راهنمای خرید لپ تاپ حقوق


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

درگذشته وکلا مجبور بودند برای رفتن به جلسات دادگاه، حجمی از پرونده کاغذی را با خود حمل کنند و همیشه خطر مفقودشدن برخی از اسناد وجود داشت. امروزه لپ‌تاپ‌ها کار وکلا را آسان کرده و امنیت پرونده‌ها را بالا برده است. در حال حاضر هر وکیلی برای جمع‌‌آوری و آرشیو اطلاعات پرونده‌های مراجعین خود به یک لپ‌تاپ قابل‌حمل نیاز دارد تا در هر شرایطی به‌آسانی و به‌سرعت به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

از سویی دیگر دانشجویان حقوق نیز به یک لپ‌تاپ مناسب برای مطالعه دروس و شرکت در کلاس‌های آنلاین نیاز دارند. خوشبختانه برای خرید لپ تاپ حقوق نیاز به پرداخت هزینه بالا نبوده و می‌توانید با حداقل هزینه یک لپ‌تاپ مناسب خریداری نمایید. لپ تاپ حقوق بر خلاف لپ‌تاپ‌های مهندسی نیازی به سخت‌افزار قدرتمند ندارد و یک لپ‌تاپ با صفحه‌کلید مناسب و نمایشگر خوب، با حداقل سخت‌افزار موردنیاز جهت بوت شدن ویندوز کفایت می‌کند.

خرید و مشاهده قیمت روز لپ تاپ از فروشگاه اینترنتی کالاتیک

الزامات سخت افزاری لپ تاپ حقوق

• پردازنده؛ حداقل سی‌پی‌یو موردنیاز Core i3 نسل 11 اینتل یا معدل آن در پردازنده AMD مانند Ryzen 3 نسل 4 به بالا
• کیبورد؛ کیبورد بزرگ از نوع جزیره‌ای با نور پس‌زمینه به همراه Numpad برای تایپ اعداد
• نمایشگر؛ نمایشگر 14 اینچ به بالا با وضوح FHD
• حافظه رم؛ حداقل 8 گیگابایت رم DDR4 جهت اجرای روان برنامه‌ها
• فضای ذخیره‌سازی؛ یک حافظه SSD با ظرفیت حداقل 512 گیگابایت یا ترکیب HDD با ظرفیت 1 ترابایت با SSD با ظرفیت 256 گیگابایت.

بهترین لپ تاپ حقوق

فاکتورهای دیگری نیز در خرید لپ تاپ حقوق باید در نظر گرفته شود؛ فاکتورهایی نظیر فضای ذخیره‌سازی، حافظه رم و وزن لپ‌تاپ که در ادامه به بررسی ویژگی‌های موردنیاز یک لپ تاپ حقوق اشاره خواهیم کرد. با کالاتیک با این راهنمای خرید لپ تاپ حقوق همراه باشید.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R565EA-BQ1978

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R565EA-BQ1978 مناسب حقوق

برند ایسوس در میان لپ‌تاپ‌های رده متوسط بسیار درخشان بوده و می‌توان گفت ویووبوک‌های ایسوس با گستردگی هرچه تمام، تلاش کرده‌اند که رده‌های مختلف بازار را ارائه کرده و سهم بیشتری از کاربران را به خود جذب کنند. لپ‌تاپ‌های VivoBook ایسوس می‌توانند گزینه خوبی به‌عنوان یک لپ تاپ حقوق باشند. چنانچه به دنبال یک لپ تاپ حقوق با قیمت مناسب هستید، ما به شما لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R565EA-BQ1978 را پیشنهاد می‌کنیم.

ایسوس VivoBook R565EA-BQ1978 دارای ظاهری جذاب و مشابه لپ‌تاپ‌های رده‌بالای این شرکت بوده و رنگ نقره‌ای بدنه با پوشش مات و باکیفیت، حس و حال آلومینیوم برس خورده را به کاربر القا می‌کند. این لپ تاپ حقوق ایسوس، علی‌رغم ساختار پلاستیکی یکپارچه به نظر می‌رسد و استفاده از پلاستیک سبب شده تا این محصول با وزن 1.6 کیلوگرمی خود، در دسته لپ‌تاپ‌های سبک و قابل‌حمل قرار گیرد؛ بنابراین حمل آن در جلسات دادگاه بسیار راحت خواهد بود.

