معرفی بهترین کیبورد های iOS


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img
ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین کیبورد های iOS بپردازیم تا با ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید و در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید. اگر شما هم به دنبال دانلود کیبورد برای آیفون هستید اما نمی‌دانید که چه کیبوردی را انتخاب کنید، از شما دعوت می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید.

انتخاب یک کیبورد مناسب کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی تایپ کنید و به امکانات کاربردی مانند شکلک‌ها (Emojis) و گیف‌ها دسترسی داشته باشید. معمولا کبورد گوشی‌های آیفون کاربردی و مناسب است و نیازی چندانی به تعویض آن‌ها ندارید. اما گاهی ممکن است بخواهید از یک کیبورد دیگر برای نوشتن استفاده کنید. در این شرایط بهتر است که بهترین کیبورد را انتخاب و از آن استفاده کنید.

خرید و مشاهده لیست قیمت گوشی اپل در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

آیا گوشی آیفون از زبان فارسی پشتیبانی می کند؟

به طور کلی دستگاه‌های اپل قادر هستند تا متون فارسی را نمایش دهند و اجرا کنند. گوشی‌های آیفون این امکان را دارند تا صفحه کلید فارسی را اجرا کنند و به این ترتیب می‌توانید تمامی نامه‌ها، ایمیل‌ها و متون موردنظر خود را به زبان فارسی بنویسید. زبان فارسی در آیفون در قسمت Setting-> Language در کنار صدها زبان دیگر قابل دسترسی است.

برای انتخاب زبان فارسی نیز باید به قسمت Language‌ بروید و زبان فارسی یا هر زبان دیگری را از میان لیست انتخاب کنید. برای اطلاعات کامل‌تر می‌توانید به مقاله آموزش فارسی کردن کیبورد آیفون و آیپد مراجعه کنید.

فهرست بهترین کیبورد های آیفون و آیپد

برخی از کاربران تمایل دارند که از صفحه کلیدی به‌جز کیبورد آیفون استفاده کنند. از همین رو توسعه‌دهنده‌ها برنامه‌های گوناگونی را داخل اپ استور گوگل قرار داده‌اند؛ اما برخی از این برنامه‌ها کامل نیستند و شاید عملکرد گوشی آیفون را مختل کنند. از همین رو برای آسان‌تر شدن فهرست بهترین کیبورد های آیفون و آیپد را تهیه کردیم که به شرح زیر است:

1. کیبورد Gboard

یکی از معروف‌ترین کیبوردهای گوشی‌های هوشمند، Gboard است که کاربران بسیاری دارد. این کیبورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های فراوانی را در اختیار افراد قرار می‌دهد که به آن‌ها کمک می‌کند تا تجربه کاربری مطلوبی را از کیبورد خود داشته باشند. به عنوان مثال این کیبورد کمک می‌کند تا با سرعت بالاتری تایپ کرده و بتوانید از ایموجی‌های آن استفاده کنید.

کیبورد Gboard

همچنین می‌توانید از مرورگر داخلی گوگل نیز استفاده کنید و جستجوهای خود را با کمک آن انجام دهید. برخی افراد مایل هستند تا کیبورد به قابلیت تصحیح خودکار مجهز باشد و در حین تایپ کردن ایرادات نگراشی آن‌ها را برطرف کند. Gboard با تصحیح خودکار متن حین تایپ سرعت تایپ شما را افزایش می‌دهد. البته می‌توانید درصورت لزوم آن را غیرفعال کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این کیبورد، امکان شخصی‌سازی آن و اضافه کردن تم موردعلاقه به کیبورد است. شما می‌توانید رنگ‌های مختلفی را روی کیبورد خود قرار داده و آن را به صورت رنگی تنظیم کنید.

2. کیبورد Persian Keyboard

اگر به دنبال بهترین کیبورد قارسی آیفون هستید، کیبورد Persian Keyboard گزینه مناسبی برای شما است. این کیبورد دارای مترجم صوتی است که به شما این امکان را می‌دهد که صحبت‌های خود را به انگلیسی ترجمه کنید.

کیبورد Persian Keyboard نیز امکان شخصی‌سازی و تغییر رنگ را به شما می‌دهد. علاوه‌بر آن امکان به اشتراک‌گذاری متون نوشته و ترجمه شده نیز برای شما فراهم است. همچنین می‌توانید از ایموجی‌های آن نیز هنگام تایپ کردن استفاده کنید.

