نحوه اضافه کردن برنامه به صفحه کاور گلکسی زد فلیپ 5


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img

گلکسی زد فلیپ 5 یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ است که به تازگی از آن رونمایی شد و توانست با طراحی منحصر به فردی که دارد، طرفداران خود را حسابی غافلگیر کند. یکی از تغییرات جذابی که سامسونگ در گلکسی زد فلیپ 5 نسبت به گوشی‌های تاشو نسل قبلی‌اش اعمال کرده، صفحه‌نمایش پوششی بزرگ‌ آن است.

مشاهده لیست قیمت گوشی سامسونگ از فروشگاه اینترنتی کالاتیک

یکی از ویژگی‌های صفحه نمایش بیرونی زد فلیپ 5، امکان نصب و استفاده از اپلیکیشن‌ها است. به صورت پیش‌فرض زد فلیپ 5 با چند ویجت از پیش نصب شده ارائه می‌شود؛ با این حال شما می‌توانید با مطالعه این مقاله، با نحوه اضافه کردن برنامه به صفحه کاور گلکسی زد فیلیپ آشنا شوید.

روش استفاده از ابزارک‌های داخلی Galaxy Flip Cover

همان‌طور که در ابتدای مطلب گفتیم،Samsung Galaxy Z Flip 5 با چند ویجت از پیش نصب شده روی صفحه نمایش ارائه می‌شود که از این ابزارها تنها می‌توان برای مشاهده تاریخ، اعلان‌ها و موارد دیگر استفاده کرد. برای فعال سازی اپلیکیشن‌ها روی صفحه نمایش بیرونی زد فیلیپ 5 تنها باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

1. وارد Settings شوید و به قسمت Advanced Features بروید.

2. گزینه Labs را انتخاب و به پایین اسکرول کنید تا Apps Widget فعال شود. این قابلیت به شما امکان دسترسی به YouTube، Netflix، Google Maps، WhatsApp و Google Messages را می‌دهد.

روش استفاده از ابزارک‌های داخلی Galaxy Flip Cover

اضافه کردن برنامه روی صفحه نمایش بیرونی گلکسی Z Flip 5

برای اجرای برنامه روی صفحه کاور گلکسی زد فیلیپ 5، ابتدا باید برنامه Good Lock سامسونگ را نصب کنید. این اپلیکیشن طیف وسیعی از گزینه‌های سفارشی سازی را ارائه می‌دهد که به کمک آن‌ها می‌توان عملکرد گوشی سامسونگ را افزایش داد.

برای استفاده از اپلیکیشن Good Lock و اضافه کردن برنامه به صفحه کاور Samsung Galaxy Z Flip 5 تنها کافی است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

1. در گوشی سامسونگ به فروشگاه Galaxy Apps بروید. اپلیکیشن Good Lock را جستجو کرده و آن را روی گوشی نصب کنید.

2. اپلیکیشن Good Lock را باز کنید و ماژول MultiStar را روی گوشی نصب کنید.

3. به Good Lock برگردید، MultiStar را باز کنید و روی گزینه "I ♡ Galaxy Foldable" ضربه بزنید.

4. روی گزینه Launcher Widget ضربه بزنید و برنامه‌هایی را که قصد اضافه کردن آن‌ها روی صفحه نمایش بیرونی گوشی را دارید، انتخاب کنید.

5. در این مرحله مشاهده خواهید کرد که ویجت Good Lock جدید با تمام برنامه‌هایی که انتخاب کرده‌اید به صفحه اصلی اضافه شده است.

اضافه کردن برنامه روی صفحه نمایش بیرونی گلکسی Z Flip 5

سخن آخر

در این مقاله، ما به بررسی نحوه اضافه کردن برنامه به صفحه کاور گوشی هوشمند گلکسی زد فیلیپ 5 پرداختیم. این فرایند بسیار ساده و کاربردی است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های مورد علاقه‌شان را بر روی صفحه کاور دستگاه خود قرار دهند و به سرعت به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

پرسش‌ های متداول

آیا اپلیکیشن Samsung Good Lock باتری شما را خالی می‌کند؟

خیر، کاهش عمر باتری گوشی‌های سامسونگ هیچ ارتباطی با استفاده از اپلیکیشن Samsung Good Lock ندارد.

آیا اپلیکیشن Samsung Good Lock ایمن است؟

بله؛ با اینکه اپلیکیشن Good Lock یک برنامه پیش فرض سامسونگ نیست، اما این برنامه توسط این شرکت پشتیبانی می‌شود و نصب آن کاملاً ایمن است.

آیا می‌توانید بازی‌ها را در صفحه کاور Z flip انجام دهید؟

بله؛ شما می‌توانید با استفاده از برنامه Good Lock، مینی بازی‌ها را روی صفحه نمایش کاور Galaxy Z Flip 5 به آسانی اجرا کنید .

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.