لیست بهترین انیمیشن 2024 که نباید از دست دهید!


زهرا آریایی
نظرات 0
content-main-img
از بین بهترین انیمیشن های 2024 حتما دو فیلم جذاب inside out 2 و moana 2 را تماشا کنید. انیمیشن‌ها این روزها با موضوعاتی ساخته و اکران می‌شوند که حتی بزرگسالان را هم برای تماشا ترغیب می‌کنند. در انیمیشن‌های امروزی مفاهیمی از زندگی بیان می‌شوند که در همه مراحل زندگی بیننده را برای زندگی بهتر و پیشرفت آماده می‌کنند.

آن‌ها پر از رنگ، موسیقی و مفاهیم عمیق انسانی هستند که ساعاتی شما را از زندگی واقعی جدا می‌کنند و به دنیایی جذاب و هیجان‌انگیز می‌برند. در ادامه این مقاله قصد داریم چند انیمیشن 2024 را به شما معرفی کنیم تا با امتیازها، ژانرها و کلیت داستان‌های آن‌ها آشنایی بیشتری پیدا کنید.

قیمت گوشی موبایل

بررسی لیستی از بهترین انیمیشن 2024

هر سال انیمیشن‌های زیادی در ژانرهای مختلف توسط استودیوهای انیمیشن‌سازی تولید و اکران می‌شوند. هر یک از این انیمیشن‌ها با مفاهیم جذاب و عمیق، هم کودکان و هم بزرگسالان را به خود جذب می‌کنند. انیمیشن‌های زیادی از ابتدای سال 2024 اکران شده‌اند که پخش باقی آن‌ها همچنان ادامه دارد. لیست زیر شامل چند مورد از بهترین انیمیشن های 2024 در ژانرها و موضوعات مختلف است که برخی از آن‌ها ادامه انیمیشن‌هایی هستند که در گذشته اکران شدند.

1. انیمیشن اوریون و تاریکی؛ Orion And The Dark

  • ژانر: کمدی، ماجراجویی
  • امتیاز: 6.3

بهترین انیمیشن های کمدی

در دنیای رنگارنگ کودکی گاهی چیزهایی وجود دارد که باعث ترس و اضطراب آن‌ها می‌شود و در برخی موارد بر اقدامات و رفتارهای سالم آن‌ها تاثیر می‌گذارد. انیمیشن اقتباسی اوریون و تاریکی دقیقا به همین نکته مهم در تربیت کودک می‌پردازد. این انیمیشن بر اساس کتابی به همین نام اثر Emma Yarlett ساخته شده که داستان حول محور یک پسر بچه مدرسه‌ای می‌چرخد. این پسر بچه، روزانه با یک ترس مهارنشدنی و دائمی از هزاران چیز دست‌وپنجه نرم می‌کند.

زنبورها، سگ‌ها، اقیانوس، سقوط از صخره و از همه مهم‌تر تاریکی او را شدیدا می‌ترساند. در بخشی از انیمیشن، اوریون با یکی از ترس‌های مهم خود یعنی تاریکی روبه‌رو می‌شود و تجسم واقعی تاریکی تلاش می‌کند تا به او بفهماند چیز تهدیدکننده‌ای در ورای آن نیست. این انیمیشن 2024 به جز کودکان، می‌تواند برای بزرگسالان هم یک تجربه لذت‌بخش و اثرگذار باشد. با تماشای آن خواهید دید که تجربه و روبه‌رویی با ترس‌ها، اثربخش‌ترین رویکرد نسبت به آن‌هاست. اگر به ژانر ترسناک علاقه دارید، به مقاله بهترین انیمیشن ترسناک مراجعه کنید.

