معرفی روش های رفع ریپورت تلگرام


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

یکی از مشکلات رایجی که ممکن است در هنگام استفاده از تلگرام با آن مواجه شوید، ریپورت شدن است. این اتفاق باعث می‌شود نتوانید برای کاربران ناشناس تلگرام پیام ارسال کنید. چنانچه این مشکل برای شما پیش آمده باشد، تنها می‌توانید به افرادی که شماره آن‌ها را به عنوان مخاطب ذخیره کرده‌اید، پیام ارسال کنید. همچنین می‌توانید پاسخ پیام کاربران ناشناس را نیز بدهید. در این شرایط شما فقط نمی‌توانید برای افراد ناشناس پیام ارسال کنید.

خرید و مشاهده قیمت گوشی از فروشگاه اینترنتی کالاتیک

دلایلی که منجر به ریپورت شدن حساب کاربری شما در تلگرام می‌شود شامل، ارسال مکرر پیام‌های تبلیغاتی، ارسال بیش از حد پیام و یا انتشار محتوای غیر اخلاقی است. در این شرایط اگر چند نفر حساب شما را ریپورت کنند، تلگرام امکان ارسال پیام به کاربران ناشناس از سوی شما را مسدود می‌کند. به خاطر داشته باشید که گاهی ممکن است باگ‌ها و مشکلات داخلی تلگرام نیز منجر به اسپم شدن حساب شما شود.

درصورتی که حساب کاربری تلگرام شما ریپورت شده باشد، می‌توانید به کمک این راهنما مشکل خود را به تلگرام گزارش داده و حساب را پس از چند روز به حالت عادی باز گردانید. با ما تا انتهای این مطلب در مجله فناوری کالاتیک همراه باشید.

نشانه‌های ریپورت شدن اکانت تلگرام

اگر حساب کاربری تلگرام شما بنا به دلایلی که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد ریپورت شده است، هنگامی که برای یک کاربر ناشناس که شماره وی را در لیست مخاطبین خود ذخیره ندارید، پیامی ارسال کنید، با پیغام خطای زیر مواجه خواهید شد. برای رفع این مشکل باید با @spambot تماس بگیرید و مشکل را توضیح دهید.

نشانه ریپورت شدن اکانت تلگرام

این پیام به این معنی است که شما فقط می‌توانید برای مخاطبین متقابل پیام ارسال کنید. مخاطبین متقابل افرادی هستند که قبلا با شما چت کرده‌اند یا شماره تماس شما را در گوشی خود ذخیره دارند.

روش های خروج از بلاک و ریپورت در تلگرام

اگر به هر دلیلی در تلگرام ریپورت شده‌اید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با معرفی 5 روش رفع ریپورت تلگرام مشکل خود را حل کنید.

1. از ربات Spam Info Bot استفاده کنید

تمامی مراحل ذکر شده در این روش کاملا تست شده و 100% کاربردی است. باید این مراحل را با دقت و به ترتیبی که گفته می‌شود انجام دهید تا به نتیجه برسید. در این روش شما با ارسال درخواست به ربات رسمی تلگرام برای رفع ریپورت استفاده می‌کنید.

مرحله 1؛ برای شروع، در نوار منو جستجوی تلگرام @spambot را تایپ کنید.

استفاده از Spam Info Bot

مرحله 2؛ پس از ورود به ربات رسمی تلگرام روی گزینه start کلیک کنید.

روی گزینه start کلیک کنید

مرحله 3؛ صفحه‌ای ظاهر می‌شود که به شما اطلاع می‌دهد به دلیل آنکه به عنوان یک اسپم شناسایی شده‌اید، قادر به ارسال پیام به افراد ناشناس نخواهید بود. شما می‌دانید که این گزارش اشتباه بود، بنابراین باید به تلگرام اطلاع دهید که اشتباهی صورت گرفته است. برای این کار باید گزینه This is a Mistake را انتخاب کنید.

گزینه This is a Mistake را انتخاب کنید

مرحله 4؛ در پیام بعدی از شما خواسته می‌شود در صورت تمایل شکایت کنید. حالا باید گزینه Yes را انتخاب کنید.

گزینه Yes  را انتخاب کنید

مرحله 5؛ پیام بعدی از شما می‌پرسد که آیا پیام‌های تبلیغاتی ناخواسته و محتوای نامناسب برای دیگران ارسال کرده‌اید یا خیر. شما باید گزینه No! Never did that را انتخاب کنید.

گزینه No! Never did that را انتخاب کنید

مرحله 6؛ در نهایت از شما خواسته می‌شود که شکایت خود را بنویسید و به پشتیبانی تلگرام ارسال کنید. در زیر نمونه‌ای از پیامی که می‌توانید استفاده کنید را آورده‌ایم.

Dear Telegram Support,
My Telegram account has been restricted suddenly. I have several Telegram accounts, and I am doing the same activities with all these accounts. It is strange that this particular account of mine is in trouble. Please examine the issue and fix my problem. I request you to remove the spam from my account. Thanks in advance!

مرحله 7؛ در نهایت تلگرام شکایت شما را تایید کرده و در اسرع وقت درخواست شما را بررسی و به آن پاسخ خواهد داد.

تایید شکایت


2. جزئیات اکانت تلگرام خود را با شخص دیگری جابه‌جا کنید

مراحل ذکر شده در این روش تست نشده است، اما امتحان آن برای حل مشکل ریپورت حساب کاربری تلگرام ضرری ندارد. در این روش باید نام کاربری، تصویر پروفایل و نام اکانت تلگرام خود را با فردی که می‌شناسید جابه‌جا کنید. سپس وارد یک گروه تلگرامی شوید و در عرض 5 دقیقه دوبار یک پیام 2 خطی ارسال کنید. توجه داشته باشید که هر دو حسابی که اطلاعات حساب خود را جابه‌جا کرده‌اند باید این کار را انجام دهند. معمولا پس از 24 ساعت، مشکل ریپورت تلگرام شما رفع می‌شود و سپس می‌توانید اطلاعات اصلی اکانت تلگرام خود را پس بگیرید.

