راهنمای خرید گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان


کالاتیک
نظرات 2
content-main-img
اگرچه امروزه گوشی‌های هوشمنده از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردارند اما فیچرفون‌ها یا همان تلفن‌های همراه معمولی همچنان به دلیل شارژدهی طولانی مدت خود، طرفداران زیادی دارند. اگر به دنبال خرید بهترین مدل های گوشی موبایل تا ۲ میلیون تومان هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

همانطور که گفتیم گوشی های دکمه ای همچنان محبوبیت بالایی در بازار موبایل دارند. به همین دلیل با گذشت زمان، شرکت‌های تولیدکننده گوشی موبایل تغییرات مثبت چشم‌گیری در طراحی و کیفیت ساخت این گوشی‌ها ایجاد کرده‌‌اند. بهبود کیفیت دوربین، سخت‌افزار و طراحی جذاب از جمله این بهبودهای کلی هستند.

خرید انواع گوشی موبایل

اغلب فیچرفون‌ها قیمتی زیر دو میلیون تومان دارند؛ بنابراین برای آن دسته از افرادی که نیازی به گوشی‌های هوشمند ندارند و به دنبال یک تلفن همراه ساده برای برقراری تماس و ارسال پیامک هستند، یک انتخاب مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. 

 

خرید بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان

گوشی‌های موبایل با تنوع بالا و در بازه‌های قیمتی متفاوت، تولید و روانه بازار می‌شوند. برخی از این گوشی‌ها در دسته‌بندی گوشی های دکمه ای قرار می‌گیرند. این دسته‌بندی مناسب افرادی است که مایل نیستند هزینه بالایی را برای خرید گوشی پرداخت کنند یا قصد دارند یک گوشی نسبتا ساده را به عنوان گوشی دوم خود بخرند. برخی از این محصولات علی‌رغم قیمت پایین، از کیفیت بالایی برخوردارند و امکانات مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

در ادامه تعدادی از این محصولات را معرفی می‌کنیم تا درصورت تمایل خریداری کنید.

گوشی موبایل جی ال ایکس مدل جنرال لوکس 110

در ابتدای این راهنمای خرید گوشی به سراغ گوشی موبایل جی ال ایکس مدل جنرال لوکس 110 خواهیم رفت که می‎‌تواند انتخاب خوبی برای خرید به عنوان گوشی دوم باشد. GLX این مدل گوشی خود را به یک صفحه نمایش 1.77 اینچی با رزولوشن 240 پیکسل در 320 پیکسل مجهز کرده و قادر است محتوای در حال نمایش را به صورت رنگی نمایش دهد.

خرید گوشی جنرال لوکس 110 جی ال ایکس

گوشی GLX General Luxe 110 از یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی برخوردار است که در صورت نیاز می‌توانید با آن عکاسی کنید. افزون بر این، دستگاه فوق قابلیت نگهداری 50 پیامک و دفترچه تلفن با امکان افزودن 500 مخاطب را دارد و می‌توانید فضای داخلی آن را با استفاده از کارت حافظه تا 32 گیگابایت افزایش دهید تا اطلاعات بیشتری را ثبت و ذخیره کنید. پشتیبانی از زبان فارسی یکی از بهترین ویژگی‌هایی است که این مدل گوشی GLX دارا است.

از دیگر ویژگی‌هایی که گوشی موبایل جی ال ایکس جنرال لوکس 110 را به یکی از بهترین گوشی های موبایل زیر 2 میلیون تومان تبدیل می‌کنند، می‌توان به پشتیبانی از شبکه 2G، باتری با ظرفیت 800 میلی‌آمپر ساعت، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، جک 3.5 میلی‌متری صدا و برخورداری از چراغ‌قوه و رادیو FM اشاره کرد. در حالت کلی گوشی GLX General Luxe 110 می‌تواند در این بازه قیمتی انتخاب بسیار خوبی برای افرادی باشد که تصمیم دارند در کنار گوشی اصلی و گران قیمت خود، از یک گوشی ساده و مقرون به صرفه استفاده کنند.

