‌هایی مانند Pokémon Go و Ingress Prime را به خوبی روی گوشی خود اجرا کنید.

این برنامه‌های یک ابزار سرگرمی نیز محسوب می‌شود که می‌توانید برای شوخی و سرگرمی با دوستان خود نیز موقعیت مکانی خود را تغییر داده و سپس آن را در واتساپ در گروه‌های دوستی خود به اشتراک بگذارید. امیدواریم که این مقاله توانسته باشد به سوال‌هایتان پاسخ داده باشد.

پرسش‌های متداول

برنامه های تغییر لوکیشن چه کاربردی دارد؟

برنامه‌های تغییر لوکیشن برای بازی‌های GPS محور بیش‌ترین کاربرد را دارد.

آیا برای تغییر لوکیشن نیاز به روت کردن یا جیلبریک کردن گوشی هوشمند داریم؟

خیر، تمامی برنامه‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، نیازی به روت کردن یا جیلبریک کردن گوشی ندارند.

ساده ترین برنامه تغییر لوکیشن کدام است؟

اگر به دنبال یک برنامه تغییر لوکیشن با ارائه حالت جوی‌استیک هستید که در عین حال کاربری ساده‌ای نیز داشته باشد، اپلیکیشن Fake GPS Location: Joystick and Routes بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.