چطور در لینکدین نشان Top Voice اضافه کنیم؟


زهرا آریایی
نظرات 0
content-main-img
بررسی اهمیت اضافه کردن نشان Top Voice در لینکدین و بررسی راه‌ها و موانع کسب این نشان

چطور در لینکدین نشان Top Voice را اضافه کنیم؟ لینکدین به‌عنوان بزرگ‌ترین سایت شبکه کسب‌وکار در جهان، برای افراد حرفه‌ای طراحی شده است. بیشتر از ۵۰۰ میلیون نفر در ۲۰۰ کشور جهان در این سایت عضویت دارند. با لینکدین این فرصت را دارید که یک برند حرفه‌ای آنلاین ایجاد کنید و درها را به روی فرصت‌های جدید باز کنید. یکی از راه‌های پیشرفت در کسب‌وکار گرفتن نشان Top Voice لینکدین است که در ادامه مفصل درباره آن صحبت می‌کنیم.

لیست قیمت روز گوشی شیائومی

مزایای استفاده از لینکدین

با سایت لینکدین می‌توانید تخصص، توصیه، توانایی و ارتباطات خود را به نمایش بگذارید. پروفایل شما در لینکدین هم اولین برخورد شرکت‌ها از شما و تخصصتان را می‌سازد و هم اعتبار شما را در شغلتان برجسته می‌کند. بسیاری از افراد هنوز اهمیت عضویت در لینکدین را برای جستجوی شغل خود دست کم می‌گیرند. در ادامه به چند دلیل اهمیت استفاده از لینکدین اشاره می‌کنیم.

مزایای داشتن لینکدین

۱. در معرض دید مدیران شرکت‌ها و برندهای معتبر قرار بگیرید

حدود ۹۳ درصد از مدیران و استخدام‌کنندگان شرکت‌ها از لینکدین برای جذب و استخدام نیرو استفاده می‌کنند. با استفاده از لینکدین می‌توانید برند شخصی خودتان را بسازید تا تصمیم‌گیرندگان و مدیران شرکت‌های مختلف از استعدادهای شما آگاه شوند. این یعنی وقتی نام شما در موتور جستجو وارد می‌شود، شما یک برند شخصی آنلاین دارید و پروفایل شما در نتایج جستجو ظاهر می‌شود. در مجموع با پروفایل لینکدین خود باید مثل رزومه‌تان رفتار کنید تا هم به‌خوبی شما را معرفی کند و هم مدیران شرکت‌ها را جذب کند.

۲. دانش، اعتبار و مهارت رهبری خود را نشان دهید

داشتن یک پروفایل لینکدین به جلب اعتماد کارفرمایان و مدیران کمک می‌کند؛ زیرا با این روش می‌توانند توصیه‌نامه‌ها، ارتباطات و شواهد ارزش‌گذاری در کار شما را ببینند.

۳. از لینکدین به‌عنوان ابزار تحقیقی استفاده کنید

با استفاده از لینکدین و داشتن حساب کاربری در آن، می‌توانید درباره شرکت‌ها، مصاحبه‌کنندگان، مدیران و استخدام‌کنندگان تحقیق کنید. این کار پیش از مصاحبه و برای تحقیقات بیشتر درباره شرکت بسیار مفید است.

نشان تاپ ویس در لینکدین

۴. برای مهارت و استعدادهای خود مدارک و اعتبار اجتماعی به دست آورید

یکی از امکاناتی که لینکدین در اختیار شما و دوستانتان قرار می‌دهد، امکان دریافت توصیه و تایید از دیگران است. وقتی همکاران و دوستانتان شما را تایید می‌کنند، هر کسی با مراجعه به پروفایل شما، آن را می‌بیند. این نکته نشان می‌دهد که کارشناسان دیگری ادعای شما در خصوص مهارت‌های خاصتان تایید می‌کنند.

۵. شرکت‌ها را دنبال کنید

علاوه بر افراد، شرکت‌های زیادی هستند که یک اکانت مستقل در لینکدین دارند. با استفاده از این شبکه می‌توانید درباره سازمان‌ها و افراد حاضر در آن تحقیق کنید. در صورتی که بخواهید در یک شرکت جدید مشغول به کار شوید، این شبکه می‌تواند تا حد زیادی درباره آگاهی از فضای شرکت و کارکنان آن به شما کمک کند.

