همه چیز درباره The Last of Us Part 3


زهرا طریقتی ثانی
نظرات 0
content-main-img
«من به مدت طولانی برای زنده ماندن و نجات پیدا کردن تلاش کردم. هیچ فرقی نمی‌کند چه کاری انجام دهی، تو مدام یک چیز را پیدا می‌کنی که برایش بجنگی.» [جوئل]

اگر گیمر هستید، فرقی نمی‌کند مبتدی یا حرفه‌ای، حتما اسم بازی The Last Of Us را شنیده‌اید و یا آن را بازی کرده‌اید. بازی محبوب و جذاب زامبی محوری که یک سریال به همین نام از آن در سال 2023 با کارگردانی نیل دراکمن (Neil Druckmann) و کریگ مازن (Craig Mazin) و بازیگری بلا رمزی (Bella Ramsey) در نقش الی (Ellie) و پدرو پاسکال (Pedro Pascal) در نقش جوئل (Joel) ساخته شد و نظر سریال‌بازهای زیادی را که حتی گیمر نیستند به خود جلب کرد. این بازی در پارت یک خود به یک پایان تقریبا جامع رسید و هیچ سوالی را برای مخاطب بدون پاسخ باقی نگذاشت. با این حال نیل دراکمن احساس کرد داستان‌های زیادی برای گفتن دارد و پارت دوی این بازی را ساخت.

The Last of Us Part 2 بر خلاف پارت قبلی خود، در ذهن مخاطب سوالات بسیاری را بی‌پاسخ گذاشت و خبر خوب این است که به طور رسمی اعلام شده که "پارت 3 آخرین بازمانده از ما" قرار است ساخته شود.

لست اف اس 3 کی میاد

تاریخ عرضه The Last of Us Part 3

متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی مبنی بر تاریخ دقیق انتشار این بازی در دسترس نیست؛ با توجه به پیچیدگی این بازی، گرافیک بالا و توجه بسیاری که به جزئیات دارد انتظار می‌رود پارت 3 لست اف اس در سال 2027 یا دیرتر عرضه شود.

اگر در کنار بازی به فیلم‌های زامبی محور علاقه دارید این را هم بخوانید:
بهترین فیلم های زامبی که حتما باید ببینید!

داستان بازی لست اف اس 3

در حالی که هنوز اطلاعات قطعی درباره داستان The Last of Us Part 3 منتشر نشده است. اما شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در این مورد وجود دارد. برخی از طرفداران معتقدند که داستان این قسمت بر روی شخصیت الی متمرکز خواهد بود و شاهد رشد و تکامل او خواهیم بود. همچنین، احتمال معرفی شخصیت‌های جدید و پیچیده‌تر وجود دارد. با توجه به پایان‌بندی تلخ و تاثیر گذار قسمت دوم، انتظار می‌رود که داستان قسمت سوم نیز پر از چالش و درام باشد.

داستان the last of us part 3

در مورد داستان و Story Telling پارت سوم بازی Last of Us از زبان خود نیل دراکمن نقل می‌کنیم:

"من هیچ داستانی ندارم، ولی مفهوم آن را دارم، برای من، به اندازه پارت 1 و پارت 2 هیجان انگیز است و مختص به خودش است. با این حال این خط داستانی (Through-Line) برای هر سه آن‌ها صدق می‌کند. و این حس را منتقل می‌کند که احتمالا در این داستان یک بخش (Chapter) اضافه‌تر وجود داشته باشد."

لست آف آس 3 روی چه سیستم هایی کار می کند؟

در مورد پلتفرم بازی Last Of Us Part 3 با قاطعیت می‌توانیم بگوییم که بر روی کنسول بازی پلی استیشن 5 (PS5) عرضه خواهد شد. با توجه به این که قسمت‌های قبلی این دو بازی بعد از گذر یک سال از عرضه آن‌ها به پلتفرم PC راه پیدا کردند این احتمال می‌رود که این پارت نیز پس از یک سال از عرضه برای بازی در کامپیوتر شخصی و ویندوز قابل استفاده باشد. اگر به بازی‌های زامبی محور دیگر هم علاقه دارید بازی‌های زیادی هم برای کنسول و هم برای کامپیوتر ساخته شده‌اند.

پلتفرم بازی آخرین بازمانده میان ما

تریلر The Last of Us Part 3

متاسفانه هنوز هیچ تریلر رسمی، اسکرین شات و عکسی از این بازی وجود ندارد.

گیم پلی The Last of Us Part 3

هر دو پارت بازی "آخرین بازمانده از میان ما" یک سبک اکشن-ماجراجویی با منابع محدود داشتند و احتمالا در قسمت سوم این بازی همین روند ادامه پیدا کند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش امکانات، مخاطبین نیز انتظار زیادی از گیم پلی این بازی دارند و احتمال می‌رود که بازی لست اف اس 3 گیم پلی روان‌تری نسبت به دو قسمت قبلی داشته باشد و گرافیک و صداهای بازی نیز بهبود یابند. شما می‌توانید برای بیشتر لذت بردن صداهای بازی از یک هدست گیمینگ خوب استفاده کنید.

گیم پلی بازی The last op us part 3

سخن آخر

لست اف اس یک بازی هیجانی در دنیای مردگان زنده است، شما همزمان هیجان، ترس و حس راز آلودی را تجربه خواهید کرد. اگر به آدرنالین بالا علاقه دارید و تا به الان Last of Us را بازی نکرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این بازی را شروع کنید. به شما اطمینان خاطر می‌دهم که بعد از اتمام دو پارت این بازی، شما هم مانند دیگر طرفداران بی‌صبرانه منتظر پارت سوم خواهید بود. اگر هم بازی را انجام داده‌اید و هم سریال این بازی را دیده‌اید، به نظر شما سریال در سطح بازی عمل کرده یا خیر؟ خوشحال می‌شویم نظر شما را بدانیم.

پرسش‌های متداول

1. بازی The Last of Us Part 3 چه تاریخی عرضه می‌شود؟

هنوز تاریخ دقیقی مبنی بر انتشار این بازی نیست ولی احتمال می‌رود تا تاریخ 2027 باید صبر کنیم.

2. بازی لست اف اس 3 برای پلی استیشن 4 عرضه می شود؟

با توجه به شایعات احتمالا این پارت روی PS4 پورت نشود و فقط برای PS5 عرضه شود.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.