۱۱ مورد از بهترین برنامه های زیبا کننده عکس چهره


زهرا آریایی
نظرات 0
content-main-img
فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین برنامه ویرایش عکس چهره و بررسی ویژگی‌ها و امکانات ۱۱ تا از بهترین برنامه های زیبا کننده عکس چهره

آیا برای یک تغییر اساسی با بهترین برنامه های زیبا کننده عکس چهره آماده هستید؟ حتما شما هم با وجود شبکه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس و پروفایل خود، بهترین و زیباترین عکس‌های خود را می‌خواهید. برای این کار برنامه‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، عکس‌های خود زیباتر کنید. در ادامه ۱۱ مورد از بهترین برنامه های زیبا کننده عکس چهره با ویژگی‌های شاخص هر کدام را معرفی کردیم تا راحت‌تر بتوانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

لیست قیمت انواع گوشی موبایل

چگونه بهترین برنامه های زیبا کننده عکس چهره را پیدا کنیم؟

پیدا کردن بهترین برنامه های زیبا کننده عکس چهره در بین انبوهی از اپلیکیشن‌های جذاب و مختلف سخت به نظر می‌رسد. برای اینکه یکی از این برنامه‌ها را انتخاب کنید، فاکتورهایی وجود دارد که در زمان انتخاب می‌توانید در نظر بگیرید.

۱. سفید و صاف کردن پوست

برای انتخاب بهترین برنامه های زیبا کننده عکس چهره، این نکته را بررسی کنید که کدام اپلیکیشن، ویژگی صاف و سفید کردن پوست را دارد. به دنبال ویژگی سفید کردن، صاف کردن و پوشش آکنه پوست باشید.

۲. لاغری پوست

این روزها یکی از معیارهای زیبایی چهره، لاغری و خطوط صورت است. در برنامه های زیبا کننده عکس چهره به دنبال ویژگی‌هایی باشید که خطوط صورت را اصلاح کند و بر ویژگی‌های چهره تاکید داشته باشد.

۳. ویرایش ویژگی‌های صورت

یکی دیگر از نکاتی که می‌توانید در برنامه های زیبا کننده عکس چهره پیدا کنید، اصلاح ویژگی‌های خاص صورت مثل چشم،‌ بینی و لب است تا یک تناسب در همه اجزای صورت ایجاد شود. 

۴. تنوع بالای فیلترها

هر چقدر در برنامه های زیبا کننده عکس چهره تعداد فیلتر بالایی وجود باشد، سلفی‌های بهتر و زیباتری می‌توانید بگیرید. در زمان بررسی ویژگی‌ها و امکانات برنامه‌ها، تعداد فیلتر یا مدل‌های متنوع آن را بررسی کنید.

۵. جلوه‌های سفارشی

یکی دیگر از امکاناتی که می‌توانید در بهترین برنامه های زیبا کننده عکس چهره پیدا کنید، امکان تغییر ویژگی‌های مختلفی مثل جلوه‌های نور، تغییرات رنگ و قاب‌هاست که به شما کمک می‌کند زیباترین سلفی‌ها را بگیرید.

۶. برچسب‌ها و متن‌های زیبا

معمولا وقتی در حال درست کردن و آماده کردن عکس سلفی خود هستید، پس از ویرایش‌های زیبایی می‌توانید استیکرها و متن‌های جذابی را به آن اضافه کنید. در صورتی که به این ویژگی اهمیت می‌دهید، از وجود فونت‌های زیبا و تنوع استیکرها در برنامه مطمئن شوید.

معرفی بهترین برنامه های زیبا کننده عکس چهره

حتما شما هم تمایل دارید در زمان سلفی گرفتن، بهترین چهره از خود را به نمایش بگذارید خصوصا اگر قرار باشد آن عکس را در فضای مجازی و در شبکه‌های اجتماعی آپلود کنید. گوشی‌های هوشمند امروزی معمولا از دوربین‌های باکیفیتی بهره می‌برند که برای عکاسی مناسب‌اند با این حال گاهی فقط یک دوربین باکیفیت برای عکسبرداری و گرفتن سلفی ایده‌آل کافی نیست.

