بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایتی


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

در این مطلب قصد داریم بهترین هارد های اکسترنال 2 ترابایتی بازار که می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید را به شما معرفی کنیم. اگر شخصی هستید که به فضای بیشتری برای ذخیره ‌سازی اطلاعات خود نیاز دارید، هارد دیسک های اکسترنال گزینه‌ای مطلوبی برای شما محسوب می‌شوند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

مشاهده لیست قیمت هارد اکسترنال در فروشگاه کالاتیک

احتمالاً هنگام خرید هارد اکسترنال با برندهای بسیاری مواجه شده‌اید که به تولید عرضه این محصول محبوب مشغول هستند و خرید آن بدون اطلاعات کافی ممکن است کمی دشوار به نظر برسد. تا انتهای این مطلب با کالاتیک همراه باشید تا بهترین هاردهای اکسترنال با ظرفیت 2 ترابایت را مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین هارد اکسترنال بازار با ظرفیت 2 ترابایت

به طور کلی هاردها به دو دسته هارد اکسترنال و هارد اینترنال به معنای داخلی و خارجی تقسیم می‌شوند. منظور از هاردهای اینترنال همان فضای ذخیره ‌سازی داخلی لپ تاپ‌ها است که امکان تعویض یا ارتقا را دارا هستند و هاردهای اکسترنال برای ذخیره سازی اطلاعات خارج از سیستم مورد استفاده قرار می‌گیرند و با استفاده از کابل به کامپیوتر یا دستگاه موردنظر متصل می‌شوند.

استفاده از هارد دیسک اکسترنال این امکان را به شما می‌دهد تا فضای ذخیره سازی بیشتری در کامپیوتر داشته باشید و در نتیجه سرعت بالاتری را تجربه کنید. نوع و اندازه هارد اکسترنال بسته به نیاز شما متفاوت خواهد بود؛ اما ما در ادامه قصد داریم هاردهای اکسترنال به ظرفیت 2 ترابایتی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید مطلوب‌تری را تجربه کنید.

هارد دیسک اکسترنال اپیسر مدل AC633

اولین محصولی که در مقاله بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایتی به سراغ آن خواهیم رفت، AC633 به برند محبوب اپیسر تعلق دارد که به تولید و عرضه انواع هارد مشغول است. این هارد از نوع HDD بوده و سایز هد 2.5 اینچی دارد که با ابعاد کوچک و وزن سبک به یک گزینه قابل حمل برای کاربران محسوب می‌شود. همچنین لایه سیلیکونی استفاده شده روی هارد اکسترنال AC633 اپیسر باعث می‌شود مقاومت مطلوبی را در برابر ضربه تا ارتفاع 122 سانتی‌متر را از خود نشان دهد.

هارد AC633 از برند اپیسر

لازم به ذکر است که بخش داخلی آن سیستم تعلیق پیشرفته‌ای دارد تا کاملاً میزان لرزش را کاهش داده و تأثیرات ناشی از برخوردهای اتفاقی را به حداقل برساند. افزون بر این هارد دیسک اکسترنال اپیسر مدل AC633 موفق به دریافت استاندارد IP55 شده که دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. در کنار تمامی ویژگی‌های فوق، AC633 به دو پورت USB Type-A مجهز شده که توانسته است از آزمایش 10000 بار وصل و قطع‌شدن با موفقیت گذر کند.

همچنین دارای رابطی USB 3.1 Gen 1 با سرعت بالای انتقال تا 5 گیگابیت در ثانیه است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا طی مدت‌زمان بسیار کوتاهی اطلاعات خود را انتقال دهید. طبق ادعای کمپانی سازنده با ظرفیت 2 ترابایتی این هارد دیسک اکسترنال قادر به ذخیره تا 1 میلیون عکس، نیم میلیون فایل موسیقی mp3 و 833 ساعت فیلم کامل HD خواهید بود.

خرید هارد اکسترنال اپیسر AC633 از کالاتیک

هارد دیسک اکسترنال اپیسر مدل AC731

هارد دیسک اکسترنال AC731 اپیسر در ابعاد 79.4 در 128.5 میلی‌متر با ضخامت 10.8 میلی‌متر به همراه وزن 139.5 گرم تولید شده که در نگاه اول ظاهر چرمی آن نظر شما را جلب خواهد کرد و به زیبایی این محصول می‌افزاید.  از جمله قابلیت‌های مثبت بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایتی Apacer که خیال شما را از بایت استفاده از آن راحت می‌کند می‌توان به سیستم تعلیق پیشرفته برای هارد دیسک داخلی،‌ استاندارد MIL-STD-810G 516.6 Procedure IV به معنای مقام در برابر سقوط از ارتفاع تا 1 متر و 20 سانتی‌متر و استاندارد IP68 مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه اشاره کرد.

هارد دیسک اکسترنال AC731 اپیسر

سایز هد در این هارد اکسترنال 2.5 اینچ از نوع HDD بوده و با استفاده از درگاه اتصال USB 3.2 نسل اول در ساختار هارد اکسترنال AC731 باعث انتقال اطلاعات با سرعت بالای 5 گیگابیت بر ثانیه شده است. البته این سرعت هنگام اتصال به دستگاهی با پورت USB2 به 480 مگابیت بر ثانیه می‌رسد.

