با فرمت مربعی پست های اینستاگرام خداحافظی کنید!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
طبق اعلام اینستاگرام، به زودی قرار است پست های پیج کاربران از حالت مربع به مستطیل عمودی تغییر کند.

اخیرا خبرهایی مبنی بر تغییر ظاهری پست های پیج کاربران در اینستاگرام منتشر شده که نشان می‌دهد قرار است به زودی در این پلتفرم تصاویر از چینش مربع به حالت مستطیل عمودی تبدیل شوند.

تغییر حالت پست های اینستاگرام از مربع به مستطیل

آدام موسری (Adam Mosseri)، رئیس اینستاگرام با انتشار پستی از تغییر فرمت مربعی شکل اینستاگرام به حالت مستطیل عمودی خبر داد. او در این باره نوشت: «بیشتر پست‌هایی که در اینستاگرام منتشر می‌شوند، به صورت عمودی هستند و هنگامی که به صورت مربعی بریده می‌شوند (کراپ می‌شوند)‌ نازیبا و نامناسب می‌شوند.»

موسری در ادامه گفت: «می‌دانم که این تغییر برای افرادی که به نظم و تقارن اهمیت زیادی می‌دهند و پست‌های خود را به صورت مربعی منتشر می‌کنند، سخت و ناراحت کننده است؛ اما اینستاگرام باید محتوا را به بهترین شکل ممکن منتشر کند.»

تغییر حالت پست های اینستاگرام از مربع به مستطیل

در حال حاضر این قابلیت در حال آزمایش بر روی کاربران منتخب اینستاگرام است و به احتمال زیاد به زودی شاهد عرضه رسمی چینش مستطیلی که شباهت زیادی به به ظاهر Reels اینستاگرام نیز دارد، برای تمام کاربران باشیم. تغییر حالت پست‌های اینستاگرام از مربع به مستطیل اگر به صورت رسمی برای تمام کاربران عرضه شود، یک تغییر بزرگ در این پلتفرم خواهد بود؛ چرا که پست‌های اینستاگرام از زمان انتشار تاکنون با چینش مربع نمایش داده شده‌اند. این تغییر می‌تواند در نمایش تصاویر افرادی که حالت خود را باتوجه به ابعاد موردنیاز در عکس تنظیم می‌کنند موثر خواهد بود و تصاویر آنها را به صورت کامل و تمام‌قد به نمایش خواهد گذاشت.

در آخر به نظر می‌رسد که این قابلیت در آینده‌ای نه‌چندان‌ دور  به صورت رسمی منتشر شود و پس از آن پست‌های خود را به جای مربع با چینش مستطیل عمودی مشاهده کنید.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.