2. درون، بیرون 2؛ Inside Out 2

  • ژانر: ماجراجویی، کمدی
  • امتیاز: نامشخص

بهترین انیمیشن 2024

انیمیشن درون، بیرون یکی از بهترین انیمیشن‌های استودیوی پیکسار است که در سال 2024 اکران می‌شود. این انیمیشن را می‌توان یک اثر شاهکار برای آشنایی با رویاها، خاطرات، احساسات انسانی و نحوه کنترل آن‌ها معرفی کرد. بهترین انیمیشن 2024 یعنی درون، بیرون چشم‌اندازی کاملا متفاوت و جدید از احساسات را به نمایش می‌گذارد؛ زیرا حالا شخصیت اول داستان به سن نوجوانی رسیده است.

سن نوجوانی این دختر در انیمیشن 2 Insideout شما را با احساسات جدید و ضد و نقیض زیادی روبه‌رو می‌کند. با توجه به اینکه انسان در سن نوجوانی، احساسات و چالش‌های روانی زیادی را تجربه می‌کند، به تصویر کشیدن آن در انیمیشن درون، بیرون باید بسیار هیجان‌انگیز و متفاوت باشد. مهم‌ترین ویژگی قسمت دوم انیمیشن Insideout اضافه شدن احساسات جدیدی مثل اضطراب، بی‌حوصلگی، حسادت و خجالت است.

3. پاندای کونگ‌فو کار؛ Kung Fu Panda 4

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • امتیاز: 6.3

انیمیشن سینمایی جدید جذاب

حتما تا به حال قسمت اول انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار را دیده‌اید و با قهرمان دوست‌داشتنی آن یعنی "پو" آشنایی دارید. اگر هنوز این سری انیمیشن جذاب و دوست‌داشتنی را تماشا نکردید، همین حالا برای آن اقدام کنید. حالا قسمت چهارم از این انیمیشن جدید در سال 2024 پخش شده است و ادامه ماجرای این پاندا را روایت می‌کند. در قسمت اول انیمیشن، پو چالشی برای خودباوری و ورود به دنیای کونگ‌فو داشت که به خوبی از پس آن برآمد.

انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار پر از اتفاقات هیجان‌انگیز، خنده‌دار و غیرمنتظره است. در این قسمت هم خواهید دید که قهرمان داستان چگونه با چالش‌ها و داستان‌های جدید روبه‌رو می‌شود و تلاش می‌کند از پس آن‌ها برآید. تماشای این انیمیشن 2024 می‌‎تواند احساساتی مثل خودباوری، انعطاف‌پذیری در تغییر و روحیه تلاشگری را به شما منتقل کند. با این حال نظریات ضد و نقیضی درباره آن داده شده است و برخی معتقدند که پاندای کونگ‌فوکار 4، آن چیزی نبود که انتظارش را داشتند.

4. گارفیلد؛ Garfield Movie

  • ژانر: ماجراجویی کمدی
  • امتیاز: 6

انیمیشن 2024

به جرئت می‌توان گفت که گارفیلد یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای فیلم و انیمیشن به حساب می‌آید. گارفیلد یک گربه نارنجی بداخلاق است که به صورت ناخودآگاه با ماجراها و چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود. مهم‌ترین چیزی که یک انیمیشن را به یک اثر جذاب و باکیفیت تبدیل می‌کند، این است که بتواند کودکان را بخنداند ولی فیلم گارفیلد علاوه بر خنداندن کودکان، برای بزرگسالان هم جذاب و خنده‌دار خواهد بود.

در این فیلم، غذا به شکلی خلاقانه بخش مهم و جذاب داستان است که شوخی‌های زیادی هم با آن می‌شود. اگر قسمت اول فیلم گارفیلد را دیده باشید، با یکی از شخصیت‌های اصلی داستان یعنی اودی آشنایی کامل دارید. در فیلم گارفیلد شاهد رابطه دوستانه گارفیلد با اودی، سگ دوست‌داشتنی داستان هم خواهید بود. خواهید دید که اودی چطور از شیطنت‌های گارفیلد کلافه می‌شود و به او کمک می‌کند تا بهتر رفتار کند.