خرید هارد دیسک اکسترنال اپیسر AC731 از کالاتیک

هارد دیسک اکسترنال اپیسر مدل AC630

از جمله بهترین هارد اکسترنال با ظرفیت 2 ترابایت که می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید، هارد دیسک اکسترنال اپیسر AC630 است. برای ساخت این هارد از جنس پلاستیک استفاده شده و به قابلیت‌هایی مجهز شده تا کاملاً خیال شما از بابت اطلاعاتتان در شرایط مختلف راحت باشد. این قابلیت‌های شامل پشت سر گذاشتن تست‌های نظامی MIL-STD-810G 516.6 Procedure IV  و استاندارد IP55 به معنای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

بهترین هارد اکسترنال با ظرفیت 2 ترابایت

یکی از بهترین قابلیت‌های هارد اکسترنال AC630 اپیسر که می‌توان به آن اشاره کرد در نظر گرفتن فضایی برای قرار گرفتن کابل هارد است؛ از همین رو دیگر نیازی نیست که نگران گم شدن کابل هارد خود باشید. همچنین این هارد از درگاه USB 3.1 برای اتصال به سیستم استفاده می‌کند و از سرعت بالایی برای انتقال داده‌ها نیز برخوردار است.

خرید هارد اکسترنال اپیسر AC630 از کالاتیک

هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A80

هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A80 را می‌توان به عنوان یکی از بهترین هارد دیسک های اکسترنال 2 ترابایتی معرفی کرد که از جنس آلومینیوم با مقاومت بالا ساخته شده است. همچنین لایه رویی این هارد از جنس پلاستیک ساخته شده تا بتواند مقاومت خوبی در برابر شوک‌های الکتریکی داشته باشد.

هارد دیسک اکسترنال آرمور A80 موفق به دریافت استاندارد نظامی MIL-STD 810G و استاندارد IPX7 شده است و کاملاً خیال شما را از بابت استفاده از این دستگاه در شرایط نامناسب و امنیت اطلاعاتتان راحت می‌کند.

هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A80

این هارد دیسک ار نوع HDD بوده و برای انتقال اطلاعات از رابط نسل اول USB 3.2 استفاده می‌کند. به‌علاوه سرعت چرخش آن به 5400 دور بر دقیقه می‌رسد. در بخش کناری این محصول یک سیم تعبیه شده تا دیگر نیازی به کابل جداگانه نباشد و به‌راحتی بتوانید آن را همراه خو حمل کنید. شما می‌توانید هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Armor A80 را با قیمت مناسب مستقیما از سایت کالاتیک تهیه کنید.

خرید هارد اکسترنال سیلیکون پاور Armor A80 از کالاتیک

هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A85

آخرین محصولی که در مقاله بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایتی به آن خواهیم پرداخت، سیلیکون پاور Armor A85 است که مجهز به سه‌لایه دفاعی برای محافظت از درایو در برابر آسیب‌های احتمالی شده است. همچنین قابلیت تحمل وزن بیشتر از 500 کیلوگرم را دارا است.

سیلیکون پاور Armor A85

از دیگر قابلیت‌های این هارد که به بالا رفتن کیفیت و ارزش خرید آن کمک شایانی می‌کند می‌توان به مقاوم در برابر ضربه تا ارتفاع 122 سانتی‌متر، استاندارد IP68 و مجهز به سیستم تعلیق پیشرفته برای هارد دیسک داخلی اشاره کرد.

در قسمت بالایی این محصول نیز درب پلاستیکی به چشم می‌خورد که داخل آن درگاه  USB 2.0و USB 3.0 قرار داده شده که می‌توانید از طریق آن در حالت USB 3.0 با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه و در حالت USB 2.0 با سرعت 480 مگابیت بر ثانیه اطلاعات خود را انتقال دهید. اگر قصد خرید هارد سیلیکون پاور مدل آرمور A85 را دارید می‌توانید از طریق لینک زیر به آسانی نسبت به خرید آن اقدام کنید.

خرید هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور Armor A85 از کالاتیک

سخن آخر

در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایتی را که می‌توانید در سبد خریدتان قرار دهید را به شما معرفی کنیم تا بتوانید مطلوب‌ترین انتخاب را داشته باشید. خرید هارد اکسترنال با توجه به انتظار و نیازی که از این محصول دارید متفاوت خواهد بود به همین منظور در نهایت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید کدام مدل برایتان مناسب است.

البته مهم‌ترین فاکتور بودجه است که باید آن را در نظر داشته باشید. امیدواریم این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد و توانسته باشید هارد اکسترنال 2 ترابایتی خود را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام کنید. نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایتی کدام مدل است؟

بهترین هارد اکسترنال با ظرفیت 2 ترابایت که می‌توانید خریداری کنید هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A85 نام دارد که از ارزش خرید بالایی نیز برخوردار است.

قیمت هارد اکسترنال 2 ترابایتی چقدر است؟

قیمت هارد دیسک اکسترنال با ظرفیت 2 ترابایت در بازه قیمتی 3 تا 4 میلیون تومان قرار می‌گیرد که می‌توانید با توجه به بودجه خود نسبت به خرید آن اقدام کنید.

بهترین هارد دیسک اکسترنال با ظرفیت 2 ترابایت را از کجا بخرم؟

برای خرید بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایتی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کالاتیک مراجعه کنید تا خیالتان از بابت خریدی که انجام می‌دهید کاملاً راحت باشد.

بهترین مارک هارد اکسترنال 2 ترابایت چیست؟

از جمله بهترین مارک‌های هارد دیسک اکسترنال که می‌توانید از میان آن‌ها مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید سیلیکون پاور، اپیسر، ای دیتا و وسترن دیجیتال هستند.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.