۶. افراد مرتبط با حوزه کاری خود را پیدا کنید

در لینکدین هرکس در پروفایل و پست‌های خود درباره شغل و رشته کاری‌اش اطلاعات کامل را داده است. به این ترتیب می‌توانید افراد مرتبط با شغل و رشته‌تان را دنبال کنید، پست‌های آنان را مطالعه کنید و از دانش و تجارب آن‌ها بهره ببرید. در مجموع باید گفت که مزایای لینکدین بی‌شمار و کاربردی است و از آن طریق می‌توانید شغل جدید خود را با آگاهی پیدا کنید. در گروه‌ها و بحث‌ها شرکت کنید،‌ با افراد مختلف همفکری کنید و شبکه ارتباطی خود را بسازید.

معنی Top Voice در لینکدین چیست؟

شاید به قدری از ورود شما به لینکدین گذشته باشد که به یاد بیاورید زمانی فقط برای معرفی لیست مشاغل و شرکت‌ها کاربرد داشت. امروزه لینکدین جایی است که متخصصان در حوزه‌های مختلف، نظرات، نکات و محتوای ارزشمندی را به اشتراک می‌گذارند. در صورتی که مدیر اجرایی یا موسس یک شرکت هستید، با استفاده از لینکدین می‌توانید به صورت ارگانیک کسب‌وکار خود را تقویت کنید. این یعنی به هزینه کردن برای تبلیغات در خصوص کار خود نیازی نخواهید داشت. در لینکدین محتوای ارزشمند و مفید تولید کنید تا دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهید و در ادامه کالا یا خدمات خود را بفروشید.

گرفتن نشان Top Voice

سایت لینکدین برای انتخاب افراد حرفه‌ای و فعال که به صورت مرتب بینش و تجارب خود را به اشتراک می‌گذارند، مخاطبان را درگیر و مکالمات را هدایت می‌کنند، امکان Top Voice را در نظر گرفته است. به طور کلی این افراد تاثیرگذاران، رهبران، محرک‌ها و نافذان در شبکه لینکدین هستند که معیار کیفیت محتوا را در آن مدیریت می‌کنند.

مزایای تاپ وویس لینکدین

یکی از سوالاتی که برای کاربران لینکدین و کسانی که به تازگی با این ویژگی آشنا شده‌اند، پیش می‌آید این است که Top Voice لینکدین چه مزایایی دارد؟

افزایش اعتبار

اولین مزیت گرفتن نشان Top Voice لینکدین افزایش اعتبار شما در بین دنبال‌کنندگان و آشنایانتان است. با برچسب Top Voice فورا به‌عنوان یک رهبر متفکر و فعال شناخته می‌شوید که همین نکته، اعتبار شما را چند برابر می‌کند.

فرصت برای شبکه‌سازی

نشان Top Voice در پروفایل شما‌، فرصت شبکه‌سازی با سایر مدیران و رهبران را فراهم می‌کند که همین شبکه‌سازی به مشارکت و همکاری منجر می‌شود.

نشان top voice در لینکدین

افزایش شهرت کسب‌وکار شما

وقتی یکی از مدیران یا کارمندان یک شرکت نشان Top Voice را دریافت می‌کند،‌ تاثیر مثبتی بر کل سازمان می‌گذارد. ۸۶ درصد از افراد، پیش از تعامل با یک شرکت تجاری یا یازدید از آن، ابتدا آن را به‌صورت آنلاین مورد بررسی قرار می‌دهند. یک شهرت آنلاین قوی و کارآمد باعث تقویت هرچه بیشتر یک کسب‌وکار می‌شود.

آشنایی با الگوریتم لینکدین

برای اینکه به بالاترین سطوح از جمله دریافت نشان Top Voice لینکدین برسید، ابتدا باید عملکرد الگوریتم آن را بشناسید. در هسته مرکزی این الگوریتم، همه‌چیز درباره به اشتراک‌گذاری محتوای باکیفیت است. محتوایی که در لینکدین به اشتراک می‌گذارید، باید جدید، مرتبط و اصیل باشد. به عنوان مثال اگر یک آژانس تبلیغاتی دارید و می‌خواهید برند شخصی خود را برای جذب مشتری تقویت کنید، باید داستانی را به اشتراک بگذارید که روایت‌گر نحوه کمک شما به مشتری در جهت موفقیت در رسانه‌های اجتماعی باشد. به یاد داشته باشید که بهترین پست‌های لینکدین باعث می‌شوند کاربران با هم تعامل کنند و واکنش نشان دهند. در مجموع باید پست‌هایی به اشتراک بگذارید که کاربران را برای گفتگو تحریک کند.