صفحه‌کلید این لپ‌تاپ، مشابه با صفحه‌کلید مدل‌های رده‌بالایی بوده که ایسوس در لپ‌تاپ‌های رده گران‌قیمت خود استفاده کرده است. همان‌طور که در ابتدای راهنما به آن اشاره کردیم، یک لپ تاپ حقوق باید از کیبورد استاندارد و مناسبی برخوردار باشد که صفحه‌کلید VivoBook R565EA-BQ1978 یکی از بهترین تجربه‌های تایپ را ارائه می‌دهد.

خرید لپتاپ

قابلیت ErgoLift موجود در این محصول، یکی از ویژگی‌های برجسته لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook R565EA-BQ1978 به‌حساب آمده که با قراردادن صفحه‌کلید در زاویه مناسب، تجربه تایپ بسیار راحتی را هنگام جلسات طولانی به ارمغان می‌آورد.

نمایشگر 15.6 اینچی لپ تاپ ایسوس VivoBook R565EA-BQ1978 مجهز به پنل نمایش TFT LCD بوده که آن، پذیرای رزولوشن 1920 پیکسل در 1080 پیکسل است. تکنولوژی NanoEdge ایسوس که در این محصول از آن استفاده شده، باعث کاهش چشمگیر حاشیه‌های کنار صفحه‌نمایش گشته است؛ بنابراین خواندن پرونده‌ها با این نمایشگر عریض، راحت خواهد بود.

حداکثر روشنایی لپ‌تاپ 15.6 اینچی ایسوس VivoBook R565EA-BQ1978، در محدوده 200 نیت بوده که نسبتاً خوب به نظر می‌رسد و تجهیز آن به پوشش مات، سبب شده تا با مشکل انعکاس نور مواجه نشوید.

این دستگاه به پردازندهٔ Core i3 1115G4 مجهز شده که دارای 2 هسته و 4 رشته پردازشی با بازه سرعت پردازشی 1.7 گیگاهرتز تا 4.1 گیگاهرتز است. گرافیک یکپارچه UHD اینتل نیز عملکرد خوبی در کنار پردازنده i3 آن دارد. برای رم این دستگاه نیز ایسوس از حافظه 4 گیگابایتی از نوع DDR4 بهره برده که قابل ارتقا است.

همچنین برای حافظه ذخیره‌سازی نیز این شرکت از یک حافظه NVMe SSD با ظرفیت 512 گیگابایت بهره برده که اتصال آن PCIe Gen.3 X4 است. این حافظه نیز قابل ارتقا بوده؛ اما بهتر است که این ارتقا توسط متخصصین سخت‌افزار صورت‌گرفته تا مشکلی برای گارانتی دستگاه ایجاد نشود.

خرید و مشاهده قیمت لپ تاپ VivoBook R565EA-BQ1978 از فروشگاه اینترنتی کالاتیک

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسر مدل Aspire 5 A515-56G-5470

لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5 A515-56G-5470 مناسب حقوق

کمپانی ایسر در زمینه تولید لپ‌تاپ‌های اقتصادی و میان‌رده همواره بسیار خوب عمل کرده است. باتوجه‌به اینکه یک لپ تاپ حقوق از نظر سخت‌افزار در رده لپ‌تاپ‌های اقتصادی قرار می‌گیرد، لذا یکی از محصولات اقتصادی این کمپانی برای شما کفایت می‌کند. اگر قصد دارید به سراغ برند ایسر بروید، ما به شما Aspire 5 A515-56G-5470 را پیشنهاد می‌کنیم.

بخش اصلی بدنه این لپ تاپ حقوق از برند ایسر، از پلاستیک باکیفیت ساخته شده اما پشت نمایشگر آلومینیومی است تا حس یک لپ‌تاپ با‌کیفیت و پریمیوم را به شما بدهد. وزن کم 1.9 کیلوگرمی و 17 میلی‌متر ضخامت این لپ تاپ حقوق، آن را به یکی از قابل حمل‌ترین و جمع‌وجورترین دستگاه‌های مجود در بازار است که می‌توانید خریداری کنید.

لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5 A515-56G-5470 از یک کیبورد فول سایز بهره می‌برد که کلیدهای عددی را نیز در کنار خود دارد. ابعاد کلی کلیدهای اصلی و فاصله آن‌ها از یکدیگر مناسب است و تجربه خوبی را از تایپ‌کردن در اختیار شما می‌گذارد. تاچ‌پد اسپایر 5 ابعاد بسیار بزرگی دارد و بادقت مناسب، می‌تواند در بسیاری از کارها شما را از ماوس بی‌نیاز کند.