می‌توانید حدس بزنید که تقابل و ارتباط این دو موجود بانمک چه لحظات جالبی را برای شما به‌عنوان بیننده رقم خواهد زد. طبق نظر منتقدین انیمیشن جدید 2024 گارفیلد، بهترین فیلم از داستان‌های این شخصیت به حساب می‌آید؛ زیرا خنده‌دار، جسورانه و پر از لحظات احساسی است.

5. من نفرت‌انگیز؛ Despicable Me 4

  • ژانر: ماجراجویی، کمدی

  • امتیاز: نامشخص

بهترین انیمیشن های کمدی

دنیای مینیون‌ها نه تنها برای بچه‌ها، بلکه برای بزرگسالان هم جذاب و دیدنی است و یکی از پردرآمدترین سری انیمیشن‌ها در دنیا محسوب می‌شود. به طور کلی فیلم‌های سری من نفرت‌انگیز، درباره یک مرد فوق شرور به نام گرو است که همراه با مطیعانش یعنی مینیون‌ها، ماجراهای جذابی را تجربه می‌کند. هنوز همه جزئیات درباره این انیمیشن 2024 منتشر نشده است ولی بخش عمده‌ای از بازیگران آن مشخص شدند.

علاوه بر شخصیت‌های سری‌های قبلی این انیمیشن، عضو جدیدی به گروه بازیگران و شخصیت‌های "من نفرت‌انگیز" هم اضافه خواهد شد تا ماجراها و چالش‌های جدیدی را برای این خانواده به نمایش بگذارد و لحظات خنده‌داری را ایجاد کند. علاوه بر آن "گرو" به‌عنوان شخصیت اول انیمیشن، یک دشمن جدید پیدا می‌کند که به دلیل خطری که از جانب او می‌بیند، مجبور به فرار با خانواده می‌شود.

این مقاله را هم بخوانید:
بهترین انیمیشن‌های سینمایی 2023

6. موانا 2؛ Moana 2

  • ژانر: ماجراجویی، کمدی

  • امتیاز: نامشخص

بهترین انیمیشن 2024

یکی دیگر از بهترین کارتون های جدید سال 2024، مواناست که یک داستان حماسی و جذاب را با موسیقی‌های هیجان‌انگیز روایت می‌کند. به طور کلی Moana در زبان مردم جزایر پلینزی، به معنای اقیانوس است. در قسمت دوم این انیمیشن 2024 موانا به یک سفر جدید با همراهان و دوستانش می‌رود. در این سفر باید با موانا همراه شوید و در مسیرهای خطرناک ماجراجویی‌های جدیدی داشته باشید.

به طور کلی اطلاعات زیادی از این کارتون سینمایی جدید در دست نیست ولی چیزی که حدس می‌زنیم، اضافه شدن شخصیت‌ها و حیوانات جدیدی است که به قصه اضافه خواهند شد. باید ببینیم که قسمت دوم انیمیشن جذاب موانا، می‌تواند مخاطب را از نظر داستان و ویژگی‌های بصری راضی کند یا خیر.

7. The Wild Robot؛ ربات وحشی

  • ژانر: ماجراجویی، درام
  • امتیاز: نامشخص

بهترین انیمیشن های کمدی

در طی سال‌های اخیر انیمیشن‌های زیادی بودند که با موضوعیت ارتباط ربات با انسان مورد توجه مخاطبان قرار گرفته‌اند. انیمیشن ربات وحشی یکی از همین انیمیشن‌هاست که در سال 2024 اکران می‌شود و امید است که مخاطبان زیادی را جذب کند. در این انیمیشن خواهید دید رباتی که برای زندگی شهری طراحی شده، خود را در یک جزیره متروک پیدا می‌کند.

