هرآنچه باید در مورد گوشی موتو جی استایلوس 2023 موتورولا بدانید


کالاتیک
نظرات 1
content-main-img

در حال حاضر در بازار گوشی‌های میان رده اقتصادی رقابت شدیدی در گرفته است و گوشی‌های برند نوکیا و سامسونگ میزان محبوبیت و فروش بالایی را از آن خود کرده‌اند. کمپانی موتورولا به عنوان یکی از ابرقدرت‌های تولید گوشی‌های هوشمند اقتصادی محسوب می‌شود که به دلیل کمتر شناخته بودن برند آن هنوز باید و شاید جایگاه خود را در بازار محصولات هوشمند پیدا نکرده‌ است. به همین علت تصمیم گرفته است که قابلیت‌های برخی از گوشی‌های اقتصادی‌اش را در سال جاری ترکیب و نسخه‌های جدیدی از جمله Moto G Stylus را در تاریخ 2 می 2023 (12 اردیبهشت 1402) به جهان معرفی کند.

مشاهده لیست قیمت و خرید گوشی موبایل در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

هر آنچه باید درباره موتورولا موتو جی استایلوس 2023 بدانید

مشخصات گوشی موتو جی استایلوس 2023 موتورولا 
صفحه نمایش

6.5 اینچ IPS LCD

90 هرتز

ابعاد و وزن

9.2 × 74.2 × 162.9 میلی‌متر

195 گرم

رم

4 گیگابایت

حافظه ذخیره‌سازی

64 گیگابایت

دوربین سلفی

8 مگاپیکسل

دوربین اصلی

50 مگاپیکسل دوربین اصلی - PDAF

2 مگاپیکسل ماکرو

تراشه

مدیاتک MT6769 Helio G85
(12 نانومتری)

GPU: Mali-G52 MC2

سیستم عامل

اندروید 13

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت
سرعت شارژ

شارژ سریع سیمی 15 وات

طراحی و کیفیت ساخت گوشی موبایل موتورولا موتو جی استایلوس 2023

 طراحی و کیفیت ساخت گوشی موتورولا moto g stylus 2023

در طراحی گوشی موتورولا موتو جی استایلوس 2023 از متریال پلاستیک برای ساخت پنل پشت و بدنه کناری استفاده‌شده است. این گوشی با وزن 195 گرم و ابعاد 162.9 x 74.1 x 9.2 میلی‌متری جز دسته گوشی‌های بزرگ سایز قرار می‌گیرد و برای طرفداران این مدل گوشی‌های هوشمند با توجه به ویژگی و قابلیت‌های موجود در آن از ارزش خرید بسیاری بالایی برخورد خواهد بود. سمت راست گوشی و بالای دکمه پاور شاهد دکمه تنظیم صدا هستیم که به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل می‌کند.

گوشی در سمت چپ و بالای آن فاقد هرگونه دکمه‌ و پورت‌ است و تنها میکروفون در قسمت بالایی و سینی سیم‌کارت در سمت چپ که میکرو اس‌دی را نیز در خود جای داده است قابل مشاهده است. گوشی موتورولا در دو رنگ آبی و رز گلد به بازار محصولات هوشمند عرضه می‌شوند که می‌توانید بر حسب سلیقه و انتخاب خود به خرید اقدام کنید. این دستگاه دارای طراحی شیک و مدرن و ضد آب است و با طراحی ارگونومی و لبه‌های منحنی شکل به راحتی در دست قرار می‌گیرد و احساس خوشایندی را از کارکردن با گوشی به خریداران ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش گوشی Motorola Moto G Stylus 2023

کیفیت صفحه نمایش گوشی موتورولا moto g stylus 2023

کمپانی موتورولا برای ساخت گوشی موتو جی استایلوس 2023 از صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 720 x 1600 استفاده می‌کند. همچنین از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش گوشی موتورولا مدل Moto G Stylus 2023 می‌توان به روشنایی صفحه نمایش قابل قبول در اکثر شرایط نوری، نرخ نوسازی 90 هرتز و تنظیم آن به همراه قابلیت پشتیبانی از پخش تصاویر با کیفیت HD+ اشاره کرد.

مقالات مرتبط:

مقایسه گلکسی A34 با ردمی نوت 12 پرو شیائومی

مقایسه پیکسل 7a با پیکسل 7

نرم افزار گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G Stylus 2023

نرم افزار گوشی موتورولا moto-g-stylus-2023

گوشی مدل Moto G Stylus 2023 موتورولا با رابط کاربری My UX بر پایه اندروید 13 اجرا می‌شود و یکی از رابط‌های کاربری مورد علاقه کاربران در فضای اندروید است. یکی دیگر از ویژگی‌های عالی My UX مربوط به صفحه قفل می‌شود. زمانی که فعال باشد شما نمادهای برنامه‌هایی را می‌توانید بینید که در حال حاضر اعلان‌هایی جدید در گوشی شما دارند. هنگامی که یک نماد را نگه می‌دارید، این قابلیت را دارد که به شما امکان مشاهده به محتوای آن اعلان می‌دهد و می‌توانید در مورد آن هر اقدامی را انجام دهید یا حتی آن را رد کنید اگر آن را نیز رها کنید باز هم زمانی که برای مدیریت آن آمادگی داشته‌ باشید، اعلان‌ها همچنان وجود خواهد داشت و نقطه قوت آن زمانی برجسته‌تر می‌شود که می‌توانید همه این کارها را بدون باز کردن قفل گوشی انجام دهید. گوشی موتورولا تا یک سال از ارتقا نرم‌افزاری و سه سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند.