مشخصات گوشی جی ال ایکس جنرال لوکس 110
تراشه (SOC)
-
پردازنده گرافیکی -
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

0.3 مگاپیکسل

سیستم عامل
-
حافظه داخلی 10 کیلوبایت
حافظه رم -
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
ظرفیت باتری 800 میلی‌آمپر ساعت

 

گوشی جی ال ایکس مدل جنرال لوکس 110

گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 150 (AE)

یکی از محصولاتی که می‌توان گفت در لیست بهترین گوشی تا ۲ میلیون تومان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای مشاغل سخت مانند کار در معدن یا انجام کارهای ساخت‌و‌ساز باشد، گوشی موبایل نوکیا مدل 2023 Nokia 150 (AE) است. این گوشی با داشتن قابلیت‌هایی چون ضبط تماس، پخش موسیقی با فرمت MP3، ضبط صدا و بسیاری موارد دیگر می‌تواند نیازهای کاربر را در این بازه قیمتی به خوبی تامین کند.

یکی از مزایای قابل توجه گوشی نوکیا Nokia 150 برخورداری از استاندارد IP52 است که نشان‌ می‌دهد این دستگاه در برابر پاشش قطرات آب و گرد و غبار مقاومت بالایی دارد.

گوشی Nokia 150 از ابعاد 15.15 × 50.6 × 130.95 میلی‌متر تشکیل شده و با داشتن وزن ۱۰۶.۳ گرمی به راحتی در دست یا درون جیب قرار می‌گیرد. نوکیا در ساخت این محصول از یک صفحه نمایش ۲.۴ اینچی از نوع TFT LCD استفاده کرده و محتوا را با وضوح (320 × 240) پیکسل برای کاربر به نمایش می‌گذارد.

گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 150 (AE)

در قسمت نرم‌افزار گوشی نوکیا ۱۵۰ از سیستم عامل+S30 استفاده شده و می‌تواند امکانات قابل‌توجهی چون بازی‌های متنوع را در اختیار کاربر قرار دهد. از نظر حافظه ذخیره‌سازی هم باید گفت که شرکت نوکیا چیزی کم نگذاشته و گوشی Nokia 150 را به ۴ مگابایت حافظه داخلی مجهز کرده که با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۳۲ گیگابایت قابل ارتقا است.

در پشت گوشی Nokia 150 در کنار فلش LED، یک دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی را مشاهده می‌کنیم که می‌تواند کیفیت قابل‌قبولی را در گوشی‌های دکمه‌ای به کاربر ارائه دهد. این شرکت در گوشی Nokia 150 از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعت استفاه کرده که شارژدهی بالایی در برقراری تماس های تلفنی و انجم کارهای روزمره دارد.

مشخصات گوشی Nokia 150
تراشه (SOC)
-
پردازنده گرافیکی -
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

0.3 مگاپیکسل

سیستم عامل
-
حافظه داخلی 4 مگابایت
حافظه رم -
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد/ تا ۳۲ گیگابایت
ظرفیت باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعت

 

گوشی نوکیا مدل 2023 Nokia 150 (AE)

گوشی موبایل نوکیا مدل (2023) Nokia 106

در ادامه مقاله راهنمای خرید گوشی تا 2 میلیون تومان، به سراغ برند محبوب قدیمی نوکیا می‌رویم. برند نوکیا در خاطر بسیاری از کاربران فراموش نشدنی خواهد بود. اکنون نوکیا یک گوشی ارزان قیمت و کلاسیک تحت عنوان نوکیا 106 را روانه بازار کرده تا کاربرانی که قصد خرید گوشی با قیمت کمتر از 2 میلیون تومان دارند، این محصول را در لیست خرید خود قرار دهند.

گوشی نوکیا  (2023) Nokia 106

این گوشی به صفحه نمایش 1.5 اینچی از نوع TFT LCD با رزولوشن 120 پیکسل در 160 مجهز شده که 17.6 درصد از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص می‌دهد. به‌علاوه با توانایی نمایش 111 پیکسل در هر اینچ قادر است آیکون‌ها و تصاویر را با خوانایی مطلوبی نمایش دهد.

حافظه داخلی گوشی مورد بحث را می‌توانید تا 32 گیگابایت از طریق کارت حافظه microSD افزایش دهید. این گوشی انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1000 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌کند که در صورت استفاده معمولی می‌توانید تا چند روز از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های گوشی موبایل نوکیا مدل (2023) Nokia 106 می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت قابلیت پخش موسیقی با فرمت MP3، قابلیت ضبط صدا، استاندارد IP52، دارای دفترچه تلفن، رادیو FM بی‌سیم و بازی‌های پیش فرض اشاره کرد.

