بهترین فیلم‌ های نتفلیکس 2023


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

در حال حاضر بهترین فیلم های نتفلیکس 2023 اکران شده‌اند یا در روزهای آتی تابستان امسال قرار است پایشان به سینما‌ها برسد که با داشتن اشتراک این سرویس می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید. در ادامه مقاله با کالاتیک همراه باشید تا با لیست بهترین فیلم های جدید نتفلیکس در سال 2023 بیشتر آشنا شوید.

خرید و مشاهده لیست قیمت گوشی در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

سرویس پخش آنلاین نتفلیکس آرشیو کاملی از فیلم و سریال‌های جدید در ژانر‌های مختلف دارد که با توجه به نظرات تماشاگران و مجموع امتیازات فنی و تخصصی مثبت و منفی می‌تواند به شما در انتخاب بهترین فیلم و سریال کمک می‌کند. علاوه بر آن، این سرویس استریم آنلاین با توجه به نظرات و تحلیل تاریخچه جست و جوی شما الگوریتمی را به دست می‌آورد که می‌تواند فیلم و سریال‌های متناسب با سلیقه خود را پیشنهاد دهد. در مقاله پیش‌رو سعی کردیم تا لیستی از بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2023 را به شما معرفی کنیم. با کالاتیک همراه باشید.

1. Our Man from Jersey

کشور سازنده: ایالات متحده
کارگردان: Julian Farino
ژانر: اکشن، دلهره‌آور
بازیگران: Mark Wahlberg, J.K. Simmons, Halle Berry

دانلود فیلم our man from jersey

داستان فیلم درباره کارگر ساختمانی ساده در شهر مایک است که بعد از استخدام شدن توسط دوست دوران دبیرستان، خود را در میان دنیای جاسوسان و ماموران مخفی می‌بینند و اکنون زندگی او کاملا تغییر پیدا می‌کند. این فیلم ژانری اکشن خواهد داشت و ستارگانی همچون مارک والبرگ در آن ایفای نقش خواهند کرد. 

2. Extraction 2

کشور سازنده: ایالات متحده
ژانر: اکشن، دلهره آور
کارگردان: Sam Hargrave
بازیگران: Chris Hemsworth, Golshifteh Farahani, Adam Bessa
زمان انتشار: 16 ژوئن 2023 (26 خرداد 1402)

دانلود فیلم Extraction 2

وقایع فیلم استخراج 2 یا همان Extraction 2 درباره ادامه ماجراهای ماموری به‌نام Tyler Rake است. تایلر بعد از نجات پیدا کردن از جراحات شدید طی آخرین ماموریت خود در داکای بنگلادش به او و تیمش ماموریت جدیدی داده می‌شود که باید به آن رسیدگی کنند. این فیلم در دسته فیلم‌های اکشن قرار می‌گیرد و به‌دلیل صحنه‌های مبارزاتی می‌تواند بیننده را سرگرم و شگفت‌زده کند. Extraction 2 در تاریخ 26 خرداد 1402 به‌صورت مجازی در پلتفرم نت فلیکس اکران شد و توانسته تاکنون امتیاز 7.3 از 10 را از کاربران دریافت کند که نمره قابل قبولی به حساب می‌آید.

3. Heart of Stone

کشور سازنده: ایالات متحده
ژانر: اکشن، جنایی
کارگردان: Tom Harper
بازیگران: Gal Gadot, Jamie Dornan, Sophie Okonedo
زمان انتشار: 11 اوت 2023 (20 مرداد 1402)

دانلود فیلم Heart of Stone

داستان فیلم Heart of Stone در مورد جاسوسی به‌نام ریچل استون با بازی Gal Gadot است که به عنوان ماموری دوره دیده و ماهر شناخته می‌شود که برای شرکتی ناشناس و صلح طلب کار می‌کند. ماموریتی که به اون واگذار می‌شود بسیار خطرناک است؛ ریچل استون باید جلوی هکری که قصد دارد سلاحی بسیار خطرناک و قدرتمند را سرفت کند، بگیرد. Heart of Stone در اواسط تابستان 2023 اکران می‌شود و می‌توان آن را یکی از بهترین فیلم های نتفلیکس 2023 دانست.

4. Havoc

کشور سازنده: انگلستان، آمریکا
ژانر: اکشن، جنایی
کارگردان: Gareth Evans
بازیگران: Tom Hardy, Timothy Olyphant, Yann Yann Yeo
زمان انتشار: تابستان 1402

دانلود فیلم Havoc

داستان فیلم Havoc پس از شکست یک معامله مواد مخدر اتفاق می‌افتد؛ زمانی که کارآگاه مجروح باید از طریق مبارزه با دنیای زیرزمینی جنایتکاران، پسر یک سیاستمدار را نجات دهد و این در حالی است که شبکه‌ای از فساد و توطئه تمام شهر او را در بر گرفته و او باید در پی انجام ماموریت خود از سد موانع و فساد‌های موجود در جامعه نیز بگذرد. انتظار می‌رود فیلم سینمایی اکشن Havoc در سال 2023 اکران شود.