این لپ تاپ حقوق ایسر، از نمایشگر 15.6 اینچی از نوع IPS-LCD و رزولوشن فول‌اچ‌دی بهره می‌برد. پنل نمایشگر محصول جدید ایسر از نرخ رفرش استاندارد 60 هرتزی پشتیبانی می‌کند. کیفیت کلی نمایشگر این لپ‌تاپ قابل‌قبول است و با نمایش رنگ‌هایی نسبتاً شاداب، کنتراست مطلوب و زاویه دید کامل، تجربه استانداردی را از یک لپ‌تاپ اقتصادی در اختیار شما می‌گذارد.

ایسر برای سخت‌افزار لپ‌تاپ Aspire 5 A515-56G-5470 خود از پردازنده نسل 11 اینتل Core i5 استفاده کرده که باتوجه‌به محدوده سرعت پردازشی 2.4 گیگاهرتز تا 4.2 گیگاهرتز، می‌توان گفت از قدرت پردازشی بالایی برخوردار است. این پردازنده در کنار پردازنده گرافیکی NVIDIA MX450 قادر است برنامه‌های نیمه‌سنگین گرافیکی را اجرا کند.

این لپ تاپ حقوق دارای 8 گیگابایت حافظه رم پرسرعت و کم‌مصرف DDR4 بوده که در کنار 1 ترابایت حافظه HDD و 256 گیگابایت SSD علاوه بر سرعت بوت شدن بالا، از فضا ذخیره‌سازی کافی برای ذخیره پرونده‌ها و اسناد برخوردار است.

خرید و مشاهده قیمت لپ تاپ Aspire 5 A515-56G-5470 از فروشگاه اینترنتی کالاتیک

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3-15ITL6

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3-15ITL6 مناسب حقوق

در دنیای تکنولوژی، لنوو یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده لپ‌تاپ است که توانسته طی چند سال اخیر، لپ‌تاپ‌های اقتصادی و باکیفیت را وارد بازار کند. یکی از محصولات کاربردی و اقتصادی لنوو که از ویژگی‌های جذابی برخوردار است، لپ تاپ لنوو ideapad 3 15itl6 بوده که یک لپ تاپ حقوق محسوب می‌شود.

لپ تاپ لنوو مدل ideapad 3 15itl6 با طراحی ظریف و مینیمالی که دارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای اغلب وکلا و دانشجویان این رشته به‌حساب بیاید. شاسی انعطاف‌پذیر و بادوام این لپ‌تاپ امکان استفاده از دستگاه را تا زاویه 90 درجه فراهم می‌کند. همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، یک لپ تاپ حقوق باید از وزن و ابعاد جمع‌وجوری برخوردار باشد تا حمل آن به جلسات دادگاه برای یک وکیل آسان باشد.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3-15ITL6 با ابعاد 19.9 میلی‌متر در 236.5 میلی‌متر در 359.2 میلی‌متری و وزن 1.65 کیلوگرم در دسته لپ‌تاپ‌های سبک و جمع‌وجور حقوق قرار می‌گیرد و این موضوع یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت آن است.

صفحه‌کلید جزیره‌ای این لپ تاپ حقوق از انعطاف و دقت کافی برخوردار بوده که کار تایپ با آن بسیار راحت است و نیازی به یک کیبورد اکسترنال نخواهید داشت. تاچ‌پد این لپ تاپ حقوق لنوو نیز به کلیدهای جداگانه مجهز است که به کمک آن می‌توان Drag & Drop را بادقت بالا و به‌آسانی انجام داد.

نمایشگر 15.6 اینچی مات IdeaPad 3 مجهز به پنل TN بوده و توانایی نمایش تصاویر را با وضوح 1920 پیکسل در 1080 پیکسل دارد. نسبت تصویر 16:9 این مدل لپ‌تاپ لنوو برای محتواهای ویدئویی بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

لپ تاپ حقوق IdeaPad 3 مجهز به پردازنده‌ مرکزی‌ i3 با نسل G41115 اینتل است. همچنین لنوو برای افزایش سرعت پردازش این لپ‌تاپ، 4 گیگابایت حافظه رم DDR4 با قابلیت ارتقا در نظر گرفته است. همچنین با بهره‌گیری از ظرفیت یک ترابایتی، فضای ذخیره‌سازی مناسبی را به نسبت لپ‌تاپ‌های اقتصادی بازار در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

خرید و مشاهده قیمت لپ تاپ ideapad 3 15itl6 از فروشگاه اینترنتی کالاتیک

لپ تاپ 14 اینچی ام اس آی مدل Modern 14 C13M

لپ تاپ ام اس آی مدل Modern 14 C13M مناسب حقوق

ام‌‌اس‌آی معمولاً لپ‌تاپ‌هایی باکیفیت بالا و متعاقباً با قیمتی بالا تولید می‌کند. بااین‌حال همچنان لپ‌تاپ‌های میان‌رده حقوق مناسبی را نیز روانه بازار کرده است که از قیمت مناسبی برخوردار هستند. لپ تاپ msi مدل Modern 14 C13M یکی از همان دستگاه‌های میان‌رده بوده که می‌توان به‌عنوان بهترین لپ تاپ حقوق معرفی کرد.