مشخصات گوشی نوکیا مدل 106 (2023)
تراشه (SOC)
-
پردازنده گرافیکی -
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

-

سیستم عامل +S30
حافظه داخلی -
حافظه رم -
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه
microSD
ظرفیت باتری 1000 میلی‌آمپر ساعت

 

گوشی نوکیا مدل (2023) Nokia 106


گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 105 (AE)

دستگاه دیگری که توانسته به مقاله معرفی بهترین گوشی تا دو میلیون تومان راه پیدا کند، گوشی کلاسیک نوکیا مدل 105 است که با ویژگی‌هایی مانند برخورداری از صفحه نمایش رنگی، پشتیبانی از دو سیم کارت و چراغ قوه می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.

قیمت گوشی نوکیا Nokia 105 (AE) صفحه نمایش 1.77 اینچی گوشی نوکیا مدل Nokia 105 (AE) از پنل TFT LCD با رزولوشن QVGA استفاده می‌کند که 16.6 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص می‌دهد. این گوشی از 4 مگابایت فضای داخلی بهره می‌برد که قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیز برای آن در نظر گرفته نشده است. شما می‌توانید گوشی Nokia 105 را در سه‌رنگ مشکی (Charcoal)، آبی (‌Blue) و صورتی (Pink) خریداری کنید.

از دیگر قابلیت مثبت این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از زبان فارسی، باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 800 میلی آمپر ساعت، دفترچه تلفن با امکان افزودن 2000 مخاطب، قابلیت ثبت تماس و امکان استفاده از هندزفری اشاره کرد.

مشخصات گوشی نوکیا مدل 105 (AE)
تراشه (SOC) MT6261D
پردازنده گرافیکی -
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

-

سیستم عامل -
حافظه داخلی 4 مگابایت
حافظه رم 4 مگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه -
ظرفیت باتری 800 میلی‌آمپر ساعت

 

گوشی نوکیا مدل Nokia 105 (AE)


گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 125

در میان گوشی های موجود در فهرست راهنمای خرید بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان می‌توان به گوشی نوکیا 125 اشاره کرد که یکی دیگر از گوشی‌های کلاسیک این برند با قیمت مقرون به صرفه محسوب می‌شود. این گوشی به امکاناتی مانند چراغ قوه، دفترچه تلفن با امکان افزودن 2000 مخاطب، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و رادیو FM مجهز شده و می‌تواند امکانات قابل توجهی را به کاربران ارائه دهد.

مشخصات گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 125

صفحه نمایش 2.4 اینچی رنگی گوشی Nokia 125 به پنل TFT با رزولوشن QVGA مجهز شده که با پشتیبانی از 65 هزار رنگ و توانایی نمایش 167 پیکسل در هر اینچ قادر به نمایش محتوا با خوانایی مناسب خواهد بود. در دل این دستگاه یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1020 میلی‌آمپر ساعت قرار گرفته است که در صورت نیاز از طریق درگاه MicroUSB استاندارد 2.0 می‌توانید نسبت به شارژ آن اقدام کنید.

مشخصات گوشی نوکیا مدل 125
تراشه (SOC) -
پردازنده گرافیکی -
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

-

سیستم عامل -
حافظه داخلی 4 مگابایت
حافظه رم 4 مگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه -
ظرفیت باتری 1020 میلی‌آمپر ساعت

 

گوشی نوکیا مدل Nokia 125


گوشی موبایل نوکیا مدل (2022) Nokia 105

اگر به یک گوشی ساده به عنوان گوشی دوم نیاز دارید، نوکیا 105 مدل 2022 می‌تواند به راحتی پاسخگوی نیازتان باشد. این گوشی همراه ساده، ظاهری دقیقا مانند گوشی‌های قدیمی نوکیا دارد و حس نوستالژیک سال‌های گذشته را به شما القا می‌کند. نوکیا 105 از تراشه MediaTek MTK6261D برای پردازش اطلاعات استفاده می‌کند و با 48 مگابایت رم و 4 مگابایت حافظه داخلی همراه است.

قیمت گوشی نوکیا 105 2022

این گوشی با وزن 70 گرمی خود بسیار سبک است و به هیچ عنوان سنگینی آن را در جیب خود احساس نخواهید کرد. علاوه بر این، نوکیا 6310 از جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز پشتیبانی می‌کند و از باتری 800 میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد. در نهایت شما می‌توانید این گوشی ساده و زیبا را در دو رنگ آبی (Blue) و مشکی (Charcoal) خریداری کنید.

