آموزش رفع مسدودی اکانت توییتر


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img

اگر شما اهل بحث کردن در رابطه با مسائل ترند روز هستید، قطعاً با شبکه اجتماعی توییتر آشنا یا در آن عضو هستید. گاهی اوقات دلایل مختلفی پیش می‌آید که اکانت‌هایی را در توییتر بلاک می‌‌کنیم یا اینکه خودمان بلاک می‌شویم. اگر شما به دنبال روش رفع مسدودی اکانت توییتر هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی سریع‌ترین روش‌های آنبلاک کردن اکانت توییتر بپردازیم.

خرید و مشاهده لیست قیمت گوشی در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

نحوه رفع مسدودی اکانت توییتر

اگر شما قصد دارید حساب توییتر را رفع انسداد کنید به راحتی و تنها به کمک روش‌های گفته شده در ادامه می‌توانید این کار را انجام دهید:

رفع مسدودیت در توییتر

رفع انسداد حساب توییتر در کامپیوتر

1. با لپ تاپ یا کامپیوترتان وارد حساب توییتر خود شوید.

2. پس از ورود به سیستم، روی عکس نمایه در گوشه سمت راست بالا کلیک کرده و وارد بخش «Settings and privacy» شوید.

3. در منو باز شده، گزینه «Blocked Accounts» را انتخاب کنید.

4. در قسمت «Accounts you’ve blocked»، فهرستی از افراد مسدود شده ظاهر می‌شود که شما باید برای رفع مسدودی، ماوس خود را روی «Blocked» ببرید و روی آن کلیک کنید تا حساب کاربری آزاد شود.

رفع انسداد حساب توییتر در گوشی هوشمند

1. با تلفن همراهتان وارد حساب توییتر شوید.

2. برای دسترسی به منوی مدیریت، انگشت خود را به سمت راست بکشید.

3. از منوی باز شده گزینه «Settings and Privacy» را انتخاب کنید.

4. حال در این مرحله گزینه «Privacy and Security» را انتخاب کنید.

5. به زیر منوی «Safety» بروید، سپس روی «Blocked Accounts» کلیک کنید.

6. برای رفع انسداد کاربر مورد نظر، روی «Blocked» کلیک کنید تا حساب کاربری مسدود شده آزاد شود.

بلاک شدن حساب توییتر

چگونه حساب ‌های مسدود شده در توییتر را پیدا کنیم؟

روش‌های زیادی برای پیدا کردن حساب‌های مسدود شده در توییتر وجود دارد. یکی از ساده‌ترین روش‌ها این است که به نوار جستجوی خود بروید و @ را نوشته و سپس [نام کاربری] را تایپ کنید. حال اگر نام کاربری که بلاک کرده‌اید، به خاطر نمی‌آورید می‌توانید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

1. روی نمایه در گوشه سمت راست کلیک کنید.

2. گزینه «Privacy and settings» را انتخاب کنید.

3. روی «Privacy and security» کلیک کنید.

4. پس از وارد شدن به این بخش روی گزینه «Blocked Accounts» کلیک کنید تا لیستی از تمامی افرادی که آن‌ها را بلاک کرده‌اید ظاهر شود.

چنانچه حساب تویتتر ندارید، می‌توانید با مراجعه به مقاله نحوه ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن در گوشی و کامپیوتر حساب توییتر برای خود ایجاد کنید.

رفع مسدودی حساب در توییتر به چه معناست؟

افراد مجدداً می‌توانند پروفایل شما را مشاهده کنند.

آنها می‌توانند با شما به کمک ارسال پیام، در ارتباط باشند.

زمانی که حساب شخصی در توییتر رفع انسداد می‌شود، باید دوباره شما را فالو کند تا جزو دنبال کنندگان شما قرار بگیرد.

آنبلاک کردن در توییتر

آیا توییتر در زمان رفع مسدودی کاربر را مطلع می‌ کند؟

این سؤال برای بسیاری از افراد پیش می‌آید که آیا می‌توان از رفع مسدودی مطلع شد؟ در جواب باید گفت زمانی که شخصی را در توییتر آنبلاک می‌کنید، توییتر به او اطلاع نمی‌دهد.

چرا نمی‌ توانم یک کاربر توییتر را رفع انسداد کنم؟

اگر نتوانستید حساب توییتری را آنبلاک کنید، به احتمال زیاد حساب توییتر شما با مشکلاتی روبرو شده است. یکی از اصلی‌ترین دلایل این مشکل، قطع شدن سرور است که شما می‌توانید با رفرش کردن یا بررسی اتصال شبکه این مشکل را برطرف کنید.

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید برای رفع این مشکل انجام دهید این است که سعی کنید از حساب توییتر خود خارج شوید و پس از گذشت مدتی دوباره وارد حساب کاربری خود شوید. همچنین، اگر از توییتر در دستگاه تلفن همراه استفاده می‌کنید، سعی کنید آن را روی لپ‌تاپ فعال و از منبع دیگری تلاش کنید.

سخن آخر

همان‌طور که می‌دانید شبکه اجتماعی توییتر یکی از محبوب‌ترین و پر کاربرترین شبکه‌های اجتماعی دنیا است. در این مقاله ما قصد داشتیم به معرفی تمامی روش‌های رفع مسدودی اکانت توییتر بپردازیم و آن‌ها را به طور کامل بررسی کنیم. حال به نظر شما آیا می‌توان حساب توییتر را با روش‌های دیگری رفع مسدودیت کرد؟ خوشحال می‌شویم پاسخ این پرسش را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

پرسش‌ های متداول

چگونه می‌ توان فهمید که در توییتر بلاک شده‌ایم؟

متأسفانه، باید گفت توییتر هیچ‌گونه هشداری در رابطه با بلاک شده به اکانت‌ها نمی‌دهد. تنها شما می‌توانید به کمک نوار جستجو و سرچ کاربری که گمان می‌کنید شما را بلاک کرده، می‌توانید متوجه بلاک شدن حساب کاربری توییترتان شوید.

آیا کاربر مسدود شده می‌ تواند مانند قبل DM ها را ببیند؟

بله؛ بلاک کردن کاربران در توییتر تنها به این معنی است که دیگر توانایی برقراری ارتباط با یکدیگر را نخواهید داشت و به این معنا نیست که مکالمات گذشته شما در توییتر با بلاک شدن فرد مسدود خواهد شد.

آیا می‌ توان افراد زیادی را در توییتر به طور یکجا رفع انسداد کنیم؟

خیر؛ قابلیت رفع انسداد حساب کاربران به طور یکجا در توییتر وجود ندارد و شما نمی‌توانید همه حساب‌هایی را که با استفاده از توییتر مسدود کرده‌اید، یکباره رفع انسداد کنید. از طرف دیگر، کاربران می‌توانند از برنامه‌های شخص ثالث برای انجام این عملکرد استفاده کنند.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.