معرفی 5 تا از بهترین چت بات ‌ها


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

امروزه چت‌ بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) در نحوه و سرعت انجام کارهای ما انقلابی شگرف ایجاد کرده‌اند. احتمالا تاکنون نام ChatGPT شنیده‌اید، اما این تنها ربات مبتنی بر هوش مصنوعی نیست؛ درحال حاضر میلیون‌ها نفر از انواع ابزارهای چت هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلفی استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم برخی از بهترین چت بات‌هایی را که می‌توانند برای افزایش بهره‌وری فردی و تجاری کارهای مفیدی انجام دهند را بررسی می‌کنیم. با کالاتیک همراه باشید.

مشاهده لیست قیمت گوشی موبایل در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

چت بات چیست؟

چت بات‌ها نرم‌افزارهایی هستند که از هوش مصنوعی برای ارتباط با انسان‌ها از استفاده می‌کنند. این ربات‌ها می‌توانند زبان طبیعی را متوجه شوند و به سؤالات متنوع کاربران پاسخ دهند؛ از همین رو آن‌ها را به ابزارهای ارزشمندی برای ارائه پشتیبانی به مشتریان و کمک به فروش در شبانه‌روز بدون دخالت انسان تبدیل می‌کنند.

چت ربات های هوش مصنوعی با توانایی رسیدگی به طیف گسترده‌ای از سؤالات، از پرسش‌های متداول و پایه گرفته تا سؤالات پیچیده درباره محصول و خدمات، می‌توانند به کسب‌وکارها کمک کنند تا به صورت تعاملی با مشتریان ارتباطات داشته باشند و تجربه کلی همچنین رضایت مشتری را بهبود بخشند.

آموزش چت gpt

معرفی بهترین چت بات ‌های هوش مصنوعی

انواع چت بات ها به روش های مختلفی عمل کرده و خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهند. برخی از این ربات‌ها از گردش‌های کاری یا مسیرهای از پیش تعریف‌شده بر اساس سؤالات رایج جهت پاسخگویی مناسب به مشتریان یا کاربران عامه استفاده می‌کنند. این امر بسیاری از نیازهای آموزشی چت بات قدیمی را که ممکن بود ساعت‌های را زیادی از وقت متخصصان بگیرد، از بین می‌برد. در ادامه به لیستی از بهترین چت های هوش مصنوعی اشاره خواهیم کرد.

چت جستجوی هوش مصنوعی You.com

جالب است بدانید YouChat یک موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی است که دارای چت بات نیز است. الگوریتم‌های جستجوی قدرتمند، آن را قادر می‌سازد تا پرسش‌های محاوره‌ای کاربر را درک کند و پاسخ‌های دقیقی به سوالات شما ارائه دهد. همچنین می‌تواند هنگام نمایش نتایج وب و ایجاد پاسخ‌های سفارشی در چت، با درخواست‌کننده تعامل داشته باشد.

خرید اکانت youchat
از جمله ویژگی های کلیدی You.com می‌توان به قابلیت های جستجوی پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی، پاسخ‌های آگانه به چت از طریق پرسش و جایگزینی عالی برای هوش مصنوعی بارد (Bard) یا بینگ (‌Bing) که شامل ابزارهای جستجوی هوش مصنوعی برای تولید انواع مختلف محتوا از جمله تصاویر، ویدئوها، کد و موارد دیگر است.

این هوش مصنوعی برای هر کسی که وب گردی می‌کند بسیار کاربردی خواهد بود، به‌ویژه کسانی که سعی می‌کنند از منابع کلی و جستجوی همگانی مانند گوگل و بینگ اجتناب و از منابع انحصاری دیگری استفاده کنند.

چت ‌بات هوش مصنوعی Ada

از دیگر چت بات‌های هوشش مصنوعی می‌توان به Ada اشاره کرد که پلتفرم چت بات مبتنی بر تجربه مشتری است که در عین ارائه تعاملات شخصی، فرآیندهای پشتیبانی را ساده‌تر می کند.

ثبت نام در چت gpt
فناوری هوش مصنوعی این پلتفرم آن را قادر می‌سازد تا درخواست‌های پیچیده کاربر را درک کند و به‌صورت مکالمه پاسخ دهد. Ada می‌تواند با فناوری عملیاتی شما ارتباط برقرار کند تا یک تجربه عمیق و مرتبط با مشتری ایجاد کند.

استفاده از Ada راه حلی مناسب برای مشاغلی است که می‌خواهند پشتیبانی چت یکپارچه را داشته باشند که بتواند از چندین منبع داده حیاتی برای تجارت استفاده کنند. با اجازه دسترسی آن به مدیریت سفارش و نرم افزار رزرو، می‌توانید فرآیندهای تجاری را در مقیاس خودکار انجام دهید.