مشخصات گوشی Nokia 105 (2022)
تراشه (SOC) MediaTek MTK6261D
پردازنده گرافیکی -
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

-

سیستم عامل -
حافظه داخلی 4 مگابایت
حافظه رم 4 مگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه -
ظرفیت باتری 800 میلی‌آمپر ساعت

 

گوشی نوکیا مدل (2022) Nokia 105


گوشی موبایل داکس مدل V435

گوشی V435 برند داکس را می‌توان جزو ارزان ترین گوشی های موجود در این لیست با قیمت کمتر از ۲ میلیون تومان دانست که اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه و تاشو هستید، می‌توانید این دستگاه را در سبد خرید خود قرار دهید. گوشی تاشو داکس V435 دارای صفحه نمایش 2.4 اینچی است که از 16 میلیون رنگ نیز پشتیبانی می‌کند؛ در نتیجه قادر به نمایش محتوا به صورت رنگی خواهد بود. همچنین رزولوشن آن 240 در 320 پیکسل است که برای گوشی کلاسیک قانع کننده خواهد بود. اگر می‌توانید کمی بیشتر هزینه کنید، پیشنهاد می‌کنیم راهنمای خرید گوشی تا 3 میلیون تومان را نیز بررسی کنید.

گوشی موبایل داکس مدل V435 گوشی داکس V435 دارای دفترچه تلفن با امکان افزودن 300 مخاطب و قابلیت نگهداری 50 پیامک است که در صورت نیاز نیز می‌توانید با استفاده از کارت حافظه جانبی فضای داخلی آن را تا 64 مگابایت افزایش دهید. از دیگر ویژگی‌های گوشی موبایل Dox V435 می‌توان به باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 800 میلی‌آمپر ساعت، دوربین اصلی 0.08 مگاپیکسلی، پشتیبانی از جک 3.5 میلی‌متری صدا، رادیو FM و پشتیبانی از جاوا اشاره کرد که ارزش خرید خود را بالا می‌برد.

مشخصات گوشی ارد مدل F240D
تراشه (SOC) -
پردازنده گرافیکی -
تعداد سیم‌کارت تک سیم کارت
کیفیت دوربین

0.08 مگاپیکسل

سیستم عامل -
حافظه داخلی 64 مگابایت
حافظه رم 32 مگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSD
ظرفیت باتری 800 میلی‌آمپر ساعت

 

گوشی داکس مدل V435


گوشی موبایل نوکیا مدل (2022) Nokia 110

یکی دیگر از گوشی‌هایی که می‌توان در لیست گوشی تا 2 میلیون تومان قرار داد، نوکیا 110 2022 است که جزو فیچرفون‌های نوکیا در بازه قیمتی زیر دو میلیون تومان به حساب می‌آید. این گوشی از قابلیت‌هایی مانند دوربین اصلی با کیفیت QVGA، چراغ قوه، دفترچه تلفن، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و رادیو FM برخودار شده است. صفحه نمایش 1.77 اینچی رنگی گوشی Nokia 110 به پنل TFT با رزولوشن QVGA مجهز شده که با پشتیبانی از 65 هزار رنگ و توانایی نمایش 113 پیکسل در هر اینچ قادر به نمایش محتوا با خوانایی مناسب خواهد بود.

گوشی نوکیا (2022) Nokia 110 در دل این دستگاه یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1000 میلی‌آمپر ساعت قرار گرفته است که در صورت نیاز از طریق درگاه MicroUSB استاندارد 2.0 می‌توانید نسبت به شارژ آن اقدام کنید. همچنین خوب است بدانید که دوربین 0.08 مگاپیکسل به ثبت تصاویر و برخورداری از سیستم عامل جاوا رابط کاربری دستگاه را برای شما نرم و روا‌تر خواهد کرد.

مشخصات گوشی نوکیا Nokia 110 (2022)
تراشه (SOC) -
پردازنده گرافیکی -
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

VGA

سیستم عامل -
حافظه داخلی 32 مگابایت
حافظه رم 4 مگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه microSDHC
ظرفیت باتری 1000 میلی‌آمپر ساعت

 

گوشی نوکیا مدل (2022) Nokia 110


گوشی موبایل ارد Empire 2020

شرکت ارد یکی از تولیدکننده‌های ایرانی گوشی‌های هوشمند در جهان با نام ایرانیان قائم است که اسم آن برگرفته از نام‌های ایران باستان است. گوشی Empire 2020 گوشی کلاسیک با ظاهری زیبا و لاکچری محسوب می‌شود که به دلیل دیزاین زیبای آن می‌توان به‌عنوان گوشی دوم از آن استفاده کرد. این گوشی دارای صفحه ‌نمایش 1.77 اینچی از نوع TFT LCD است که از فلز و چرم برای ساخت بدنه آن استفاده شده است.

