معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ سری تاف ایسوس


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

ایسوس یکی از برندهای نام آشنا در حوزه تولید سیستم‌های کامپیوتری و به‌روزترین لپ‌تاپ‌ها در دنیا است که محصولات متنوع و با کیفیتی را ارائه می‌کند و همین موضوع باعث محبوبیت آن در بازار لوازم کامپیوتری شده است.

اگر شما هم جزء طرفداران لپ‌تاپ‌های ایسوس هستید، قطعاً اسم لپ‌تاپ‌های سری تاف ایسوس به گوشتان خورده است. لپ‌تاپ‌های سری TUF ایسوس یکی از محصولات قدرتمند ایسوس است که از آن می‌توان در کارهای سنگین مانند: گیمینگ، ادیت ویدئو، برنامه نویسی و... استفاده کرد.

مشاهده لیست قیمت لپ تاپ ایسوس از فروشگاه کالاتیک

لپ‌تاپ‌های سری تاف ایسوس چه خصوصیاتی دارند؟

یکی از مهم‌ترین خصوصیاتی که لپ‌تاپ‌های TUF ایسوس را از لپ‌تاپ‌های معمولی متمایز می‌کند، دوام بالای آن در برابر شرایط بسیار سخت مانند: دمای بالا، قطرات آب و لرزش شدید و موارد دیگر است. علاوه بر این، در این سری از لپ‌تاپ‌های ایسوس سیستم خنک کننده ضد گردوغبار وجود دارد که موجب خنک ماندن قطعات داخلی و حفظ عملکرد قطعات در شرایط سخت می‌شود.

در رابطه با عملکرد لپ‌تاپ‌های گیمینگ سری تاف ایسوس باید گفت، لپ‌تاپ‌های تاف مجهز به CPU و GPU بسیار قوی هستند که موجب افزایش عملکرد و سرعت دستگاه در زمان اجرای برنامه و بازی‌های سنگین، می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی این سری از لپ‌تاپ‌ها، تنوع بالای پورت‌ها و اتصالات به کار رفته در آن است. پورت‌های USB این دستگاه‌ها شامل USB 3.2 نسل اول و دوم و همچنین خروجی‌های HDMI و DisplayPort هستند. برای ایجاد اتصال سریع و مطمئن در این دستگاه‌ها از Wifi 6 و بلوتوث 5 استفاده شده است. در نهایت هم صفحه نمایش لپ‌تاپ‌های سری تاف ایسوس با ابعاد، رزولوشن و نرخ تازه سازی متنوع می‌تواند نیاز کاربران را برآورده کند.

مقالات مرتبط:

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ هواوی + از اقتصادی تا حرفه ای

کنسول خانگی بخریم یا لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ های تاف ایسوس

معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ سری تاف ایسوس:

1. لپ تاپ TUF مدل TUF Gaming F15 FX506HCB-AB

یکی از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های سری تاف ایسوس، TUF FX506 است که به نسبت امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد، از ارزش خرید بالایی برخوردار است. از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این لپ تاپ می‌توان به مواردی همچون: طراحی منحصر به فرد لپ تاپ، پنل IPS با رزولوشن FHD با نرخ به‌روزرسانی 144 هرتز و %sRGB 62.5 اشاره کرد.

نمایشگر این مدل لپ تاپ ایسوس به کمک قابلیت Adaptive Sync می‌تواند سنگین‌ترین بازی‌ها را بسیار روان و بدون لگ اجرا کند. ناگفته نماند که این لپ تاپ دارای دو اسپیکر با قدرت است که می‌تواند صدای بازی‌ها را هم با کیفیت بالایی پخش کند.

مشخصات فنی لپ‌تاپ ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX506HCB-AB:

وزن: 2.3 کیلوگرم

پردازنده مرکزی:Intel Core i5 11400H

حافظه رم: 8 گیگابایت DDR4

پردازنده گرافیکی: GEFORCE RTX 3050

F15-FX506HCB-AB

لپ تاپ ایسوس مدل tuf gaming f15 fx506hcb-ab

2. لپ تاپ سری TUF مدل TUF Gaming F17 FX706HE-AB

دومین محصول بسیار جذاب در بین لپ‌تاپ‌های تاف ایسوس، لپ تاپ Tuf gaming 17 است که با گرافیک بسیار قدرتمند و پردازنده قوی که دارد، گزینه فوق‌العاده‌ای برای مالتی مدیا و گیمینگ به حساب می‌آید. این مدل لپ تاپ ایسوس جزء لپ تاپ‌های میان رده و با کیفیت ایسوس به حساب می‌آید.

نمایشگر این سری لپ تاپ 17.3 اینچی و FHD IPS است و با نرخ 144 هرتزی که دارد برای اجرای بازی‌هایی با گرافیک بالا بسیار مناسب است. علاوه بر این ها نمایشگر این لپ تاپ به کمک فناوری Reduce Blue Color از آسیب رسیدن به چشم کاربران جلوگیری می‌کند.

بلندگوهای به کار رفته در این لپ تاپ از نوع استریو و دالبی است که خروجی صدای بسیار با کیفیتی را به کاربر ارائه می‌کند. پورت‌های این مدل لپ تاپ ایسوس هم مانند مدل قبلی دارای تنوع بسیار بالایی است و سیستم مجهز به: یک پورت LAN، یک ورودی HDMI، سه پورت USB 3، یک جک 3.5 میلی متری و یک Type C است.

