معرفی بهترین برنامه‌های کاربردی و ورزشی در گلکسی واچ


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

ساعت‌های هوشمند سامسونگ یکی از محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی دنیا است که از امکانات فوق‌العاده‌ای از قبیل: ردیابی فعالیت‌های روزانه، ارزیابی کیفیت خواب، بررسی فعالیت قلب و غیره بهره‌مند است. با توجه به اینکه شما از کدام یک از ساعت‌های سامسونگ استفاده می‌کنید، مجموعه‌ای از برنامه‌های گلکسی واچ برای نصب در فروشگاه گلکسی سامسونگ و فروشگاه Google Play موجود است.

مشاهده قیمت ساعت هوشمند سامسونگ در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

معرفی بهترین برنامه های کاربردی و ورزشی در گلکسی واچ

چه بخواهید تناسب اندام خود را بهبود ببخشید و چه بخواهید به کمک ساعت هوشمند سامسونگ وسایل خانه هوشمند خود را کنترل کنید، اپلیکیشن‌هایی موجود هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین برنامه‌های سلامتی و ورزشی در گلکسی واچ بپردازیم و قابلیت‌های هر کدام را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن گلکسی واچ

1. اپلیکیشن C25K

اپلیکیشن C25K یکی از اپلیکیشن‌های خلاقانه‌ای که به شما کمک می‌کند تا عادت پیاده روی و دویدن را به عادت‌های روزانه خود اضافه کرده و به کمک گلکسی واچ آن را به راحتی مدیریت کنید. از سایر امکانات این اپلیکیشن می‌توانید به مواردی همچون: پخش موسیقی در زمان اجرای تمرینات، پیگیری سرعت و فاصله و غیره اشاره کرد.

وقتی که شما اپلیکیشن C25K را در گوشی راه اندازی و نصب می‌کنید، می‌توانید تمرین مورد نظرتان را در آن انتخاب کنید. پس از اتصال گوشی و گلکسی واچ برای شروع تمرینات، روی صفحه تمرین گزینه شروع لمس کرده و تمرین را آغاز کنید.

2. اپلیکیشن Facer

اپلیکیشن Facer ، یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی در گلکسی واچ بوده که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع اپلیکیشن Facer Watch Faces، محصولی از شرکت Facer Studios بوده که در زمینه شخصی سازی صفحه ساعت‌های هوشمند برای اندروید و iOS فعالیت می‌کند. این اپلیکیشن با کاربری آسان و قابلیت‌های فراوانی که دارد، توانسته بیش از 5 میلیون کاربر را به خود اختصاص داده و امتیاز 4.3 را در گوگل پلی کسب کند. به کمک این اپلیکیشن، شما می‌توانید صفحه گلکسی واچ را به راحتی سفارشی سازی کرده و انواع فیجت‌ها را به صفحه ساعت هوشمند سامسونگ اضافه کنید.

از سایر قابلیت‌های اپلیکیشن Facer می‌توان به مواردی همچون: نمایش زمان، تاریخ، آب‌وهوا و همچنین قدم‌ شمار و روند پیشرفت سلامتی، اجرای برنامه‌ها، سوئیچ کردن بین حالت‌های مختلف و یا حتی اجرای بازی‌های کوچک اشاره کرد.

3. اپلیکیشن Google Assistant

Google Assistant یا دستیار گوگل یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی برای ساعت‌های گلکسی است که شما می‌توانید به کمک آن کارهای مختلفی مثل تماس گرفتن، ‌پخش موزیک، اطلاع از آب و هوا و اخبار را تنها با صحبت کردن در گلکسی واچ انجام دهید. این دستیار صوتی، با حضور خود روی ساعت هوشمند سامسونگ، به شما می تواند در کنترل بهتر و سریع تر ساعت هوشمندتان کمک فراوانی کند.

اپلیکیشن های سلامتی

4. اپلیکیشن Google Home

اپلیکیشن Google Home در واقع مانند یک مرکز فرماندهی وسایل هوشمند روی ساعت شما است. این برنامه توسط شرکت گوگل ساخته شده و از زمان عرضه تا به الان توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. این برنامه قادر به شناسایی صدای کاربر بوده و می‌تواند دستورات صوتی کاربر را در مورد تجهیزات هوشمند خانه و محل کار، اجرا کند.

5. اپلیکیشن Ourdooractive

اگر شما از آن دسته افراد بوده که علاقه زیادی به پیاده روی دارید، Outdooractive یک برنامه ضروری برای ساعت هوشمند سامسونگ است. این برنامه به شما این امکان داده با استفاده از گلکسی واچ هایی که مجهز به سیتسم عامل Android Wear هستند، مسیرهای نزدیک را جستجو کرده و در هر مسیری را که آن را ذخیره کرده اید؛ مسیر پیاده روی کنید. علاوه بر این، Outdooractive اطلاعاتی همچون: ناوبری گام به گام، ارتفاع فعلی و مختصات GPS را ارائه می‌دهد.

6. اپلیکیشن Sofascore

Sofascore یک برنامه کاملاً ضروری برای دوستداران ورزش است. شما به کمک این برنامه می‌توانید مسابقات ورزشی مختلف و همچنین نمرات و نتایج زنده را در ساعت هوشمند خود بررسی کنید.

بهترین اپلیکیشن های گلکسی واچ

7. اپلیکیشن Strava

Strava یکی از شناخته‌شده‌ترین برنامه‌های تناسب اندام موجود در میان برنامه های ساعت هوشمند بوده و اگر شما به چند ورزش علاقه‌مند هستید، باید آن را نصب کنید. این اپلیکیشن بسیاری از فعالیت‌ها، از دویدن گرفته تا دوچرخه‌سواری گرفته تا شنا، و مجموعه‌ای از آمار، معیارها و داده‌ها را ثبت می‌کند.

سخن آخر

در مقاله پیش رو به معرفی بهترین برنامه‌های سلامتی و ورزشی در گلکسی واچ پرداختیم. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، مناسب‌ترین اپلیکیشن را دانلود و از قابلیت‌های فوق‌العاده آن استفاده نمایید.  انتخاب مناسب گلکسی واچ در اجرای برنامه های کاربردی کمک شایانی انجام می دهد توصیه می کنیم مقاله هرآنچه باید در مورد گلکسی واچ 6 سامسونگ بدانید را مطالعه کنید تا هنگام خرید این محصولات از اطلاعات بیشتری برخوردار باشید.

پرسش‌ های متداول

ساعت هوشمند سامسونگ چه تأثیری برای سلامتی دارد؟

ساعت‌های هوشمند سامسونگ با توجه به مدل می‌توانند تعداد قدم‌ها، مسافت، کالری، ضربان قلب، ضربان نبض و خواب شما را با دقت بالایی شمارش کنند. برخی از مدل‌ها حتی می‌توانند فاکتورهای حیاتی را محاسبه کنند.

آیا Samsung Watch Health دقت لازم را دارد؟

با توجه به این که ساعت هوشمند سامسونگ پارامترهای قابل قبولی HR، HRV دامنه زمانی، LF و HF را ساپورت می‌کند، بنابراین می‌تواند در اندازه گیری فاکتورهای سلامتی دقت بالایی داشته باشد.

فشار خون ساعت سامسونگ چقدر دقیق است؟

طبق آزمایشاتی که با گلکسی واچ 5 انجام شد، مشخص شد که اندازه گیری فشار خون در این ساعت بسیار دقیق است و می‌توان با خیال راحت روی آن حساب کرد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.