5. Missing

کشور سازنده: آمریکا
ژانر: درام، هیجانی، رمزآلود
کارگردان: Nicholas D. Johnson, Will Merrick
بازیگران: Tim Griffin, Ava Zaria Lee, Nia Long
IMDb: امتیاز 7.1

دانلود فیلم Missing

اگر به فیلم‌های هیجان انگیز و معمایی علاقه دارید، می‌توانید فیلم سینمایی Missing را در فهرست آثاری که باید تماشا کنید، قرار دهید. داستان این فیلم درباره دختری جوان است که سعی دارد با استفاده از دنیای مجازی و اینترنت مادر گمشده خود را پیدا کند. فیلم گمشده توانسته از سوی کاربران IMDB امتیاز 7.1 را دریافت کند که عدد قابل قبولی به حساب می‌آید.

6. Luther: The Fallen Sun

کشور سازنده: انگلستان، آمریکا
ژانر: جنایی، درام، رازآلود
کارگردان: Jamie Payne
بازیگران: Idris Elba, Cynthia Erivo, Andy Serkis
IMDb: امتیاز 6.4

دانلود فیلم Luther: The Fallen Sun

داستان فیلم از ماجرای یک قاتل زنجیره‌ای در لندن شروع می‌شود که به واسطه جنایت‌های انجام داده شهر را به مکانی ناامن تبدیل کرده است. نقش اول فیلم، کارآگاهی به نام جان لوتر است که پس از رسوایی در پرونده قبلی خود پشت میله‌های زندان به سر می‌برد. بعد از شنیدن اخبار و وقایع اتفاق افتاده از زندان فرار می‌کند تا بتواند پرونده قاتل سریالی را ببند. فیلم اکشن و هیجان‌انگیز Luther توانسته از سوی کاربران امتیاز 6.4 را دریافت کند.

7. Chupa

کشور سازنده: ایالات متحده، مکزیک
ژانر: اکشن، تخیلی، درام
• کارگردان: Jonás Cuarón
•  بازیگران: Demián Bichir, Christian Slater, Evan Whitten
•  IMDb: امتیاز 5.5

دانلود فیلم Chupa

فیلم چپا درباره پسری نوجوان است که برای ملاقات با پدربزرگ و مادربزرگ خود به مکزیک سفر می‌کند؛ اما متوجه می‌شود موجود افسانه‌ای چوپاکابرا در زیرزمین خانه مخفی شده است. این موجود خطرناک با الکس دوست می‌شود و الکس و پسر عموهایش برای نجات جان این موجود وارد ماجراهای بسیار خطرناکی می‌شوند. این فیلم امتیاز 5.5 را از سوی کاربران دریافت کرده که ماجراهای آن می‌تواند بینندگان را ساعت‌ها به خود مجذوب کند.

8. We Have a Ghost

• کشور سازنده: انگلستان
• ژانر: تخیلی، کمدی، خانوادگی
•  کارگردان: Christopher Landon
 بازیگران: Jahi Di'Allo Winston, David Harbour, Anthony Mackie
 IMDb: امتیاز 6.1

دانلود فیلم We Have a Ghost

خانواده پریسلی که به دنبال شروع زندگی تازه در شیکاگو هستند به خانه‌ای متروکه نقل مکان می‌کنند اما زمانی نمی‌گذرد که به‌زودی متوجه می‌شوند در خانه جدید روحی به نام ارنست نیز زندگی می‌کنند که در اتاق زیر شیروانی پنهان شده است. بعد از گذشت مدتی این خانواده تبدیل به یکی از مسائل محبوب شبکه‌های اجتماعی تبدیل می‌شوند و زمانیکه قصد کمک کردن به این روح را دارند توسط سازمان جاسوسی CIA مورد تحقیق قرار می‌گیرند.

سخن‌ آخر

در مقاله پیش رو به معرفی بهترین فیلم‌های نتفیلیکس 2023 پرداختیم و سعی کردیم اطلاعات کاملی درباره هر کدام از آن‌ها را در اختیارتان قرار دهیم. اگر داستان هیچ یک از این فیلم‌ها به اندازه کافی توجه شما را جلب نکرد جای نگرانی نیست، قطعا به یاد داشته باشید که همیشه فیلم جدیدی برای تماشا در شبکه نتفلیکس وجود دارد و ما در کالاتیک به صورت مداوم لیست بهترین فیلم‌های نتفلیکس را به‌روزرسانی می‌کنیم تا بتوانید انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای را در لیست فیلم‌هایی که باید ببینید قرار دهید.

پرسش‌های متداول

بهترین فیلم نتفلیکس 2023 کدام است؟

یکی از بهترین فیلم‌های نتفلیکس که به زودی به اکران عمومی خواهد رسید فیلم سینمایی Extraction 2 با بازی بی‌نظیر کریس همسورث و گلشیفته فراهانی است.

تاریخ انتشار فیلم Extraction 2 کی است؟

فیلم سینمایی Extraction 2 در تاریخ 16 ژوئن (26 خرداد ماه) در ساعت 12 بامداد توسط سرویس پخش فیلم و سریال نتفلیکس اکران خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.