سخت افزار گوشی موتورولا موتو جی استایلوس 2023

سخت افزار گوشی موتورولا مدل moto-g-stylus-2023

وقتی به بررسی قدرت پردازشی گوشی می‌رسیم، گوشی‌ هوشمند Moto G Stylus با تراشه مدیاتک Helio G85 و پردازنده گرافیکی Arm Mali-G52 در حالی که جز قدرتمندترین تراشه‌‌های موجود در بازار نیستند، اما در طول آزمایش‌های متعدد، گوشی موتورولا به خوبی توانست وظایف اصلی را انجام دهد. حافظه داخلی گوشی موتورولا موتو جی استایلوس 64 گیگابایت به همراه 4 گیگابایت حافظه رم طراحی شده است که با استفاده از قابلیت اسلات کارت حافظه می‌توانید این میزان از حافظه ذخیره سازی را ارتقا دهید.
استفاده از قلم هوشمند در طراحی گوشی نشان می‌دهد که دستگاه بیشتر برای بهره‌وری طراحی شده است و برای فعالیت‌هایی نظیر نقشه‌کشی یا حاشیه نویسی فایل‌ها و برجسته‌کردن موارد مهم می‌تواند بهترین عملکرد را ارائه دهد.

دوربین گوشی موتو جی استایلوس 2023 موتورولا

دوربین گوشی موتورولا مدل moto-g-stylus-2023

گوشی موتورولا موتو جی استایلوس 2023 مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است که در کنار هم برای ایجاد افکت و پس زمینه تار در حالت پرتره استفاده می‌شود. برای دوربین سلفی نیز کمپانی موتورولا از دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت عکس برداری در حالت پرتره بهره می‌گیرد که باوجوداینکه یک دوربین 8 مگاپیکسلی است اما تصاویر با کیفیت بالایی را ثبت می‌کند.
در بررسی قابلیت فیلم‌برداری این گوشی دوربین‌ها با رزولوشن 720 با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلم‌برداری می‌کنند که در نتیجه برای یک کلیپ با سرعت بالا عملکردی مناسب ارائه می‌دهد.

باتری گوشی Motorola Moto G Stylus 2023

باتری گوشی موتورولا مدل moto-g-stylus-2023

در قسمت بررسی این گوشی می‌پردازیم به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی که در شرایط استفاده متوسط تا سنگین تقریباً دو روز دوام می‌آورد. در آزمایش‌های انجام شده، گوشی موتو جی استایلوس 2023 موتورولا را از طریق تست‌های معیار مانند اجرا برنامه‌های سنگین و نیمه سنگین در طول روز، تماس‌های ویدیویی، رسانه‌های اجتماعی و عکاسی مورد بررسی قرار گرفته‌ است. نکته قابل توجه در مورد شارژ این گوشی می‌توان به شارژ سریع سیمی 15 واتی اشاره کرد.

سخن آخر

در مقاله پیش رو به نقد و بررسی گوشی موتو جی استایلوس 2023 موتورولا پرداختیم و سعی کردیم مشخصات فنی و ظاهری جدیدترین گوشی از کمپانی موتورولا را برایتان بازگو کنیم. اگر به دنبال خرید گوشی اقتصادی با قابلیت‌های یک پرچمدار هستید پیشنهاد می‌کنیم گوشی‌های برند موتورولا به ویژه گوشی موتورولا مدل Moto G Stylus 2023 را به همراه قلم کاربردی‌اش در سبد خرید خود قرار دهید.

پرسش‌های متداول

گوشی موتورولا موتو جی استایلوس 2023 را از کجا بخریم؟

برای خرید گوشی موتورولا موتو جی استایلوس 2023 می‌توانید به سایت فروشگاهی کالاتیک رفته و از طریق صفحه محصول مورد نظر خود قیمت و سایر مشخصات فنی و ظاهری گوشی را مشاهده سپس اقدام به خرید کنید.

قیمت گوشی موتورولا مدل Moto G Stylus 2023 چقدر است؟

قیمت گوشی موتو جی استایلوس 2023 از شرکت موتورولا حدود 200 یورو تعیین شده است که با توجه به هزینه گارانتی و سایر موارد دیگر این قیمت بالاتر نیز محاسبه می‌شود.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (1)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
محیا | میهمان
20 آبان 1402

سلام من خیلی وقته دنبال این گوشی هستم و از اینکه فروشگاه اینترنتی معتبر کالاتیک موجود کرده و میشه تهیه کنم خوشحالم…
نویسنده این محتوا خیلی خوب مشخصات و ویژگی مطرح کرد