چت بات هوش مصنوعی کاربردی Bard

بارد یک پلتفرم چت بات نوآورانه است که از فناوری‌های پیشرفته پردازش زبان طبیعی (NLP) و یادگیری ماشین (ML) برای ارائه مکالمات جذاب و هوشمند استفاده می‌کند. Bard که توسط Google ساخته شده است و قصد دارد با هر موردی که در آن جستجو می‌کنید، راهنمای مفیدی باشد.

جالب است بدانید این پلتفرم بر ارائه تعاملات انسانی و درک سوالات پیچیده کاربر تمرکز دارد. از ویژگی های کلیدی Bard می‌توان به NLP پیشرفته و قابلیت های یادگیری ماشینی، قابلیت شخصی سازی و پیروی از دستورات مشخص و آموزش دیده شده با داده‌های اینترنتی جدیدتر از چت ChatGPT.

خزید اکانت bard

در نهایت می‌توان گفت چت‌بات Bard برای افرادی مناسب است که می‌خواهند به پاسخ تمامی سوالات خود در قالب متن برسند، راهنمای مناسبی خواهد بود.

چت بات هوش مصنوعی Socratic راهنمای دانش‌آموزان

چت بات هوش مصنوعی Socratic یک برنامه چت هوش مصنوعی است که به دانش آموزان در فرایند یادگیری کمک می‌کند. این هوش مصنوعی برای درک سوالات ارسال شده توسط دانش آموزان از بهترین منابع آنلاین برای کمک به یافتن پاسخ یا بررسی بیشتر پاسخ مرتبط با موضوع مورد سوال استفاده می‌کند.

کاربران می‌توانند این برنامه را برای دو سیستم عامل اندروید یا آیفون دانلود کنند و سپس سوالی را در بخش چت‌ها تایپ کرده و با توجه به منابعی که در اختیار قرار می‌گیرد، پاسخ خود را جستجو کنند. Socratic مانند یک نسخه تخصصی از جستجوی Google عمل می‌کند که فقط به طور تخصصی برای فرایند یادگیری دانش آموزان و دانشجویان طراحی شده است.

چطور از چت gpt استفاده کنیم

ویژگی های مهم چت بات هوش مصنوعی Socratic که توسط گوگل معرفی شده است شامل رایگان بودن پلتفرم‌های اندروید و آیفون، کمک به حل گام به گام مسائل ریاضی، ارائه طرح سوالات آزمون آزمایشی به منظور آمادگی بیشتر برای حل سوالات آزمون اصلی، استفاده از محتوای مفید و منابع ( ویدئوها و نمودارها) برای کمک به یادگیری مفاهیم پیچیده می‌شود.

اگر به دنبال راهنمای تحصیلی بدون محدودیت هستید، چت بات Socratic همیشه در دسترس شما خواهد بود؛ علاوه بر آن می‌تواند طیف گسترده‌ای از موضوعات را به دانش‌آموزان آموزش دهد و این برای کسانی که می‌خواهند کارآمدتر یادبگیرند، ابزار مناسبی به‌شمار می‌رود.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی معرفی 5 تا از بهترین چت بات ‌ها پرداختیم که شاید کمتر کسی آن‌ها را شناخته و استفاده کرده‌ است. به صورت کلی نمی‌توان ادعا کرد کدام یک از چت بات ‌ها بهترین عملکرد را دارند؛ زیرا هرکدام از آن‌ها به منظور پشبرد هدف خاصی طراحی شدند و با توجه به نیاز خود باید به استفاده بهینه از چت بات اقدام کنید.

به عنوان مثال اگر فقط یک ربات چت هوش مصنوعی می‌خواهید که یک شعار تبلیغاتی تولید کند، Jasper می‌تواند گزینه مناسبی باشد یا اگر می‌خواهید با رباتی مبتنی بر هوش مصنوعی که همیشه آمادگی بازی کردن را داشته باشد، استفاده از YouChat گزینه بهتری محسوب می‌شود. با همه این تعاریف به نظر شما بهترین چت ربات رایگان هوش مصنوعی کدام است؟ تجربه استفاد از چت ربات‌ها را برای ما در قسمت دیدگاه‌ها کامنت کنید.

پرسش‌های متداول

چطور اکانت چت ChatGPT بخریم؟

شیوه خرید اکانت chatgpt به این صورت است که شما در پنل سرویس‌هایی که امکان خرید اکانت را فراهم می‌کنند، وارد می‌شوید و درخواست خرید اکانت وریفای شده chatgpt را ارسال می‌کنید. سپس تعیین می‌کنید که چند اکانت می‌خواهید بخرید و پس از ثبت نام در سایت و پرداخت هزینه، یوزر و پسورد اکانت OpenAI بلافاصله در پنل شما نمایش داده می‌شود.

چت بات هوش مصنوعی چه کاربردی دارد؟

با استفاده از چت بات ها می‌توانید روند کاری خود را در حوزه ساخت محتوا یا جستجو سوالاتی که ذهن شما را درگیر کرده سرعت بخشید و به بهترین شکل از هوش مصنوعی در جهت پیشبرد اهداف خو استفاده کنید.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.