نکات کلیدی برای گرفتن نشان Top Voice در لینکدین

حالا که از ماهیت و مزایای نشان Top Voice آگاه شدید، وقت آن است که درباره چگونگی دریافت این نشان هم اطلاعاتی کسب کنید. برای گرفتن این نشان باید نکات زیر را رعایت کنید.

۱. به طور منظم به اشتراک بگذارید

در واقع برای اینکه در هر شبکه اجتماعی نتایج خوبی کسب کنید و به آنچه در ذهن دارید، برسید باید به صورت ثابت و منظم پست‌های باکیفیت به اشتراک بگذارید. در لینکدین اشتراک‌گذاری منظم پست به این معنا نیست که باید هر روز این کار را انجام دهید؛ بلکه باید یک ریتم و نظم دقیق و قابل اعتماد را رعایت کنید. این ریتم می‌تواند یک پست در هفته یا سه پست در هفته باشد.

گرفتن نشان Top voice لینکدین

۲. با مخاطبان خود تعامل داشته باشید

نکته بعدی درباره گرفتن نشان Top Voice در لینکدین، درگیری و تعامل با مخاطب است. تعامل با مخاطب چیزی فراتر از پاسخ به نظرات درباره پست‌های شماست. منظور ما از تعامل، شرکت فعالانه در بحث‌ها، اشتراک‌گذاری محتوای دیگر کاربران و شروع گفتگو در گروه‌های لینکدین است.
به‌عنوان مثال اگر کسی درباره روند بازاریابی دیجیتال محتوای مهم و ارزشمندی را به اشتراک می‌گذارد، فقط به لایک کردن بسنده نکنید؛ بلکه یک کامنت بگذارید یا آن را با دیدگاه خود به اشتراک بگذارید تا بیشتر دیده شود. این تمرینی ساده برای حفظ برجستگی و فعالیت شما در پلتفرم مهم و بزرگ لینکدین است.

۳. کیفیت را بر کمیت اولویت دهید

این نکته همیشه درباره فعالیت در شبکه‌های اجتماعی وجود داشته است که نباید برای حفظ فعالیت پررنگ، محتوای بی‌کیفیت منتشر کنید. این نکته می‌تواند مخاطبان شما را دور کند؛ پس باید بر پست‌های کاملا دقیق و متفکرانه تمرکز کنید.

۴. از محتوای بصری هم استفاده کنید

با وجود اینکه لینکدین یک شبکه متن‌محور است، شما از محتوای تصویری مثل عکس، ویدیو و نمودارهای تصویری غافل نشوید. معمولا محتوای بصری از نظر تعامل نسبت به محتوای متنی بهتر عمل می‌کند.

ابزارهای ضروری برای کمک به گرفتن نشان Top Voice

داستان، نکات و بینش منحصربه‌فرد شما در لینکدین شانس شما را برای گرفتن نشان Top Voice افزایش می‌دهد. برای اینکه بتوانید داستان خود را به بهترین و جذاب‌ترین شکل ممکن روایت کنید، ابزارهایی وجود دارد که استفاده از آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

Linkedin Analystics

همانطور که گفتیم محتوا در لینکدین از اهمیت بالایی برخوردار است. با استفاده از ابزار linkedin Analystics می‌توانید محتوا و عملکردتان را در لینکدین تجزیه و تحلیل کنید و متناسب با نتایج، یک استراتژی هوشمندانه ترتیب دهید.