مشخصات فنی لپ‌تاپ ایسوس TUF Gaming F17 FX706HE-AB :

وزن: 2.6 کیلوگرم

پردازنده مرکزی: Intel Core i5 11260H

حافظه رم: 16 گیگابایت DDR4

پردازنده گرافیکی: GEFORCE RTX 3050TI

F17-FX706HE-AB

3. لپ تاپ ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PE-A

TUF Dash F15 یکی دیگر از گزینه‌های بسیار قدرتمند و مقاوم ایسوس است که با پردازنده نسل 11 اینتل، گرافیک بالا و رم و حافظه عالی یکی از بهترین گزینه‌ها در بین لپ‌تاپ‌های تاف به حساب می‌آید. این لپ تاپ دارای نمایشگر 144 هرتزی با پنل IPS و رزولوشن FHD است و می‌تواند تصاویر را با بالاترین کیفیت به نمایش بگذارد. همچنین طراحی خاص صفحه کلید این لپ تاپ، جلوه زیبایی به آن بخشیده که باعث می‌شود تا هر کاربری با هر سلیقه‌ای آن را بپسندد. در رابطه با پورت‌های این دستگاه باید گفت لپ تاپ TUF Dash F15 دارای 3 پورت 3.2، یک پورت Type C (Thunderbolt 4)، یک LAN، یک پورت HDMI و یک جک 3.5 میلی متری است.

مشخصات فنی لپ‌تاپ ایسوس TUF Dash F15 FX516PE-A :

وزن: 2 کیلوگرم

پردازنده مرکزی: Intel Core i7 11370H

حافظه رم: 16 گیگابایت DDR4

پردازنده گرافیکی: GEFORCE RTX 3050TI

F15-FX516PE-A

4. لپ تاپ تاف ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX507ZM-AA

یکی از گزینه‌های جذاب در بین لپ‌تاپ‌های تاف ایسوس، مدل FX507ZM است که با طراحی بسیار جذاب و صفحه کلید با نورپردازی RGB توانسته به یکی از زیباترین مدل‌های این سری لپ‌تاپ‌های ایسوس تبدیل شود. بلندگوهای این لپ تاپ مجهز به فناوری دالبی و استریو هستند که به کمک این فناوری می‌توان صداها را با وضوح بالاتری دریافت کرد. همچنین این لپ تاپ مجهز به پورت‌های LAN، ورودی HDMI، دو پورت USB 3.2، یک جک 3.5 میلی متری صدا و یک USB C است. نوع نمایشگر این لپ تاپ FHD IPS و 144 هرتزی است و می‌تواند تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی به کاربر ارائه کند.

مشخصات فنی لپ‌تاپ ایسوس TUF Gaming F15 FX507ZM-AA:

وزن: 2.2 کیلوگرم

پردازنده مرکزی: Intel Core i7 12700H

حافظه رم: 16 گیگابایت DDR4

پردازنده گرافیکی: GEFORCE RTX 3060

F15-FX507ZM-AA

5. لپ تاپ ایسوس TUF مدل TUF Dash F15 FX517ZR-A

لپ تاپ ایسوس TUF Dash F15 یکی از خاص‌ترین مدل‌های این سری از لپ تاپ‌ها ا‌ست که نظر هر کاربری را به خود جلب می‌کند. قاب رویی این لپ تاپ از جنس فلز و قاب پشتی آن از پلاستیک نشکن ساخته شده است. صفحه کلید این مدل لپ تاپ ایسوس از نوع مکانیکی است و عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای به نسبت کیبورد سایر دستگاه‌ها دارد.

نمایشگر 15 اینچی این مدل لپ تاپ ایسوس با نرخ 300 هرتزی بهترین گزینه برای بازی‌های هیجان انگیز و رقابتی به حساب می‌آید. پورت‌های این دستگاه نیز شامل: دو عدد USB 3.2، یک پورت Type C که به Thunderbolt 4 مجهز است، یک LAN و یک HDMI است.

مشخصات فنی لپ‌تاپ ایسوس TUF Dash F15 FX517ZR-A :

وزن: 2 کیلوگرم

پردازنده مرکزی: Intel Core i7 12650H

حافظه رم: 16 گیگابایت DDR4

پردازنده گرافیکی: GEFORCE RTX 3070

F15-FX517ZR-A

سخن آخر

در این مطلب قصد داشتیم بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ سری تاف ایسوس را معرفی کنیم تا علاقه‌مندان به گیم پلی‌ها و عاشقان بازی‌های کامپیوتری بتوانند با توجه به نیازهای خود بهترین مدل را انتخاب و خریداری کنند.

پرسش‌های متداول

کدام لپ تاپ سری تاف ایسوس برای بازی کردن مناسب‌تر است؟

در این مقاله به معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس پرداخته‌ایم که شما می‌توانید با توجه به نیازها و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، مناسب‌ترین آن را خریداری کنید.

تفاوت Asus ROG و TUF چیست؟

به طور کلی ایسوس لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود را به دو دسته ROG و TUF تقسیم می‌کند. از معمولاً در لپ‌تاپ‌های گیمینگ Asus ROG خروجی‌های تصویر درخشان‌تر، پررنگ‌تر و باکیفیت‌تر نمایش داده می‌شود. سری TUF لپ‌تاپ‌های ایسوس نیز یکی از سری‌های با کیفیت با قیمت مناسبی است که می‌تواند نیاز کاربران را پاسخ دهد.

آیا لپ‌تاپ‌های TUF Gaming ایسوس ضد آب هستند؟

همان‌طور که در این مطلب گفتیم، لپ‌تاپ‌های TUF Gaming طراحی مقاوم در برابر گردوغبار، آب و... را دارند و گزینه‌های بسیار مقاومی محسوب می‌شوند.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
آخرین مطالب

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.