معرفی بهترین برندهای پنکه رومیزی و پایه بلند


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img

تابستان نزدیک است و چه چیزی دل‌چسب‌تر از خنکای باد پنکه؟ پنکه‌ها یکی از محصولات بسیار پرطرفدار برای خنک کردن و تهویه هوای محیط هستند که از نظر قیمت، برند و امکانات جزء متنوع‌ترین دستگاه‌های خنک کننده به‌حساب می‌آیند. پنکه‌ها دارای مدل‌های مختلفی هستند که از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین مدل‌های آن می‌توان به پنکه‌های رومیزی و پنکه‌های پایه دار اشاره کرد. در این مطلب ما قصد داریم به معرفی بهترین برندهای تولید کننده پنکه‌های رومیزی و پایه بلند بپردازیم و نکات مهمی که شما را در خرید این پنکه‌ها کمک می‌کند را معرفی کنیم.

چرا باید پنکه بخریم؟

در ادامه به نکاتی خواهیم پرداخت که خرید پنکه را به انتخاب درستی تبدیل می‌کنند. این نکات شامل برتری‌های پنکه رومیزی در مقایسه با سایر وسایل سرمایشی محسوب می‌شوند.

ایجاد صدای کمتر نسبت به سایر لوازم سرمازا

جابه‌جایی آسان

قابلیت تنظیمات سرعت و چرخش پره‌ها

قابلیت پرتاب باد مناسب

ایمنی بالا

مصرف برق پایین

تعمیرات آسان

قیمت پایین

چرا باید پنکه بخریم؟

معرفی بهترین پنکه‌های رومیزی و پایه بلند

1. پنکه‌های فلر

فلر یکی از برندهای بسیار معروف آلمانی است که لوازم خانگی‌های بسیار باکیفیتی را وارد بازار کرده است. یکی از محصولات بسیار با کیفیت و کاربردی فلر، پنکه‌های پایه دار فلر است. یکی از پرفروش‌ترین پنکه‌های فلر، پنکه فلر مدل EF5511 است که از مهم‌ترین خصوصیات آن می‌توان به این موارد اشاره کرد:

قابلیت تنظیم ارتفاع پنکه

توان مصرفی: 55 وات

مجهز به ریموت کنترل

حجم باددهی پنکه: 50 متر مکعب بر دقیقه

مجهز به تایمر 7.5 ساعته

مجهز به سیستم چرخش به چپ و راست

میزان صدای تولیدی: کمتر از 60 دسی‌بل

دارای 3 سرعت قابل تنظیم

قابلیت تنظیم شیب دستگاه

2. پنکه‌های پارس خزر

همه ما با برند نام آشنای پارس خزر آشنا هستیم و این را می‌دانیم که پارس خزر یکی از بهترین برندهای داخلی در زمینه تولید لوازم خانگی است که توانسته یکی از باکیفیت‌ترین پنکه‌ها را ارائه کند. یکی از پرفروش‌ترین پنکه‌های پارس خزر، پنکه مدل FSR-ADO است که از مهم‌ترین خصوصیات آن می‌توان به این موارد اشاره کرد:

مجهز به تایمر 7.5 ساعته

دارای گارد محافظ میله‌ای

مجهز به قابلیت تنظیم زاویه وزن باد

مجهز به ریموت کنترل

توان مصرفی 60 وات

حجم باد دهی 56 متر مکعب بر دقیقه

دارای 3 سرعت قابل تنظیم

قابلیت تنظیم ارتفاع پنکه
 

بهترین برند پنکه رومیزی

3. پنکه مایدیا

یکی از برندهای معتبر چینی در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و پنکه‌های با کیفیت، برند مایدیا است. محصولات مایدیا به نسبت امکانات فوق‌العاده و کیفیت بالایی که دارند، جزء گزینه‌های اقتصادی به حساب می‌آیند و همین موضوع باعث محبوبیت این محصولات در بازار لوازم خانگی شده است. یکی از محبوب‌ترین پنکه‌های این برند، پنکه مایدیا مدل FS40-15QR است که از مهم‌ترین خصوصیات آن می‌توان به این موارد اشاره کرد:

دارای 3 پره پلاستیکی

دارای 3 سرعت قابل تنظیم

ایمنی بالای محصول

توان مصرفی 50 وات

بسیار کم مصرف

مجهز به قابلیت تنظیم زاویه

مجهز به نمایشگر LED

مجهز به تایمر تا 7.5 ساعته

دارای عملکرد خاموشی اتوماتیک

4. پنکه سانی

برند سانی یکی دیگر از برندهای داخلی بسیار شناخته شده‌ای است که پنکه‌های بسیار با کیفیتی را طراحی و تولید می‌کند. پنکه‌های رومیزی و پایه دار این برند جزء باکیفیت‌ترین محصولات ایرانی است. از پرفروش‌ترین محصولات سانی می‌توان به پنکه ایستاده سانی مدل DWS-3600اشاره کرد که از مهم‌ترین خصوصیات آن می‌توان به این موارد اشاره کرد:

پره‌ها از جنس پلاستیک مرغوب

دارای 6 پره

نوع پنکه: ایستاده

مجهز به ریموت کنترل

دارای تایمر

وزن: تقریباً 9.5 کیلو گرم

توان مصرفی 60 وات

5. پنکه ویداس

برند ویداس با ارائه محصولات متنوع در زمینه لوازم خانگی توانسته به یکی از برندهای شناخته شده جهانی تبدیل شود. از ویژگی‌های مهم محصولات ویداس می‌توان به کیفیت بالا، قیمت مناسب، و طراحی به روز اشاره کرد. پنکه‌های ویداس یکی دیگر از پنکه‌های با کیفیت بازار است که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. یکی از محبوب‌ترین پنکه‌های ویداس، پنکه ایستاده ویداس مدل VIR-8036 است که از مهم‌ترین خصوصیات آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

توان مصرفی 70 وات

دارای 3 سرعت قابل تنظیم

مجهز به تایمر تا 7.5 ساعته

دارای 5 پره

مصرف انرژی پایین

دارای پایه قابل تنظیم

امکان تغییر پنکه به پنکه رومیزی

بهترین برند پنکه پایه بلند

در خرید پنکه ایستاده و رومیزی به چه مواردی باید توجه کنیم؟

1. میزان صدای پنکه

پنکه‌ها لوازمی هستند که آسایش را برای افراد فراهم می‌کنند؛ بنابراین یک پنکه با کیفیت باید صدای کمی داشته باشد. در زمان خرید پنکه به میزان صدای پنکه حتماً توجه داشته باشید و در این زمینه از فروشنده اطلاعات لازم را دریافت کنید.

2. کاربری آسان

یکی دیگر از موارد مهمی که باید در خرید پنکه‌های ایستاده و رومیزی به آن توجه کنید، کاربری آسان دستگاه است. بسیاری از پنکه‌های موجود در بازار دارای تنظیمات زیادی هستند و همین موضوع باعث شده تا صفحه نمایش دستگاه پر از دکمه باشد و استفاده از دستگاه را برای شما دشوار کند؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً به دنبال پنکه مجهز به ریموت کنترل باشید تا این مشکل برطرف شود و شما به راحتی بتوانید دستگاهتان را تنظیم کنید.

3. پایه‌های قابل تنظیم و مقاوم

پنکه‌های پایه بلند ایستاده یکی از محصولات پرفروشی است که اکثر افراد در خرید پنکه آن را انتخاب می‌کنند. در خرید این مدل پنکه توجه داشته باشید که محصولی را انتخاب کنید که پایه‌های آن‌ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع باشد و حتی بتوانید از دستگاه به عنوان پنکه رومیزی هم استفاده کنید.

4. وزن پایین

به شما پیشنهاد می‌کنیم در زمان خرید پنکه حتماً به وزن آن توجه کنید و پنکه‌ای سبک خریداری کنید.

5. گارانتی دستگاه

در زمان خرید پنکه به هیچ عنوان سراغ دستگاه‌های بدون گارانتی و ضمانت نامه نروید. قطعاً برندی که به محصولات خود اعتماد داشته باشد، آن را با گارانتی معتبر ارائه می‌کند.

6. قابلیت تمیز کردن آسان

اگر تجربه استفاده از پنکه‌ها را داشته باشید این را می‌دانید که پنکه‌ها جزو لوازمی هستند که روی آن گردوغبار می‌نشیند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم محصولی را انتخاب و خریداری کنید که تمیز کردن آن آسان باشد و قطعات آن به راحتی قابل جدا شدن باشد .

سخن آخر

با خواندن این مطلب متوجه شدید که پنکه‌های ایستاده و رومیزی یکی از کاربردی‌ترین وسایل در فصل تابستان است که در فضاهای گوناگون از آن استفاده می‌شود. از دلایل محبوبیت این مدل پنکه‌ها عملکرد فوق‌العاده و قیمت مناسب آن است. در نهایت باید گفت برای خرید بهترین برند پنکه تنها کافی است تا مطلب بالا را مطالعه کنید تا بتوانید با توجه به نیازتان مناسب‌ترین دستگاه را خریداری کنید.

پرسش‌های متداول

بهترین برند در بین پنکه‌های رومیزی و ایستاده کدام است؟

از بهترین برندهای تولید کننده پنکه در بازار می‌توان به برندهایی مثل فلر، پارس خزر، مایدیا، سانی و ویداس اشاره کرد.

بهترین پنکه باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

یک پنکه با کیفیت و کاربردی باید دارای امکاناتی از قبیل ریموت، قابلیت تنظیم ارتفاع، صدای کم، قابلیت تنظیم سرعت و موارد دیگر باشد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.