گرفتن نشان تاپ ویس در لینکدین

Canva

یرنامه کنوا یکی از محبوب‌ترین‌ها برای تولید محتوای تصویری است. با استفاده از این ابزار می‌توانید تصاویر و اینفوگرافیک‌های خیره‌کننده‌ای را تولید کنید تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

برنامه کنوا برای تولید محتوای تصویری

Grammarly

یکی از خط قرمزهایی که باید در لینکدین رعایت کنید، غلط املایی و دستوری است. در صورتی که محتوای شما هرگونه خطایی داشته باشد، از کیفیت آن کاسته می‌شود. با استفاده از ابزار Grammarly اطمینان حاصل کنید که محتوای شما بدون هیچ خطایی در لینکدین آپلود خواهد شد.

گرفتن نشان تاپ ویس

Feedly

یکی از دغدغه‌های تولید محتوا در لینکدین داشتن ایده است که با برنامه Feedly این مشکل برای شما حل خواهد شد. این برنامه با اخبارها و بینشی که در اختیار شما قرار می‌دهد، به شما کمک کند تا همیشه ایده‌ای برای تولید محتوا در صفحه لینکدینتان داشته باشید.

گرفتن نشان Top Voice

ChatGPT

برنامه ChatGPT روی یک مدل قدرتمند هوش مصنوعی ساخته شده که قادر به تولید محتوای متنی و تصویری باکیفیت و کاربردی است. با استفاده از این برنامه می‌توانید ایده‌های جدید و جذابی برای تولید محتوا در لینکدین پیدا کنید.

چطور در لینکدین نشان top voice بگیریم

نکات مهمی که باید در لینکدین از آن‌ها اجتناب کنید

برای اینکه به اهداف خود مثل فروش در کسب‌وکار برسید، میان‌برهایی وجود دارد که باید از آن‌ها اجتناب کنید؛ چراکه این مبانبرها شما را از گرفتن نشان Top Voice در لینکدین دور می‌کنند.

۱. تبلیغات بیش از حد ممنوع!

به یاد داشته باشید که همیشه مخاطب در لینکدین به دنبال ارزش است و باید کمتر به بحث فروش و تبلیغات بپردازید. برای اینکه مخاطبانتان را در کنار خود نگهدارید، بیشتر به تولید محتوای ارزشمند و آموزشی توجه کنید تا مخاطب را در کنار خود نگهدارید.

۲. نادیده گرفتن بازخورد مخاطب ممنوع!

نظرات و بازخورد مخاطبین یکی از مهم‌ترین سرنخ‌ها برای بهبود کیفیت صفحه لینکدین و قدم برداشتن به سمت گرفتن نشان Top Voice است؛ پس نادیده گرفتن آن‌ها می‌تواند مضر باشد. با پاسخ دادن به بازخورد مخاطبان می‌توانید اعتماد آن‌ها را جلب کنید و تعامل را در صفحه خود افزایش دهید.

گرفتن نشان Top Voice در لینکدین

۳. بی‌نظمی در تولید محتوا ممنوع!

با وجود اینکه کیفیت از کمیت مهم‌تر است، نباید برنامه منظم خود را برای تولید محتوا و آپلود پست‌ها نادیده بگیرید. پست‌های پراکنده، حتی اگر کیفیت بالایی داشته باشند، میزان تعامل دنبال‌کنندگان را کاهش می‌دهند. با این اوصاف برنامه منظم برای تولید محتوا در لینکدین را همیشه به یاد داشته باشید.

سخن آخر

در این مقاله درباره نحوه گرفتن نشان Top Voice و اهمیتی که این نشان دارد صحبت کردیم. تاپ ویس به شما کمک می‌کند تا تعامل و اعتبار بیشتری در کسب‌وکار خود به دست آورید. برای گرفتن نشان Top Voice باید اقداماتی انجام دهید که تولید محتوای منظم و باکیفیت مهم‌ترین آن است.

پرسش‌های متداول

بهترین ابزار برای تولید محتوای تصویری در لینکدین چیست؟

برنامه Canva بهترین ابزار برای تولید محتوای تصویری است که امکانات متنوعی دارد.

چرا پاسخ به بازخورد مخاطب در لینکدین اهمیت دارد؟

پاسخ به بازخورد مخاطب می‌تواند امکان تعامل و افزایش اعتبار شما را افزایش دهد.

مهم‌ترین اقدام برای گرفتن نشان Top Voice در لینکدین چیست؟

مهم‌ترین کار برای گرفتن نشان Top Voice تولید محتوای منظم و ارزشمند است.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.