معرفی بهترین برند و مارک یخچال در ایران


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img

یکی از لوازم ضروری در آشپزخانه که وظیفه نگهداری از مواد غذایی را دارند، یخچال‌ها هستند. یخچال‌ها دارای تنوع زیادی از نظر مدل، برند و قیمت هستند که شما می‌توانید با توجه به فاکتورهای مختلف مناسب‌ترین یخچال را خریداری کنید. طی چند سال اخیر با وجود تحریم‌های اقتصادی، بسیاری از برندهای ایرانی به طراحی و ساخت یخچال با کیفیت مشابه محصولات خارجی پرداختند تا این یخچال‌ها بتوانند انحصار بازار لوازم خانگی را با وجود شرایط اقتصادی کنونی در دست بگیرند. در ادامه ما می‌خواهیم به معرفی و بررسی بهترین برند و مارک یخچال در ایران بپردازیم و شما را با محصولات باکیفیت داخلی بیشتر آشنا کنیم.

چرا باید یخچال فریزر ایرانی بخریم؟

در زمان خرید یخچال فریزر شاید این سؤال برای شما ایجاد شود که آیا یخچال فریزرهای ایرانی کیفیت مشابه با محصولات خارجی دارند؟ در جواب به این سؤال باید گفت خوشبختانه برندهای داخلی زیادی با ارائه محصولات با کیفیت توانسته‌اند با بازار خارجی به رقابت بپردازند و محصولاتی مشابه با یخچال‌های خارجی به مشتری ارائه کنند. از دلایل مهمی که باعث می‌شود تا مشتریان یخچال‌های ایرانی بخرند، قیمت مناسب یخچال‌های ایرانی و وجود گارانتی معتبر شرکتی است که این دو مسائل مهم‌ترین فاکتورهایی است که در خرید لوازم خانگی به آن باید توجه کرد.

بهترین یخچال فریزر ایرانی

معرفی بهترین برند یخچال فریزر ایرانی

قطعاً اگر شما قصد خرید یخچال فریزر ایرانی را دارید باید بهترین برند های یخچال فریزر ایرانی را بشناسید. در مجموع از بهترین و معروف‌ترین برندهای یخچال فریزر داخلی می‌توان به برندهای: امرسان، اسنوا، الکترو استیل، دیپوینت، دوو و غیره اشاره کرد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های بهترین برندهای داخلی یخچال خواهیم پرداخت.

1. یخچال اسنوا

یکی از شناخته شده‌ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی داخلی، برند اسنوا است که طی چند سال اخیر توانسته انحصار بازار لوازم خانگی ایرانی را در دست بگیرد و به رقابت با محصولات برندهایی همچون: سامسونگ، ال جی و غیره بپردازد. یخچال فریزرهای اسنوا در حقیقت یکی از بهترین یخچال فریزرهای بازار است که با امکانات فوق‌العاده و طراحی زیبایی که دارد می‌تواند تمام نیازهای مشتریان را برآورده کند.

مقاله مرتبط:

معرفی انواع یخچال خانگی

2. یخچال امرسان

برند امرسان یکی از قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین برندهای لوازم خانگی است که با تولید یخچال فریزرهای با کیفیت توانسته مشتریان را از خود راضی نگه دارد. از دلایل محبوبیت این برند در بازار لوازم خانگی ایران، تنوع و کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب آن‌ها است.

3. یخچال الکترو استیل

یکی از قدرتمندترین برندهای تولید کننده یخچال فریزر داخلی، برند الکترو استیل است. یخچال فریزرهای الکترو استیل دارای کیفیت و تنوع بسیار بالایی هستند. از دلایل محبوبیت یخچال فریزرهای الکترو استیل، خدمات پشتیبانی فوق‌العاده شرکت الکترو استیل است.

4. یخچال دیپوینت

برند دیپوینت یکی برندهای جدید تولید یخچال و لوازم خانگی است که با ارائه یخچال‌هایی با کیفیت مشابه محصولات سامسونگ و ال جی توانسته در مدت زمان کمی، به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. از دلایل محبوبیت یخچال‌های دیپوینت، طراحی جذاب و قیمت مناسب آن است که این دو موضوع جزء فاکتورهای مهم از نظر مشتریان است.

یخچال فریزر ایرانی

5. یخچال کلور

برند کلور یکی از برندهای کمتر شناخته شده در تولید لوازم خانگی است که توانسته محصولات بسیار با کیفیتی را وارد بازار لوازم خانگی کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد یخچال‌های کلور، قابلیت ضد برفک آن است. علاوه بر این از دلایل محبوبیت یخچال فریزر کلور می‌توان به تنوع  بالای محصولات و قیمت مناسب آن‌ها اشاره کرد.

6. یخچال ایکس‌ویژن

همه ما برند ایکس ویژن را با تلویزیون‌هایش می‌شناسیم؛ اما به تازگی این برند به تولید یخچال فریزرهای بسیار جذابی پرداخته است. یکی از محبوب‌ترین مدل یخچال فریزرهای ایکس ویژن، یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن نام دارد که با طراحی جذاب و قیمت مناسب توانسته به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند.

7. یخچال هیمالیا

اگر شما در زمان خرید به تنوع یخچال فریزر اهمیت می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به دنبال خرید یخچال هیمالیا باشید. یخچال های هیمالیا از نظر کاربرد دارای تنوع بسیار زیادی هستند. علاوه بر این موارد، یخچال های هیمالیا از کیفیت ساخت بالا و قیمت بسیار مناسبی نیز بهره می‌برند. از پرفروش‌ترین محصولات هیمالیا می‌توان به یخچال فریزر دوقلو، یخچال صندوقی، مدل 5 کاره اشاره کرد.

8. یخچال دوو

شاید شنیدن نام برند کره‌ای دوو در بین لوازم خانگی ایرانی، برای شما کمی عجیب باشد اما باید گفت چند سالی است که محصولات دوو در ایران تولید می شوند. یکی از پرفروش ترین و جذاب ترین محصولات دوو، یخچال فریزرهای آن است. از اصلی ترین دلایل محبوبیت یخچال های دوو، طراحی جذاب و کیفیت موتور بالا در کنار امکانات فوق العاده آن است.

بهترین یخچال فریزر ایرانی

سخن پایانی

در این محتوا سعی کردیم تمام مواردی را که برای خرید یخچال نیاز دارید بررسی کرده و شما را با بهترین یخچال‌های ایرانی آشنا کنیم. شما می‌توانید با در نظر داشتن  ویژگی‌های یخچال‌های معرفی شده و با توجه به بودجه‌تان، بهترین برند یخچال را به آسانی انتخاب و آن‌را خریداری کنید.

پرسش های متداول

بهترین برند یخچال فریزر ایرانی کدامند؟

از بهترین برند‌های یخچال فریزر ایرانی می‌توان به برندهای: اسنوا، دیپوینت، امرسان، هیمالیا، دوو و الکترو استیل اشاره کرد.

برای خرید بهترین برند یخچال فریزر باید به چه فاکتورهایی توجه کرد؟

برای خرید بهترین یخچال فریزر باید به فاکتورهای مهمی مانند: کیفیت، طراحی جذاب بدنه، میزان مصرف انرژی، قابلیت کنترل دما دیجیتال وغیره توجه کرد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.