معرفی بازی مورد انتظار Assassin's Creed Mirage


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

اگر به ماجراجویی علاقه دارید و از طرفداران بازی‌های هیجان‌انگیز هستید، بازی Assassin's Creed Mirage ماجراجویی و هیجان را با هم برای شما به ارمغان می‌آورد. چنانچه شما هم منتظر انتشار این بازی مهیج هستید، بهتر است بدانید که به‌زودی انتظارها به پایان می‌ر‌سد و می‌توانید این بازی اکشن و ماجراجویانه را با گرافیکی خیره‌کننده تجربه کنید.

 مشاهده قیمت کنسول بازی در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

طبق آخرین اخبار، بازی Assassin's Creed Mirage تا مهرماه سال جاری به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد. این بازی سرنوشت مرد جوان سرکشی را روایت می‌کند که به‌تدریج، به یک قاتل متبحر تبدیل می‌شود. ‌ اگر شما هم از جمله گیمرهای طرفدار این سبک بازی هستید، از شما دعوت می‌کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا هر آنچه باید را درباره بازی مورد انتظار Assassin's Creed Mirage بدانید.

Assassin's Creed Mirage چیست؟

اساسینز کرید میراژ، یک بازی اکشن ماجراجویی است که به شکل روایت محور پیش می‌رود. داستان این بازی مهیج در شهر بغداد و در سال 861 رخ می‌دهد. در این بازی شاهد دوران طلایی بغداد در دانش، تجارت، هنر و نوآوری پیش از سقوط آن به دست هلاکوخان خواهیم بود. شخصیت اصلی و قهرمان داستان باسیم «Bassim» است که بازی را در فضایی کلاسیک و با تمرکز بر عبور از موانع یا همان پارکور، پنهان‌کاری و کشتار سریع و چابک شکل می‌دهد.

Assassin's Creed Mirage چیست؟

طبق اعلام یوبی سافت، شرکت سازنده و توسعه‌دهنده بازی  Assassin's Creed Mirage، فضای شهر بغداد در این بازی شلوغ و متراکم خواهد بود. به‌نحوی‌که طبق گفته مدیر هنری این کمپانی «ساکنان شهر به هر حرکت شما واکنش نشان خواهند داد.». در این بازی نقشه‌ای در اختیار باسیم قرار دارد که به او در جستجوها، شناسایی، شکار و در نهایت ازبین‌بردن هدف و ناپدیدشدن کمک می‌کند.

این نکته تجربه دلچسب فضای واقعی را در بازی برای بازیکنان به همراه دارد. نکته جالب دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، سفر به الموت در طی بازی است. الموت در خارج از شهر واقع شده و محل سکونت افرادی است که پایه‌های اصلی Creed را بنا نهاده‌اند.

تاریخ انتشار بازی Assassin's Creed Mirage

یوبی‌سافت اعلام کرده است که این بازی در تاریخ 22 اکتبر 2023 برابر با 30 مهرماه 1402 منتشر و در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود. این بازی از طریق فروشگاه‌های یوبی سافت و ایپک گیمز بر روی کامپیوترهای شخصی قابل خریداری است. نکته دیگری که می‌تواند برای دوستداران این بازی بسیار خوشحال‌کننده باشد این است که هر سه نسخه بازی در زمان عرضه در دسترس است و می‌توانند آن را خریداری و بازی کنند.

تاریخ انتشار Assassin's Creed Mirage

احتمالاً نسخه استاندارد بازی Assassin's Creed Mirage Basim در هنگام انتشار چیزی در حدود 50 دلار/یورو و نسخه Deluxe که شامل DLC الهام گرفته شده از یک شاهزاده ایرانی است حدود 60 دلار/یورو قیمت خواهد داشت. سورپرایز دیگری که می‌تواند گیمرها را خوشحال کند، یک مجسمه بسیم 32 سانتی‌متری، استیل بوک اختصاصی، نقشه شهر بغداد و چند مورد دیگر است که در جعبه بازی قرار دارد. برای داشتن این جعبه جذاب و سرگرم‌کننده باید 150 دلار/یورو بپردازید.