3. کیبورد SwiftKey Keyboard

یکی از بهترین کیبورد های iOS، کیبورد SwiftKey Keyboard ‌است که قابلیت‌های کاربردی بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این کیبورد نیز تم‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به راحتی آن را شخصی‌سازی کنید. علاوه‌بر آن امکان تصحیح خودکار غلط‌های املایی را نیز برای شما فراهم می‌آورد که در بالا بردن سرعت تایپ شما تاثیر بالایی دارد.

کیبورد SwiftKey Keyboard

یکی از قابلیت‌های جذاب این کیبورد امکان استفاده از اکانت گوگل برای پیدا کردن کلمات پرکاربرد است که می‌تواند برای افرادی که به کار نویسندگی و ترجمه علاقه دارند مفید واقع شود. کیبورد SwiftKEY که یکی از بهترین کیبوردهای رایگان iOS برای آیفون و آیپد است و علاوه‌بر پشتیبانی از زبان فارسی، زبان‌های دیگر را نیز پشتیبانی می‌کند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این کیبورد با یادگیری بک نوشتن شما، کمک می‌کند تا راحت‌تر مطالب را تایپ کنید و تجربه کاربری دلنشینی با استفاده از این کیبورد کسب کنید.

4. کیبورد Go Keyboard

یکی دیگر از بهترین کیبورد های iOS کیبورد Go Keyboard است که مانند کیبوردهای قبلی تم‌های رنگارنگ، اموجی و نمایه‌های مختلفی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این کیبورد علاوه‌بر پشتیبانی از زبان فارسی، امکان انتخاب فونت را هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

یکی از قابلیت‌های جذاب Go Keyboard امکان جستجو بدون نیاز به باز کردن مرورگر است. به این صورت که کلمه و یا عبارت موردنظر خود را تایپ می‌کنید و پس از کلیک روی آیکون ضربه‌گیر، نتایج جستجو در موتور جستجوگر گوگل برای شما نمایان می‌شود.

کیبورد Go Keyboard

Go Keyboard امکان تصحیح خودکار کلمات و پیشنهاد واژگان جدید را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از قابلیت‌های این کیبورد که کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی آن را شخصی‌سازی کنید، امکان تنظیم ارتفاع صفحه کلید است. به این ترتیب می‌توانید ارتفاع آن را به نحوی تنظیم کنید که به راحتی بتوانید به کلیدها دسترسی داشته و تایپ کنید.

5. کیبورد Tenor Keyboard

اگر اهل استفاده از گیف‌های متنوع هستید، کیبورد Tenor Keyboard یکی از بهترین کیبوردهای iOS است که به راحتی می‌توانید با آن کار کنید. این کیبورد با گوشی‌های آیفون و همینطور آیپد سازگار است و برای استفاده از آن باید iOS 9.0 به بالا داشته باشید.

کیبورد Tenor Keyboard

با نصب Tenor Keyboard ‌می‌توانید به راحتی گیف موردنظر خود را از طریق کیبورد ارسال کنید. شما می‌توانید در میان انبوه گیف‌های موجود در این کیبورد جستجو کرده و آن‌ها را برای دوستان خود ارسال کنید. یکی از روش‌های پیدا کردن گیف در این کیبورد، تایپ کردن ایموجی است تا گیف متناسب با آن برای شما نمایان شود.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین کیبوردهای iOS پرداختیم. این کیبوردها محدودیت‌های کیبوردهای اصلی را نداشته و به راحتی می‌توانید آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. به عنوان مثال می‌توانید تم موردعلاقه خود را روی‌کیبورد پیاده کرده و یا تصویر نمایه دلخواه را روی آن قرار دهید. Gboard یکی از بهترین کیبوردهای iOS است که با نصب آن می‌توانید از امکانات این کیبورد بهره‌مند شوید. به‌نظر شما بهترین کیبورد آیفون چه برنامه‌ای است؟

سوالات متداول

آیا گوشی های آیفون امکان پشتیبانی از زبان فارسی را دارند؟

بله؛ گوشی های آیفون از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید از قسمت تنظیمات این زبان را انتخاب کرده و متن مورد نظر خود را به فارسی تایپ کنید.

بهترین کیبورد های ios کدام است؟

کیبوردهای مختلفی برای نوشتن به زبان فارسی طراحی شده اند که از جمله بهترین آن‌ها Gboard و Go Keyboard است.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.