3. از افراد ناشناس بخواهید به شما پیام بدهند

مراحل ذکر شده در این روش تست نشده است، اما امتحان این روش برای حل مشکل ریپورت حساب کاربری تلگرام ضرری ندارد. یکی از ساده‌ترین و پرکاربردترین راه‌ برای خروج از ریپورت و بلاک تلگرام این است که از سایر افراد ناشناس در یک گروه تلگرام بخواهید که حداقل 10 پیام دایرکت یا استیکر به‌صورت خصوصی به مدت 4 تا 7 روز متوالی برای شما ارسال کنند.

اگر حداقل 10 نفر که مخاطب مشترک شما نیستند این کار را انجام دهند، احتمالا حساب شما از تحریم تلگرام خارج می‌شود. توجه داشته باشید که باید صبر کنید و هرگز این پیام‌ها را نخوانید تا زمانی که روزانه حدود 100 پیام خوانده نشده در چت تلگرام خود داشته باشید. پس از 4 تا 7 روز، حساب کاربری تلگرام شما از حالت ریپورت خارج می‌شود.

4. با چت پشتیبانی تلگرام تماس بگیرید

یکی از موثرترین روش‌ها چت با تیم پشتیبانی تلگرام است. برای استفاده از این روش فقط باید تا حدودی با زبان انگلیسی آشنا باشید و مراحل زیر را طی کنید.

مرحله 1؛ وارد تلگرام شده و روی نماد سه خط افقی در سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.

روی نماد سه خط افقی ضربه بزنید

مرحله 2؛ از منو وارد بخش تنظیمات شوید.

تنظیمات را انتخاب کنید

مرحله 3؛ از بخش Help، گزینه Ask a Question را انتخاب کنید.

گزینه Ask a Question را انتخاب کنید

مرحله 4؛ در صفحه باز شده، ASK A VOLUNTEER را انتخاب کنید تا بتوانید مستقیما با اپراتور صحبت کنید.

گزینه ASK A VOLUNTEER را انتخاب کنید

مرحله 5؛ سپس روی start ضربه بزنید تا مکالمه شما شروع شود. مشکلی که دارید را بنویسید تا اپراتور در صورت امکان شما را راهنمایی کند.

روی گزینه Start کلیک کنید

5. یک درخواست برای رفع ریپورت تلگرام ارسال کنید

اگر روش‌های بالا مشکل را حل نکرده و تلگرام شما همچنان ریپورت است، ارسال ایمیل آخرین روشی است که می‌تواند به شما کمک کند. در این روش شما درخواست خود را برای رفع ریپورت تلگرام از طریق ایمیل به پشتیبانی تلگرام ارسال می‌کنید. ایمیل خود را به زبان انگلیسی به این آدرس ایمیل spam@telegram.org ارسال کنید. این بخش تنها مسئول بررسی درخواست‌های ریپورت اکانت تلگرام است و معمولا درخواست شما را زودتر بررسی خواهد کرد. عبارت Spam را به عنوان موضوع ایمیل خود بنویسید و ایمیل خود را با دقت تنظیم کرده تا تیم پشتیبانی بتوانند مشکل شما را برطرف کنند.

حتما در ایمیل خود ذکر کنید که حساب کاربری شما به اشتباه ریپورت شده است و هیچ کاری خلاف دستورالعمل‌ها و قوانین تلگرام انجام نداده‌اید. بهتر است شماره تلفنی که با آن اکانت تلگرام دارید و نام کاربری تلگرام خود را در ایمیل وارد کنید تا در صورت نیاز مشخصات اکانت شما را بررسی کنند. معمولا اگر تلگرام در محدود کردن اکانت شما اشتباه کرده باشد، در کمتر از 24 ساعت حساب کاربری شما رفع ریپورت خواهد شد.

ارسال ایمیل به تیم پشتیبانی تلگرام

سخن آخر

با امتحان روش‌هایی که در این مقاله به شما آموزش داده‌ایم می‌توانید مشکل ریپورت تلگرام خود را حل کنید. به خاطر داشته باشید که گاهی اوقات با وجود تمام تلاش‌هایتان، ممکن است باز هم نتوانید حساب خود را از حالت رپورت خارج کنید. فراموش نکنید که به دلیل تعداد زیاد پیام های ارسالی به تیم پشتیبانی تلگرام، بررسی درخواست ها ممکن است چند روز طول بکشد.

پرسش‌های متداول

دلایل ریپورت شدن اکانت تلگرام چیست؟

دلایلی که منجر به ریپورت شدن حساب کاربری شما در تلگرام می‌شود شامل، ارسال مکرر پیام‌های تبلیغاتی، ارسال بیش از حد پیام و یا انتشار محتوای غیر اخلاقی است. 

حداکثر زمانی که پس از درخواست رفع ریپورت باید منتظر بمانیم تا حساب تلگرام از ریپورت خارج شود چند روز است؟

در بسیاری مواقع ظرف 24 ساعت مشکل رفع می‌شود اما در برخی موارد زمان بیشتری لازم است و حداکثر پس از یک هفته حساب کاربری شما از حالت ریپورت خارج خواهد شد.

تضمینی‌ترین روش برای رفع مشکل ریپورت اکانت تلگرام چیست؟

استفاده از ربات تلگرام، @spambot روشی است که 100٪ می‌تواند کمک کند تا حساب کاربری تلگرام شما از حالت ریپورت خارج شود.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.