این لپ تاپ حقوق در سه‌رنگ بژ، نقره‌ای و مشکی تولید می‌شود که با وزن بسیار کم 1.4 کیلوگرمی که دارد، حمل‌ونقل بسیار راحتی داشته و به‌راحتی می‌توانید آن را به جلسات دادگاه ببرید. قاب پشتی لپ‌تاپ از کیفیت بالایی برخوردار است که علاوه بر استحکام مطلوب، در مقابل خط‌وخش نیز تا حدود زیادی مقاوم است.

طراحی کیبورد از نوع جزیره‌ای و فضای بین دکمه‌ها برای کارهای روزمره و تایپ مناسب است. اندازه دکمه‌ها استاندارد بوده و جنس آن‌ها نیز مناسب است. این کیبورد جزیره‌ای لپ تاپ 14 اینچی ام اس آی مدل Modern 14 C13M دارای نور پس‌زمینه بوده که می‌توانید در نور کم نیز تایپ کنید.

نمایشگر لپ تاپ 14 اینچی ام اس آی مدل Modern 14 C13M یکی از بهترین نمایشگرهای لپ تاپ حقوق است. پنل آن از نوع IPS بوده و گستره رنگی NTSC آن 45 درصد است که در کنار رزولوشن 1080 پیکسل در 1920 پیکسل، محتوای متنی و ویدیویی بسیار با کیفیتی را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر همچنین از نرخ نوسازی 60 هرتزی برخوردار است.

در بخش سخت‌افزار، ام‌اس‌ای این لپ تاپ حقوق خود را به پردازنده نسل 13 اینتل Core i3 مجهز کرده باتوجه‌به اینکه آخرین نسل از i3 است، از پردازش بسیار خوبی برخوردار خواهد بود. این پردازنده اینتل در کنار پردازنده گرافیکی Intel UMA می‌تواند تمامی کارهای روزمره، اداری و حتی گرافیکی نیمه‌سنگین را به‌خوبی انجام دهد.

لپ تاپ 14 اینچی ام اس آی مدل Modern 14 C13M به یک رم 8 گیگابایتی کم‌مصرف از نوع DDR4 مجهز شده که تا 16 گیگابایت قابلیت ارتقا دارد و در کنار 512 گیگابایت SSD قادر است لپ‌تاپ را به‌سرعت بوت کرده و نرم‌افزارها را اجرا کند.

خرید و مشاهده قیمت لپ تاپ Modern 14 C13M از فروشگاه اینترنتی کالاتیک

لپ تاپ 15.6 اینچی هوآوی مدل MateBook B3-520

لپ تاپ هوآوی مدل MateBook B3-520 مناسب برای حقوق

هواوی به یک تولیدکننده لپ‌تاپ ثابت در دنیا تبدیل شده است و اکنون هوآوی تصمیم گرفته تا با سری جدید Matebookهای خود که مجهز به جدیدترین پردازنده‌های اینتل هستند، به رقابت خود در بازار نوت‌بوک‌ها باقدرت ادامه دهد. لپ تاپ 15. اینچی هوآوی مدل MateBook B3-520 یکی از بهترین لپ تاپ های حقوق در این بازه قیمتی است.

جنس بدنه این لپ تاپ حقوق از آلیاژ آلومینیوم بوده که رنگ خاکستری فضایی، جلوه‌ای ممتاز به آن بخشیده است. این لپ‌تاپ فوق‌سبک تنها 1.5 کیلوگرم وزن داشته و با ضخامت 17 میلی‌متر به یکی از قابل‌حمل‌ترین لپ‌تاپ‌های حقوق شناخته می‌شود؛ بنابراین می‌توانید آن را به‌راحتی به دفتر وکالت یا جلسات دادگاه برده و از آن استفاده کنید.