این‌جاست که برنامه های زیبا کننده عکس چهره به شما کمک می‌کنند که تصاویری زیبا از خود ثبت کنید. اگر به دنبال بهترین برنامه های زیبا کننده چهره هستید، در ادامه به معرفی چند مورد از آن‌ها برای گوشی‌های اندروید و آیفون می‌پردازیم.

Facetune، هزاران فیلتر زیبایی

اگر از سلفی‌های خود راضی نیستید، Facetune اولین برنامه‌ی است که برای زیبا کردن چهره به شما پیشنهاد می‌کنیم. برنامه Facetune با اکثر ویژگی‌های هوش مصنوعی ادغام شده است و هزاران فیلتر برای زیباتر کردن چهره شما دارد. این ویژگی‌ها شامل کانتور کردن چهره، تغییر رنگ مو، درشت کردن چشم و سایر موارد است.

همه این گزینه‌ها را می‌توانید در قسمت پایین صفحه مشاهده کنید. برنامه Facetune علاوه بر همه این ابزارهای زیبا کننده عکس چهره، ابزارهای پیشرفته‌ای هم برای تغییر منابع نور در عکس و تغییر زمینه عکس ارائه می‌کند. این برنامه هم برای سیستم‌عامل اندروید و هم برای iOS در دسترس است.

دانلود Facetune (Android)

دانلود Facetune (IOS)

بهترین برنامه های زیبا کننده عکس چهره

Snapchat، فیلترهای هیجان‌انگیز

حتما تا به حال حداقل یک بار نام برنامه Snapchat به‌عنوان یکی از برنامه های زیبا کننده عکس چهره به گوشتان خورده است. به طور کلی کاربرد اصلی این برنامه چت کردن و تولید محتواست ولی بیشتر مردم از آن برای ویرایش عکس استفاده می‌کنند.

این برنامه به دلیل فیلترهای مختلف عکسی که دارد، دائما به‌روزرسانی می‌شود. اسنپ‌چت به شما اجازه می‌دهد با فیلترهای مختلف سلفی بگیرید یا از فیلترهای درست‌شده توسط سایر کاربران استفاده کنید. اسنپ چت هم از آن دسته برنامه‌هایی است که هم برای سیستم عامل Android و هم برای سیستم‌عامل iOS قابل دانلود است.

دانلود Snapchat (Android)

دانلود Snapchat (IOS)

بهترین برنامه زیبا کننده عکس

Retrica، با ۵۵ فیلتر جذاب و متفاوت

اگر می‌خواهید عکس‌های سلفی جذاب‌تر و متفاوت‌تری بگیرید، برنامه رویایی Retrica را به شما پیشنهاد می‌کنیم. حدود ۵۵ فیلتر در برنامه Retrica وجود دارد که برای زیبایی چهره در عکس‌های سلفی به کارتان می‌آید تا پس از تغییرات لازم آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. چه یک گوشی با سیستم‌عامل اندروید داشته باشید و چه سیستم‌عامل گوشی شما iOS باشد، می‌توانید Retrica را دانلود و از آن استفاده کنید.

دانلود Retrica (Android)

دانلود Retrica (IOS)

برنامه های زیبا کننده چهره

VSCO، زیبایی چهره و تغییر روشنایی عکس

یکی از محبوب‌ترین برنامه های زیبا کننده عکس چهره، VSCO است که در دستگاه‌های با سیستم‌عامل Android و iOS نصب می‌شود. این برنامه مجموعه‌ای از فیلترهای جذاب و متفاوت دارد که به سلفی شما جذابیتی منحصربه‌فرد می‌بخشد.

