گوشی گلکسی M44 سامسونگ در لیست GeekBench دیده شد


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

با توجه به اخبار جدید منتشر شده، سامسونگ قصد دارد گستردگی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی M خود را افزایش داده و جدیدترین محصول خود را تحت عنوان گلکسی M44 5G و به‌عنوان جانشینی برای گلکسی M34 وارد بازار کند.

خرید گوشی سامسونگ

میان رده جدید سری M سامسونگ یعنی گلکسی M44 در راه است

به تازگی گوشی ام 44 در وب سایت بنچمارک Geekbench با شماره مدل "SM-M446K" مشاهده شده که خبر از عرضه آن را در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. این دستگاه که اخیرا در پایگاه داده بنچمارک GeekBench 6.1 ظاهر شده، برخی از مشخصات و امتیازات اجرایی خود را فاش کرده است. پیش از اینکه به سراغ مشخصات آن برویم، به یاد داشته باشید که GeekBench یک پایگاه داده بسیار معتبر و قابل‌اعتماد است؛ بنابراین اطلاعات آن تا حد زیادی معتبر بوده و احتمالا این میان رده جدید سامسونگ از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

گوشی گلکسی M44 سامسونگ در بنچمارک GeekBench

گوشی Galaxy M44 سامسونگ در تست‌های تک هسته‌ای، موفق به کسب امتیاز 1531 و در تست‌های چند هسته‌ای امتیاز 3771 را دریافت کرده است. همچنین صفحه مربوط به امتیازات در حال اجرا خبر می‌دهد که این دستگاه از اسم رمز لاهاینا (Lahaina) استفاده می‌کند که این رمز مربوط به SoC یا سیستم بر چیپ پرچمدار 2020 کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 می‌شود. با توجه به این اطلاعات، می توان عنوان کرد که سامسونگ برای قدرت بخشیدن به گلکسی M44 5G، قرار است از تراشه اسنپدراگون 888 استفاده کند که تقریبا سه سال از تاریخ معرفی و عرضه  آن می‌گذرد.

کوالکام تراشه اسنپدراگون 888 را در دسامبر سال 2020 عرضه کرد. این پردازنده بر اساس فرآیند 5 نانومتری سامسونگ ساخته شده و مشخصات آن به شرح زیر است:

1 هسته ARM Cortex X1 با سرعت 2.84 گیگاهرتز

3 هسته Cortex A78 با سرعت 2.4 گیگاهرتز

4 هسته Cortex A55 با سرعت 1.8 گیگاهرتز

علاوه بر موارد فوق، Samsung Galaxy M44 5G از پردازنده گرافیکی قدرتمند Adreno 660 و یک مودم X60 5G استفاده می‌کند. همچنین این دستگاه از WiFi 6E و بلوتوث نسخه 5.2 پشتیبانی می‌کند. صفحه امتیاز بنچمارک گیک‌بنچ نشان می‌دهد که گلکسی M44 5G دارای 6 گیگابایت حافظه رم بوده و سیستمک عامل در نظر گرفته شده برای آن، Android 13 خواهد بود.

در مجموع هنوز اطلاعات چندانی به غیر از مشخصات فاش شده توسط GeekBench از این گوشی هوشمند سامسونگ منتشر نشده و هیچ منبع موثق خبری نیز اقدام به نشر اطلاعات بیشتر نکرده است. این موضوع به این معنا بوده که هر چند خبر و شایعات پیرامون این محصول وجود دارد؛ اما هیچ‌کدام تایید شده نیست. به همین منظور زمانی که اطلاعات معتبر و تایید شده‌ای در مورد مشخصات و ویژگی‌های گوشی M44 به دست آمد، به شما اطلاع خواهیم داد.

در مجموع احتمالا بازهم شاهد زبان طراحی گوشی های 2023 سامسونگ در گلکسی ام 44 خواهیم بود و اگر به صفحه نمایش و دوربین‌های باکیفیتی نیز مجهز شود، می‌توانیم ارزش خرید بالایی را برای این محصول، قائل شویم.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.