داستان کشف و جنگ برای بقا توسط این ربات وقتی آغاز می‌شود که او یک غاز یتیم را برای محافظت و نگهداری به سرپرستی می‌گیرد و حتی نامی برای آن انتخاب می‌کند. در این انیمیشن شما رابطه دوستی یک ربات و غاز را می‌بینید که برای زنده ماندن کنار یکدیگر تلاش می‌کنند. در انیمیشن ربات وحشی، داستانی احساسی و کمدی را دنبال خواهید کرد که نشان می‌دهد چطور می‌توانید از بایدها و نبایدهای اطرافتان فراتر روید و زندگی خود را آنطور که دوست دارید روایت کنید.

8. تلما یک اسب تک شاخ؛ Thelma The Unicorn

  • ژانر: ماجراجویی، کمدی
  • امتیاز: 5.9

انیمیشن 2024

یکی دیگر از جدیدترین انیمیشن ها در دنیای سینما، با نام تلما یک اسب تک شاخ معرفی می‌شود. این انیمیشن خانوادگی از شبکه نتفیلیکس پخش می‌شود و در یک دنیای صورتی پر زرق‌وبرق با موسیقی اتفاق می‌افتد. یکی از چیزهایی که انیمیشن‌ها را جذاب و دیدنی می‌کند، چالش‌ها و ماجراهایی است که قهرمان داستان با آن‌ها روبه‌رو می‌شود و آن‌ها را از سر می‌گذراند.

تلما یک اسب تک شاخ هم از این قاعده مستثنا نیست و همین نکته بخش قابل توجهی از طنز آن را فراهم می‌کند. در واقع داستان حول محور یک اسب تک شاخ صورتی می‌چرخد که آرزوی ستاره شدن در دنیای موسیقی را در سر دارد. این انیمیشن 2024 بر اساس یک مجموعه کتاب دو بخشی اثر یک نویسنده ایتالیایی ساخته شده است.

این مطلب را هم بخوانید:
بهترین فیلم های 2024

9. سونیک خارپشت 3؛ Sonic The Hedgehog

  • ژانر: اکشن، کمدی، ماجراجویی
  • امتیاز: نامشخص

بهترین انیمیشن 2024

سونیک شخصیت نوستالژیک و دوست‌داشتنی بازی‌های ویدیویی، در لیست پرطرفدارترین انیمیشن های جدید سال 2024 بازمی‌گردد. وقتی در سال 2020 اولین قسمت این انیمیشن اکران شد، مورد استقبال زیادی قرار گرفت و به یکی از پرفروش‌ترین آثار اقتباسی از بازی‌های ویدیویی تبدیل شد. پس از این موفقیت، در سونیک 2022 قسمت دوم این انیمیشن با داستانی جدید اکران شد و دوباره مورد استقبال منتقدان و طرفداران قرار گرفت. در مجموع نوبت اکران قسمت سوم سونیک، در اواخر سال 2024 قرار دارد.

10. Megamaid VS. The Doom Syndicate؛ مگامایند در مقابل سندیکای نابودی

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • امتیاز: 2.4

انیمیشن 2024

یکی از کارتون های جدید سال 2024 مگامایند در مقابل سندیکای نابودی است که دنباله داستان انیمیشن Megamind در سال 2010 را روایت می‌کند. این انیمیشن از آن دسته آثاری بود که نقدهای منفی و مثبت زیادی دریافت کرد و این نکته را می‌توانید از امتیاز IMDB آن دریابید. در واقع مگامایند در مقابل سندیکای نابودی 2 دو روز پس از ماجراهای قسمت اول این انیمیشن را روایت می‌کند. 