چندین فیلتر در همان ابتدای دانلود برنامه، در اختیار شما قرار می‌گیرد که در صورت نیاز می‌توانید موارد بیشتر را خریداری کنید. ابزارهای ویرایشی که در VSCO وجود دارد برای تغییر رنگ، روشنایی، وضوح و دمای عکس قابل استفاده است.

دانلود VSCO (Android)

دانلود VSCO (IOS)

بهترین برنامه های زیباکننده عکس چهره

Airbrush، فیلتر آرایش با ظاهر طبیعی

با استفاده از برنامه Airbrush و فیلترهای آن می‌توانید بخش‌های مختلف چهره را ویرایش کنید. این برنامه همه ابزارهای مورد نیاز شما را برای تغییرات و زیبایی چهره دارد. یکی از مزایای برنامه Airbrsh این است که می‌توانید پیش از عکس گرفتن تغییرات زیبایی مورد نظر و میزان آن‌ها را اعمال کنید.

پاک‌کننده لک پوست، سفیدکننده دندان، روشن‌کننده چشم و لاغرکننده بدن بخشی از ابزارهایی است که با استفاده از هوش مصنوعی در این برنامه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر آن ابزارهای اصلاح رنگ و آرایش طبیعی، ابزارهای کاربردی دیگری هم در Airbrush هستند که می‌توانید برای بهتر کردن عکس سلفی از آن‌ها بهره ببرید. این برنامه در دستگاه‌های Android و iOS قابل دانلود است.

دانلود Airbrush (Android)

دانلود Airbrush (IOS)

بهترین برنامه های زیبا کننده عکس چهره

Cymera، تغییرات اساسی با آرایش و زیبایی

یکی دیگر از برنامه های زیبا کننده عکس چهره با نام Cymera با رابط کاربری چشم‌نواز قابل استفاده است. این برنامه همه ابزارهای زیبایی چهره را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بهترین عکس‌ها را برای به اشتراک‌گذاری داشته باشید.

ابزارهای این برنامه شامل صاف کردن پوست، پاک کردن حلقه‌های تیره دور چشم و تغییراتی در آرایش و مو هستند. برنامه Cymera برای دستگاه‌های با سیستم‌عامل اندروید و iOS به‌صورت رایگان قابل دانلود است.

دانلود Cymera (Android)

دانلود Cymera (IOS)

بهترین برنامه های زیبا کننده عکش چهره

SelfieCity، فیلترهایی با نام شهرها

ویژگی‌های جالبی که در برنامه SelfieCity وجود دارد، آن را از سایر برنامه های زیبا کننده عکس چهره متمایز می‌کند. یکی از ویژگی‌های جالب در برنامه SelfirCity این است که هر فیلتر با نام یک شهر نام‌گذاری شده است که استفاده از آن را جذاب و لذت‌بخش می‌کند.

ابزارها و امکانات مختلفی در این برنامه وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد پوست خود را صاف‌تر یا اندامتان را لاغرتر کنید. برنامه SelfieCity هم برای دستگاه‌های اندروید و هم برای دستگاه‌های iOS قابل دانلود و اجراست.

دانلود SelfCity (Android)

دانلود SelfCity (IOS)

بهترین برنامه های زیبا کننده چهره

A Color Story، اضافه کردن فیلترهای سفارشی

برنامه A Color Story بیش از ۴۰۰ فیلتر دارد که توسط عکاسان برتر طراحی شده‌اند. علاوه بر آن بیشتر از ۲۰ ابزار ویرایش پیشرفته و فیلتر در این برنامه وجود دارد که برای ایجاد تغییرات در عکس به شما کمک می‌کنند.

با برنامه A Color Story می‌توانید فیلترهای جدید و سفارشی خود را به آن اضافه کنید و عکس‌های خود را با استفاده از آن‌ها ویرایش کنید. در صورتی که به ویژگی‌های برنامه A Color Story علاقمند شده‌اید، می‌توانید آن را هم در دستگاه‌های اندروید و هم در دستگاه‌های iOS نصب و اجرا کنید.