گوشی موبایل ارد Empire 2020

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به امکان استفاده از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان، دوربین VGA، حافظه داخلی 32 مگابایت به همراه قابلیت افزایش حافظه داخلی و باتری 1000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. گوشی ارد مدل امپراطور 2020 در بازه قیمتی گوشی تا ۲ میلیون تومان قرار می‌گیرد.

گوشی موبایل ارد Empire 2020
تراشه (SOC) MTK6261D
پردازنده گرافیکی ندارد
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

VGA

سیستم عامل ندارد
حافظه داخلی 32 مگابایت
حافظه رم -
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
ظرفیت باتری 1000 میلی‌آمپر ساعت

 

گوشی ارد Empire 2020


گوشی موبایل جی ال ایکس مدل C98

گوشی تاشو جی ال ایکس مدل C98 یکی از گوشی‌های فیچرفون این شرکت محسوب می‌شود که از نظر ظاهری به گوشی‌های قدیمی و کلاسیک شباهت دارد. این گوشی از صفحه نمایش رنگی 2.4 اینچی با رزولوشن VGA بهره می‌برد و با استفاده از دوربین 0.08 مگاپیکسلی آن می‌توانید به ثبت عکس و فیلمبرداری با رزولوشن QVGA به همراه سرعت 15 فریم بر ثانیه بپردازید. البته با چنین مشخصاتی نباید انتظار نتایج عکاسی و فیلمبرداری خوبی از این گوشی را داشت. دوربین سلفی نیز در این گوشی تاشو دیده نمی‌شود و باید به همان دوربین خارجی ضعیف بسنده کرد.

خرید و قیمت گوشی گوشی موبایل نوکیا مدل 2660 Flipدر نظر داشته باشید که می‌توانید با استفاده از کارت حافظه microSD فضای داخلی گوشی C98 GLX تا 32 گیگابایت افزایش دهید. از دیگر ویژگی مثبت گوشی موبایل جی ال ایکس مدل C98 می‌توان به صفحه‌کلید به همراه حروف بزرگ، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، کلید اعلان وضعیت اورژانسی کاربر (SOS)، مقاوم در برابر ضربه، قابلیت نگهداری 100 پیامک و دفترچه تلفن با امکان افزودن 300 مخاطب اشاره کرد.

گوشی موبایل جی ال ایکس مدل C98
تراشه (SOC) ندارد
پردازنده گرافیکی ندارد
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین

0.08 مگاپیکسل

سیستم عامل ندارد
حافظه داخلی -
حافظه رم -
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSD
ظرفیت باتری 1000 میلی‌آمپر ساعت

 

گوشی جی ال ایکس مدل C98


سخن آخر

امیدواریم مقاله راهنمای خرید گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان برایتان مفید واقع شده باشد. در صورتی که فکر می‌کنید محصولی در بازه‌ی قیمت مدنظر هست که می‌تواند در فهرستمان قرار گیرد، نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید و بگویید که از بین گوشی‌های معرفی شده در بازه قیمتی 2 میلیون، انتخاب شما کدام است؟

پرسش‌های متداول

آیا گوشی تا 2 میلیون تومان مناسب برای اجرای بازی است؟

باید گفت خیر. اصولا گوشی در این محدوده‌ی قیمت، قادر به اجرای بازی‌ های موبایلی نخواهد بود.

بهترین گوشی تا 2 میلیون کدام است؟

در میان گوشی موبایل موجود تا 2 میلیون تومان می‌توان به نوکیا 106 (2023) و 110 جنرال لوکس GLX اشاره کرد.

کیفیت دوربین گوشی‌ های زیر ۲ میلیون تومان چگونه است؟

دوربین این گوشی‌ها کیفیت بالایی ندارند و نمی‌توان در این رنج قیمتی توقع بیشتری هم از آنها داشت. تصاویر گرفته شده با این گوشی‌ها جزئیات را دقیق نشان نمی‌دهند و خیلی نمی‌توانید روی آن‌ها حساب باز کنید.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (2)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
میلاد | میهمان
20 آبان 1402

خوبه

مریم مومنی | میهمان
20 آبان 1402

واقعا فکر نمیکردم گوشی هوشمند تا 2 میلیون هنوزم بشه خرید