نسخه های Assassin's Creed Mirage

همان‌طور که پیش‌تر هم ذکر شد، بازی Assassin's Creed Mirage در زمان عرضه سه نسخه را به مخاطبان عرضه خواهد کرد:

1. نسخه استاندارد 50 دلار/یورو
2. نسخه Deluxe 60 دلار/یورو
3. نسخه همراه با جعبه 150 دلار/یورو

اگر پیش سفارش را ثبت کنید، این امکان برای شما فراهم می شود که به صورت انحصاری به «چهل دزد بغداد» دسترسی داشته باشید.

اندازه بازی Assassin's Creed Mirage

پیش‌تر گفتیم که بازی Assassin's Creed Mirage در فضایی مبهم پیش می‌رود، متناسب بااین‌حال و هوا اخباری هم که درمورد این بازی منتشر شده است تا حدودی مبهم است. به‌عنوان‌مثال تا چندی پیش اطلاع دقیقی از اندازه نقشه بازی در دست نبود. در حال حاضر می‌توان گفت که نقشه میراژ به‌اندازه نقشه پاریس در بازی Assassin's Creed Unity خواهد بود.

طبق اظهارات یکی از سخنگویان کمپانی یوبی سافت، اندازه بازی اساسینز کرید با قسطنطنیه نیز قابل‌قیاس و هم اندازه خواهد بود. از نظر حجم بازی هم باتوجه‌به فضای این بازی که در یک شهر و فضای باستان شکل می‌گیرد و باید به‌خوبی آن را پوشش دهد، حدود 75 گیگابایت خواهد بود.

فضای باز و داستان بازی Assassin's Creed Mirage 

فضای داستان بازی Assassin's Creed Mirage در قرن نهم ترسیم شده است. شما در این بازی شاهد فضای باستانی و شلوغ شهر بغداد خواهید بود. قرن نهم را می‌توان عصر شکوفایی بغداد در تجار، هنر و دانش قلمداد کرد.

فضای بازی Assassin's Creed Mirage

این شهر چند قرن بعد به طرز فاجعه‌باری ویران شد و چیزی از آن باقی نماند. به همین دلیل کمپانی یونی سافت با استناد به اسناد تاریخی و همچنین باتوجه‌به شهرهای دیگر آن زمان، بغداد را در سال 861 بازسازی کرد.

پنهان‌کاری‌ها در بازی Assassin's Creed Mirage

همان‌طور که در بخش‌های قبل هم ذکر شد، تمرکز بازی بر روی مخفی‌کاری است و در چنین فضایی است که شخصیت اصلی داستان یعنی باسیم اقدام به شناسایی، شکار و کشتارهای تکنیکی و چابک می‌کند و سپس ناپدید می‌شود. طراحی شهر به‌گونه‌ای است که کارهای مخفیانه به‌راحتی انجام شده و باورپذیر باشد. پشت‌بام‌های منازل در این بازی برای انجام پارکور و پنهان‌شدن ساختاربندی شده‌اند. باتوجه‌به مبارزات و ترورهایی که در طول بازی رخ می‌دهد، ابزارهای جدیدی معرفی شده‌اند.

پارکور در اساسینز کرید میراژ

اگر به پارکور علاقه دارید، این بازی جذابیتی دوچندان برای شما خواهد داشت. بازی Assassin's Creed Mirage مانند دو نسخه قبلی، پارکور را پایه حرکت و جابه‌جایی بازیکن قرار داده است. شخصیت داستان باید از روی پشت‌بام‌ها و ساختمان‌ها عبور کند و تلفیقی از هیجان پارکور و ماجراجویی اساسینز کرید را تجربه کند. در این نسخه شما با سرعت بیشتری می‌توانید پارکور را انجام بدهید و همین امر حس چابکی و قدرت بیشتری را به شما خواهد داد.

کشتار در اساسینز کرید میراژ

برای اینکه شخصیت داستان؛ باسیم بتواند از موانع بزرگ شهر راحت‌تر عبور کند، حرکات پارکور جدیدی مانند خرک با میله به بازی اضافه شده است. علاوه‌برآن برخی از حرکات نمایشی گذشته مانند چرخش گوشه نیز به آن اضافه شده است.