دانلود A Color Story (Android)

دانلود A Color Story (IOS)

بهترین برنامه های زیباکننده چهره

Perfect365، تغییر رنگ و مدل مو

با استفاده از برنامه Perfect 365 می‌توانید عکس‌های جذاب و بی‌نقصی بگیرید و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. ۲۰ ابزار آرایش و زیبا کننده چهره در این برنامه وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تغییرات قابل توجهی را در عکس خود اعمال کنید.

علاوه بر لوازم زیبایی و آرایش، ابزارهایی هم برای تقویت ویژگی‌های صورت، تغییر رنگ و مدل مو در اختیارتان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برنامه Perfect365 را در دستگاه‌های با سیستم‌عامل اندروید و iOS اجرا کنید.

دانلود Perfect365 (Android)

دانلود Perfect365 (IOS)

بهترین برنامه های زیبا کننده عکس صورت

YouCam Perfect، صورتی صاف و بدون لک

گزینه دیگری که در لیست برنامه های زیبا کننده عکس چهره وجود دارد، YouCam Perfect است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد که حین عکس گرفتن، ویژگی‌های زیبایی مورد نظرتان را به آن اضافه کنید. برنامه YouCam Perfect یکی از بهترین برنامه‌های موجود برای فیلتر عکس است.

ابزارهایی که در این برنامه وجود دارد برای پاک کردن لکه‌های صورت، صاف کردن پوست، درشت کردن چشم، رفع پف چشم و سفید کردن دندان به کارتان می‌آید. علاوه بر این ابزارها، بسیاری از فیلترها و ابزارهای دیگر برای ویرایش و زیباتر کردن عکستان در این برنامه وجود دارد. همه ابزارهای برنامه YouCum در گوشی‌های با سیستم‌عامل اندروید و iOS قابل استفاده است.

بهترین برنامه زیباکننده عکس چهره

SelfStylo، ابزار آزمایشی آرایش مجازی

یکی از کامل‌ترین و بهترین برنامه های زیبا کننده عکس چهره SelfStylo است که به شما اجازه می‌دهد صدها محصول آرایشی را روی صورت و موی خود آزمایش کنید. پس از ویرایش و تغییرات لازم روی عکس می‌توانید آن را در برنامه‌ها و شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و واتس‌اپ آپلود کنید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

همانطور که گفتیم با این برنامه می‌توانید لوازم آرایشی مختلفی مثل رژ لب، ریمل، سایه چشم و سایر موارد را روی صورتتان امتحان کنید. علاوه بر آن فیلترهایی وجود دارد که می‌توانید متناسب با سلیقه‌تان برای تغییرات و زیبایی بیشتر استفاده کنید. در ضمن پس از ویرایش در صورت نیاز می‌توانید برای کم کردن حجم عکس در اندروید و آیفون بدون افت کیفیت اقدام کنید.

بهترین برنامه زیبا کننده عکس چهره

سخن آخر

در این مقاله درباره بهترین برنامه های زیبا کننده عکس چهره و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها به تفصیل صحبت کردیم. در هر یک از این برنامه‌ها امکانات و فیلترهای مختلفی وجود دارد که می‌توانید عکس‌های بهتر و جذاب‌تری بگیرید و در صفحات شخصی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. آیا تا به حال از هیچ کدام از این برنامه های زیبا کننده عکس چهره استفاده کرده‌اید؟ از نظر شما کدام یک از سایر برنامه های زیبا کننده عکس باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات خود را با کالاتیک به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین برنامه زیبا کننده عکس چه ویژگی‌های دارد؟

یک برنامه زیبا کننده عکس چهره باید امکاناتی مثل ویرایش عکس صورت، فیلترهای جذاب و اضافه کردن متن و استیکر را داشته باشد.

کامل‌ترین برنامه زیبا کننده عکس چهره کدام است؟

برنامه SelfStylo امکانات و ویژگی‌های زیادی دارد که از کامل‌ترین برنامه‌های زیبایی است.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.