11. The Tiger’s Apprentice؛ شاگرد ببر

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • امتیاز: 5.7

بهترین کارتون های جدید

در طی چند سال اخیر، انیمیشن‌های زیادی مثل Encanto و COCO پخش شده‌اند که شخصیت اول آن‌ها در پی کشف خود و هدفشان در زندگی رفته‌اند. شاگرد ببر در لیست انیمیشن 2024 اکران شده قرار می‌گیرد که شخصیت اول آن متوجه می‌شود با یک جنگجوی افسانه‌ای رابطه خویشاوندی دارد. این پسر برای شناخت خود سفری را آغاز می‌کند تا تبدیل به یک قهرمان شود. انیمیشن شاگرد ببر اقتباسی از یک رمان فانتزی مخصوص کودکان است که داستان پسر نوجوانی را مشابه همین ماجرا روایت می‌کند.

12. The Lord of Rings: The War Of The ThRohirrim؛ ارباب حلقه‌ها: جنگ TheRohirrim

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • امتیاز: نامشخص

بهترین انیمیشن 2024

اگر از طرفداران فیلم‌های فانتزی باشید، احتمالا سری ارباب حلقه‌ها را دیده‌اید. حالا شرکت برادران وارنر از انیمیشن حماسی و دو بعدی آن با عنوان ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم رونمایی کرده است. این شرکت، تصاویری از جنگ روهیریم به‌عنوان بهترین انیمیشن 2024 ارائه کرده که شامل عکس شخصیت‌های داستان یعنی Hera، Helm و Wolf است. ماجرای انیمیشن روهیریم حدود 150 سال پیش از وقایع فیلم‌های سه‌گانه ارباب حلقه‌ها می‌گذرد و داستان ناگفته‌ای را پشت قلعه هلمز دیپ روایت می‌کند. به صورت دقیق‌تر در این انیمیشن به سراغ داستان زندگی یکی از شخصیت‌های افسانه‌ای سرزمین میانه خواهیم رفت. تاریخ اکران این انیمیشن در سینماها، 13 دسامبر 2024 اعلام شده است.

Transformers One .13؛ تبدیل شوندگان

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • امتیاز: نامشخص

بهترین انیمیشن 2024

اگر به انیمیشن و فیلم‌هایی در ژانر اکشن و ماجراجویی علاقمند هستید، حتما باید منتظر تبدیل شوندگان 1 در سال 2024 باشید. بسیاری از شما با نام این انیمیشن در دنیای سینما آشنایی دارید و حالا به زودی انیشمن جدید آن با دو شخصیت اصلی داستان یعنی Megatron و Optimos Prime روی پرده اکران می‌روند. در واقع با تماشای تبدیل شوندگان 1 خواهید دید که دو شخصیت داستان چه رابطه دوستی صمیمانه‌ای داشتند و طی چه اتفاقاتی به دشمنانی بزرگ برای یکدیگر تبدیل شدند. تاریخ اکرانی که برای تبدیل شوندگان 1 به‌عنوان بهترین انیمیشن 2024 اعلام شده، 13 سپتامبر 2024 است.

سخن آخر

در این مقاله از کالاتیک، به لیستی از بهترین انیمیشن‌های دنیا پرداختیم که به برخی از آن‌ها عنوان بهترین انیمیشن 2024 را اعطا می‌کنیم. تماشای هر کدام از آن‌ها کودکان را به دنیایی متفاوت و جذاب می‌برند. این آثار یا ادامه فرنچایزهای اکران‌شده در سال‌های اخیر بودند یا اقتباسی از داستان‌ها و رمان‌های کودکانه محسوب می‌شدند. شما در انتظار کدام یک از انیمیشن‌های سال 2024 هستید؟

پرسش‌های متداول

انیمیشن Insideout 2 چه زمانی اکران می‌شود؟

قسمت دوم انیمیشن درون-بیرون در تاریخ 14 June برابر با 25 خرداد 1403 اکران می‌شود.

انیمیشن سونیک بر چه اساسی ساخته شده است؟

انیمیشن سونیک؛ یک خارپشت بر اساس یک بازی ویدیویی ساخته شده است و اواخر سال 2024 قسمت سوم آن اکران می‌شود.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.