پوشش لپ‌تاپ به‌گونه‌ای است که به‌ندرت اثر انگشت را جذب می‌کند و پاک‌کردن آن هم بسیار آسان است. به لطف ساختار بی‌نقص و اصولی، این لپ‌تاپ بسیار مستحکم است که حتی در بخش لولا هم به‌خوبی می‌توان متوجه آن شد.

صفحه‌کلید از نوع جزیره‌ای و استاندارد بوده که تایپ با آن راحت است. فاصله مرکز تا مرکز کلیدهای این کیبورد و گپ مناسب آن‌ها به‌اندازه‌ای است که می‌توانید بادقت و سرعت بالایی تایپ کنید. متأسفانه کیبورد فاقد نور پس‌زمینه است؛ اما در مجموع تجربه تایپ خوبی را ارائه می‌دهد. ترک پد نیز از ابعاد مناسبی برخوردار است و می‌تواند فرمان‌های چند لمسی را به‌خوبی اجرا کند.

نمایشگر لپ‌تاپ هواوی مدل MateBook B3-520 از یک پنل IPS 15.6 اینچی از نوع IPS برخوردار است که قادر است محتوا را با وضوح FHD به نمایش بگذارد. حداکثر روشنایی 300 نیتی آن سبب شده تا کار با آن در فضای پر نور نیز راحت باشد. زاویه دید در هر دو سطح افقی و عمودی عالی است. در کل نمایشگر لپ تاپ حقوق MateBook B3-520 هواوی برای نوشتن و مطالعه و کارهای روزمره در خانه یا دفتر کاملاً مناسب است. پنل نمایشگر این دستگاه از استاندارد گاموت رنگی 100% SRGB نیز بهره می‌برد. این قابلیت باعث می‌شود که کاربر رنگ‌ها را به دقیق‌ترین و صحیح‌ترین شکل ممکن مشاهده کند.

هوآوی این لپ‌تاپ خود را به پردازنده نسبتاً قدرتمند نسل 11 اینتل Core i5 با 4 هسته و 8 رشته مجهز کرده که محدوده سرعت پردازش آن 2.4 گیگاهرتز تا 4.2 گیگاهرتز است. از سویی دیگر پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe Graphics آن نیز برای اجرای برنامه‌های نیمه‌سنگین گرافیکی مناسب است.

حافظه رم 8 گیگابایتی پرسرعت و کم‌مصرف از نوع DDR4 در کنار 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD این لپ‌تاپ موجب شده تا فرایند بوت شدن ویندوز و اجرای برنامه‌ها به‌سرعت صورت گیرد.

خرید و مشاهده قیمت لپ تاپ MateBook B3-520 از فروشگاه اینترنتی کالاتیک

سخن آخر

لپ تاپ حقوق یکی از ابزارهای کاری مهم وکلا و دانشجویان رشته حقوق محسوب می‌شود که خوشبختانه ازآنجایی‌که نیازی به سخت‌افزار قدرتمند ندارد، می‌توانید با کم‌ترین هزینه نسبت به خرید اقدام کنید. معمولاً یک لپ‌تاپ اقتصادی برای کارهای وکلا کافی است؛ اما اگر بخواهید بیشتر هزینه کنید، نهایت یک لپ‌تاپ میان‌رده کفایت خواهد کرد.

ما در این راهنمای خرید لپ تاپ حقوق سعی کردیم بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار که مناسب کار یک وکیل باشد را معرفی کرده و با شرح مشخصات آن‌ها کمک کنیم تا خرید خوبی داشته باشید.

پرسش‌های متداول

یک لپ تاپ حقوق به چه نمایشگری نیاز دارد؟

یک لپ تاپ حقوق به نمایشگر 14 اینچی به بالا با وضوح FHD یا همان 1080 پیکسل در 1920 پیکسل نیاز دارد تا دید کافی داشته باشد. بهتر است این نمایشگر حداقل حاشیه را داشته باشد.

برای لپ تاپ حقوق چه میزان فضای ذخیره سازی لازم است؟

از آنجایی که فایل‌ها و پرونده‌ها فضای زیادیاشغال نمی‌کنند، یک حافظه SSD با ظرفیت حداقل 512 گیگابایت یا ترکیب HDD با ظرفیت 1 ترابایت با SSD با ظرفیت 256 گیگابایت کفایت می‌کند.

چه پردازنده ای برای لپ تاپ حقوق مناسب است؟

وکلا به نرم‌افزار گرافیکی سنگین نیازی ندارند؛ بنابراین حداقل سی‌پی‌یو موردنیاز Core i3 نسل 11 اینتل یا معدل آن در پردازنده AMD مانند Ryzen 3 نسل 4 به بالا است.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.