ترورهای Assassin's Creed Mirage

محوریت اصلی بازی Assassin's Creed Mirage روی ترور است و مسیر بازی توسط بازیکن در شهر بغداد تعیین می‌شود. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید مسیر جمعیت را دنبال کنید و از روی پشت‌بام‌ها بگذرید تا به هدف برسید. یکی از ویژگی‌های جذابی که به بازی اضافه شده، امکان تله‌گذاری است. علاوه‌برآن ابزارهایی که قابلیت ارتقا دارند نیز در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد.

شخصیت اصلی بازی Assassin's Creed Mirage Basim

شخصیت اصلی داستان بازی  Assassin's Creed Mirage، باسیم ابن اسحاق نام دارد که از یک مرد جوان سرکش به یک قاتل حرفه‌ای تبدیل می‌شود و سرنوشتش تغییر می‌کند. در سیر زندگی، زیر نظر استاد خود که روشن نام دارد، می‌آموزد که برای هدفی والا و ارزشمند بجنگد. داستان این سرنوشت به‌صورت خطی روایت می‌شود.

باسیم شخصیت اصلی بازی Assassin's Creed Mirage Basim

گیم پلی بازی Assassin's Creed Mirage

گیم‌پلی بازی اساسینز کرید میراژ به این صورت است که باید بر روی هدف تمرکز کنید، نقشه را عملی کرده و بدون اینکه اثری از خود به جا بگذارید ناپدید شوید. باسیم برای انجام این مراحل بر قدرت پارکور و عبور از موانع، ابزارهایی مانند دارت ضربه‌ای، بمب‌های دودزا و مواردی ازاین‌دست تکیه می‌کند. در این بازی می‌توان با ایجاد تله، چندین کشتار را به‌صورت مخفیانه و هم‌زمان انجام داد.

سخن آخر

اگر شما هم از علاقه‌مندان به بازی اساسینز کرید میراژ هستید، زمان زیادی برای انتظار باقی نمانده است. این بازی در مهرماه سال جاری به بازار عرضه خواهد شد و در دسترس دوستداران بازی Assassin's Creed Mirage قرار خواهد گرفت. بازی اساسینز کرید سراب یک بازی جذاب با فضایی مرموز و مهیج است که شما را ترغیب به ماجراجویی می‌کند.

داستان بازی روایت محور است و در شهر بغداد اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی داستان، Bassim در سطح شهر به‌وسیله پارکور از روی پشت‌بام‌ها و موانع عبور می‌کند تا نقشه‌های خود را پیش ببرد. در این بازی با کمک تله‌گذاری، دارت ضربه‌ای، بمب‌های دودزا و مواردی ازاین‌دست می‌توان هدف را مورد اثبات قرارداد و پس از آن ناپدید شد.

سوالات متداول

تاریخ عرضه بازی Assassin's Creed Mirage چه زمانی است؟

طبق اعلام یوبی سافت این بازی در تاریخ 22 اکتبر 2023 برابر با 30 مهر ماه 1402 در سه نسخه منتشر خواهد شد.

گیم پلی بازی Assassin's Creed Mirage چگونه است؟

در بازی اساسینز کرید میراژ باید بر روی هدف تمرکز کرده، اهداف را شناسایی و نابود کنید. در این بازی با کمک پارکور در شهر عبور می‌کنید و با کمک ابزارهایی مانند دارت ضربه‌ای، بمب‌های دودزا و ایجاد تله به‌صورت مخفیانه اهداف را سرنگون می‌کنید.

فضای بازی اساسینز کرید میراژ چگونه است؟

بازی Assassin's Creed Mirage در شهر بغداد و سال 861 رخ می‌دهد. شهر بغداد در آن سال‌ها دوران طلایی خود را سپری می‌کند. در این بازی شهر بغداد را به‌صورت شهری شلوغ و متراکم خواهید دید که ساکنان شهر نیز به حرکات شما واکنش نشان می‌دهند و همین نکته هیجان بازی را دوچندان می‌کند.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.